quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lelijke rothond trouwens, die witte.
Dat jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort volk ook, geen cent te makken schijnbaar, maar een huis vol potsierlijke 'hippe' witte teringzooi, en tig beesten.
Houdbaarheidsdatum is overschreden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Het product dat jury heet is ook niet in orde.
Helaas kun je honten niet in een envelop doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Cassius het volgende:
[..]
Hebt u nog honten die u niet meer nodig hebt?
De arts die destijds mijn hond heeft geopereerd liet z'n financiën doen door een externe partij, had ie zelf dus geen omkijken na. Met hun was het mogelijk geweest een betalingsregeling te treffen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:46 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Mijn vaste DA had in het verleden vaak last van wanbetalers. En op een punt was hij er wel klaar mee.
Topshow dan!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:48 schreef tralalala het volgende:
Laat die honden eens los op de jury
Die mensen moeten gewoon tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Dit soort volk ook, geen cent te makken schijnbaar, maar een huis vol potsierlijke 'hippe' witte teringzooi, en tig beesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |