Ahhh nee toch?quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Toch niet Z. Een leeg vruchtzakje
Kruidvat 2 voor 5 euro kán vanaf 4 dagen voor NOD een streepje geven. Dus dan ben je nog wel een beetje vroeg idd. Maar je kunt ze maar vast in huis hebben hequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:
LB! Bedankt voor het warme welkom![]()
Nu de vierde dag op rij misselijk en sinds gisteravond ook maagzuurof mijn lichaam speelt spelletjes met me of... Testen voor de NOD heeft zeker geen zin he? Ik word gek hier
![]()
Je hebt wel van die testen, Spring testte ook met zo'n ultra-vroege test 7 dagen voor haar NOD!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:
LB! Bedankt voor het warme welkom![]()
Nu de vierde dag op rij misselijk en sinds gisteravond ook maagzuurof mijn lichaam speelt spelletjes met me of... Testen voor de NOD heeft zeker geen zin he? Ik word gek hier
![]()
Ik ben geen fan van te vroeg testen. De kans dat je alsnog ongesteld wordt rondom je nod is vrij groot. En als je je daarvan bewust bent en je kiest daar voor, dan is dat prima. Maar ik weet van mezelf dat ik die teleurstelling heel lastig zou vindenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je hebt wel van die testen, Spring testte ook met zo'n ultra-vroege test 7 dagen voor haar NOD!
ik ga ze maar alvast eens in huis halen inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kruidvat 2 voor 5 euro kán vanaf 4 dagen voor NOD een streepje geven. Dus dan ben je nog wel een beetje vroeg idd. Maar je kunt ze maar vast in huis hebben he
Ik ben ook wel eens misselijk als ik gestresst ben, kan dat het zijn?
+1quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van te vroeg testen. De kans dat je alsnog ongesteld wordt rondom je nod is vrij groot. En als je je daarvan bewust bent en je kiest daar voor, dan is dat prima. Maar ik weet van mezelf dat ik die teleurstelling heel lastig zou vinden
Nouja, plus je bent bezig zwanger te worden! Da's ook hartstikke spannend!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga ze maar alvast eens in huis halen inderdaadals de symptomen echt van zwangerschap komen dan zal dat ook wel terug te zien moeten zijn op een test zou je denken
zo'n test waar mariposas het over heeft
Maar zal wel vals alarm zijn, ben wel vaker dagen misselijkstress kan wel kloppen ja, het is echt chaos op het werk!
Ja. Voor anderen. :'Dquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Een twee/drie/vierling![]()
Tof zeg!Ben je al aan het haken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |