Dat is te veel te ver voor mij. Maar heb geen honden meer dus is het niet noodzakelijk meer. Kennissen hebben nu een top-adresje in Duitsland waar het naar schijnt. Ben alleen even de naam kwijtquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja! Mocht je ooit een hond hebben die echt wat mankeert aan z'n gestel en je wil een goede behandeling en goede arts, ga dan naar de Waterpoort in Sneek en vraag naar Paul Groenestein. Wat een man.
Ja, ik weet het niet meer hoor.. voor mij zitten ze inmiddels allemaal erg fout.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
Wat een raar verhaal is dit aan het worden.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijke mensen, maakt niet uit wie er dit keer verliest.
Martin Gaus toch niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het allemaal vreselijke mensen, maakt niet uit wie er dit keer verliest.
Vanuit Apeldoorn was het ook best een eindje karren. Maar dat had ik er toen wel voor over. En nog steeds, als hond iets krijgt aan z'n gestel en ik moet naar een orthopeed, dan ga ik daarheen. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:52 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:
[..]
Dat is te veel te ver voor mij. Maar heb geen honden meer dus is het niet noodzakelijk meer. Kennissen hebben nu een top-adresje in Duitsland waar het naar schijnt. Ben alleen even de naam kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |