Of een half Afrikaans dorpquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef OProg het volgende:
Door die 3500 euro is het geld weg waar ze een berg andere straathonden mee konden helpen.
Ja, behalve als de hond geld kost, dan mag iemand anders er voor opdraaien. Daahaag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef empa1010 het volgende:
Ooh wat zielig voor die vrouw. Kun je niet maken... Zij is idd het baasje.
The needs of the many outweigh the needs of the fewquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef OProg het volgende:
Door die 3500 euro is het geld weg waar ze een berg andere straathonden mee konden helpen.
Loretta-lookalike heeft een kreupele Roemeense hond geadopteerd, kon de operatie niet betalen, hond terug naar importeur die de hond heeft opgelapt en aan een ander verpatst. Loretta boos.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Begin gemist, wat is het probleem?
Goede samenvatting.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loretta-lookalike heeft een kreupele Roemeense hond geadopteerd, kon de operatie niet betalen, hond terug naar importeur die de hond heeft opgelapt en aan een ander verpatst. Loretta boos.
Het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef marcodej het volgende:
Het niet kunnen betalen, maar wel die hond terugeisen. Wees blij dat die stichting hem weer terug wil nemen.
Maar ze kan het echt niet betalen toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, behalve als de hond geld kost, dan mag iemand anders er voor opdraaien. Daahaag.
Aha.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Loretta-lookalike heeft een kreupele Roemeense hond geadopteerd, kon de operatie niet betalen, hond terug naar importeur die de hond heeft opgelapt en aan een ander verpatst. Loretta boos.
Belachelijk ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan spreek je een betalingsregeling af met je DA. Je kiest toch voor een hond?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Maar ze kan het echt niet betalen toch?
Ja, dat als eerste natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan spreek je een betalingsregeling af met je DA. Je kiest toch voor een hond?
Nee, jas er maar gewoon een spuitje in.
Omdat ze hondennazi's zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Max23 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wilde dat mens de hond laten inslapen omdat ze .....?
De reparatiequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Aha.
En die operatie was 3500 euro of de import?
O aha. Ik schakelde te laat in. Nee spuitje is kolder.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vriend/manquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Momo... het volgende:
Neem dan geen hond/kind/kat/olifant als je het niet kan betalen
Geen geld had.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Max23 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wilde dat mens de hond laten inslapen omdat ze .....?
Het is een rare situatie als die stichting de kosten betaalt en de hond weer terug naar die mevrouw gaat.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap niet dat die hond niet gewoon bij hen kon revalideren en zo.?? Waarom kan die stichting het alleen betalen als die hond ergens anders naar toe ging? Ik vind het heel raar..
Dat is leuk. Maar in mijn omgeving geen DA die daaraan begint. Als jij een hond neemt heb je ervoor te zorgen en dus genoeg geld in huis te hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Voor 3500 heb je heel wat hondenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef appelen het volgende:
Koop gewoon een nieuwe hont big fucking deal
Tsja dat doen mensen niet, lekker impulsief doen en dan jankend naar John Williams rennen als er schulden zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Momo... het volgende:
Neem dan geen hond/kind/kat/olifant als je het niet kan betalen
Yep.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
En dan nu de hond terug willen omdat hij weer 'gezond' is?
Heul niet 5 dagen werkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor jou is dat 3 maand zakgeld
Helaas geen hondenfluisteraar deze keerquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef Palomar het volgende:
wat vindt de hond er zelf eigenlijk van?
Nu heb ik zelf een Spanjaard, die ook met gebreken kwam. Heeft me het eerste half jaar ook 3000 euro gekost. Als je bij een DA komt en je hebt enorme kosten, is daar wat in te regelen. Zou toch gek zijn als dat niet zo is?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat is leuk. Maar in mijn omgeving geen DA die daaraan begint. Als jij een hond neemt heb je ervoor te zorgen en dus genoeg geld in huis te hebben.
Dat geldt voor elk huisdier natuurlijk, ook een caviaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een rare situatie als die stichting de kosten betaalt en de hond weer terug naar die mevrouw gaat.
Als je geen hond kan betalen, dan moet je maar een cavia nemen.
dus niet weten of de hond het als een administratieve handeling zag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas geen hondenfluisteraar deze keer
dat inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik wel gek vind is dat ze een hond adopteren bij zo'n herplaatstoestand en dan verbaasd zijn dat er medisch iets mee aan de hand is.
Normaal gesproken worden honden uit het buitenland wel gecontroleerd door een DA. Hoe goed dat gebeurd is een tweede.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik wel gek vind is dat ze een hond adopteren bij zo'n herplaatstoestand en dan verbaasd zijn dat er medisch iets mee aan de hand is.
Tsja dat kan je inderdaad verwachten met zulke soort hondenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Als je dan bij 1 op de 38 honden een rekening van 3500 euro kan voorkomen kan het net uitquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:42 schreef Max23 het volgende:
Martin Gaus![]()
Die heeft de vrouw van Johan Derksen ook afgericht
Je hebt er ook verzekeringen voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf een Spanjaard, die ook met gebreken kwam. Heeft me het eerste half jaar ook 3000 euro gekost. Als je bij een DA komt en je hebt enorme kosten, is daar wat in te regelen. Zou toch gek zijn als dat niet zo is?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die hont denkt ook, die greppelheks wilde me in de gaskamer stoppen.
Met allerlei haken en ogen. Maar ja, die heb je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er ook verzekeringen voor natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die hont denkt ook, die greppelheks wilde me in de gaskamer stoppen.
Echt in mijn omgeving was dat niet mogelijk. Maar had standaard een potje ervoor. Doe nu ook niks meer met honden want heb dat geld er niet meer voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf een Spanjaard, die ook met gebreken kwam. Heeft me het eerste half jaar ook 3000 euro gekost. Als je bij een DA komt en je hebt enorme kosten, is daar wat in te regelen. Zou toch gek zijn als dat niet zo is?
Niet voor HD.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er ook verzekeringen voor natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man weet beter met zijn witte tanden
Vind ik wel gek hoor, dat er niks mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Echt in mijn omgeving was dat niet mogelijk. Maar had standaard een potje ervoor. Doe nu ook niks meer met honden want heb dat geld er niet meer voor.
Uiteraard. Het is niet alles, maar deze vrouw zei al dat ze er geen rekening mee hield dat er iets kon gebeuren dus er zal ondanks geen geld wel helemaal niks geregeld zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met allerlei haken en ogen. Maar ja, die heb je.
Ergens snap ik het wel. Mijn vaste DA had in het verleden vaak last van wanbetalers. En op een punt was hij er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik wel gek hoor, dat er niks mogelijk is.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lelijke rothond trouwens, die witte.
Dat jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort volk ook, geen cent te makken schijnbaar, maar een huis vol potsierlijke 'hippe' witte teringzooi, en tig beesten.
Houdbaarheidsdatum is overschreden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Het product dat jury heet is ook niet in orde.
Helaas kun je honten niet in een envelop doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hebt u nog honten die u niet meer nodig hebt?
De arts die destijds mijn hond heeft geopereerd liet z'n financiën doen door een externe partij, had ie zelf dus geen omkijken na. Met hun was het mogelijk geweest een betalingsregeling te treffen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Mijn vaste DA had in het verleden vaak last van wanbetalers. En op een punt was hij er wel klaar mee.
Topshow dan!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef tralalala het volgende:
Laat die honden eens los op de jury
Die mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort volk ook, geen cent te makken schijnbaar, maar een huis vol potsierlijke 'hippe' witte teringzooi, en tig beesten.
Van die mensen die iPhones hebben en veel roken maar geen zitje voor hun kind kunnen kopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.
Wooooaaaaaaaawoooooaaaaaaaa Gertjuuuuhquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Deze man zat toch in het pak van Samson?
Dan heb je geluk gehad. EN een goede meedenkende DA gehad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De arts die destijds mijn hond heeft geopereerd liet z'n financiën doen door een externe partij, had ie zelf dus geen omkijken na. Met hun was het mogelijk geweest een betalingsregeling te treffen.
Uiteindelijk was het niet nodig en hebben we het gewoon opgehoest. Wat dat betreft was het goed getimed. Zo in mei/juni. Zeg maar vakantiegeld en belastingteruggave.
Yupquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Van die mensen die iPhones hebben en veel roken maar geen zitje voor hun kind kunnen kopen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Deze man zat toch in het pak van Samson?
Ligt eraan wat de hond mankeert.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef Cheiron het volgende:
Al was het een rashond, een dier kan altijd wat overkomen. Die kun je dan toch niet zomaar laten inslapen?
Als die hond tegen een auto loopt en geopereerd moet worden komt die stichting toch ook niet?
Ja! Mocht je ooit een hond hebben die echt wat mankeert aan z'n gestel en je wil een goede behandeling en goede arts, ga dan naar de Waterpoort in Sneek en vraag naar Paul Groenestein. Wat een man.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:49 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad. EN een goede meedenkende DA gehad.
Wie was dat!?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Martin Gaus gaat zo met stoelen gooien.
Dat is te veel te ver voor mij. Maar heb geen honden meer dus is het niet noodzakelijk meer. Kennissen hebben nu een top-adresje in Duitsland waar het naar schijnt. Ben alleen even de naam kwijtquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Mocht je ooit een hond hebben die echt wat mankeert aan z'n gestel en je wil een goede behandeling en goede arts, ga dan naar de Waterpoort in Sneek en vraag naar Paul Groenestein. Wat een man.
Ja, ik weet het niet meer hoor.. voor mij zitten ze inmiddels allemaal erg fout.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
Wat een raar verhaal is dit aan het worden.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijke mensen, maakt niet uit wie er dit keer verliest.
Martin Gaus toch niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijke mensen, maakt niet uit wie er dit keer verliest.
Vanuit Apeldoorn was het ook best een eindje karren. Maar dat had ik er toen wel voor over. En nog steeds, als hond iets krijgt aan z'n gestel en ik moet naar een orthopeed, dan ga ik daarheen. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat is te veel te ver voor mij. Maar heb geen honden meer dus is het niet noodzakelijk meer. Kennissen hebben nu een top-adresje in Duitsland waar het naar schijnt. Ben alleen even de naam kwijt
Ook getraumatiseerdquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef OProg het volgende:
Als ze de hond niet terugkrijgt kan ze misschien een konijn nemen.
Die zijn al losgelatenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten nu een paar valse honden loslaten in de zaal
Tot nu toe is de hoorshow gezapig
die man van d'r?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Als die bruine hond nou iets mankeert, gaan ze die dan ook laten inslapen?
Heb het opgeschreven voor het geval dat, je weet nooitquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vanuit Apeldoorn was het ook best een eindje karren. Maar dat had ik er toen wel voor over. En nog steeds, als hond iets krijgt aan z'n gestel en ik moet naar een orthopeed, dan ga ik daarheen. Zonder twijfel.
Top.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:56 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Heb het opgeschreven voor het geval dat, je weet nooit
Escha lelijk vinden en deze draak van een hond mooi vinden. Jij bent echt niet goed bij je paasei he maat? Heb je aan de fles gezeten ofzo?quote:
Wat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
Hond gaat terug zo te horen.
Escha is een trol.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Escha lelijk vinden en deze draak van een hond mooi vinden. Jij bent echt niet goed bij je paasei he maat? Heb je aan de fles gezeten ofzo?
Tragisch!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef tralalala het volgende:
Nou geef dat beest gelijk maar een spuitje.
Hele leven op AH Basic voer leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |