Kruidvat 2 voor 5 euro kán vanaf 4 dagen voor NOD een streepje geven. Dus dan ben je nog wel een beetje vroeg idd. Maar je kunt ze maar vast in huis hebben hequote:Op dinsdag 30 september 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:
LB! Bedankt voor het warme welkom![]()
Nu de vierde dag op rij misselijk en sinds gisteravond ook maagzuurof mijn lichaam speelt spelletjes met me of... Testen voor de NOD heeft zeker geen zin he? Ik word gek hier
![]()
Je hebt wel van die testen, Spring testte ook met zo'n ultra-vroege test 7 dagen voor haar NOD!quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:36 schreef MaJo het volgende:
LB! Bedankt voor het warme welkom![]()
Nu de vierde dag op rij misselijk en sinds gisteravond ook maagzuurof mijn lichaam speelt spelletjes met me of... Testen voor de NOD heeft zeker geen zin he? Ik word gek hier
![]()
Ik ben geen fan van te vroeg testen. De kans dat je alsnog ongesteld wordt rondom je nod is vrij groot. En als je je daarvan bewust bent en je kiest daar voor, dan is dat prima. Maar ik weet van mezelf dat ik die teleurstelling heel lastig zou vindenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je hebt wel van die testen, Spring testte ook met zo'n ultra-vroege test 7 dagen voor haar NOD!
ik ga ze maar alvast eens in huis halen inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kruidvat 2 voor 5 euro kán vanaf 4 dagen voor NOD een streepje geven. Dus dan ben je nog wel een beetje vroeg idd. Maar je kunt ze maar vast in huis hebben he
Ik ben ook wel eens misselijk als ik gestresst ben, kan dat het zijn?
+1quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van te vroeg testen. De kans dat je alsnog ongesteld wordt rondom je nod is vrij groot. En als je je daarvan bewust bent en je kiest daar voor, dan is dat prima. Maar ik weet van mezelf dat ik die teleurstelling heel lastig zou vinden
Nouja, plus je bent bezig zwanger te worden! Da's ook hartstikke spannend!quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga ze maar alvast eens in huis halen inderdaadals de symptomen echt van zwangerschap komen dan zal dat ook wel terug te zien moeten zijn op een test zou je denken
zo'n test waar mariposas het over heeft
Maar zal wel vals alarm zijn, ben wel vaker dagen misselijkstress kan wel kloppen ja, het is echt chaos op het werk!
Ja. Voor anderen. :'Dquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:07 schreef LadyBlack het volgende:
Een twee/drie/vierling![]()
Tof zeg!Ben je al aan het haken?
Herkenbaar hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:10 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ja. Voor anderen. :'D
ik beloof veel te veel.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:06 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een week voor mn nod al positief getest, MaJo. Met een extra gevoelige test (de groene). De testen daarna zijn vanaf vijf dagen voor mn nod gedaan en die zijn gewoon van de Action. De onderste is van gisteren, één dag voor mn nod, met een heel waterige middagplas.
[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Toch niet Z. Een leeg vruchtzakje
wanneer heb jij je echo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:06 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een week voor mn nod al positief getest, MaJo. Met een extra gevoelige test (de groene). De testen daarna zijn vanaf vijf dagen voor mn nod gedaan en die zijn gewoon van de Action. De onderste is van gisteren, één dag voor mn nod, met een heel waterige middagplas.
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 13:14 schreef MaJo het volgende:
et test dus ik wacht nog even
Oh enne vriend is eigenlijk geen vriend meer maar mijn verloofde Hij heeft me in Amerika gevraagd maar sinds gisteren kan ik het einde
12 november.quote:
Shit zeg! Sterktequote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Toch niet Z. Een leeg vruchtzakje
plagerijtjes check..quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
12 november.
Maar serieus, het is tegenwoordig toch niet zi heel gek meer om voor je nod positief te testen? Met de Action-testen kun zelfs al vier dagen voor je nod testen. Vinden jullie echt dat ik zoveel hcg lijk te hebben dan?
Of tuin ik nu met beide benen in pesterijtjes?
Blij te horen dat jullie je niet uit het veld laten slaan. Maar hoe dan ook, het blijft een rot gevoel (lijkt mij).quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:28 schreef Hilzillah het volgende:
Vanmorgen bij de Gyn geweest, bevestiging gekregen... Zakje was heul heul heul leeg. Althans, dat was er in gezeten heeft is in het begin al dood gegaan... Het zakje daarentegen ging daar niet mee akkoord en is door blijven groeien. Vandaar ook die knal positieve test van mvm. (Stomme eigenwijze zakjes) Wat is gebeurd is gebeurd, vent die is niet stuk, ik ben niet stuk, dus niets staat in de weg voor een nieuwe de Senn 2.0 en daar houd ik me maar aanvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wat betekent dpo?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef Sara82 het volgende:
Hilz, wat knap dat je zo nuchter bent. Knuf, en ik hoop dat je snel een goed gevuld zakkie hebt!
Dottey: lekker doorbatsen! Zorg maar lekker dat het dringen geblazen wordt bij je ei!
Hier wordt ik best een beetje zenuwachtig. Nu op 7 dpo ofzo. Ik was eerst bang dat mijn eisprong mislukt was, maar ik geloof dat mijn tetten langzaamaan gevoeliger worden: dat betekent volgens mij dat ik ongi kan worden! (Liever niet of course)
Ik ga mezelf trouwens echt een google-verbod opleggen. Ben een echte info-junk, maar je kunt feitelijk geen drol met alle innestelingsinfo. Moet gewoon wachten. Zucht. (Maar mocht je nog statistieken willen hebben:roept u maar, ik heb ze aardig paraat in mijn hoofd, whahaha).
Must-resist-peeing-on-a-stick-for-a-few-more-days..... Aaaaargggh!
Lijkt me heel leuk om mee te doen maar ben nog zo'n newbie hier op het forumquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
OUD / Secret Santa 2014 - September voorpret
Nog partypeople?
Was ik vorig jaar ook voor veel users, gewoon doen, je kunt info kwijt op je lootje en info zoeken in posthistorie.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dpo?
En dat laatste is herkenbaar
[..]
Lijkt me heel leuk om mee te doen maar ben nog zo'n newbie hier op het forum
Gewoon doen is tof! En voor een sfeer impressie de oude topics doorlezenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dpo?
[..]
Lijkt me heel leuk om mee te doen maar ben nog zo'n newbie hier op het forum
Days past ovulation (dagen na je ei)quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat betekent dpo?
[..]
Ik ga er nog even over nadenkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gewoon doen is tof! En voor een sfeer impressie de oude topics doorlezen
Thanks! Er vliegen me zoveel nieuwe termen om de oren dat ik het soms even niet meer kan volgenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Days past ovulation (dagen na je ei)
Zolang je weet wanneer je eisprong is zit je goed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:13 schreef MaJo het volgende:
Thanks! Er vliegen me zoveel nieuwe termen om de oren dat ik het soms even niet meer kan volgen
Mijn eerste cyclus was korter dan verwacht dus zelfs dat is nog wat onzekerquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zolang je weet wanneer je eisprong is zit je goed.
Oh wacht, daar ging ik de mist in, die heb ik nooit gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef MaJo het volgende:
Heb nu wel zo'n ubersjieke app, erg handig! Hoef ik zelf niet meer na te denken
Heb je ons soms iets te vertellen Oof?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh wacht, daar ging ik de mist in, die heb ik nooit gehad.![]()
Heb ik gewoon ineens dit topic in mijn AT.
Was het maar waar. (al is de afspraak bij het ziekenhuis voor een tweede al lang geweest, maar nog geen actie i.v.m. nog steeds borstvoeding.)quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ons soms iets te vertellen Oof?
Maar de plannen zijn er dus wel?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was het maar waar. (al is de afspraak bij het ziekenhuis voor een tweede al lang geweest, maar nog geen actie i.v.m. nog steeds borstvoeding.)
Most definitely, het plan was altijd een tweede rond Otjes tweede verjaardag. We zien wel hoe het loopt.quote:
Otje is in november jarig toch? Dan heb je nog wel evenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Most definitely, het plan was altijd een tweede rond Otjes tweede verjaardag. We zien wel hoe het loopt.
Mja, bevallen rond die datum bedoelde ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Otje is in november jarig toch? Dan heb je nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |