maar ik zei dat ik binnen een week na mn eisprong al misselijk was. Das ook duidelijk voor je nod.quote:Op maandag 29 september 2014 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk het wel want mijn NOD moet nog komen
Dat is ook weer waarquote:Op maandag 29 september 2014 11:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
maar ik zei dat ik binnen een week na mn eisprong al misselijk was. Das ook duidelijk voor je nod.
quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef Skittles het volgende:
Hopelijk wordt je ei omringt door een mantel met zaad om vervolgens gepenetreerd te worden Dottey
quote:Op maandag 29 september 2014 11:33 schreef Skittles het volgende:
Hopelijk wordt je ei omringt door een mantel met zaad om vervolgens gepenetreerd te worden Dottey
Wat ik van al die tijd heb geleerd is dat je hersenpan en wens in je hart rare dingen met je kan doenquote:Op maandag 29 september 2014 11:38 schreef MaJo het volgende:
@ Dottey ach ik heb ook al zo vaak gedacht dat ik zwanger was, het zal waarschijnlijk wel weer vals alarm zijnIk moet ook gewoon geduldig afwachten maar geduld is hier ver te zoeken
![]()
Ik voelde niet dat ik zwanger was. Achteraf gezien was ik de week voor NOD wel wat vermoeider en had meer last van maagzuur, ook zo heftig dat ik er wakker van werd 's nachts.quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef MaJo het volgende:
Ik en Spring, hoe snel "voelde" jullie dat jullie zwanger waren? Ik ben nu al een paar dagen misselijk en sinds gisteren ga ik zowat over mijn nek van tandenpoetsen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat van zwangerschap zou komen, ik zou dan pas een week zwanger zijn namelijk. Lastig hoor dat afwachten
haha ja, ik ookquote:Op maandag 29 september 2014 12:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha Dottey!
Ik zie het al helemaal voor me hoe je man op zn vingers zit op die verjaardag. "ikwilnaarhuisikwilnaarhuis"
Dit... Maar hormonen spelen ook een rol, net zoals PMS-symptonen ook op zwangerschapssymptomen kunnen lijken. Mijn tepels zijn al dik een week gevoelig en helaas beeld ik het me niet in, en is het ook niet zwangerschapsgerelateerd. Vind het nu al vermoeiend, dat hele zwanger worden gedoe.quote:Op maandag 29 september 2014 11:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat ik van al die tijd heb geleerd is dat je hersenpan en wens in je hart rare dingen met je kan doen![]()
Beter om de boel nuchter in te blijven zien en geduld te kweken ^^,
Power to the latestreepjeslichamen!!quote:Op maandag 29 september 2014 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je geloof in mijn lichaam is hartverwarmend
Z&G, Hilz. Je bent tenslotte Z!quote:Op maandag 29 september 2014 13:05 schreef Hilzillah het volgende:
Ikmagnunaardevkenikbengewoonmisselijkvandezenuwen. Enikweetnietzogoedwaarikdieinfomoetposten .![]()
Ah nee.quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
Helaas... Toch niet Z. Een leeg vruchtzakje
Ah nee wat balenquote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
Ahhh nee toch?quote:Op maandag 29 september 2014 14:15 schreef Hilzillah het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |