Niet vergeten regenbogen in hartjesvorm te schijtenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon slapen.
Genoeg feedback gegeven geloof ik
Inclusief watermerk, dan ben je pas een baas.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet vergeten regenbogen in hartjesvorm te schijten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Inclusief watermerk, dan ben je pas een baas.
Daar ben ikquote:Op woensdag 24 september 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Misschien komt Annie23 hier nu ook wel posten.
Ze luistert al naar Annie.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
Misschien komt Annie23 hier nu ook wel posten.
Flauwquote:Op woensdag 24 september 2014 00:10 schreef Latert het volgende:
[..]
Was dit op de ISIS-wervings beurs?
Sorry Annie, het is een leuk plaatje,quote:Op woensdag 24 september 2014 00:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Flauw![]()
Mijn kleding heeft niks te maken met ISIS
Wel aardige onderwerpen voor de verandering.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Is Pauw het terugkijken waard? #TeamMegalomaan
Die docent is wel schijtlollig.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel aardige onderwerpen voor de verandering.
[ afbeelding ]
that's what she saidquote:
Eminem trapt daar iig niet inquote:Op woensdag 24 september 2014 11:30 schreef Tem het volgende:
Tuurlijk wel, soms val je gewoon per ongeluk met je penis in een vagina.
6 keer een andere outfit, leuk juist. Kun je ook steeds ander thema doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:01 schreef Uccie het volgende:
Oh ok, dan is het goed...ik ga niet 6x in zo'n jurk.
Nee, geen thema bruiloftenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
6 keer een andere outfit, leuk juist. Kun je ook steeds ander thema doen.
Leguanen schijnen echt heel leuk te zijn als huisdier, kan me er niets bij voorstellen.quote:
Toen ik klein was had ik salamanders, was ook geen kut aan.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leguanen schijnen echt heel leuk te zijn als huisdier, kan me er niets bij voorstellen.
Een Efteling-thema.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
Waar is Elflettering? Zeker een thema-bruiloft organiseren?
Net als vissen, kan wel mooi zijn zo'n aquarium maar om het nou huisdieren te noemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ik klein was had ik salamanders, was ook geen kut aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |