Ooooh straks moet je weer wachten tot 2 weken na NODquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
Toch maar getest vanmorgen: negatief. Ook nog geen bloed. We wachten af.
ik zal het eerst maar eens rustig afwachten, heb al vaker gedacht dat ik zwanger wasquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:14 schreef -Spring het volgende:
Dank je, MaJo! Mijn symptomen, oa misselijkheid, waren er wel al binnen een paar dagen.
dat zou wel heel gaaf zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:58 schreef Sara82 het volgende:
Welkom majo! Hoop voor je dat de symptoompjes een mooie tweestreep inluiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Na 26 dagen toch? Niet 26 dagen lang? :-) Toch?quote:Op zondag 28 september 2014 22:08 schreef Daui het volgende:
Ik ben in maart gestopt met de pil en elke cyclus duurt bij mij 28 dagen. Maar voordat ik met de pil begon was ik ook heel regelmatig. Heel saai dus.
@ limone 26 dagen ongesteld lijkt me echt heel heftig.
Wat doen jullie trouwens met die vruchtbare dagen voor de eisprong? En voelen jullie die ook? Ik heb er nog niet eerder bij stil gestaan of ik het voelde.
Hier lurken met een slapend kind aan de borst was geen goed idee..quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
Lijkt mij ook heftig!er staat na 26 dagen
De dagen voor de eisprong benutten we extra goed. Ik word altijd een beetje loops rond de eisprong. Dan loop ik met mijn staartje in de lucht en met mijn kontje te draaien naar iedere man die voorbij komt.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
De dagen voor de eisprong benutten we extra goed. Ik word altijd een beetje loops rond de eisprong. Dan loop ik met mijn staartje in de lucht en met mijn kontje te draaien naar iedere man die voorbij komt.![]()
quote:De dagen voor de eisprong benutten we extra goed. Ik word altijd een beetje loops rond de eisprong. Dan loop ik met mijn staartje in de lucht en met mijn kontje te draaien naar iedere man die voorbij komt.
Gat ver dammequote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
Ik vind de beschrijving wel hilarisch eigenlijkquote:Op maandag 29 september 2014 07:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gat ver damme
Dat is het misselijkmakendste wat ik vandaag gelezen heb. 'Gelukkig' is het nog vroeg.
Ik ga er eigenlijk gewoon al niet meer van uit dat dat gaat komen... Misschien is dat laat pas kunnen testen wel een 'dingetje' van jouw lichaam!quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:39 schreef L-E het volgende:
Kris, op zich mooi dat je cyclus dus gewoon zichzelf blijft toch?
Hilz, I know, kijk er niet naar uitMaar bloed kan nog komen!
Ik wist het direct na mn eisprong al. Het was gewoon raak. En binnen een week was ik al misselijk.quote:Op maandag 29 september 2014 10:15 schreef MaJo het volgende:
Ik en Spring, hoe snel "voelde" jullie dat jullie zwanger waren? Ik ben nu al een paar dagen misselijk en sinds gisteren ga ik zowat over mijn nek van tandenpoetsen. Ik kan me alleen niet voorstellen dat dat van zwangerschap zou komen, ik zou dan pas een week zwanger zijn namelijk. Lastig hoor dat afwachten
Dan zou het dus toch kunnenquote:Op maandag 29 september 2014 10:33 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik wist het direct na mn eisprong al. Het was gewoon raak. En binnen een week was ik al misselijk.
quote:Op zondag 28 september 2014 22:22 schreef Limone het volgende:
Je geloof in mijn lichaam is hartverwarmendquote:Op maandag 29 september 2014 08:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk gewoon al niet meer van uit dat dat gaat komen... Misschien is dat laat pas kunnen testen wel een 'dingetje' van jouw lichaam!
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:40 schreef -ik86- het volgende:
![]()
![]()
ik durfde eigenlijk niet te testen maar hij was toch echt positief!
ik zit er nog op te wachtenquote:Op zondag 28 september 2014 18:36 schreef MaJo het volgende:
Vraagje: hoe lang duurde het bij jullie voordat de cyclussen regelmatig waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |