Serieus, wat probeer je nou te bereiken, Mevrouw "Ik weet alles beter". Jij kent BedeBroeder persoonlijk? Als je em iets beter zou volgen hier op het forum is die knul juist erg goed bezig, zeker op sportief gebied. Serieus met krachttraining bezig, post met enige regelmaat filmpjes van zichzelf zodat anderen hem op foutjes kunnen wijzen. Ook qua loopbaan heeft ie een verstandige keuze gemaakt door VeVa GROP achter zich te laten. We weten allemaal dat het een waardeloos diploma is waar je buiten de poort geen kut aan hebt. Ik denk dat BB een geschiktere vent is dan 9/10 VeVa-kneusjes die VeVa doen omdat dat het enige is wat ze kunnen. Hij denkt tenminste serieus na, wat voor de meeste VeVa'ers iets teveel gevraagd is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Niet liegen.
Of zal ik hier wat foto's plaatsen?
Ik weet idd iets meer dan hij denkt. Maar daar ga ik hier niet op in. Private zaken openbaar maken vind ik niet netjes.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:11 schreef fathank het volgende:
[..]
Serieus, wat probeer je nou te bereiken, Mevrouw "Ik weet alles beter". Jij kent BedeBroeder persoonlijk? Als je em iets beter zou volgen hier op het forum is die knul juist erg goed bezig, zeker op sportief gebied. Serieus met krachttraining bezig, post met enige regelmaat filmpjes van zichzelf zodat anderen hem op foutjes kunnen wijzen. Ook qua loopbaan heeft ie een verstandige keuze gemaakt door VeVa GROP achter zich te laten. We weten allemaal dat het een waardeloos diploma is waar je buiten de poort geen kut aan hebt. Ik denk dat BB een geschiktere vent is dan 9/10 VeVa-kneusjes die VeVa doen omdat dat het enige is wat ze kunnen.
Je bent echt geen kloon van Rubje?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:14 schreef Ouder1 het volgende:
Ik weet idd iets meer dan hij denkt. Maar daar ga ik hier niet op in. Private zaken openbaar maken vind ik niet netjes.
Doe ik dat dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:23 schreef fathank het volgende:
Waar komt die bewijsdrang van je vandaan? Dat je het nodig acht een 17-jarige persoonlijk aan te vallen op een keuze om een gemaakte fout te herstellen. Heb je echt niks beters te doen?
Ja.quote:
Ja, mensen die de verkeerde keuze hebben gemaakt zoals BB, voor wie de opleiding niets is, liggen er idd in het eerste jaar al uit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:39 schreef fathank het volgende:
"Figuren als BB liggen er het eerste jaar al uit"
De opleiding is alleen wat als je verder niks kunt. Om iemand aan te vallen dattie niet geschikt is voor Defensie omdat VeVa kut is, dan heb je er weinig van begrepen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:49 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ja, mensen die de verkeerde keuze hebben gemaakt zoals BB, voor wie de opleiding niets is, liggen er idd in het eerste jaar al uit.
Wat is daar mis mee? Scheelt defensie heel wat geld.
Huh? De opleiding was niets voor hem, meer heb ik niet gezegd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
De opleiding is alleen wat als je verder niks kunt. Om iemand aan te vallen dattie niet geschikt is voor Defensie omdat VeVa kut is, dan heb je er weinig van begrepen.
Veel van die VEVA gasten gaan daadwerkelijk bij defensie.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:32 schreef AchJa het volgende:
Alles is beter dan op straat hangen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze van toegevoegde waarde zijn bij defensie.
Duh...quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Veel van die VEVA gasten gaan daadwerkelijk bij defensie.
Ook niet via DM?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Huh? De opleiding was niets voor hem, meer heb ik niet gezegd.
? Kan je dat uitleggen? In mijn beleving kost opleiden geld, zeker als daar nog een loon bijkomt voor de leerling/rekruut ook. Als zo'n leerling dan uitvalt omdat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt (hij vond het 'niet leuk') dan is dat verspild geld.quote:
Sinds wanneer kost VeVa defensie geld dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:17 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
? Kan je dat uitleggen? In mijn beleving kost opleiden geld, zeker als daar nog een loon bijkomt voor de leerling/rekruut ook. Als zo'n leerling dan uitvalt omdat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt (hij vond het 'niet leuk') dan is dat verspild geld.
Maar blijkbaar mis ik iets?
Ah, we praten langs elkaar heen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sinds wanneer kost VeVa defensie geld dan?
Doe niet zo achterlijk joh.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh, dat lijkt me moeilijk te verteren, dat je als de Alwetende zelf een zoon hebt die eigenlijk te dom is om te kakken en dan maar het leger in moet met een of ander flutopleiding'tje. En dan nog een moeder die uiteraard weer alles beter weet dan de opleiding, en er van alles op aan te merken heeft.
Het maakt toch niet uit, als hij dit wil en binnen zijn kunnen ligt? Ik denk dat jij hier meer een probleem in ziet dan hijzelf.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:19 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee. Niet over de VeVa of zijn keuze.
Je kunt zelf sherlock gebruiken. Ik ga dat niet doen, vind ik gewoon lullig. Nu kan hij ze nog zelf verwijderen als hij wil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke.
We wachten trouwens nog steeds op de foto's. om nog even op je bewijsdrang terug te komen. Want as usual wring je je weer in allerlei bochten.
Wie is 'hij'?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit, als hij dit wil en binnen zijn kunnen ligt? Ik denk dat jij hier meer een probleem in ziet dan hijzelf.
Ik weet hoe BB eruit ziet en vraag me af wat er mis met hem is. Hij post namelijk met enige regelmaat filmpjes van zichzelf in 't bodybuild-topic met de vraag of men nog commentaar en tips/tricks heeft op z'n uitvoering.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je kunt zelf sherlock gebruiken. Ik ga dat niet doen, vind ik gewoon lullig. Nu kan hij ze nog zelf verwijderen als hij wil.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |