quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die hont denkt ook, die greppelheks wilde me in de gaskamer stoppen.
Met allerlei haken en ogen. Maar ja, die heb je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er ook verzekeringen voor natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef Mani89 het volgende:
Die hont denkt ook, die greppelheks wilde me in de gaskamer stoppen.
Echt in mijn omgeving was dat niet mogelijk. Maar had standaard een potje ervoor. Doe nu ook niks meer met honden want heb dat geld er niet meer voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nu heb ik zelf een Spanjaard, die ook met gebreken kwam. Heeft me het eerste half jaar ook 3000 euro gekost. Als je bij een DA komt en je hebt enorme kosten, is daar wat in te regelen. Zou toch gek zijn als dat niet zo is?
Niet voor HD.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Je hebt er ook verzekeringen voor natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man weet beter met zijn witte tanden
Vind ik wel gek hoor, dat er niks mogelijk is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Echt in mijn omgeving was dat niet mogelijk. Maar had standaard een potje ervoor. Doe nu ook niks meer met honden want heb dat geld er niet meer voor.
Uiteraard. Het is niet alles, maar deze vrouw zei al dat ze er geen rekening mee hield dat er iets kon gebeuren dus er zal ondanks geen geld wel helemaal niks geregeld zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met allerlei haken en ogen. Maar ja, die heb je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |