Niet vergeten regenbogen in hartjesvorm te schijtenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
Genoeg feedback gegeven geloof ik
Inclusief watermerk, dan ben je pas een baas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet vergeten regenbogen in hartjesvorm te schijten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Inclusief watermerk, dan ben je pas een baas.
Daar ben ikquote:Op woensdag 24 september 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Misschien komt Annie23 hier nu ook wel posten.
Ze luistert al naar Annie.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Misschien komt Annie23 hier nu ook wel posten.
Flauwquote:Op woensdag 24 september 2014 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Was dit op de ISIS-wervings beurs?
Sorry Annie, het is een leuk plaatje,quote:Op woensdag 24 september 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Flauw![]()
Mijn kleding heeft niks te maken met ISIS
Wel aardige onderwerpen voor de verandering.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Pauw het terugkijken waard? #TeamMegalomaan
Die docent is wel schijtlollig.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel aardige onderwerpen voor de verandering.
[ afbeelding ]
that's what she saidquote:
Eminem trapt daar iig niet inquote:Op woensdag 24 september 2014 11:30 schreef Tem het volgende:
Tuurlijk wel, soms val je gewoon per ongeluk met je penis in een vagina.
6 keer een andere outfit, leuk juist. Kun je ook steeds ander thema doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
Oh ok, dan is het goed...ik ga niet 6x in zo'n jurk.
Nee, geen thema bruiloftenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
6 keer een andere outfit, leuk juist. Kun je ook steeds ander thema doen.
Leguanen schijnen echt heel leuk te zijn als huisdier, kan me er niets bij voorstellen.quote:
Toen ik klein was had ik salamanders, was ook geen kut aan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leguanen schijnen echt heel leuk te zijn als huisdier, kan me er niets bij voorstellen.
Een Efteling-thema.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
Waar is Elflettering? Zeker een thema-bruiloft organiseren?
Net als vissen, kan wel mooi zijn zo'n aquarium maar om het nou huisdieren te noemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik salamanders, was ook geen kut aan.
Langnek en het elfje.quote:
Ik zat te wachten op een laaf-post....valt me weer tegen.quote:
Nee, je bent gewoon sneller dan de rest.quote:
Ik ben daar mee bezig, om dat straks 1x per week te doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
ja heerlijk om thuis te zitten
moet ik iets mee doen, later
Goed plan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben daar mee bezig, om dat straks 1x per week te doen.
Wat wil jij met mij doen?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
ja heerlijk om thuis te zitten
moet ik iets mee doen, later
Dan is het Elfletterig.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Denk het niet, die kat kijkt veel te vriendelijk.
Die had ik me anders ingebeeld.quote:
Elfletterig is volgens mij wel een aardige poes. Of kat moet ik zeggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik me anders ingebeeld.
Groenerquote:Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die had ik me anders ingebeeld.
Of zo'n naakt kat, dat kan ook.quote:
Groene zalf?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Latert het volgende:
[..]
De dokter heeft daar zalfjes voor.
picsquote:Op woensdag 24 september 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Genieten bij DWDD, ik ga morgen een raketwerper halen voor de zekerheid.
Bodar?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Straks Antoine kijken bij The Undateables.
Ik ga in de schuilkelder zitten denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Goed idee. Better safe than sorry.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:56 schreef Specularium het volgende:
Dank voor de tip.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
Straks Antoine kijken bij The Undateables.
Gaat ie varen?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Webschip het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als Speculaas straks in het bootje stapt.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Past dat niet binnen het Eftelingthema? Zo'n fata morgana-bootje anders.
Whut?!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Schattig hoor. Die heks lijkt een beetje op hoe ik me voorstel dat voorschrift eruit ziet.
Ik had niet door dat jullie undatebles zaten te kijken.quote:
Ik weet niet of Speculaas dan in zou passen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Past dat niet binnen het Eftelingthema? Zo'n fata morgana-bootje anders.
Hij gaat er wel op vooruit zo als haatbaard.quote:
Ik weet niet of je kan spreken van een upgrade.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij gaat er wel op vooruit zo als haatbaard.
Voorbips ziet er goddelijk uit stel ik me voor. Hij is ook bedrijfsgoddelijk en wordt aanbeden. Hij rijdt ook een Mercedes CLA.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Schattig hoor. Die heks lijkt een beetje op hoe ik me voorstel dat voorschrift eruit ziet.
Het was een mooi programma. Het gaat over mensen die niet goddelijk zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had niet door dat jullie undatebles zaten te kijken.
sinds wanneer?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
Heb je al een schone onderbroek aangetrokken?
Je ziet minder van zijn gezicht, dat vind ik een voordeel.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet of je kan spreken van een upgrade.
Wat stond er?quote:
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Misschien moet ik ook mod worden. Toegang tot alle donkere kraters.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb stiekem in de edit gekekenMaar ik ga niks verklappen natuurlijk.
Ik kan een sp3c grap maken maar ik doe het nietquote:Op donderdag 25 september 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook mod worden. Toegang tot alle donkere kraters.
Het ging over een andere plek.quote:Op donderdag 25 september 2014 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook mod worden. Toegang tot alle donkere kraters.
Aftrekken, denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:33 schreef Specularium het volgende:
Lekker Geer en Goor kijken.
Vraag mij af waar Elflettering is.
Ja dat zal haast wel. Ik ben een rotwijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:37 schreef Specularium het volgende:
Denk dat ie boos is.
Zal wel weer de schuld van Corrie zijn,.
Wat heb je gezegd dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zal haast wel. Ik ben een rotwijf.
Hij maakt er een lijstje van.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:46 schreef sp3c het volgende:
zal wel weer boos zijn op de wereld die hem probeert te haten
Schijnt een heel mooi eiland te zijn.quote:
Wat een leuke trui heb je aan.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Schijnt een heel mooi eiland te zijn.
Dankje, in de sale gekocht tijdje terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een leuke trui heb je aan.
Nouja, je moet hem wel gewoon kijken voor de archieven, maar het is een matige start.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niet gekeken maar ik las in het topic dat iedereen het geen reet aan vond. Beetje jammer.
Ik ga morgen kijken. Wil wel zelf mijn oordeel geven natuurlijk. Maar wat ik las stemde me niet vrolijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, je moet hem wel gewoon kijken voor de archieven, maar het is een matige start.
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een leuke trui heb je aan.
Hij volgt dat LIF topic. Of checkt mijn pohi.quote:
Hoezo zou ik teleurgesteld zijn? En in wat of wie?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:07 schreef Tem het volgende:
Corrie is teleurgesteld mensen, hold your horses.
Oh ja. Ik kijk daar zelden, vind het een beetje raar of zoquote:Op donderdag 25 september 2014 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij volgt dat LIF topic. Of checkt mijn pohi.
Maar wel dat KPD topic volgen met een John Deere grasmaaier in de anus.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Oh ja. Ik kijk daar zelden, vind het een beetje raar of zoOm te kijken bedoel ik.
Maar die mensen 'ken' ik niet, dat zijn alleen maar hele vreemde dingen. Beetje horror en dat kijk ik dus wel.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel dat KPD topic volgen met een John Deere grasmaaier in de anus.
Dit volg ik natuurlijk ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Over raar gesproken
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 87
In jezelf en het leven, Cor.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Hoezo zou ik teleurgesteld zijn? En in wat of wie?
Dat dacht ik al, gaat over poepquote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit volg ik natuurlijk ook.
Goh, waar heb ik deze eerder gezien.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit volg ik natuurlijk ook.
Maar dit zijn toch geen naaktfoto's ofzoquote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar die mensen 'ken' ik niet, dat zijn alleen maar hele vreemde dingen. Beetje horror en dat kijk ik dus wel.
Nu toevallig, normaal is het een prima topic.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, gaat over poep
Nee maar toch. In KPD kijk ik alleen in dat topic waar Specularium het over heeft. Blote users wil ik HELEMAAL niet zien.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dit zijn toch geen naaktfoto's ofzo
Kijk je eigenlijk in s&g of die kpd userfotos topics?
Ik lees er ook altijd hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu toevallig, normaal is het een prima topic.
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar toch. In KPD kijk ik alleen in dat topic waar Specularium het over heeft. Blote users wil ik HELEMAAL niet zien.
Is toch niet serieus he?quote:Op donderdag 25 september 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Over raar gesproken
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 87
quote:Op donderdag 25 september 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
en dan naar achter schoppen en doen alsof het dan begraven is
dat deed mijn hond ook altijd
Echt hilarisch, niet echt in zijn voordeel alleenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe RemyIk kijk het morgen op mijn gemak, nu even geen geduld voor.
Nou zijn lichaam is genoeg de rest boeit me nietquote:Op donderdag 25 september 2014 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt hilarisch, niet echt in zijn voordeel alleen
Nee he. Denk dat Arjan wel jaloers op hem zou zijn, dat meisje is mooi.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef Karina het volgende:
Oh is dat Liefs Uit. Ik zag net een klein stukje met 2 Chinese meisjes, ik had geen idee wat het was.
Meh die man is niet echt een lekker ding. Beetje Andre Pronk
Ja +quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nou Sharon in de UI?
Die heeft een beetje brede kaken.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Hey Hugo![]()
Bevalt het een beetje bij de klagers?
Af en toe wel jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:45 schreef hugecooll het volgende:
Hoewel de echte klagers geloof ik in VBL zitten
Hey Hugoquote:Op donderdag 25 september 2014 21:52 schreef hugecooll het volgende:
Ik kan de humor van Sp3cularium altijd wel waarderen
Heyquote:Op donderdag 25 september 2014 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Hugo![]()
Je ziet er anders uit vandaag!
Dan maar de viva lezen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zin in een kipcorn.
Ik heb alleen geen kipcorn.
Oh wat leuk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Kingtown is met zijn hol op vakantie als ik het goed heb gelezen.
Begrijp er ook niks van. Die man komt ook helemaal niet leuk over qua karakter ofzo.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:03 schreef Tem het volgende:
Wat doet die Foe yong hai met die lelijke saaie gast.
Ze is veel te leuk voor die gast. Slim, spontaan, vrolijk.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Begrijp er ook niks van. Die man komt ook helemaal niet leuk over qua karakter ofzo.
Genoeg leuke Nederlandse mannen die haar hadden willen trouwen.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze is veel te leuk voor die gast. Slim, spontaan, vrolijk.
Hij heeft haar vast wijsgemaakt dat dat hoort in Nederland. Zij ziet er wel mooi uit, kan ook niet anders.quote:
Waaghals is toch ook 62?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:13 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze schelen 24 jaar; zij is 24 en hij 48 (en lelijk).
Nee man, is geen PJR.quote:
Ow broekie dus nog.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Tem het volgende:
Waaghals is mijn leeftijd dacht ik. 65.
Daar kijkt Corrie echt niet naar.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:38 schreef Tem het volgende:
[..]
http://vidmax.com/gallery(...)et-17-images-nsfw-/3
Ik zie in de url al nsfw dus ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar kijkt Corrie echt niet naar.
Happy eind?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je komt zelf schattig tot je eind
Hm, ben benieuwd.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je komt zelf schattig tot je eind
Antoine waarschijnlijk ook.quote:Op donderdag 25 september 2014 22:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Miles heeft grotere boobs dan ik.
Pics.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine waarschijnlijk ook.
Heb ook een enorme buik aan dezelfde kant.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Aan de andere kant heb je weer een enorme anus.
Ben je zwanger?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb ook een enorme buik aan dezelfde kant.
Ik denk het niet, gewoon vetkwabben.quote:
Nou je weet maar nooit hequote:Op donderdag 25 september 2014 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik denk het niet, gewoon vetkwabben.
Was hij goed?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga mezelf slaan, zit nu naar Frans Bauer te luisteren verdommeDie is bij humberto.
Carnavalsliedjes.. tja.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee vreselijk, een of ander carnavalsnummer.
Kijk jij altijd zoals in je UI?quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef Karina het volgende:
Hij heeft vast ook een kutleven, ik denk dat hij irl ook zo kijkt.
Zo ongeveer wel ja, lamgeslagen en depressief.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk jij altijd zoals in je UI?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Lijkt eerder van je haar te komen, gewoon net gewassen en shampoo niet goed uitgespoeld.
Haha, ik ook denk ik. Maar moest wel erg lachen. Die Freddy ook met zijn opmerkingenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp nu je opmerking over Remy, Njo. Waarschijnlijk had ik hetzelfde gedacht als hij, dat er iets met die hamburger aan de hand zou zijn. Gevuld met wormen of zo.
Ik vind Mr Polska wel een baasje hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ik ook denk ik. Maar moest wel erg lachen. Die Freddy ook met zijn opmerkingen
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Mr Polska wel een baasje hoorHopelijk blijft die er nog een poosje in. Grappig ventje.
Heyquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:54 schreef Specularium het volgende:
Als jullie nou even opbokken naar het ER topic.
Vinger op de klitter!quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind Mr Polska wel een baasje hoorHopelijk blijft die er nog een poosje in. Grappig ventje.
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Is Kingstown nog steeds niet terug?
quote:Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Specularium het volgende:
Kingtown is met zijn hol op vakantie als ik het goed heb gelezen.
Nee.quote:
Ja, dan wordt het heel droog en karton-achtig.quote:
Dat is vies inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 01:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het heel droog en karton-achtig.
Maak jij 'm?quote:Op zondag 28 september 2014 01:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Bijna tijd voor een nieuw topic in deze parelreeks.
Ah kom opquote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Nee ik kruip onder de wol as we speek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |