Ah zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ah, we praten langs elkaar heen.
Jij geeft nogal af op de VeVa en de VeVa instroom in de AMO omdat die slechter zouden zijn dan spijkerbroeken van hetzelfde niveau (wat ik gewoon niet geloof). Ik zeg dat VeVa defensie geld bespaart omdat leerlingen die een verkeerde keuze maken er dan al uit zijn voor ze defensie geld gaan kosten in de AMO. Dat dat al een voordeel van de VeVa is.
Laat ik het zo zeggen.. Ik vind zijn lijf in geen enkele verhouding staan met zijn zelf verheerlijkende verhalen uit zijn VeVa serie. Zeker niet als ik hem vergelijk met de klasgenoten van mijn zoon die hier over de vloer komen. Kan ook aan de specifieke ROC liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik weet hoe BB eruit ziet en vraag me af wat er mis met hem is. Hij post namelijk met enige regelmaat filmpjes van zichzelf in 't bodybuild-topic met de vraag of men nog commentaar en tips/tricks heeft op z'n uitvoering.
Oh daar hebben we de klasgenoten van je zoon weer. Dat zijn natuurlijk allemaal lui met een lichaamslengte-100 kg 10% vp lichaamquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik vind zijn lijf in geen enkele verhouding staan met zijn zelf verheerlijkende verhalen uit zijn VeVa serie. Zeker niet als ik hem vergelijk met de klasgenoten van mijn zoon die hier over de vloer komen. Kan ook aan de specifieke ROC liggen natuurlijk.
Jij denkt dat elke militaire een gespierde bonk a la Rambo is?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen.. Ik vind zijn lijf in geen enkele verhouding staan met zijn zelf verheerlijkende verhalen uit zijn VeVa serie. Zeker niet als ik hem vergelijk met de klasgenoten van mijn zoon die hier over de vloer komen. Kan ook aan de specifieke ROC liggen natuurlijk.
Ja, allemaal van dat volk wat omvalt als je daar 4X per dag geen eten instopt...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Jij denkt dat elke militaire een gespierde bonk a la Rambo is?
Zij die geen water maar eiwitshakes in hun veldfles hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, allemaal van dat volk wat omvalt als je daar 4X per dag geen eten instopt...
Niet fucken met de klasgenoten van dr zoon hoor. 6packs all over the place die lui zijn keihard.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, allemaal van dat volk wat omvalt als je daar 4X per dag geen eten instopt...
Hahaha.. nee.. natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:38 schreef Awsom het volgende:
[..]
Jij denkt dat elke militaire een gespierde bonk a la Rambo is?
Vooral lekker aan de gewichten blijven trekken en over een paar jaar 40 extra kilo aan nutteloze spieren mee moeten sjouwen in de EVO ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef BredeBroeder het volgende:
Je hebt helemaal gelijk ouder1, ik ben een dikke vetzak onder het babyvet en kan nog geen 5
Keer opdrukken voordat ik hijgend neerval, de ectoskinny6packs bepalen meestal wel hoe fit iemand is.
30kg tas op je rug, scherrfvest, buks om de nek als je zelf 65 kg weegt is ook niet grappigquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vooral lekker aan de gewichten blijven trekken en over een paar jaar 40 extra kilo aan nutteloze spieren mee moeten sjouwen in de EVO ja toch niet dan.
Wat een gelul dit...quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vooral lekker aan de gewichten blijven trekken en over een paar jaar 40 extra kilo aan nutteloze spieren mee moeten sjouwen in de EVO ja toch niet dan.
Jij bent een vrouw van 30 + en gedraagt je als een klein kind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet liegen.
Of zal ik hier wat foto's plaatsen?
Dat is inderdaad het instapniveau.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
[..]
30kg tas op je rug, scherrfvest, buks om de nek als je zelf 65 kg weegt is ook niet grappig
Het gaat om kracht, en die kan je in de fitness natuurlijk wel degelijk opbouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het instapniveau.
Dat wordt wel opgebouwd, maar 30 kilo kunnen curlen gaat je geen stap dichterbij brengen om wel 30 kg op je bult te kunnen sjouwen.
Alsof je ineens zomaar een huge bodybuilder bent van 110kg op 1.80meterquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het instapniveau.
Dat wordt wel opgebouwd, maar 30 kilo kunnen curlen gaat je geen stap dichterbij brengen om wel 30 kg op je bult te kunnen sjouwen.
En halen het dan uiteindelijk ook echt, dan zou je toch denken dat ze er ook geschikt voor zijn?quote:
Kracht is misschien 10%. Het gaat om uithoudings- en doorzettingsvermogen. Sjouwen met veel shit en andere fysieke activiteiten worden wel opgebouwd. Daar hoef je niet 4 keer in de week voor naar de gym zodat je 250kg kan deadliften. De blokjes zijn de eersten die afvallen. Korte spieren, veel blessures, veel voeding en water nodig, weinig uithoudingsvermogen, omdat ze zijn gebouwd en gefocust op heel kortstondig veel kracht leveren. Leuk voor het oog, weinig functioneel als je kilometers moet maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het gaat om kracht, en die kan je in de fitness natuurlijk wel degelijk opbouwen.
Dat, heb er meerdere meegemaakt. Vooral speedmarsen is lachen met die lui.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kracht is misschien 10%. Het gaat om uithoudings- en doorzettingsvermogen. Sjouwen met veel shit en andere fysieke activiteiten worden wel opgebouwd. Daar hoef je niet 4 keer in de week voor naar de gym zodat je 250kg kan deadliften. De blokjes zijn de eersten die afvallen. Korte spieren, veel blessures, veel voeding en water nodig, weinig uithoudingsvermogen, omdat ze zijn gebouwd en gefocust op heel kortstondig veel kracht leveren. Leuk voor het oog, weinig functioneel als je kilometers moet maken.
Uiteraard, het is een combinatie van factoren he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kracht is misschien 10%. Het gaat om uithoudings- en doorzettingsvermogen. Sjouwen met veel shit en andere fysieke activiteiten worden wel opgebouwd. Daar hoef je niet 4 keer in de week voor naar de gym zodat je 250kg kan deadliften. De blokjes zijn de eersten die afvallen. Korte spieren, veel blessures, veel voeding en water nodig, weinig uithoudingsvermogen, omdat ze zijn gebouwd en gefocust op heel kortstondig veel kracht leveren. Leuk voor het oog, weinig functioneel als je kilometers moet maken.
Alsof je in de gym alleen maar op massa kunt trainenquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn genen ook gewoon belangrijk, al is daar nog niet veel wetenschappelijk onderzoek nar gedaan het is toch wel duidelijk dat maar weinig mannen echt de korps commando,s kunnen halen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je in de gym alleen maar op massa kunt trainen.
Een fatsoenlijke krachtbasis is onontbeerlijk imho. 250 kg deadlift is overdreven. Maar naast je krachttraining kun je ook natuurlijk gewoon je uithoudingsvermogen trainen. Hardlopen, zwemmen, survivalruns. Maar je functionele kracht vergroten dmv gerichte krachttraining is niks mis mee. Bovendien, die 30 kg spieren zet je echt niet zomaar aan. Daar gaan wel wat jaartjes in zitten.
Is ook zo, alleen de extreem brede figuren (je kent die pillenslikkers wel) breken bij het minste geringste af.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof je in de gym alleen maar op massa kunt trainen.
Een fatsoenlijke krachtbasis is onontbeerlijk imho. 250 kg deadlift is overdreven. Maar naast je krachttraining kun je ook natuurlijk gewoon je uithoudingsvermogen trainen. Hardlopen, zwemmen, survivalruns. Maar je functionele kracht vergroten dmv gerichte krachttraining is niks mis mee. Bovendien, die 30 kg spieren zet je echt niet zomaar aan. Daar gaan wel wat jaartjes in zitten.
Dat komt omdat die gasten echt alleen voor het uiterlijk trainen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is ook zo, alleen de extreem brede figuren (je kent die pillenslikkers wel) breken bij het minste geringste af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |