abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144818461

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_144818774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben een die-hard en heb 'm afgekeken.
Conclusie: koop gewoon de goedkope SJ4000 zonder Wifi. :Y

Niet dat ik überhaupt zo'n ding ga kopen, maar goed.
Ik geloof hem op zijn woord dus echt maar 25 seconden gekeken :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:44:21 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144819359
Damn, Chinezen snappen soms echt geen snars van Engels. _O-
Probeer ik om een foto te vragen, krijg ik alleen beetje antwoorden als: Yes friend.
Of ze zeggen dat ze hem gestuurd hebben, dan vraag ik waarnaartoe, krijg ik: Yes.

:')
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:45:35 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144819390

;(
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:46:18 #5
314372 Goddelijker
pi_144819408
Sst!
pi_144819523
Ik zit er wel aan te denken om de versie met Wifi aan te schaffen.
via banggood: sj4000 66,40 euro en met wifi 82,01 euro.

Of ik die wifi functie veel ga gebruiken... dunno..
Maar zou het jammer vinden dat ik het straks wel nodig heb en het kan niet ;)

Camera zelf lijkt me wel tof om wat mee te gaan filmen tijdens het mountainbiken / motorrijden of zwemmen met mijn dochtertje van bijna 3 maand oud :)
pi_144819976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om de versie met Wifi aan te schaffen.
via banggood: sj4000 66,40 euro en met wifi 82,01 euro.

Of ik die wifi functie veel ga gebruiken... dunno..
Maar zou het jammer vinden dat ik het straks wel nodig heb en het kan niet ;)

Camera zelf lijkt me wel tof om wat mee te gaan filmen tijdens het mountainbiken / motorrijden of zwemmen met mijn dochtertje van bijna 3 maand oud :)
Ik heb er zelf geen 1 maar begreep wel uit mijn omgeving dat live meekijken (op een Android/iOS toestel) soms wel heel erg fijn kan zijn (ipv op het apparaat zelf - piepklein schermpje) :) Ook kun je hiermee remote foto's en videos maken.

quote:
16s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
;(
Godsamme! :(
pi_144820001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik geloof hem op zijn woord dus echt maar 25 seconden gekeken :P
That's all it takes.

Camera is gewoon precies gelijk, alleen heb je nu dus de mogelijkheid om op je mobiel/tablet wat instellingen te wijzigen (niet nuttig; ding stel je 1x in op 1080p en je bent klaar) en eventueel de filmpjes te streamen of downloaden naar je mobiel/tablet.
De app daarvoor is echter vrij slecht (mogelijk nog updates die de boel verbeteren) dus die ¤20 kun geloof ik net zo goed in je zak houden.
Vraag me af wat het bereik is; de SJ4000 zet dus een wifi-spot op. Bereik kan nooit zo heel groot zijn lijkt me...

Mochten ze nou een afstandsbediening (een voor om je pols) erbij hebben gedaan dan was het wel erg interessant geweest. Met een 4/5-punts gordel om kun je niet meer bij je camera die achter je op de H-frame staat. ;)

Oh, en de toekomstige varianten zullen allemaal voorop SJCam hebben staan.
pi_144820927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen 1 maar begreep wel uit mijn omgeving dat live meekijken (op een Android/iOS toestel) soms wel heel erg fijn kan zijn (ipv op het apparaat zelf - piepklein schermpje) :) Ook kun je hiermee remote foto's en videos maken.

[..]

Godsamme! :(
mij lijkt het ook fijn, stel je voor dat je hem voorin je auto zet om jezelf te filmen.
kan je op je telefoon / tablet kijken of het beeld goed staat.
Zelfde achterop de motor, als je afstapt komt je zadel weer omhoog.

Denk dat het toch de versie met wifi gaat worden :)
pi_144821047
Net deze besteld bij everkopen.com

Ik wou er een plaatje bijdoen maar zelfs dat word gecensord :6

Ben al een tijdje op zoek naar draadloze oordopjes, en het feit dat ze bluetooth 4.0 hebben trok me over de streep.

Maargoed ik zal m'n verwachtingen niet al te hoog stellen :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:29 #11
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144821844
Ik heb een paar dagen terug iets besteld voor 32 euro, maar heb me niet echt ingelezen wat betreft de douane regels :P :'). Opzich is het niet zo'n ramp als ik moet bijbetalen, pakket is voor iemand anders. Maar hoevaak hebben jullie het bericht gekregen dat er bijbetaald moest worden? Leukste zou zijn als het namelijk zo door de douane kwam, zonder extra kosten.
pi_144821923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb een paar dagen terug iets besteld voor 32 euro, maar heb me niet echt ingelezen wat betreft de douane regels :P :'). Opzich is het niet zo'n ramp als ik moet bijbetalen, pakket is voor iemand anders. Maar hoevaak hebben jullie het bericht gekregen dat er bijbetaald moest worden? Leukste zou zijn als het namelijk zo door de douane kwam, zonder extra kosten.
Hoe is het verzonden en wat voor iets is het?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:34:30 #13
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144822784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe is het verzonden en wat voor iets is het?
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Een beveilingscamera, wordt volgens mij zo in de doos verzonden. En met Free Shipping.
pi_144822873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:34 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Een beveilingscamera, wordt volgens mij zo in de doos verzonden. En met Free Shipping.
Tja, zijn wel grotere pakketjes. Maar met free shipping is het een kleine kans. Zelf nog nooit iets eruit gepikt (altijd met de goedkoopste optie verzonden)
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:39:12 #15
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144822941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, zijn wel grotere pakketjes. Maar met free shipping is het een kleine kans. Zelf nog nooit iets eruit gepikt (altijd met de goedkoopste optie verzonden)
Het was ook mogelijk om Direct Mail te gebruiken, was ook gratis. Maar is de kans dan hoger om te worden gepakt? Pakket is namelijk wel sneller in NL.
pi_144823031
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Het was ook mogelijk om Direct Mail te gebruiken, was ook gratis. Maar is de kans dan hoger om te worden gepakt? Pakket is namelijk wel sneller in NL.
postnl direct mail / andere free shipping maakt weinig uit volgens mij, je kan gewoon pech hebben. En tja, als je een horloge hebt is dat makkelijker als lage waarde te bestempelen dan electronica in een grote doos bijvoorbeeld. Ik heb nu een horloge die 30 euro kost, maar in een gewone envelop verzonden (dus niet een specifiek horloge doosje) en wel gewoon erop dat het een horloge is van 10 dollar. Dat is 'aannemelijk' zeg maar. Als je een grote doos hebt met 'armbandje' erop, tja.

Hoewel ik me afvraag of ze uberhaupt op die beschrijvingen kijken maar eerder gewoon een x aantal pakketjes eruit vissen willekeurig en die checken.
Top 5 China producten
pi_144823955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:38 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net deze besteld bij everkopen.com

Ik wou er een plaatje bijdoen maar zelfs dat word gecensord :6

Ben al een tijdje op zoek naar draadloze oordopjes, en het feit dat ze bluetooth 4.0 hebben trok me over de streep.

Maargoed ik zal m'n verwachtingen niet al te hoog stellen :P
Ik heb zelf deze (http://www.**********.com/product570700.html) besteld en vandaag binnen gekregen.
Korte review: Goed bluetooth bereik en snel contact met je telefoon.
Geluid is erg goed als maar als hij erg hard staat is het minder maar nogsteeds niet afschuwelijk.
Het is dus zeker een goed ding voor de prijs en aangezien je hetzelfde merk hebt besteld maar duurder zal die van jouw ook wel goed zijn :)
pi_144824257
Shiz, graag jou mening over de geluidskwaliteit? :D
Is back
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:44:04 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144825020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

postnl direct mail / andere free shipping maakt weinig uit volgens mij, je kan gewoon pech hebben. En tja, als je een horloge hebt is dat makkelijker als lage waarde te bestempelen dan electronica in een grote doos bijvoorbeeld. Ik heb nu een horloge die 30 euro kost, maar in een gewone envelop verzonden (dus niet een specifiek horloge doosje) en wel gewoon erop dat het een horloge is van 10 dollar. Dat is 'aannemelijk' zeg maar. Als je een grote doos hebt met 'armbandje' erop, tja.

Hoewel ik me afvraag of ze uberhaupt op die beschrijvingen kijken maar eerder gewoon een x aantal pakketjes eruit vissen willekeurig en die checken.
Denk ook wel op afmeting. Afgelopen vrijdag nog (weer) een pakket met douanetape er op :P
Tot nu toe een keer wat gehad, aantal voorbeelden:
- Zakmes - Niet groot, maar wel aan (strenge) regels gebonden
- Laptoptas (groot)
- Die breekarmbandjes prijsfaal van BIC (nog steeds voor 1.000 kinderfeestjes voorraad _O- )
- Screenprotectors + andere zooi (ook groot pakket)
pi_144826966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk ook wel op afmeting. Afgelopen vrijdag nog (weer) een pakket met douanetape er op :P
Tot nu toe een keer wat gehad, aantal voorbeelden:
- Zakmes - Niet groot, maar wel aan (strenge) regels gebonden
- Laptoptas (groot)
- Die breekarmbandjes prijsfaal van BIC (nog steeds voor 1.000 kinderfeestjes voorraad _O- )
- Screenprotectors + andere zooi (ook groot pakket)
Iets wat groot is zal wel iets van waarde in zitten is de redenatie natuurlijk. Ik denk trouwens ook dat ze checken op tracking nummer? Zij weten toch ook wel dat alles van een beetje waarde een tracking mee krijgt?
Top 5 China producten
pi_144827250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets wat groot is zal wel iets van waarde in zitten is de redenatie natuurlijk. Ik denk trouwens ook dat ze checken op tracking nummer? Zij weten toch ook wel dat alles van een beetje waarde een tracking mee krijgt?
Nou ja, op mijn SJ4000 stond een waarde van $21,84. Die ging er ook gewoon doorheen, ook al kostte 'ie echt 67 euro :P
Don't let my username fool you...
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:45:12 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144828591
Powerbanks binnen van banggood. 11 september besteld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:35 #23
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144830747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Die van mij zit geen tracking op. :7
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:05:27 #24
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144830801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef Catch22- het volgende:
Powerbanks binnen van banggood. 11 september besteld.
Hoeveel "vermogen" hebben ze? Heb nu eentje van 2300mah volgens mij, maar een tablet krijgt ie er niet mee vol. Ding kwam ook bij Kruidvat weg, maar zie dat veel Chinese shops exact hetzelfde model hebben. (voordat ik achter die Chinese websites kwam)
pi_144830940
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Hoeveel "vermogen" hebben ze? Heb nu eentje van 2300mah volgens mij, maar een tablet krijgt ie er niet mee vol. Ding kwam ook bij Kruidvat weg, maar zie dat veel Chinese shops exact hetzelfde model hebben. (voordat ik achter die Chinese websites kwam)
10400 mAh, coda acc75a bij banggood voor 19.59 dollar komt hij dan op, verzenden via nl directmail.
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:11:15 #26
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144831025
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

2300mAh is ook niets:
2300mAh is de 3.7 volt batterij die er in zit. Een tablet laad op 5V. Dus moet het van 3.7 naar 5V omgezet worden:
2300 / 5 * 3.7 = 1700Mah op 5 volt. De batterij in de tablet is dan weer 3.7v dus weer omzetten. Maar hierbij heb je dus 2x omzetverlies (tot wel 30% of wellicht hoger) van die 2300mAh blijft dus niet veel over :P (1500?)
pi_144835557
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
mij lijkt het ook fijn, stel je voor dat je hem voorin je auto zet om jezelf te filmen.
kan je op je telefoon / tablet kijken of het beeld goed staat.
Zelfde achterop de motor, als je afstapt komt je zadel weer omhoog.

Denk dat het toch de versie met wifi gaat worden :)
Vergeet de coupon code niet wilde ik net gaan zeggen maar BG heeft de prijs van de wifi aangepast :) Je kan wel gebruik maken van de 5% coupon code ivm de nieuwe site!

[ Bericht 0% gewijzigd door NX op 24-09-2014 12:46:51 ]
pi_144836966
Vandaag m'n BG-order en eentje via eBay binnengekregen.

BG:
- (micro) SIM adapter
- Xiaomi wifi-usb adapter
- Nillkin micro-usb kabel (2A, ben benieuwd)

eBay:
- 2 Qi laadplaten voor de SIII (tussen accu en cover om draadloos te laden)

Allebei binnen 10 werkdagen binnen, netjes _O_
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 24 september 2014 @ 02:01:01 #29
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_144843849
ja, NOG wel, de "kerst-gekte" zit er weer aan te komen, levertijden van 2 maanden zijn dan niets..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_144844766
Nog even een vraagje over de 18650 batterijen.
Hoe kan je deze het beste bewaren? Gewoon in de kast/la leggen of in een apart doosje?
pi_144844772
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 02:01 schreef mickeyD het volgende:
ja, NOG wel, de "kerst-gekte" zit er weer aan te komen, levertijden van 2 maanden zijn dan niets..
Vond ik ook wel meevallen afgelopen jaar,
Top 5 China producten
  woensdag 24 september 2014 @ 08:17:55 #32
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_144844906
Eerst krijgen we nog het Chinese Oktoberfest. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_144844907
Waarom kan je bij PostNL niet gelijk aangeven dat je het ergens op wil halen? 1 van de 5 pakketjes is al bezorgd bij de buren, ik ben bang dat ze de overige 4 ook krijgen aangezien ik overdag aan het werk ben. Beetje vervelend dit..
pi_144844962
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:18 schreef Onufriev het volgende:
Waarom kan je bij PostNL niet gelijk aangeven dat je het ergens op wil halen? 1 van de 5 pakketjes is al bezorgd bij de buren, ik ben bang dat ze de overige 4 ook krijgen aangezien ik overdag aan het werk ben. Beetje vervelend dit..
Omdat de ruimte daar niet voor is bij een postkantoor (als iedereen dat namelijk zou doen....). Wat ik heb gedaan is gewoon bij mijn buren aangegeven dat ze de pakketjes niet hoeven aan te nemen als dat vervelend wordt vanwege de hoeveelheid. En toen ik de bezorger sprak even gevraagd of het bij afwezigheid direct naar het postkantoor kan.
Top 5 China producten
pi_144845132
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Omdat de ruimte daar niet voor is bij een postkantoor (als iedereen dat namelijk zou doen....). Wat ik heb gedaan is gewoon bij mijn buren aangegeven dat ze de pakketjes niet hoeven aan te nemen als dat vervelend wordt vanwege de hoeveelheid. En toen ik de bezorger sprak even gevraagd of het bij afwezigheid direct naar het postkantoor kan.
Zoveel koop ik niet, maar ik kan idd wel hetzelfde zeggen als ik vandaag het pakketje ophaal.
  woensdag 24 september 2014 @ 08:49:56 #36
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144845240
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2300mAh is ook niets:
2300mAh is de 3.7 volt batterij die er in zit. Een tablet laad op 5V. Dus moet het van 3.7 naar 5V omgezet worden:
2300 / 5 * 3.7 = 1700Mah op 5 volt. De batterij in de tablet is dan weer 3.7v dus weer omzetten. Maar hierbij heb je dus 2x omzetverlies (tot wel 30% of wellicht hoger) van die 2300mAh blijft dus niet veel over :P (1500?)
Naja, hij kan in ieder geval wel m'n HTC one zowat volledig opladen, das het belangrijkste.

Maar ik denk dat ik binnenkort eens ga kijken voor een eentje die ook Wi-Fi kan uitzenden (3G router). Aangezien het Wi-Fi in de trein nogal ruk is.
pi_144845332
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:49 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Naja, hij kan in ieder geval wel m'n HTC one zowat volledig opladen, das het belangrijkste.

Maar ik denk dat ik binnenkort eens ga kijken voor een eentje die ook Wi-Fi kan uitzenden (3G router). Aangezien het Wi-Fi in de trein nogal ruk is.
via je telefoon heb je toch 3g? Die kan je dan via Bluetooth aan je laptop koppelen en dan via je telefoon als het ware internetten.
Top 5 China producten
  woensdag 24 september 2014 @ 11:43:13 #38
314372 Goddelijker
pi_144848945
Krijg elke keer 502-errors bij Banggood.
Ook de website van China Post om te tracken is niet vooruit te branden. :')

Ergens een intercontinentale verbinding kapot?

Werkt weer aardig. :P

11 Pakketjes onderweg :9~
Wat gereedschap, screenprotectors, etc. *O*

[ Bericht 27% gewijzigd door Goddelijker op 24-09-2014 11:58:55 ]
  woensdag 24 september 2014 @ 11:58:37 #39
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_144849460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 07:58 schreef Wielracer het volgende:
Nog even een vraagje over de 18650 batterijen.
Hoe kan je deze het beste bewaren? Gewoon in de kast/la leggen of in een apart doosje?
Alles kan natuurlijk. Maar ik bewaar ze zekerheidshalve in het meegeleverde plastic doosje. Lekker geconditioneerd, en de polen blijven gegarandeerd onaangeraakt.

Sicherheit uber alles. :Y
pi_144849473
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:49 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Als je HTC ook iets van 2300mAh is en je tablet iets van 7200mAh ofzo, dan is wat je ervaart toch logisch? :P
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

via je telefoon heb je toch 3g? Die kan je dan via Bluetooth aan je laptop koppelen en dan via je telefoon als het ware internetten.
Ik doe dat gewoon met 1 druk op de knop met een hotspot toggle via Wi-Fi hoor. Dat is daarvoor bedoeld. :P
Enige reden dat ik de Yoobao heb met hotspot functie dus in de powerbank gebouwd is dat ik nog weleens in hotels kom die geen gratis Wi-Fi hebben, alleen bedraad LAN. Dus gooi ik een klein kabeltje tussen muur en powerbank en voilá, graties wireless internet.

[ Bericht 37% gewijzigd door shiz op 24-09-2014 12:06:45 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 24 september 2014 @ 12:13:51 #41
314372 Goddelijker
pi_144849954
Iemand die wel eens iets doet met iPhone/Smartphone-reparatie?
Er is namelijk een Chinese versie van de iSclack bij BangGood.
En dit is ook handig (binnenkort denk ik maar eens bestellen).
  woensdag 24 september 2014 @ 12:47:07 #42
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144850943
*O* ^O^
SPOILER

vlnr: LG G watch, Pebble steel, Pebble (KS edition), Weloop Tommy
Broertjes *O* O+

[ Bericht 22% gewijzigd door RobertNL op 24-09-2014 12:52:08 ]
pi_144851433
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:18 schreef Onufriev het volgende:
Kan je werk het niet aannemen?

Wij hebben hier (IT-bedrijf) meerdere China shoppers, de hele balie ligt rond 13:00 altijd vol met bruin/gele enveloppen en duct-tape rommel met CN01-formulieren ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 13:10:50 #44
314372 Goddelijker
pi_144851638
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:47 schreef RobertNL het volgende:
*O* ^O^
[ afbeelding ]
SPOILER
[ link | afbeelding ]
Broertjes *O* O+
Je kan zien waar 't geld zit. :D
pi_144851702
Voor mij wordt het toch deze denk ik:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_144851895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

2300mAh is ook niets:
Mijn 2600 mAh van LITB laadt mijn Iphone batterij maar liefst 20% vol en mijn iPad air 5 % :'( . Tijd voor een Xiaomi
  woensdag 24 september 2014 @ 13:26:07 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144852076
quote:
12s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Je kan zien waar 't geld zit. :D
Valt wel mee hoor :D dealtjes scoren :P
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:13 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ook nice ja. Moto 360 lijkt mij ook wel wat. Het is natuurlijk wachten op de eerste Chinees die met een wear watch uitkomt.
pi_144852376
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:04 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Kan je werk het niet aannemen?

Wij hebben hier (IT-bedrijf) meerdere China shoppers, de hele balie ligt rond 13:00 altijd vol met bruin/gele enveloppen en duct-tape rommel met CN01-formulieren ;)
Dat zou ik hier niet moeten proberen: groot logistiek bedrijf waar dergelijke kleine pakketjes in de grote massa verdwijnen en misschien over drie weken een keer boven water komen. (en dan heb je nog mensen die je naam niet kennen)
Don't let my username fool you...
pi_144852815
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 12:47 schreef RobertNL het volgende:
*O* ^O^

Broertjes *O* O+
Yes, ik ben benieuwd! :)
quote:
6s.gif Op woensdag 24 september 2014 13:13 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Dat word toch even afwachten hoelang ie meegaat ;)
Als ie het net als de moto 360 nog geen dag uithoud word het al snel minder interessant....
pi_144855679
Waar blijft die WeLoop review Robertnl? :P
  woensdag 24 september 2014 @ 15:48:13 #51
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144857319
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 08:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Klopt, maar die accu van me heel snel leeg. Met ongeveer 50% per uur... Wi-Fi hotspot functie.
pi_144857348
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:48 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Klopt, maar die accu van me heel snel leeg. Met ongeveer 50% per uur... Wi-Fi hotspot functie.
Sluit je telefoon aan op een xiaomi powerbank :7
Top 5 China producten
  woensdag 24 september 2014 @ 15:49:33 #53
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144857383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Als je HTC ook iets van 2300mAh is en je tablet iets van 7200mAh ofzo, dan is wat je ervaart toch logisch? :P

[..]

Ik doe dat gewoon met 1 druk op de knop met een hotspot toggle via Wi-Fi hoor. Dat is daarvoor bedoeld. :P
Enige reden dat ik de Yoobao heb met hotspot functie dus in de powerbank gebouwd is dat ik nog weleens in hotels kom die geen gratis Wi-Fi hebben, alleen bedraad LAN. Dus gooi ik een klein kabeltje tussen muur en powerbank en voilá, graties wireless internet.
Best wel :')

Maar goed, zal wel eens kijken. Eerst wachten op die beveiligingscamera. Hopen dat die zonder prent van de douane wordt afgeleverd :P
  woensdag 24 september 2014 @ 16:09:32 #54
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144858314
Noob vraagje:

Zit er nou veel verschil in die goedkopere 720p pan/tilt ip cams..?
Het duizelt mij een beetje voor de ogen na al die specs en prijs vergelijkingen
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  woensdag 24 september 2014 @ 16:14:41 #55
45722 Dromer
pi_144858557
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Yup, ben benieuwd of hij die af heeft voordat de mijne binnen is. ;)
  woensdag 24 september 2014 @ 16:17:59 #56
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144858704
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem binnen :P?
quote:
Dit weekend even een eerste indruk plaatsen :)
  woensdag 24 september 2014 @ 16:23:40 #57
45722 Dromer
pi_144858993
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik denk dat je nog wel anderhalve week hebt. :P
pi_144861209
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Dat schiet toch niet op man! :P
  woensdag 24 september 2014 @ 17:32:22 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144861785
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:09 schreef Snowballed het volgende:
Noob vraagje:

Zit er nou veel verschil in die goedkopere 720p pan/tilt ip cams..?
Het duizelt mij een beetje voor de ogen na al die specs en prijs vergelijkingen
Dat 720p zegt helemaal niets over de beeldkwaliteit. Je zult echt een opname moeten vinden om de beeldkwaliteit te bepalen.
  woensdag 24 september 2014 @ 17:39:39 #60
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144862024
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dat 720p zegt helemaal niets over de beeldkwaliteit. Je zult echt een opname moeten vinden om de beeldkwaliteit te bepalen.
Oh fuck.. ik heb dus geen typenr van dat ding..
Weet alleen dat het een Qqzm is..
Daar zijn nou niet echt veel filmpjes van te vinden..

http://www.eachbuyer.com/(...)&utm_campaign=465956

En dan vroeg ik me dus af waar het verschil van deze bijv (behalve de behuizing) in zou zitten..

http://www.eachbuyer.com/(...)&utm_campaign=465956

Kan natuurlijk wel de gok nemen.. maar hmm tja.. -O-
pi_144867752
'n Tijd terug had iemand hier 'n Xiaomi wifi routertje (zo'n mini ding http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930816.html) en daarbij 'n driver waardoor je niet meer met 't chinese gedoe zit.

Ik ben al 'n halve avond naar die reactie aan 't zoeken, maar kan 't niet vinden en krijg zo via google ook niet 1-2-3 iets gevonden.

Wie kan me helpen? Ik heb 't trouwens wel aan de praat gekregen, maar ik zie liever stap voor stap in engels wat ik gedaan heb (vooral als ik dat ding ergens anders installeer).
  woensdag 24 september 2014 @ 20:01:04 #62
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144867835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

:'(
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mijn algemene indruk is dat meestal het beeld wel iets beter is. Maar goed ik heb ze niet allemaal getest :P
pi_144867918
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Net 'n OPO besteld, dus ik ben even zoet (als dat ding snel genoeg komt :') ) Dus doe maar rustig aan. Waarschijnlijk belandt dat ding sowieso snel genoeg in de la, da's met al m'n aangeschafte horloges :{
pi_144868212
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
'n Tijd terug had iemand hier 'n Xiaomi wifi routertje (zo'n mini ding http://www.banggood.com/O(...)-Phone-p-930816.html) en daarbij 'n driver waardoor je niet meer met 't chinese gedoe zit.

Ik ben al 'n halve avond naar die reactie aan 't zoeken, maar kan 't niet vinden en krijg zo via google ook niet 1-2-3 iets gevonden.

Wie kan me helpen? Ik heb 't trouwens wel aan de praat gekregen, maar ik zie liever stap voor stap in engels wat ik gedaan heb (vooral als ik dat ding ergens anders installeer).
Heb de zooi hier ook in het Chinees, maar nog niet werkende.
Ben ook op zoek naar de Engelse versie, dus hoor het graag als je m hebt!
pi_144868258
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:09 schreef remcosw het volgende:

[..]

Heb de zooi hier ook in het Chinees, maar nog niet werkende.
Ben ook op zoek naar de Engelse versie, dus hoor het graag als je m hebt!
Laten we hopen dat diegene hier snel reageert dan :D
pi_144868466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:11 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Laten we hopen dat diegene hier snel reageert dan :D
Die had ik laatst voorgeslagen (omdat ik dacht dat het een Wi-Fi adapter was, niet een computer/laptop met ethernet -> Wi-Fi hotspot router) en een andere keer had men het over het kastje/de router met antennes van Xiaomi (o.a. iemand91), waarbij de console voor settings e.d. in het Chinees bleek te zijn en een van de redenen was om 'em toch maar niet in huis te halen. Iets over zoiets in het Engels is geloof ik niet echt voorbijgekomen hoor... maar goed, ik werk zo'n beetje 120% voltijd dus krijg de laatste tijd ook niet alles mee.

- Dit praatje? GC / [Chinese Webshops] Topic #316 Kwaliteit van Dromer. ~ via searchskills
  woensdag 24 september 2014 @ 20:27:49 #67
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_144869013
Heb m maar gewoon genomen.. gokje.. we zien wel..

Deze dus: http://www.eachbuyer.com/(...)-camera-p317240.html

Voor zo ver ik kon zien was het niet een hele slechte prijs.. (afgezien van de koers.. }:| ) tijdelijke aanbieding en ook nog een coupon:

Subtotal
$48.99
Shopping Points(25)
-$0.25
Discount (EBFORUM12)
-$5.88
Shipping Charges
+$0.00
Grand Total
$42.86

Btw ga ik dat ding ook kunnen bedienen met mn Jiayu g2 of moet ik daar iets beters voor hebben?

quote:

[..]

[..]

Mijn algemene indruk is dat meestal het beeld wel iets beter is. Maar goed ik heb ze niet allemaal getest :P
Nee dan zou youtube down zijn.. met die lange reviews van je.. :7
pi_144869203
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 19:59 schreef Eric_Cantona het volgende:

Ik kan het op Fok niet terugvinden (ik kan mij namelijk ook zo'n bericht herinneren), maar wel op Tweakers (tenzij jij wél in Tweakers huiskamer terecht kunt):
quote:
Phuncz schreef op maandag 08 september 2014 @ 22:12:

Het bleek dus niet zo evident te zijn, Xiaomi levert geen drivers maar enkel een Chinese-only softwarepakket om het ding te gebruiken als een WiFi AP. Maar dat houdt de Tweaker in mij niet tegen ! Dus na wat gegoogle komen we erachter dat deze steunen op de RaLink RT3070 chipset of eentje die erop lijkt dus even de universele driver van RaLink (heet nu MediaTek) voor USB WiFi adapters downloaden, deze manueel aan te duiden onder het merk MediaTek met als type "802.11n USB Wireless LAN Card" en hoppa, leuke USB Wireless N stick voor <5¤.
pi_144869396
Waar is de Earson 151 het goedkoopste op dit moment?
pi_144869445
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:32 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kan het op Fok niet terugvinden (ik kan mij namelijk ook zo'n bericht herinneren), maar wel op Tweakers (tenzij jij wél in Tweakers huiskamer terecht kunt):

[..]

Die zal 't wel zijn geweest dan, maar dan wordt 't toch een beetje abracadabra voor me. Want wat ik nu precies moet doen is me niet helemaal duidelijk :X

Bedankt in ieder geval, weer iets verder.
pi_144869474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Tosti-vreter het volgende:
Lees eens terug een paar pagina's, dan vind je het antwoord.
Top 5 China producten
pi_144869628
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:36 schreef Tosti-vreter het volgende:
GC / [Chinese Webshops] Topic #317 Tenga, Tenda, all chinese shopping!
pi_144871293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:37 schreef Eric_Cantona het volgende:
Die zal 't wel zijn geweest dan, maar dan wordt 't toch een beetje abracadabra voor me. Want wat ik nu precies moet doen is me niet helemaal duidelijk :X

Bedankt in ieder geval, weer iets verder.
Ik kan 'm zo niet vinden; maar blijkbaar gewoon een universele driver voor USB Wifi sticks downloaden van RaLink/Mediatek en deze installeren als je die Xiaomi in je PC duwt.
pi_144871582
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik kan 'm zo niet vinden; maar blijkbaar gewoon een universele driver voor USB Wifi sticks downloaden van RaLink/Mediatek en deze installeren als je die Xiaomi in je PC duwt.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:11 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan verlies je dus de functie die de adapter had. Dan krijg je gewoon 'n wifi adapter voor 't apparaat waar je 'm induwt.

Eigenlijke functie was 'n bedraad internet apparaat die 'n wifi verbinding verzorgt voor 'n telefoon oid.

Ik had gehoopt dat ik de adapter op m'n werk kon gebruiken. We zitten tijdelijk in 'n bunker, waar geen wifi is en ook geen bereik via gsm. Dan had ik dat ding ingeplugd en van 't bedrade netwerk 'n draadloze gemaakt. Had gehoopt niks te hoeven installeren (plug & play) maar helaas.
pi_144871661
Vraagje over Happy Hour van PW: zijn er maar 5 stuks Xiaomi powerbanks beschikbaar? Dus wie het eerst komt, het eerst maalt?
pi_144871675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb ook zoiets gevonden, maar dan verlies je dus de functie die de adapter had. Dan krijg je gewoon 'n wifi adapter voor 't apparaat waar je 'm induwt.

Eigenlijke functie was 'n bedraad internet apparaat die 'n wifi verbinding verzorgt voor 'n telefoon oid.
Oh, zo.

Sorry, dan kan ik je niet helpen. :+
pi_144878746
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef Tosti-vreter het volgende:
Vraagje over Happy Hour van PW: zijn er maar 5 stuks Xiaomi powerbanks beschikbaar? Dus wie het eerst komt, het eerst maalt?
Klopt, de eerste 5 die komen, die malen! Oftewel: ZAADACTIE!
pi_144883289
Ik lurk al een hele tijd mee op dit forum gedeelte en de laatste tijd ben ik me eens gaan verdiepen in Chinese Smartphones. Ik heb een Cubot S308 gekocht op Tinydeal, hieronder een kleine review van het toestel.

Llink van de Cubot S308: http://www.tinydeal.com/c(...)-phone-p-131475.html

De Cubot S308 heeft me ¤116,- gekost. Voor dat geld krijg je een mooie Midrange Smartphone met onder andere een MTK6582 1.3Ghz Quad Core processor, in combinatie met 2GB Ram geheugen en 16GB Rom geheugen. Ik heb de Cubot S308 een week uit getest en zo mijn bevindingen op papier kunnen zetten. In deze Review vind je verdere specificaties van de telefoon, een uitgebreide test, foto's van het toestel en mijn bevindingen. Heb je vragen of opmerkingen over de Review/Telefoon dan kun je deze gerust stellen.

Cubot S308
De Cubot S308 draait op Android 4.2.2 dit is echter wel meteen de laatste versie welke de Cubot S308 zou ontvangen. Voor nu is het nog prima te doen, maar in de toekomst dit wel nadelige gevolgen hebben wat betreft de software. Doordat de de skin niet of nauwelijks aangetast is en het meeste is gelaten zoals het 'hoort te zijn' draait het toestel erg soepel en blijft het ook vlot reageren als je verschillende dingen open heb staan. Ook zie je geen vage Chinese Apps (wat je nog wel eens ziet bij Chinese telefoon.)
De telefoon is uiteraard gewoon in te stellen op de Nederlandse taal en werkt met je huidige Sim-kaart.

De Cubot S308 wordt geleverd in een bruin kartonnen doosje waar hij goed verpakt zit tijdens de verzending.

In de doos komen we het volgende tegen:
- De Cubot S308
- Screenprotector
- Hoesje (Matige kwaliteit)
- Oordopjes
- Oplader (Met EU Adapter)
- Engelse gebruikershandleiding

Uiterlijk & Gevoel
Eenmaal de telefoon in handen ben ik erg enthousiast over het design van het toestel, hij is mooi afgewerkt en geeft meteen een luxe uitstraling. De Cubot S308 bestaat voornamelijk uit plastic, maar voelt wel erg solide aan. Geen krakend toestel waarvan je alleen al de kriebels krijgt als je hem iets te stevig vast pakt. Rondom het toestel is hij afgewerkt met een metalen rand, een mooi detail wat hem ook een erg mooie uitstraling geeft vind ik persoonlijk.
Aan de bovenkant van het toestel vind je de 3.5mm hoofdtelefoon ingang en daarnaast de microUSB-poort. Op de zijkant zit de Aan/uit knop met daarboven de volume regelaar.

Met een gewicht van 156 gram (inclusief batterij) ligt het toestel fijn in je hand, de achterkant van het toestel heeft een 'lederen look' met aan de boven en onderkant plastic stiksels, het is jammer dat dit niet echt leder is maar plastic, dat zou de telefoon toch net wat extra uitstraling geven dan de plastic batterij cover waar die nu over beschikt. Het 5'' scherm is precies groot genoeg om de telefoon nog met 1 hand te kunnen besturen.

Het Scherm:
De Cubot S308 beschikt over een 5'' 720P HD scherm. De helderheid en kleur weergave van dit scherm is ruim voldoende en is zelfs in de buitenlucht nog goed leesbaar. Ook de kijkhoek is dik in orde. Klein nadeel is wel dat het scherm iets boven de originele behuizing uitsteekt en dus niet één geheel meer is me het toestel. Dit hebben ze proberen op te lossen door er een plastic rand omheen te zetten wat de strakke vorm van het toestel verpest en hierdoor ook altijd wel wat viezigheid tussen het scherm en opstaande rand komt te zitten.

Onderaan het scherm bevinden zich 3 'Soft Key's' bestaande uit; Menu, Home en een Back knop. Deze lichten op als je het toestel activeert. Ze zijn echter zo gevoelig dat je ze vaak niet eens helemaal aan hoeft te raken om ze te gebruiken. Dit had van mij wel iets minder mogen zijn.

Software:
Zoals eerder vermeld draait het toestel op Android 4.2.2, wellicht niet de laatste versie van Andoid maak in deze tijd kan hij nog prima meekomen. Ook beschikt hij gewoon over de Play-Store Applicatie wat altijd mooi meegenomen is. Doordat de skin op het toestel niet of nauwelijks is aangepast en er geen vervelende Chinese Apps zijn voorgeïnstalleerd loopt alles erg soepel en snel.
Wat ik persoonlijk wel een gemis vind, is dat er geen notificatie led aanwezig is op het toestel.

Ook dit toestel beschikt over een Dual-Sim optie. Een leuke bijkomstigheid en ook erg handig als je gebruik maakt van 2 Sim-kaarten (bijvoorbeeld Werk en Privé) Zo hoef je niet met 2 telefoons op zak te gaan. Je kunt makkelijk switchen tussen beide Sim-kaarten en zondig uitschakelen. In praktijk wekt het uitstekend, ook als je slechts 1 Sim kaart wilt gebruiken is dat geen probleem.

Accu:
Hoewel op de webshop staat aangegeven dat de Cubot S308 beschikt over een batterij met een capaciteit 1800 mAh, hij wordt echter geleverd met een 2000 mAh batterij. Leuk, maar nog steeds niks spectaculairs. Als je de telefoon intensief gebruikt doe je er gemiddeld 1 dag mee. Je moet hem dus elke nacht aan de oplader hangen wil je hem de volgende dag weer kunnen gebruiken. De batterij is bij verzending al in de telefoon geplaatst, ter bescherming hebben ze een lipje op de batterij geplakt die je er eerst af moet halen om de telefoon te kunnen gebruiken.

Camera:
Aan de achterzijde van het toestel zit een 13MP camera verwerkt welke mooi is weg gewerkt. Ik moet zeggen dat je hier verrassend mooie en scherpe foto's mee maakt. Dit is dan wel met name in de buitenlucht met mooi, zonnig weer. Bij wat donkere omgevingen zit er veel ruis in de foto's en is hij beduidend minder van kwaliteit. De flitser is ook niet erg sterk waardoor de lichtopbrengst matig is. Aan de voorzijde vinden we een 5MP camera welke niet zo spectaculair is en gewoon leuke foto's maakt.

GPS & Ontvangst:
Het ontvangst van de Cubot S308 (GSM & 3G) is prima, niks op aan te merken. In vergelijking met mijn huidige telefoon (Note II) zie ik geen verschillen. Ook het WIFI ontvangst is prima in orde.

En dan de GPS, iets waar veel Chinese smartphones steken laten liggen omdat het niet of nauwelijks werkt. Echter heb ik er met dit toestel geen problemen mee! Het ontvangst is goed en hij vind snel contact. Ook navigeren is geen probleem, je blijft netjes op de weg rijden en wijkt niet af.

Overige specificaties:
De Cubot S308 is uitgerust met een MTK6582 1.3Ghz Quad Core processor, in combinatie met 2GB Ram geheugen en 16GB Rom geheugen. Ook is er de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden met een SD kaart tot 32GB. Voor een compleet overzicht van de specificaties, zie spoiler;

SPOILER
Dit alles resulteert in een Benchmark score van 18896! Voor een mid-end toestel is dit een prima score!

Conclusie:
Hoewel er naar mijn mening een aantal verbeter punten zijn is het bedrag van ¤116,- een prima prijskaartje voor dit toestel. Vooral het design spreekt me aan, maar ook software matig zit het allemaal goed in elkaar. Het 5'' scherm vind ik persoonlijk een erg fijn formaat, klein genoeg om fatsoenlijk in je broekzak te passen en groot genoeg om er normaal op te kunnen typen. Ook besturen met 1 hand is geen enkel probleem.

Pluspunten:
+ Scherp en helder scherm, ook in verschillende kijkhoeken.
+ Mooi design.
+ Bouwkwaliteit dik in orde.
+ Dual Sim optie.
+ Prijs/kwaliteit.

Minpunten:
- Batterij capaciteit.
- Scherm had beter weg gewerkt mogen zijn.
- Niet de laatste versie van Android.
- 'Soft Key's' erg gevoelig.
- Geen notificatie led aanwezig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dennis_H op 25-09-2014 09:17:02 ]
  donderdag 25 september 2014 @ 09:16:09 #80
45722 Dromer
pi_144883440
Nette review hoor. Voor mij is het toestel vanwege de oudere Androidversie helaas geen optie, want heb BT4.0 nodig, hetgeen pas vanaf KitKat echt ondersteund wordt. Aangezien het design van deze telefoon me aanspreekt, had ik er anders wel naar gekeken denk ik.
  donderdag 25 september 2014 @ 09:20:51 #81
314372 Goddelijker
pi_144883536
Nette review! Zitten inderdaad wel wat mindere punten aan de telefoon, dat randje om het scherm is ook echt jammer.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:38:16 #82
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144888474
quote:

[..]

[..]

Iets beter is nog steeds slecht :)

Jij en Downstar hadden de eerste versies met 720p van zo'n $100. Die gaven echt duidelijk goede kwaliteit vergeleken met vga. Ik heb al 2 keer misgegrepen met 720p en vertrouw alle goedkopere totaal niet. Ze hebben de markt bezaaid met 720p en ik vrees dat het allemaal ruk is.

Ik wacht nu op mijn 720p Ibood van vorige week en heb de security2000 1080p op de lijst staan. Alleen hebben ze die nooit meer in de aanbieding :(
pi_144888587
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 09:16 schreef Dromer het volgende:
Nette review hoor. Voor mij is het toestel vanwege de oudere Androidversie helaas geen optie, want heb BT4.0 nodig, hetgeen pas vanaf KitKat echt ondersteund wordt. Aangezien het design van deze telefoon me aanspreekt, had ik er anders wel naar gekeken denk ik.
Zie het voor de 2e keer in dit topic. Wat is er zo speciaal aan Bluetooth 4.0 behalve het lagere verbruik?
pi_144889075
het is een bredere standaard en het lagere verbruik is wel een gigantisch voordeel imo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_144889273
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:38 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Iets beter is nog steeds slecht :)

Jij en Downstar hadden de eerste versies met 720p van zo'n $100. Die gaven echt duidelijk goede kwaliteit vergeleken met vga. Ik heb al 2 keer misgegrepen met 720p en vertrouw alle goedkopere totaal niet. Ze hebben de markt bezaaid met 720p en ik vrees dat het allemaal ruk is.

Ik wacht nu op mijn 720p Ibood van vorige week en heb de security2000 1080p op de lijst staan. Alleen hebben ze die nooit meer in de aanbieding :(
Dat ding van 100 euro is wel tof ja :). Maar goed hogere prijs betere sensor natuurlijk.
Voor 40 euro 720P verwachten met een hoge bitrate zal wat te veel gevraagd zijn.

quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:41 schreef Onufriev het volgende:

[..]

Zie het voor de 2e keer in dit topic. Wat is er zo speciaal aan Bluetooth 4.0 behalve het lagere verbruik?
Betere verbinding, veel minder stroomverbruik, nieuwe (verbeterde) standaarden en dus meer functies mogelijk (zoals je ziet met wearables).
  donderdag 25 september 2014 @ 13:30:11 #86
45722 Dromer
pi_144890134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:04 schreef RobertNL het volgende:
Betere verbinding, veel minder stroomverbruik, nieuwe (verbeterde) standaarden en dus meer functies mogelijk (zoals je ziet met wearables).
Inderdaad. Voor de Fitbit en 'onze' Weloop belangrijk.
En ook voor de sms-functie in mijn auto (voorlezen en versturen) nodig.
pi_144892367
hoe groot is de kans dat ik moet bijbetalen voor iets dat verstuurd word met fedex?
pi_144892427
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:43 schreef julius123 het volgende:
hoe groot is de kans dat ik moet bijbetalen voor iets dat verstuurd word met fedex?
Ergens tussen de 0.1 en 100% ;).
Dat kan niemand vertellen natuurlijk. Zijn mensen die achteraf een rekening ontvingen van FedEx maar ook vaak genoeg gaat het gewoon goed.
pi_144892481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 14:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ergens tussen de 0.1 en 100% ;).
Dat kan niemand vertellen natuurlijk. Zijn mensen die achteraf een rekening ontvingen van FedEx maar ook vaak genoeg gaat het gewoon goed.
net zoals met de gewone post dus :)
ik ga flink duimen iig :D
pi_144893063
Goede vriend van me is volgende week jarig. Hij heeft net een nieuwe motor gekocht, dus wil een SJ4000 voor hem bestellen. Zijn er nog specifieke punten waar ik op moet letten? En welke accessoires zijn aan te raden?
pi_144893331
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 15:05 schreef dj-mike het volgende:
Goede vriend van me is volgende week jarig. Hij heeft net een nieuwe motor gekocht, dus wil een SJ4000 voor hem bestellen. Zijn er nog specifieke punten waar ik op moet letten? En welke accessoires zijn aan te raden?
Gewoon bij Banggood bestellen dan zit je wel goed.
Alles voor de motor zit er wel bij, monopod is daarnaast wel handig/leuk wellicht.
pi_144895694
Zou het voor die Xiaomi powerbank actie Happy Hour er van af hangen wie het eerste F5 drukt, of zal het wel meevallen? Heb namelijk langzaam internet hier...
pi_144895762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:25 schreef Tosti-vreter het volgende:
Zou het voor die Xiaomi powerbank actie Happy Hour er van af hangen wie het eerste F5 drukt, of zal het wel meevallen? Heb namelijk langzaam internet hier...
Ik zou het nieteens proberen...
Top 5 China producten
pi_144895775
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou het nieteens proberen...
Haha, bang dat ik de jouwe voor je neus wegkaap?
pi_144895942
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:28 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Haha, bang dat ik de jouwe voor je neus wegkaap?
Normaal met soms 6x zoveel stuks is het al vrijwel onmogelijk. Laat staan met zo'n populair item en 5 stuks.
pi_144896603
Mensen, ik heb bij ever buying de earson er-151 gekocht. Nu wil ik graag weten of ik de echte heb: hier heb ik 5 foto's geupload: http://imgur.com/a/gyWld/all
pi_144898168
Ik zie vaker op Aliexpress dat verkopers 100% positive feedback hebben met 560 orders maar dat maar 4 mensen feedback hebben gegeven. Hoe kan dit?
pi_144898335
560 orders wil zeggen dat de orders geplaatst zijn, niet dat ze ook afgerond zijn. Als het een nieuwe store is kan het zijn dat maar 4 mensen hun spul al hebben gekregen en feedback gegeven hebben. Of ze hebben de order afgerond zonder feedback te geven, of zonder uitgebreidere feedback achter te laten.

Anyways. Ik heb ook weleens orders geplaatst bij stores zonder noemenswaardige orderaantallen of feedback. Gewoon serieusheid beoordelen op basis van de store, de prijzen, de customer service/communicatie e.d. . Gezond verstand dus.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef Bakkertjeee het volgende:
Mensen, ik heb bij ever buying de earson er-151 gekocht. Nu wil ik graag weten of ik de echte heb: hier heb ik 5 foto's geupload: http://imgur.com/a/gyWld/all
Is gewoon de laatste officiële met het nieuwe klepje lijkt me.
pi_144898810
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:53 schreef Bakkertjeee het volgende:
Ja hoor, echt. Zelfde heb ik ook.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:21:59 #100
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_144898858
Trouwens vorige week dinsdag wat besteld en het was maandag al binnen _O_
Soms kunnen die Chinezen het wel ;)
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_144899016
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 17:57 schreef shiznuts het volgende:
560 orders wil zeggen dat de orders geplaatst zijn, niet dat ze ook afgerond zijn. Als het een nieuwe store is kan het zijn dat maar 4 mensen hun spul al hebben gekregen en feedback gegeven hebben. Of ze hebben de order afgerond zonder feedback te geven, of zonder uitgebreidere feedback achter te laten.

Anyways. Ik heb ook weleens orders geplaatst bij stores zonder noemenswaardige orderaantallen of feedback. Gewoon serieusheid beoordelen op basis van de store, de prijzen, de customer service/communicatie e.d. . Gezond verstand dus.

[..]

Is gewoon de laatste officiële met het nieuwe klepje lijkt me.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja hoor, echt. Zelfde heb ik ook.
thnx helden!
pi_144902138
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 02:56 schreef RobertNL het volgende:
Hmz, werkt hier prima. Klikt gewoon goed vast en haalde over 20 meter de snelheid niet onderuit.
Wellicht ander soort/batch ontvangen
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 11:01 schreef Downstar het volgende:
Vraag me eerder af of je ze wel op de goede manier vastklikt, hier ook geen probleem met die Chinese rj45 stekkers.. Zorg je er wel voor dat de stekker zich vast klemt op de mantel die eromheen zit, en niet op de aders zelf.. Is toch een vaak gemaakte beginnersfout

Er zit wel verschil in de soorten stekkers, zo zijn er rj45 stekkers voor soepele en harde kern aders, al zal je in de praktijk daar niet zo snel problemen mee ondervinden als je het switcht...
Hier niet lang genoeg over nagedacht. Die stekkertjes van BIC zijn voor stranded netwerkkabel; wij waren solid kabel aan het gebruiken (voor in de muur etc.).
Dus daarom waren die stekkertjes niet zo goed.

Alleen voor solid zijn wat minder makkelijk te vinden. Beschrijvingen zijn nooit accuraat of ze nou voor solid of stranded bedoelt zijn. Vaak zoiets:
quote:
Cat5, Cat5e, Cat6 Solid/Stranded
Heb je dus niets aan zo'n beschrijving...
pi_144902219
Fuck, die actie van PW zuigt... Had er een van 15,99 te pakken, loopt de site vast door wss te veel animo..

Waar is een genuine Xiaomi 10.400 mAh nu het goedkoopste?
  donderdag 25 september 2014 @ 20:07:14 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144902258
Smerige flikkers bij pandawill :r

Krijg ik de xiaomi voor $15,99 in de mand, inloggen bij Paypal en betalen voor dit bedrag. Vervolgens sturen ze je door naar hun eigen webpagina om de order te bevestigen voor een hogere prijs :')

Sowieso vreemd dat Paypal dit toelaat.
pi_144902303
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:06 schreef Tosti-vreter het volgende:
Fuck, die actie van PW zuigt... Had er een van 15,99 te pakken, loopt de site vast door wss te veel animo..

Waar is een genuine Xiaomi 10.400 mAh nu het goedkoopste?

banggood met acc75a
Top 5 China producten
  donderdag 25 september 2014 @ 20:09:39 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144902360
Laat Pandawill sterven. Kunnen we die niet uit de OP halen en de naam bannen zoals met n e verbuying?
pi_144902376
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

banggood met acc75a
Hij is 18,17 euro, maar met de code gaat er niets van af?
  donderdag 25 september 2014 @ 20:10:28 #108
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144902389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Rechts onder kijken.
pi_144902402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:10 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

log uit, bij mij gaat hij van 22.59 dollar naar 19.59
Top 5 China producten
pi_144902499
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

log uit, bij mij gaat hij van 22.59 dollar naar 19.59
Ik was niet ingelogd, vreemd zeg! Lukt nog niet.
pi_144902554
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:13 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Ik was niet ingelogd, vreemd zeg! Lukt nog niet.
je vult die coupon code wel in in je mandje?
Top 5 China producten
pi_144902574
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

je vult die coupon code wel in in je mandje?
Ja zeker
pi_144902639
Maakt het uit welke kleur je neemt? Wil namelijk de Silver

Edit: heb de code handmatig ingevoerd ipc ctrl c ctrl v, nu werkt het wel. Thanks!
pi_144902664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:15 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Ja zeker
dan heb ik geen idee wat je fout doet.
Top 5 China producten
pi_144902686
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:17 schreef rene90 het volgende:

[..]

dan heb ik geen idee wat je fout doet.
Zie mijn edit vorige post
pi_144903345
Pandawill heeft ook nog een beperkt aantal exemplaren voor $17.99. ;)

EDIT: oh, die kleine 200 waren er snel door. :') Nu weer normale prijs...
  donderdag 25 september 2014 @ 21:31:42 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144905717
quote:
Nou omdat je zo zat te zeuren....
quote:
10s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:14 schreef Dromer het volgende:

[..]

Heb je hem nu al eens?!
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:15 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nee, maar veel sneller kon niet :'(. Moest hem ook nog even testen...
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:27 schreef Snowballed het volgende:
Nee dan zou youtube down zijn.. met die lange reviews van je..
:'(. Heb mij ingehouden (en geen video gemaakt :D). Zodat ik jullie niet op kosten jaag.

Maar goed; de eerste indrukken van de Weloop Tommy:

Review: WeLoop Tommy Zwart door Robert(ow)NL

Zal hem de komende weken/dagen blijven aanvullen :)
pi_144906297
Iemand nog tips voor leuke (zak)-messen?
  donderdag 25 september 2014 @ 21:44:59 #119
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144906370
pi_144906409
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:43 schreef Tosti-vreter het volgende:
Iemand nog tips voor leuke (zak)-messen?
Wil ik ook wel weten, kan ik mijn emo skills verbeteren.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_144906491
quote:
Dank, zocht een site voor leuke messen, Dit lijkt me ook wel wat: http://goo.gl/QkOJcC
pi_144906545
quote:
Wat maakt trouwens het mes dat jij linkte beter dan deze http://goo.gl/r2j05w ?
  donderdag 25 september 2014 @ 21:56:25 #123
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144906943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:48 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Wat maakt trouwens het mes dat jij linkte beter dan deze http://goo.gl/r2j05w ?
Geen idee, heb zelf alleen de eerste en ik weet dat de tweede ook goed aangeschreven stond :)
Die was alleen out of stock toen ik hem kocht ;).

Heb mij er toen een beetje in verdiept er zijn hier vast mensen hier die er meer van weten. Gebruik het mes overigens wel regelmatig bij wat klus / open en snijwerk en het is nog aardig scherp.
pi_144907037
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Geen idee, heb zelf alleen de eerste en ik weet dat de tweede ook goed aangeschreven stond :)
Die was alleen out of stock toen ik hem kocht ;).

Heb mij er toen een beetje in verdiept er zijn hier vast mensen hier die er meer van weten. Gebruik het mes overigens wel regelmatig bij wat klus / open en snijwerk.
Aha, oké. Zoek een mes met minimaal 85mm blad, met het liefste een zwart heft. Goede kwaliteit is uiteraard ook wenselijk, evenals een mooi uiterlijk. Dit wat? http://goo.gl/tkMjr4
pi_144907059
Is er al een volwaardige 1080p 60 fps actioncam uit? O+
pi_144907096
quote:
4s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
GoPro Hero 3+ Black Edition :7
  donderdag 25 september 2014 @ 22:00:14 #127
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144907113
quote:
4s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je bent te laat :'(. Die vraag is in de TT ook al gesteld :P.

Maar antwoord is nee, denk dat de volgende generatie goedkope chipsets het wel kan maar wanneer die uitkomen weet ik niet.
pi_144907116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

GoPro Hero 3+ Black Edition :7
o|O
pi_144907153
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:00 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Je bent te laat :'(. Die vraag is in de TT ook al gesteld :P.

Maar antwoord is nee, denk dat de volgende generatie goedkope chipsets het wel kan maar wanneer die uitkomen weet ik niet.
Zit nu met een Denver ac-5000W en wil een upgrade dus hoop dat er snel een betaalbare vervanger komt :'(
pi_144907498
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef RobertNL het volgende:

Goede review robert dankjewel! :)
pi_144908538
quote:

[..]

Nou omdat je zo zat te zeuren....

[..]

Heb je hem nu al eens?!

[..]

Nee, maar veel sneller kon niet :'(. Moest hem ook nog even testen...

[..]

:'(. Heb mij ingehouden (en geen video gemaakt :D). Zodat ik jullie niet op kosten jaag.

Top! Bedankt :)

Nog maar effe wachten, al blijft 't kriebelen ;)
  donderdag 25 september 2014 @ 22:39:10 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144908788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:58 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Aha, oké. Zoek een mes met minimaal 85mm blad, met het liefste een zwart heft. Goede kwaliteit is uiteraard ook wenselijk, evenals een mooi uiterlijk. Dit wat? http://goo.gl/tkMjr4
Ik heb een stapeltje liggen.

Enlan viel vies tegen ondanks alle goede reviews.
Zwarte smerigheid, doorgedraaide schroeven, helemaal onder de olie.

De ganzo's zijn duidelijk de betere exemplaren. Hier en daar een schoonheidsfoutje maar wel mooi schoon, scherp en goed materiaal gebruikt.

Het grote nadeel is wel het gewicht maar dat maakt ze ook wel erg stevig. Deze 3 zijn hun geld zeker waard en hebben zo hun eigen voordelen. Ook gewoon legaal.

https://www.fasttech.com/(...)el-foldable-tactical
https://www.fasttech.com/(...)-steel-folding-knife
https://www.fasttech.com/(...)eel-foldable-knife-w
pi_144909802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:39 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een stapeltje liggen.

Enlan viel vies tegen ondanks alle goede reviews.
Zwarte smerigheid, doorgedraaide schroeven, helemaal onder de olie.

De ganzo's zijn duidelijk de betere exemplaren. Hier en daar een schoonheidsfoutje maar wel mooi schoon, scherp en goed materiaal gebruikt.

Het grote nadeel is wel het gewicht maar dat maakt ze ook wel erg stevig. Deze 3 zijn hun geld zeker waard en hebben zo hun eigen voordelen. Ook gewoon legaal.

https://www.fasttech.com/(...)el-foldable-tactical
https://www.fasttech.com/(...)-steel-folding-knife
https://www.fasttech.com/(...)eel-foldable-knife-w
Dank! Heb inmiddels, voor ik deze post las, dit mes besteld: https://www.fasttech.com/products/1901/10001878/1834300

De eerste twee die jij linkte zien er ook zeker mooi uit. Bedankt voor je tips, wellicht bestel ik nog wel een van die messen! :7

Edit: 3e mes is trouwens ook wel érg mooi... Hebben hebben hebben!
pi_144911840
Eyki horloge is binnen, ziet er prima uit. Nu nog even een geschikt bandje vinden. Deze kostte $39,54

Top 5 China producten
pi_144915215
Om nog even te laten zien dat het wel kan:

Item Sku Qty Subtotal
XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank for Smartphone Tablet Silver sku52882 1 USD15.99
Subtotal USD15.99
Shipping & Handling USD0.00
Grand Total USD12.65

*O* Had nog wat punten liggen, dus die zijn er ook meteen vanaf.
En dat terwijl ik eerst niet eens doorhad dat ik de hele tijd op de verkeerde knop aan het klikken was ;)
  vrijdag 26 september 2014 @ 08:22:46 #136
45722 Dromer
pi_144915590
quote:
Heb je hem nu al eens?!
Nog minstens een week geduld, vrees ik. :'(
Heb hem pas besteld na jouw eerste vermelding. Wel nog voor de introductieprijs en in het rood.
Fijne review. :)
pi_144916818
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:46 schreef rene90 het volgende:
Eyki horloge is binnen, ziet er prima uit. Nu nog even een geschikt bandje vinden. Deze kostte $39,54

[ afbeelding ]
Kan aan de foto liggen, maar dat ziet er wel heel erg goedkoop kermis uit.
pi_144917042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef Skiet het volgende:

[..]

In het echt niet, hier een ander soort fototje
Top 5 China producten
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:00:34 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144917257
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Goede review robert dankjewel! :)
Jij ook bedankt :D
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Top! Bedankt :)

Nog maar effe wachten, al blijft 't kriebelen ;)
Zal eens kijken wat ik voor je kan regelen qua coupon. De prijs incl shipping was al redelijk scherp (retail China $65).

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 08:22 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nog minstens een week geduld, vrees ik. :'(
Heb hem pas besteld na jouw eerste vermelding. Wel nog voor de introductieprijs en in het rood.
Fijne review. :)
Had hem hier 13 dagen na verzenden. Nog vrij snel dus.
Lees dat een aantal mensen die pre-order hadden geplaatst hem ook hadden (wonen in oost Europa) dus lang kan het niet meer duren (toch :P?).
pi_144917645
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef Skiet het volgende:

[..]

Echt verschrikkelijk goedkoop uitziend ding.... En dan nog +- 30 euro.

Wtf
pi_144917654
Ja dat ding is echt foeilelijk.
Kermisuiterlijk of niet.
Gewoon lellijk
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:27:47 #142
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_144917818
*mompelt iets over smaak en twisten*
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
pi_144917895
quote:
12s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:27 schreef N22 het volgende:
*mompelt iets over smaak en twisten*
Nouja, nu ik er nog een paar keer naar kijk word ik er ook niet echt warm van. Maar even een ander bandje erop gooien en kijken of dat iets uitmaakt.
Top 5 China producten
  vrijdag 26 september 2014 @ 10:41:31 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144918108
Uurwerken waar je het binnenwerk kan zien zijn vaak wel _O_ . Helaas kunnen de goedkope Chinese dingen soms iets wat goedkoop ogen (had er ook zo'n ding :'() . Horloge is iets wat te goud naar mijn mening maar goed.

Heb je eens een linkje naar het horloge zelf?
pi_144918131
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:41 schreef RobertNL het volgende:
Horloge is iets wat te goud naar mijn mening maar goed.
Dat 'goud' is gewoon zilver in het horloge / metaal kleur. Linkje:
http://www.aliexpress.com(...)Wind/1587809208.html
Top 5 China producten
pi_144918293
quote:
Uurwerken waar je het binnenwerk kan zien zijn vaak wel _O_ .

Is toch juist ultiem sjonnie zo'n opengewerkte kast?
Ik ken geen enkel fatsoenlijk merk wat ze zo maakt...
pi_144918353
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dit is wel ultiem sjonnie ja

Top 5 China producten
pi_144918622
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:51 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dit is wel ultiem sjonnie ja

[ afbeelding ]
Heb je deze ook in het zwart?
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:07:41 #149
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144918768
quote:

[..]

Tja, maar ik kan er wel uren naar kijken :').
Heb er dan ook geen meer omdat ik ze vaak toch niet draag :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:43 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat 'goud' is gewoon zilver in het horloge / metaal kleur. Linkje:
http://www.aliexpress.com(...)Wind/1587809208.html
Ah dat is al beter dan op je foto :P.
pi_144918840
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef RobertNL het volgende:
Tja, maar ik kan er wel uren naar kijken .
Dat, geen batterij nodig, en je kan gewoon door je horloge heen kijken. Nu even kijken voor een mooi leren bandje. Iemand nog een bandje die hij / zij niet gebruikt? (18mm)
Top 5 China producten
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:12:16 #151
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_144918917
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:12 schreef JortK het volgende:
Iedere keer als ik deze pagina open moet ik huilen: https://www.google.com/finance?q=EURUSD ;(
vroegah..... 2 = 1
Top 5 China producten
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:30 #153
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144919321
quote:
Iedere keer als ik deze pagina open moet ik huilen: https://www.google.com/finance?q=EURUSD ;(
Las laatst een verwachting dat het naar 1 = 1 gaat :'). Dan is Chinashoppen wel voorbij :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:30:38 #154
45722 Dromer
pi_144919437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:01 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Heb je deze ook in het zwart?
Ha Sjonnie. w/

Maar goed.Ik vind het vaak lastig om in één oogopslag de tijd te zien op de skeletons. Vooral bij te veel of juist te weinig licht. En tja.. voor een tientje heb je er ook al één. Waarschijnlijk is ie wat duurder door de schakelband?

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 10:32 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nouja, nu ik er nog een paar keer naar kijk word ik er ook niet echt warm van. Maar even een ander bandje erop gooien en kijken of dat iets uitmaakt.
Voor zover de cognitieve dissonantie. ;)
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:32:55 #155
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144919512

De afgelopen maanden blijf ik steeds weer berichten zien over fitness/sport trackers in de vorm van horloges. En het leek me wel is tijd om zoiets uit china te halen. Om vervolgens te kijken of ze de kwaliteit/functionaliteit van de westerse producten al in zoverre geïmiteerd en perfectioneerd hebben dat het ook echt functioneel is. Natuurlijk wou ik er ook niet te veel geld aan uitgeven want.. in china moet he toch goedkoop kunnen?! Geen zestig+ euro wat ze in europa kosten maar eerder 25/30..

Na wat zoekwerk naar functionaliteit en een app die ook in het engels beschikbaar is kwam ik uit op het merk UKOEO. Dit merk heeft een redelijke naam op het bied van ‘gadget’ electronica in china (werd mij verteld door een chinees?). Dus kwaliteit van het materiaal (TPU, niet giftig) en afwerking zou in ieder geval wel oké moeten zijn dacht ik bij het bestellen.
Functionaliteiten die omschreven staan bij het product waren:
• Fitness tracker (stappenteller),
• klok, wekker
• telefoon notificaties
• wifi hotstpot (USB)
• alarm (blutooth buiten bereik)
• telefoonboek
• waterproof(IP55 Waterproof).
Overige eigenschappen zijn de 120 uur standby-tijd, usb 4.0 compatible en een gewicht van 29 gram.

Op tmall relatief goedkoop in vergelijking tot direct-buy shops zoals aliexpress. Dus dan maar via Tmall en cheapagency gedaan. Hij kwam goed verpakt aan in een bubblewrap zak en daarin een doosje met daarin de productverpakking. Een chique ogende ‘Apple’ like verpakking.

In de doos zat het horloge zelf, een handleiding (zowel chinees als engels) en nog twee briefjes met het product certificaat en een garantie papiertje (volledig in het chinees). Er zit geen oplader of kabeltje bij want dat is niet nodig aangezien je het horloge direct in je eigen USB charger kan stoppen.
Kwaliteit en functionaliteit:
Toen het horloge aankwam was hij volledig ontladen dus zat ik wat te kloten maar er gebeurde niet veel.. na vijf minuutjes aan de oplader kwam hij tot leven. Een duidelijk leesbaar Oled schermpje van 0,9 inch gaf mooi de tijd weer.
Er zitten onder het Oled schermpje twee knopjes naast elkaar waarmee je het horloge bestuurd. Met een beetje trail en error kwam ik er achter dat als je de onderste/linkse langer ingedrukt houd je scrolt door het menu en bevestigd met de rechtse. Druk je de linkse dan weer in ga je een stap terug. Uiteindelijk best intuïtief en functioneel.

(afbeelding van de roze versie, ik heb zelf de blauwe)
Bluetooth connectie maken ging gemakkelijk, na de verbinding op gezet te hebben en de code bevestigd te hebben kwam meer functionaliteit tevoorschijn. Je kan onder andere je telefoonboek bekijken (maar er voor de rest niets mee doen, dus kinda useless). Als je gebeld wordt zie je wel wie er beld en kan je opnemen of ophangen, dat is dan wel weer handig zonder dat je in je broekzak hoeft te kijken wie het is. Whatsappberichtjes gaven op het toestel jammergenoeg geen meldingen, dit had ik wel verwacht :(.
Als je even geen functies gebruikt gaat het beeldschermpje uit om batterij te besparen en kan je door geen druk op de knop weer de tijd/andere functies weergeven. Dit gaat niet altijd makkelijk tijdens het hardlopen bijvoorbeeld.. maar het bespaart wel veel batterij wat een batterijduur bij mij opleverde van 3 dagen zonder opladen. Op zich niet teleurstellend.
Maar waar ik het horloge eigenlijk voor gekocht had was het fitness tracken. Kijken hoe ver ik nou eigenlijk gelopen had. Nadat je in het toestel zelf de stapgrootte ingesteld heb kan je aan de slag. Je zet de stappenteller aan en rennen maar! Toen ik klaar was met de app de afstand uitgelezen op mijn telefoon (die ik tijdens het rennen niet bij me hoef te hebben). De gegeven afstand heb ik nagemeten op google maps en hij zat er op de 6.5 km die ik hardgelopen had net iets meer dan 100 meter naast. Goed genoeg voor mij!
De andere functies die in het horloge zitten heb ik eigenlijk nauwelijks tot niet gebruikt (zoals de wifi-hotspot functionaliteit). Hier kan ik dus ook geen oordeel over vellen maar ik geloof best dat het allemaal wel werkt. Alleen is het een beetje overbodig :P

De UKOEO UK18 doet voor mij tijdens het hardlopen waar hij voor bedoelt is, afstand bijhouden. Overige functionaliteit deed mij niet zo veel. Dus gebruik hem nu alleen nog maar tijdens het hardlopen. Maar hier blijf ik hem wel gebruiken want het is toch een stuk comfortabeler dan mijn hele telefoon ergens bij dragen.
Is het een waardige vervanger/tegenstander van de FitBit of andere westerse fitness trackers? Tjah, ik vermoed van niet. De software is net iets beter uitgewerkt bij dit soort producten zodat je ook de whatsapp notificaties ziet en iets betere android app bruikbaar is.
Was het een mis-koop? Nee het is een prima product dat ik zeker zal blijven gebruiken, alleen niet zo breed als ik eerder gedacht had.

Wil je de UKOEO UK18 ook kopen?
Hij heeft mij $33,85(product price)+$6(Shipping)+$2,03(service fee) gekost.
Product op Tmall Linkje via Cheapagency Linkje
En hun officiele site: http://www.meishengan.com/enproductshow_46.html
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_144919567
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ha Sjonnie. w/

Zou wel een leuk kado zijn voor metal meisje dat al een handtas heeft van zwart met een rood doodshoofd
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:48:51 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144920030
quote:

[..]

Inderdaad ja, alleen flutmerken zoals Patek Philippe maken dit soort brol :D

https://www.patek.com/contents/default/en/5180_1G_010.html

Vroegah had dit een luxe uitstraling maar Chinezen hebben het wel een cheap imago gegeven.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:02:41 #158
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144920489
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
[Insert tekst met review van kwaliteitsuser]
Is die afstand/stappenteller een beetje exact? Hij zit ook op de Tommy maar heb het nog niet echt getest. Wil ik nog wel even proberen :D.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:04:10 #159
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144920538
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Is die afstand/stappenteller een beetje exact? Hij zit ook op de Tommy maar heb het nog niet echt getest. Wil ik nog wel even proberen :D.
1 stap uit bed in de bureaustoel, Fokken, 1 stap terug in bed.
Daar heb ik geen stappenteller voor nodig :Y
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:06:46 #160
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144920612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zoals ik zei.. ongeveer 100 meter afwijking op 6.5km ;)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:09:55 #161
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144920701
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:06 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Zoals ik zei.. ongeveer 100 meter afwijking op 6.5km ;)
Ah, overheen gelezen :')
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:25:02 #162
45722 Dromer
pi_144921128
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Qua polsbewegingen op je stoel achter de computer ligt het er bij jou vast wel aan om welke pols je 'm draagt. ;)
(neem aan dat je het met één hand doet)
pi_144921242
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ach dan noem je het toch de fappenteller?
Top 5 China producten
pi_144921547
50 Xiaomi 10400 mAh Powerbanks gekocht. *O*

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de echtheid.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:39:46 #165
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_144921574
Waarom 50 stuks?
Tadumtiedum.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:40:18 #166
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144921587
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef Dimens het volgende:
50 Xiaomi 10400 mAh Powerbanks gekocht. *O*

Ik ben benieuwd naar de kwaliteit en de echtheid.
50 stuks? Ben je een prepper :D?
pi_144921598
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:39 schreef Djurres het volgende:
Waarom 50 stuks?
Ik ga ze verkopen. Maar ik ben door dit topic op het idee gekomen de powerbank van Xiaomi te kopen dus ik vond het wel leuk om even te melden.
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:55:21 #168
45722 Dromer
pi_144921961
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:40 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ik ga ze verkopen. Maar ik ben door dit topic op het idee gekomen de powerbank van Xiaomi te kopen dus ik vond het wel leuk om even te melden.
Uit de OP:

quote:
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
:W

[ Bericht 49% gewijzigd door Dromer op 26-09-2014 13:03:07 ]
pi_144922389
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:55 schreef Dromer het volgende:

[..]

Uit de OP:

[..]

:W
Je kan het wel heel zwart wit bekijken zeg, Dimens komt gewoon even een bedankje melden. Het is niet zo dat hij hier navraagt hoe hij het beste kan importeren / handelen / whatever. Het is geen Henk zeg maar :7
Top 5 China producten
pi_144922517
quote:
lennardd21

Had toevallig deze besteld tijdens de miniinthe box actie http://www.miniinthebox.c...ennes-white_p1226351.html nu kom ik er achter dat een backdoor in de drivers zit. Ik weet niet of een van jullie hem toevallig ook heeft zou hem in ieder geval niet gebruiken.

Tweakers
pi_144922663
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef rene90 het volgende:

[..]

Je kan het wel heel zwart wit bekijken zeg, Dimens komt gewoon even een bedankje melden. Het is niet zo dat hij hier navraagt hoe hij het beste kan importeren / handelen / whatever. Het is geen Henk zeg maar :7
Het was inderdaad meer als een bedankje / informatief delen bedoeld. Zonder dit topic had ik waarschijnlijk geen Xiaomi Power Banks gekocht maar merkloze meuk.

Ik bied het hier verder ook niet aan.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:57:21 #172
45722 Dromer
pi_144923465
Heb het zelf niet zo op handelaars, maar als de meerderheid het anders ziet, leg ik me daar bij neer.
:) (tenslotte staan de mensen op Fok! bekend om hun relativeringsvermogen ;))
pi_144923776
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:57 schreef Dromer het volgende:
Heb het zelf niet zo op handelaars, maar als de meerderheid het anders ziet, leg ik me daar bij neer.
Ook niet als het een handelaar betreft die volledig volgens de Nederlandse wet handelt? Dus met een KVK-nummer, garantieregeling, koop op afstand-wetten, BTW afdragen etc..?
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:35:40 #174
45722 Dromer
pi_144924325
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 14:11 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ook niet als het een handelaar betreft die volledig volgens de Nederlandse wet handelt? Dus met een KVK-nummer, garantieregeling, koop op afstand-wetten, BTW afdragen etc..?
Sorry, ook niet. Ik vind dit een topicreeks voor mensen die zaken voor zichzelf uit China willen aanschaffen, niet om ze met winst door te verkopen. Maar als ik daar alleen in sta, zal ik de laatste zijn om daar over door te blijven zeuren hoor.
pi_144924873
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 20:03 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

[..]

Hier niet lang genoeg over nagedacht. Die stekkertjes van BIC zijn voor stranded netwerkkabel; wij waren solid kabel aan het gebruiken (voor in de muur etc.).
Dus daarom waren die stekkertjes niet zo goed.

Alleen voor solid zijn wat minder makkelijk te vinden. Beschrijvingen zijn nooit accuraat of ze nou voor solid of stranded bedoelt zijn. Vaak zoiets:

[..]

Heb je dus niets aan zo'n beschrijving...
Iemand een link waar ze wél 100% voor solid netwerkkabel zijn?

Ik kom alleen maar van die nietszeggende items tegen met solid/stranded...
  vrijdag 26 september 2014 @ 15:01:49 #176
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_144925175
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Las laatst een verwachting dat het naar 1 = 1 gaat :'). Dan is Chinashoppen wel voorbij :')
De daling is voorlopig nog niet ten einde als je de analisten mag geloven: http://www.forbes.com/sit(...)it-short-of-options/ ;(
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:07:37 #177
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144927077
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:01 schreef JortK het volgende:

[..]

De daling is voorlopig nog niet ten einde als je de analisten mag geloven: http://www.forbes.com/sit(...)it-short-of-options/ ;(
Analisten :') Een stel duistere economic hitmen zullen wel weer bezig zijn.
Als we Amerikaans gas gaan kopen vliegt de euro weer omhoog _O-

De Chinezen zullen gewoon hun prijzen moeten verlagen met betere couponcodes om hun toko te redden.
Er kan nog best wat vet af ~O>
pi_144934844
quote:
wat mis ik de jaren 2008-2009 :(
dat waren nog eens mooie china shop tijden..

ik had gehoopt dat ze toen al zo ver waren met de technologie van Chinese smartphones..
Die dingen draaide toen allen nog op Java :').. en echt veel grote uitgaven heb ik destijd nooit echt gedaan.. en op die kleine bedragen maken die paar centen ook niet zo veel uit..

maar de laatste jaren met dure gadgets als smartphones/tablets/ipcams/smartwatches waren natuurlijk nog interessanter geweest met een mooie koers..
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:45:02 #179
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_144941769
Hebben jullie hier ervaring met een beetje redelijke in ear headphones? prijs rond de 15 euro ofzo. Heel veel meer wil ik er niet aan uitgeven omdat ik toch altijd een kabelbreuk krijg vroeg of laat.
Jawel, je keek.
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:47:20 #180
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144941894
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef jna het volgende:
Hebben jullie hier ervaring met een beetje redelijke in ear headphones? prijs rond de 15 euro ofzo. Heel veel meer wil ik er niet aan uitgeven omdat ik toch altijd een kabelbreuk krijg vroeg of laat.
Ja genoeg. Lees het review topic even door. Staan verschillende reviews van in ear koptelefoons.

Kijk naar merken als Awei, Brainwavz, ...
pi_144942261
quote:
Uurwerken waar je het binnenwerk kan zien zijn vaak wel _O_ . Helaas kunnen de goedkope Chinese dingen soms iets wat goedkoop ogen (had er ook zo'n ding :'() . Horloge is iets wat te goud naar mijn mening maar goed.
Op deze foto vind ik 'm opzich best smaakvol. En het is ook een echt gespreksonderwerp.
Vinden mensen best interessant om te zien.

quote:
Heb je eens een linkje naar het horloge zelf?
Hij is hier nog wat goedkoper. Wel raar dat deze ruim 2x zo duur is als die van mij; hoewel die van mij een 'leren' bandje heeft.
Let wel; 2x zo goedkoop in januari 2011...
  vrijdag 26 september 2014 @ 22:58:27 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144942393
Is dat niet gewoon een rebranded KS, Winner of zoiets die je voor de helft idd hebt?
Die zien er geloof ik net zo uit... Nog lang geen Breitlings met ingebouwde ELT. :{w

- Ach so, 'IK colouring', die was vroegah nog weleens populair als zo'n cheapo 'mechanical skeleton watch'. From the looks zien de Jaragar's en FUYATE's er het coolst uit.

[ Bericht 13% gewijzigd door shiz op 26-09-2014 23:18:10 ]
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:03:53 #183
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_144942635
quote:
16s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja genoeg. Lees het review topic even door. Staan verschillende reviews van in ear koptelefoons.

Kijk naar merken als Awei, Brainwavz, ...
oh godver, ik ben ook echt een josti om daar overheen te lezen. Excuses. :@
Jawel, je keek.
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:09:21 #184
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_144942846
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef jna het volgende:

[..]

oh godver, ik ben ook echt een josti om daar overheen te lezen. Excuses. :@
Haal maar eens zoiets: http://www.tinydeal.com/a(...)-for-pc-p-57773.html .
Check ook ff de discountverzamellinks uit de OP voor mogelijke korting.
pi_144950302
Even een hoesje en een screen protector voor mn note 3 besteld :)

Ben benieuwd hoe een glazen screen protector is, kon niet anders meer krijgen bij bic...

Pics:
SPOILER
pi_144952736
Even een snelle vraag voor de SJ4000 bezitters.

Momenteel heb ik een 32gb kaart, en ik ga morgen op een motortrip weg (uiteraard gaat de SJ4000 dan mee)

Hoelang kan je daar op filmen? Op internet lees ik namelijk verschillende tijden.

Anders haal ik zo nog een tweede.

Laptop gaat mee, de bedoeling is om die dag te rijden (niet constant de camera aan) en dan te uploaden naar mijn laptop zodat ik de volgende dag weer met een leeg kaartje begin.

Foto's worden geschoten met de telefoon.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144954339
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

Momenteel heb ik een 32gb kaart, en ik ga morgen op een motortrip weg (uiteraard gaat de SJ4000 dan mee)

Hoelang kan je daar op filmen? Op internet lees ik namelijk verschillende tijden.

Laptop gaat mee, de bedoeling is om die dag te rijden (niet constant de camera aan) en dan te uploaden naar mijn laptop zodat ik de volgende dag weer met een leeg kaartje begin.

Volgens Downstar moet je ongeveer dit aanhouden (als je 1080p filmt):
quote:
1 uur filmen = 7,2 GB ongeveer
en met 1 accu kun je +- 70 minuten filmen..
Ik heb zelf ook een SJ4000 en dit is wel redelijk accuraat :)
  zaterdag 27 september 2014 @ 15:08:56 #188
45722 Dromer
pi_144955784
Jeuj, m'n Rii RK12 keyboardje binnen. Werkt plug and play met m'n (OpenELEC based) mediaplayer.

Gekozen vanwege de mooie(re) look en omdat hij itt veel wireless keyboardjes ook mediatoetsen heeft (home, play, pause, forward etc.) Wel is hij inderdaad wat te breed om lekker te kunnen typen als je hem in de hand hebt. Daarvoor moet hij op een (bank)leuning of andere ondergrond gezet worden. Voor de mediabediening is dat echter geen probleem. Het touchpad werkt ook prima.

En..blijkbaar wordt ook dit Chinese product door landgenoten nagemaakt, want ook hier, net als Xiaomi, een krascode op de verpakking. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Dromer op 27-09-2014 15:16:45 ]
pi_144957493
quote:
......
Wat voor een telefoon heb je? Beetje zonde om een laptop mee te nemen om alleen wat foto's over te zetten (van de SJ4000/MicroSD kaart). :D (bijvoorbeeld een) dikke 15inch laptop mee :P

Kun je niet beter de MicroSD kaart in je tel plaatsen en tijdelijk daarop de foto's opslaan? Kleine tablet? :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 15:08 schreef Dromer het volgende:
Jeuj, m'n Rii RK12 keyboardje binnen. Werkt plug and play met m'n (OpenELEC based) mediaplayer.

link | afbeelding ]
....
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit (alleen jammer van de bollige icoontjes), laat je weten hoe die ook bevalt na een tijdje? Ben vooral benieuwd naar het bereik.
pi_144957601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:30 schreef NX het volgende:

[..]

Wat voor een telefoon heb je? Beetje zonde om een laptop mee te nemen om alleen wat foto's over te zetten (van de SJ4000/MicroSD kaart). :D (bijvoorbeeld een) dikke 15inch laptop mee :P

Kun je niet beter de MicroSD kaart in je tel plaatsen en tijdelijk daarop de foto's opslaan? Kleine tablet? :)

[..]

Ziet er mooi uit (alleen jammer van de bollige icoontjes), laat je weten hoe die ook bevalt na een tijdje? Ben vooral benieuwd naar het bereik.
Jiayu G4S.

Tablet heb ik ook, maar ik zou niet weten hoe ik daar snel het geheugenkaartje op over kan plaatsen.
Gaat om 32gb en het zijn alleen film clips die ik over zal zetten.
15,6" idd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_144957732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jiayu G4S.

Tablet heb ik ook, maar ik zou niet weten hoe ik daar snel het geheugenkaartje op over kan plaatsen.
Gaat om 32gb en het zijn alleen film clips die ik over zal zetten.
15,6" idd.
Op vakantie zette ik vaak vakantiefoto's over naar de telefoon of op een usb stick (als er een laptop/pc in de buurt was). Zonde van het gewicht en ruimte om een laptop mee te nemen.

Hoeveel GB heeft de Jiayu G4S? 16gb denk ik - blijft er ongeveer misschien 6gb over om je opgenomen materiaal over te zetten. Met een tablet zal het makkelijker gaan, wat voor tablet heb je? :) (als je een Android tablet hebt, heeft het hoogstwaarschijnlijk een MicroSD kaart slot, overzetten van filmpjes/fotos stelt dan niks voor :))
pi_144957900
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:42 schreef NX het volgende:

[..]

Op vakantie zette ik vaak vakantiefoto's over naar de telefoon of op een usb stick (als er een laptop/pc in de buurt was). Zonde van het gewicht en ruimte om een laptop mee te nemen.

Hoeveel GB heeft de Jiayu G4S? 16gb denk ik - blijft er ongeveer misschien 6gb over om je opgenomen materiaal over te zetten. Met een tablet zal het makkelijker gaan, wat voor tablet heb je? :) (als je een Android tablet hebt, heeft het hoogstwaarschijnlijk een MicroSD kaart slot, overzetten van filmpjes/fotos stelt dan niks voor :))
Tablet van de kruidvat, Cherry Mobility nog iets.
Zit volgens mij amper intern geheugen in?
De Jiayu heeft 16gb inderdaad, exclusief foto's die ik dus met het toestel maak.

Blijf gelukkig maar 3 dagen weg (zo ma di), dus opzich hoef ik niet veel spullen mee ook.
YouTube
pi_144958185
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tablet van de kruidvat, Cherry Mobility nog iets.
Zit volgens mij amper intern geheugen in?
De Jiayu heeft 16gb inderdaad, exclusief foto's die ik dus met het toestel maak.

Blijf gelukkig maar 3 dagen weg (zo ma di), dus opzich hoef ik niet veel spullen mee ook.
Tablet gaat dan niet werken nee (denk ik :)). Ik denk dat de beste oplossing het volgende is, neem een extra 16GB (of 32Gb microsd kaart mee als je er überhaupt nog 1 hebt liggen), zet alle foto's en video's van je telefoon op je laptop/pc zodat er zoveel mogelijk ruimte is op je tel.

Doe de 32GB MicroSD kaart in de SJ4000 en de ander in de telefoon.

Vervolgens kun je twee dingen doen:
- zit de 32gb microsd kaart in de sj4000 bijna vol? -> wissel de microsd kaartjes om en zet wat materiaal over op je telefoon
- wissel vervolgens de microsd kaartjes om en zet de materiaal die je zojuist op je telefoon hebt gezet op de lege microsd kaart (de extra kaart die je had meegenomen :)).

Zelfs een extra MicroSD kaartje van 8G (plus de ruimte op je telefoon) zou je een beetje kunnen helpen - hoef je in ieder geval niet een laptop mee te nemen. Iemand anders suggesties tips? Dit is wat ik even kan bedenken :)
pi_144958230
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:02 schreef NX het volgende:

[..]

Tablet gaat dan niet werken nee (denk ik :)). Ik denk dat de beste oplossing het volgende is, neem een extra 16GB (of 32Gb microsd kaart mee als je er überhaupt nog 1 hebt liggen), zet alle foto's en video's van je telefoon op je laptop/pc zodat er zoveel mogelijk ruimte is op je tel.

Doe de 32GB MicroSD kaart in de SJ4000 en de ander in de telefoon.

Vervolgens kun je twee dingen doen:
- zit de 32gb microsd kaart in de sj4000 bijna vol? -> wissel de microsd kaartjes om en zet wat materiaal over op je telefoon
- wissel vervolgens de microsd kaartjes om en zet de materiaal die je zojuist op je telefoon hebt gezet op de lege microsd kaart (de extra kaart die je had meegenomen :)).

Zelfs een extra MicroSD kaartje van 8G (plus de ruimte op je telefoon) zou je een beetje kunnen helpen - hoef je in ieder geval niet een laptop mee te nemen. Iemand anders suggesties tips? Dit is wat ik even kan bedenken :)
Opzich is dan het handigst om een tweede kaart mee te nemen.
Wilde de laptop meenemen omdat ik dan niet nog een kaart hoef te halen, plus dat ik dan zo en ma avond filmpjes erop kan zetten en even verder kan coderen :P

Om even meer on-topic te blijven:
Het pootje van mijn Sj4000 klik systeem is gisteravond gesneuveld :')
Meer mensen die daar last van hebben?

en:

Weer besteld bij itailor.com
YouTube
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2014 @ 18:19:11 #195
230491 Zith
pls tip
pi_144960268
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 17:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Opzich is dan het handigst om een tweede kaart mee te nemen.
Wilde de laptop meenemen omdat ik dan niet nog een kaart hoef te halen, plus dat ik dan zo en ma avond filmpjes erop kan zetten en even verder kan coderen :P

Om even meer on-topic te blijven:
Het pootje van mijn Sj4000 klik systeem is gisteravond gesneuveld :')
Meer mensen die daar last van hebben?

en:

[ afbeelding ]

Weer besteld bij itailor.com

Ik heb deze 5 besteld over de laatste paar maanden (#2 en #4 zijn van betere kwalieit katoen):

I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:41:06 #196
45722 Dromer
pi_144964803
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 16:30 schreef NX het volgende:
Hoe veel bereik heb je nodig? Ik heb een metertje of 4 nodig en dat haal ik makkelijk met dit en m'n (simpelere) vorige keyboard. Kan vast verder, maar dat heb ik nog nooit hoeven testen. :)
  zaterdag 27 september 2014 @ 22:00:37 #197
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144968339
Lekker raadselachtig de xiaomi powerbank van banggood.
Een hoop tests geven aan dat het volkomen origineel is maar een aantal anderen weer niet :')

Het eerste dat opvalt zijn de usb gaten die zwart zijn en niet rijst wit. Ook knipperen de lampjes tijdens het laden.

Sticker code is correct. Kleine lamp gaatjes. Opladen zonder knop indrukken. Short circuit werkt. Zwarte usb kabel zonder logo.

Waarschijnlijk origineel maar ze hebben weer met de specs zitten klooien :N
Openmaken = behuizing verkloten, handig :@

[ Bericht 5% gewijzigd door monkeybrain op 28-09-2014 00:00:27 ]
pi_144969879
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:00 schreef monkeybrain het volgende:
Lekker raadselachtig de xiaomi powerbank van banggood.
Een hoop test geven aan dat het volkomen origineel is maar een aantal anderen weer niet :')

Het eerste dat opvalt zijn de usb gaten die zwart zijn en niet rijst wit. Ook knipperen de lampjes tijdens het laden.

Sticker code is correct. Kleine lamp gaatjes. Opladen zonder knop indrukken. Short circuit werkt. Zwarte usb kabel zonder logo.

Waarschijnlijk origineel maar ze hebben weer met de specs zitten klooien :N
Openmaken = behuizing verkloten, handig :@
Uh... Je hebt niet de grijze gewoon?
Top 5 China producten
  zaterdag 27 september 2014 @ 23:57:02 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_144970203
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 23:36 schreef rene90 het volgende:

[..]

Uh... Je hebt niet de grijze gewoon?
Ja, donker zilver of grijs.
Heeft die weer totaal andere eigenschappen? :P
pi_144975389
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 23:57 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ja, donker zilver of grijs.
Heeft die weer totaal andere eigenschappen? :P
Ja, check even op dat doosje of het 'gray' is. Dan klopt het gewoon namelijk.
Top 5 China producten
pi_144977251
De webmasters van Aliexpress zijn ook maar een stelletje prutsers. Elke keer als ik ergens op klik verandert de taal, dan weer Nederlands, dan weer Engels, nu weer frans, en net was het weer russisch...
  zondag 28 september 2014 @ 11:58:13 #202
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144977618
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef davedavy het volgende:
De webmasters van Aliexpress zijn ook maar een stelletje prutsers. Elke keer als ik ergens op klik verandert de taal, dan weer Nederlands, dan weer Engels, nu weer frans, en net was het weer russisch...
Hmz, nooit last van.
pi_144977647
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:58 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hmz, nooit last van.

Nu dit weer :')
pi_144977715
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef davedavy het volgende:
draai je niet hola ofzo in je browser
:]
pi_144977872
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:02 schreef wootahH het volgende:

[..]

draai je niet hola ofzo in je browser
Nop, heb dit ook regelmatig op mijn iPad.
  zondag 28 september 2014 @ 12:18:14 #206
45722 Dromer
pi_144978045
Voor zover ik weet is de krascode maar eenmalig te gebruiken, dus hoe ze die na zouden kunnen maken weet ik niet.
pi_144979843
Iemand ervaring met zn Wifi-repeater uit China? of gewoon lekker in Nederland halen?
pi_144989266
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand ervaring met zn Wifi-repeater uit China? of gewoon lekker in Nederland halen?
Is vrij vaak hier langs gekomen, kun je net zo goed uit Nederland halen. Ik zelf raad het altijd af, van je vergroot het bereik van een zwak signaal. Beter is een extra AP over het lichtnet oid.
pi_144991500
Was ik ook van plan maar het punt dat bereik moest krijgen zat niet op dezelfde groep, kabel trekken is ook geen optie.
  zondag 28 september 2014 @ 19:32:17 #211
45722 Dromer
pi_144992392
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Was ik ook van plan maar het punt dat bereik moest krijgen zat niet op dezelfde groep, kabel trekken is ook geen optie.
Als performance niet al te belangrijk is, is het een prima oplossing. Voor youtube, browsen etc. via mijn telefoon heb ik de Tenda A5. Prima apparaatje met beter bereik dan andere repeaters die ik heb geprobeerd. En vooralsnog is ie ook nog niet in de fik gevlogen! *O* (niet dat je dat zou moeten verwachten)
  zondag 28 september 2014 @ 19:43:24 #212
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144992977

Nu ik een heel assortiment aan koptelefoons heb van het iets hogere segment, Brainwavz, Xears etc wil ik ook wel iets hebben om te vergelijken met de wat goedkopere koptelefoons van bijvoorbeeld Awei.

Dus bij MP4Nation de Brainwavz Delta besteld. Hij kwam met FedEx in een envelop aan. Daarin zat weer een envelop en daarin het Brainwavz doosje. “Verpakkingception” zullen we het maar noemen :p

Qua verpakking is de doos waarin de Delta komt zoals je bij Brainwavz mag verwachten van hoge kwaliteit en met professionele uitstraling. Maar wel overall duidelijk een lager segment koptelefoon. Hij komt niet in een over-sized doos zoals de S5 of S1 maar in een meer bescheiden doosje. Dit geld ook voor de accessoires die bijgeleverd worden. Geen doosje bijvoorbeeld, maar toch wel een assortiment aan oortjes zodat je kan kiezen welke het beste bij jou past (onder andere ook Comply Foam tips).

Brainwavz maakt reclame met All-metal-housing, wat de Delta ook heeft. De behuizing is een volledig aluminium behuizing om de speaker met een opvallend rood(geverfd) aluminium kapje aan het einde. Hier zit het dus wel oké mee, ondanks dat het hele setje ‘nogal’ licht aanvoelt, maar dit kan ook zijn omdat ik thuis vaak mijn (zware) Brainwavz R3 gebruik.
Ga je naar de kwaliteit van de overige onderdelen kijken en de afwerking zie je dat het een redelijke low-end koptelefoon is. Al is de kabeldikte wel zo dik dat er niet te snel kabelbreuken zullen optreden.

Qua geluidskwaliteit doet de Delta niet onder voor veel koptelefoons in een hoger segment. In Nederland zou ik hem vergelijken met 30/40 euro “A” merk koptelefoons.
Soundsignature van de Delta is een gebalanceerde ietwat zwakke bas maar met daartegenover duidelijke en heldere instrument en spraak.

De Brainwavz Delta zijn voor de prijs waar ze voor worden verkocht qua geluidskwaliteit het geld waard. Op geluidskwaliteit is niet heel veel bezuinigd maar de bouwkwaliteit van met name de kabel en aansluiting bij de oortjes is toch wel stevig de hand op de knip gehouden. Ga je naar het overall plaatje kijken dan is dat toch iets minder het verhaal. Ik ben bang dat Brainwavz dit keer te veel ingeleverd hebben aan bouwkwaliteit om het geluid nog een beetje op niveau te houden voor deze prijs.
Wil je de Brainwavz Delta ook kopen?
Bij MP4Nation hebben ze hem voor $22,50 dat is z’n ¤17,50.
Voor meer informatie kan je nog kijken op de officiële site van Brainwavz.
pi_144997858
Iemand die weet waar ik een iPhone hoesje van the wolf of Wallstreet kan vinden? Ali heb ik al geprobeerd.
  zondag 28 september 2014 @ 21:39:16 #214
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144998832
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef larry_flynt het volgende:
wolf of Wallstreet
http://www.ebay.com/sch/i(...)reet+iphone&_sacat=0

... of bedoel je die niet?
pi_144999121
Thanks Tokko! Overwoog laatst deze te kopen, maar twijfelde nog. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zondag 28 september 2014 @ 22:20:04 #216
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145001052
2nd opinion...
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef shiznuts het volgende:

Om nog ff op de Delta's terug te komen... heb ze net ff uitgepakt en ingedaan. Kan aan m'n oren liggen, maar ze klinken nogal zachtjes. Laptop output op 100% blaast lang m'n oren nog niet van m'n kop, hoewel dat wel wat verschilt per medium (mp3'tje/radio/YouTube) en individuele song.

Verder aangenaam verrast ook inderdaad. :) Erg gebalanceerd, helder, geen bassmonster maar het is wel goed vertegenwoordigd. We hebben er dus weer een mooie allrounder bij! Minder vol/rond dan de ES800M, eerder richting de CX300 II heb ik het idee. Ik kan ze nu ff niet direct vergelijken omdat ik van huis ben, maar heb het idee dat de CX300 II dan nog altijd wat preciezer en killer is en wat minder 'fun' klinkt.

Kabel van de Delta's voelt goed duurzaam rubberized aan ook.
Enige waar ik niet zo over te spreken is de roze/paarse tint die ze hem gegeven hebben. ;(
Ook verkrijgbaar in het minder obnoxious zwart:

Kan me niet echt vinden in de 'minder bouwkwaliteit'... vind ik alles wel meevallen eigs. Qua sound gewoon een mooie allrounder verder. Maar mis zelf een beetje pit qua volume en bass, ook net iets te koud/klinisch, dus nog altijd liever de ES800M imho.
  zondag 28 september 2014 @ 22:31:26 #217
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145001831
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
2nd opinion...

[..]

Ook verkrijgbaar in het minder obnoxious zwart:
[ afbeelding ]
Kan me niet echt vinden in de 'minder bouwkwaliteit'... vind ik alles wel meevallen eigs. Qua sound gewoon een mooie allrounder verder. Maar mis zelf een beetje pit qua volume en bass, ook net iets te koud/klinisch, dus nog altijd liever de ES800M imho.
Bouwkwaliteit is eigenlijk met name de aansluitng bij de oortjes zelf, niet echt robuust voor mijn gevoel. Voor de rest valt er qua bouwkwaliteit niet echt veel minderwaardigs over te zeggen.

En qua sound precies wat je zegt, goede sound alleen als je echt een bassmonster wilt moet je voor iets anders gaan. Popmuziek ed is het wel prima voor.
pi_145001832
Waar koop je nu de ES800M?? :P
Is back
  zondag 28 september 2014 @ 22:32:15 #219
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145001886
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef supayoshii het volgende:
Overal.
Probeer volgende keer te zoeken voordat je het vraagt ;)

http://chinaprices.us?q=ES800M
http://www.ebay.com/sch/i(...)_nkw=ES800M&_sacat=0
http://goo.gl/2ybdri
http://en.pandacheck.com/(...)3-zijbof-3&filters=0
  zondag 28 september 2014 @ 22:32:22 #220
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145001896
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:31 schreef supayoshii het volgende:
o|O
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Haal maar eens zoiets: http://www.tinydeal.com/a(...)-for-pc-p-57773.html .
Check ook ff de discountverzamellinks uit de OP voor mogelijke korting.
  maandag 29 september 2014 @ 09:50:23 #221
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145010308
Mailtje van mp4nation, Fiio x1 :9

Ik volg al dat audio spul niet meer dus een verrassing. Dat ziet er wel goed uit voor 100 euro :Y
De bediening is hetzelfde als de x5 en dat is een stuk beter dan de x3 ;(

Je kunt hem beter in Nederland halen :7
http://hdphns.com/nl/fiio-x1.html
  maandag 29 september 2014 @ 10:21:18 #222
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_145011051
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:

Ik volg al dat audio spul niet meer dus een verrassing. Dat ziet er wel goed uit voor 100 euro :Y

[ afbeelding ]

Dan zou ik wel met Paypal betalen. Daar loopt al weken een bestelling van me. Tot op de dag van vandaag geen reactie of pakje gezien. Mail reageren ze niet op, en ga je ze bellen dan krijg je de hele dag door een bandje dat alle medewerkers bezet zijn en geen tijd hebben. Heb nu maar een melding gemaakt.

Edit: Ik bedoel dus Hdphns voor de duidelijkheid. Mp4nation heb ik geen problemen mee gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gunny op 29-09-2014 11:39:59 ]
  maandag 29 september 2014 @ 11:21:23 #223
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145012833
Ik heb met wat moeite een coupon gekregen van DX voor de Weloop Tommy.
quote:
DXTOMMYNL
Geeft 5% korting op de Tommy en is geldig vanaf 1 oktober tot 31 oktober.
Weet dat het niet veel is maar goed, meer zat er niet in.
  maandag 29 september 2014 @ 13:56:42 #224
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145017861
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:21 schreef Gunny het volgende:

[..]

Dan zou ik wel met Paypal betalen. Daar loopt al weken een bestelling van me. Tot op de dag van vandaag geen reactie of pakje gezien. Mail reageren ze niet op, en ga je ze bellen dan krijg je de hele dag door een bandje dat alle medewerkers bezet zijn en geen tijd hebben. Heb nu maar een melding gemaakt.

Edit: Ik bedoel dus Hdphns voor de duidelijkheid. Mp4nation heb ik geen problemen mee gehad.
Ai, is het daar nog steeds zo'n puinhoop?
Dan maar wachten op een flinke China aanbieding of een Duitse shop vinden.
pi_145020017
quote:

En dat ga je dan terugkijken ofzo? :')
  maandag 29 september 2014 @ 15:05:12 #226
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145020216
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:

[ afbeelding ]

Ja, scheiße hey. Heb ik net de X3... komen ze met de X1. :N :P
pi_145022119
Iemand nog RJ45 connectors gevonden voor solid netwerkkabel?

Kom alleen maar die nietszeggende advertenties tegen met solid/stranded connectors terwijl het wel degelijk twee verschillende types connectoren zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 29-09-2014 18:08:45 ]
pi_145022480
Net in de mail;
Bij iBuygou.com is de Piston V2 in de aanbieding voor $19.99 :)
pi_145023238
GoPro maakt nieuwe Hero-lijn en -prijzen bekend

quote:
De derde nieuwe camera van GoPro is de Hero. Dit is een betaalbaar model voor instappers, dat video op 1080p met 30fps kan opnemen en 720p-beelden op 60fps. Verder kan dit apparaat foto's van 5 megapixels op 7 beelden per seconden nemen. De behuizing is waterdicht maar wifi ondersteunt de Hero niet.

De prijzen in de Benelux voor de modellen zijn 479,99 euro voor de Hero4 Black, 379,99 euro voor de Hero4 Silver en 124,99 euro voor de GoPro Hero.
De SJ4000 kost zo'n ¤60-70. Dus 2x zoveel betalen en je krijgt er 720p 60fps. bij. :P
(Of op vakantie gaan naar de VS en dat ding daar voor $129.99 ophalen i.p.v. ¤124.99 hier in Nederland)
pi_145025630
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:25 schreef Iemand91 het volgende:
GoPro maakt nieuwe Hero-lijn en -prijzen bekend

[ afbeelding ]

[..]

De SJ4000 kost zo'n ¤60-70. Dus 2x zoveel betalen en je krijgt er 720p 60fps. bij. :P
(Of op vakantie gaan naar de VS en dat ding daar voor $129.99 ophalen i.p.v. ¤124.99 hier in Nederland)
Mwoah, denk dat de opvolger van de Sj4000 wel gewoon een 720 60fps variant ook wordt.
De prijs zal dan ook wel rond de 80$ gaan liggen..
  maandag 29 september 2014 @ 18:12:20 #231
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145026381
Ze moeten wel. Voor 125 euro zou ik niet eens kijken naar een China cam tenzij ze hele hoge specs leveren.
Eens kijken hoe dit gaat aflopen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 15:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, scheiße hey. Heb ik net de X3... komen ze met de X1. :N :P
Alsof dat jou ooit heeft tegengehouden :P

[ Bericht 31% gewijzigd door monkeybrain op 29-09-2014 18:21:40 ]
  maandag 29 september 2014 @ 18:32:08 #232
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145026920
True. :P Ben al in Polen aan het neuzen voor eentje.

En als je dan toch budget gaat, dan wel Chinees gaan natuurlijk...

Had alweer een tijdje niks binnengekregen, werd tijd dat er weer eens iets nieuws arriveerde! :o
M'n BT Speaker collection is compleet nu met de Leadsound i20BT waar ik ook nog altijd heeeul nieuwsgierig naar was. B-) Nu de wishlist helemaal afgevinkt is misschien tijd voor een 'Shootout revisited'...
  maandag 29 september 2014 @ 18:36:15 #233
314372 Goddelijker
pi_145027037
Weet iemand die link nog van de test met kabels? Welke het beste oplaad etc?
Ben namelijk voor m'n vriendin op zoek naar een goede kabel. :)
  maandag 29 september 2014 @ 18:40:50 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145027179
P.s. de doosch van den SJ4000 WiFi zegt dat het 720p/60fps heeft.
Was dat dan 30fps met duplicate frames ofzo?
(Weet nie, ik gebruik nooit 720p natuurlijk)
pi_145027271
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
Heb die lijst zo niet bij de hand, maar deze schijnen tegen de 2A door te kunnen geven: http://www.banggood.com/2(...)-Cable-p-943242.html

Heb er zelf 2 van net binnen - zit ook n krascode op net als bij de Xiaomi powerbank ;') En wordt in net doosje geleverd.
pi_145027273
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/42783803#42783803
  maandag 29 september 2014 @ 18:46:10 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145027358
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:40 schreef shiznuts het volgende:
P.s. de doosch van den SJ4000 WiFi zegt dat het 720p/60fps heeft.
Was dat dan 30fps met duplicate frames ofzo?
(Weet nie, ik gebruik nooit 720p natuurlijk)
Ja, nep 60 frames :')

Kiekje genomen, old school technologie herontdekt door China _O-

pi_145027828
net mn eerste pakje binnen van Hobbyking, afgelopen woensdag verstuurd met Fedex.
is opgehaald in HK toen doorgevlogen naar Japan, van Japan naar Parijs en met de vrachtwagen naar schiphol.
hoefde niet bij te betalen gelukkig :s) :s)
pi_145028218
werkt dhl wel? sinds vrijdag geen verandering in status van me pakket
  maandag 29 september 2014 @ 19:15:48 #240
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145028473
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Chunees het volgende:
Nee, dhl heeft vakantie deze week.
pi_145028668
quote:
Veel te duur :,(
  maandag 29 september 2014 @ 20:46:31 #242
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145031893
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 18:59 schreef julius123 het volgende:
net mn eerste pakje binnen van Hobbyking, afgelopen woensdag verstuurd met Fedex.
is opgehaald in HK toen doorgevlogen naar Japan, van Japan naar Parijs en met de vrachtwagen naar schiphol.
hoefde niet bij te betalen gelukkig :s) :s)
FedEx is de uitzondring op de regel die wel eens rekeningen na stuurt :P.
quote:
16s.gif Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Nee, dhl heeft vakantie deze week.
Alleen deze week? Dacht de rest van komende maand ook :D?

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 19:09 schreef Chunees het volgende:
Is nog in Shenzen of HK? Dan is het gewoon een delay ivm verscherpte controles.

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 29-09-2014 21:01:17 ]
pi_145032636
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 20:46 schreef RobertNL het volgende:

Is nog in Shenzen of HK? Dan is het gewoon een delay ivm verscherpte controles.
Hong kong, hoelang zou die delay duren,denk je?
  maandag 29 september 2014 @ 21:04:08 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145032754
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Chunees het volgende:

[..]

Hong kong, hoelang zou die delay duren,denk je?
Tja, bel DHL morgen eens en vraag ze waar hij blijft ;)
pi_145035358
Weet iemand nog toevallig een coupon voor pandawill? Wil een G4S voor mijn vriendin bestellen :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_145035519
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:02 schreef relativity het volgende:
Weet iemand nog toevallig een coupon voor pandawill? Wil een G4S voor mijn vriendin bestellen :P
PANDA4FOK ?
:]
pi_145035634
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 22:05 schreef wootahH het volgende:

[..]

PANDA4FOK ?
AH bedankt. Dacht dat die niet meer werkte :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  maandag 29 september 2014 @ 22:13:00 #248
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_145035853
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:08 schreef relativity het volgende:

[..]

AH bedankt. Dacht dat die niet meer werkte :P
Is inderdaad echt een code uit de oude doos :o
Mooi dat we nog speciale extra's hebben! Zouden andere shops ook moeten geven :P
(en LedPigs met Fok! logo :( )
pi_145035901
quote:
16s.gif Op maandag 29 september 2014 22:13 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Is inderdaad echt een code uit de oude doos :o
Mooi dat we nog speciale extra's hebben! Zouden andere shops ook moeten geven :P
(en LedPigs met Fok! logo :( )
Haha daarom, ik heb die jaaaaren geleden gebruikt...
Dacht dat de code al dood was :P

Maar altijd fijn om als chinashopper wat te kunnen besparen - omdat het kan :D

Haha ja die ledpigs :P die waren wel fel he
  maandag 29 september 2014 @ 22:23:21 #250
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145036307
Danny was fel tegen, ja. :P
  maandag 29 september 2014 @ 23:13:05 #251
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_145038435
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 22:14 schreef relativity het volgende:

[..]

Haha daarom, ik heb die jaaaaren geleden gebruikt...
Dacht dat de code al dood was :P

Maar altijd fijn om als chinashopper wat te kunnen besparen - omdat het kan :D

Haha ja die ledpigs :P die waren wel fel he
kom af en toe nog eens zo'n varken of een koe tegen in een oude doos met rotzooi. Heb er destijds wel 50 besteld in totaal
pi_145039482

¤0.01 bij Gearbest met coupon:
1tightarse1000

Bron: Tweakers

[ Bericht 8% gewijzigd door Iemand91 op 30-09-2014 00:18:59 ]
pi_145039590
Coupon PANDA4FOK is not valid :(

EDIT: moest inloggen :D Discount (PANDA4FOK) -$9.35

[ Bericht 38% gewijzigd door relativity op 29-09-2014 23:47:10 ]
pi_145040461
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 23:38 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Handig !
pi_145041792
quote:
[ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Gekocht, geen idee wat ik er precies mee moet maar dat zie ik dan wel weer.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_145042446
Kan account niet verifiëren, misschien omdat ik een +gearbest in mijn mailadres heb gegooid
SPOILER
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_145042904
quote:
[ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Ah bedankt, had hem al destijds voor 10 cent en het is wel een handig dingetje, heb er vaak de dag mee gered :)
You can't be late if you don't show up.
  dinsdag 30 september 2014 @ 07:54:28 #258
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145043082
1 cent is altijd goed wat de wisselkoers ook is ^O^
  dinsdag 30 september 2014 @ 08:26:54 #259
314372 Goddelijker
pi_145043468
Ik vind LED-strips duur tegenwoordig? Of ligt dit aan mij?
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:44:51 #260
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145044908
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:26 schreef Goddelijker het volgende:
Wat is duur? In Nederland worden ze wel steeds goedkoper.
http://www.vancranenbroek(...)4_alt/images/029.jpg
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:52:49 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145045098
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 08:26 schreef Goddelijker het volgende:
Welke strips bedoel je? :P Volgens mij valt het wel mee.
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:59:05 #262
314372 Goddelijker
pi_145045251
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:44 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat is duur? In Nederland worden ze wel steeds goedkoper.
http://www.vancranenbroek(...)4_alt/images/029.jpg
Ja, maar er zit veel verschil in.
Dit is de 150-led versie, maar ik keek eigenlijk naar de 300-led versie.
Maar het viel me op dat ze gewoon nog even duur zijn als een jaar geleden. :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 09:59:30 #263
314372 Goddelijker
pi_145045257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke strips bedoel je? :P Volgens mij valt het wel mee.
5050, 300 led versie.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:11:51 #264
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145049263
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 09:59 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

5050, 300 led versie.
Ah, oke. Zal wel betekenen dat ze niet veel goedkoper gaan/kunnen worden :P.

Zou gisteren dit nog delen in het topic, maar ben in slaap gevallen :@

3 Watt LED lamp

Normale prijs was $8.80
Special plice: $0.79
Kwaliteit zal wellicht om te huilen zijn, maar goed we gaan het zien *O*

Heb eerder $1.70 betaald voor een aantal lampen (prijs was fout bleek achteraf) en die zijn wel zeer goed. Niet super warm licht maar voor in de hal/overloop geweldig. Zien er van binnen ook goed uit (circuit).

$60 in de daily deal bij Aliexpress.
Ziet er wel tof uit.
Geen idee of het een goede deal is verder 8)7

Daarnaast worden er weer veel te weinig lijstjes gedeeld hier. Dus hierbij de dingen die ik onderweg heb:

Charger tester

Al bijna 2 maand onderweg, gekocht met coupon. Nu aanvraag voor refund lopen ;).

Nu dus maar een nieuwe besteld op Ebay

Voor in de Xiaomi powerbank. Heb je uren lang licht als het lichtnet er weer eens mee stopt (lang leve achterstallig onderhoud op de infrastructuur *O* ).
Tip van GOT _O_

Ja ik weet het, nep, slechte accus etc etc. Maar iemand moet het toch proberen O-)

Elders goedkoper maar had een coupon van DX waardoor ik hem daar heb besteld :D.
Is verzonden met PostNL dus met wat geluk eind volgende week binnen *O*

Vertoont veel gelijkenissen met: Voyo A1 mini en Cube U30GT
Waarschijnlijk de zelfde OEM. Uiteindelijk met een coupon en wat coins best voor een leuke prijs kunnen krijgen *O*
Bedankt mensen die mijn recommender (RobertNL) soms gebruiken _O_
pi_145049563
Snap niks van het tracken bij singpost.

Er staat nu Despatched to overseas. Al paar dagen lang. :(
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:37:04 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145050259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Snap niks van het tracken bij singpost.

Er staat nu Despatched to overseas. Al paar dagen lang. :(
Wat valt er niet aan te snappen? Despatched --> verzonden. Overseas --> naar land van aankomst.
pi_145052746
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:37 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat valt er niet aan te snappen? Despatched --> verzonden. Overseas --> naar land van aankomst.
Ik ben debiel. :D
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:11:24 #268
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145053197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:11 schreef RobertNL het volgende:

Tip van GOT _O_

Amateur :7
Ook wel handig voor de Xiaomi powerbank.

http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1423.l2649
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:52 #269
204014 Markos.
Burp! Geen koala!
pi_145054131
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met beeldschermen van een (oude) laptop aan te sluiten op een computer/laptop? Je hebt er een LVDS controller board voor nodig. Heeft iemand een idee waar je deze het goedkoopste kunt vinden? (China?) En hoe je erachter kunt komen welke je nodig hebt voor het scherm dat je hebt
Toyota RA28 powerrr / VW Golf MK1 / VW T1 !!
DealExtreme infopagina -&gt; http://deal-extreme.blogspot.com alles over hoe je er kunt bestellen en wat er bij komt kijken
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:28:47 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145055669
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:11 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Amateur :7
Ook wel handig voor de Xiaomi powerbank.

[ afbeelding ]

http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1423.l2649
Altijd baas boven baas. Maar is hij ook dimbaar :+.
Trekt 2A zie ik, beste lamp dan.

Zie overigens net nog wat (slecht) nieuws:
http://www.singpost.com/ --> niewe rates blijkbaar hoger :'(.
pi_145056397
Net weer een paar dingen in de brievenbus van de DX MVP actie. nou alleen nog de batterijen.
en 2 pakjes van BG die ik vorige week woensdag besteld heb _O_
pi_145064936
Doet chinapost ook mee aan die vakantie? Pakketje staat al 5 dagen op ''collecting'... :'(
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:01:58 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145065962
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:41 schreef igi0n het volgende:
Doet chinapost ook mee aan die vakantie? Pakketje staat al 5 dagen op ''collecting'... :'(
Vanaf morgen wel dacht ik.
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:16:30 #274
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145066647
Check die skeer freshe Windows8 look dan http://www.17track.net . :P
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:21:21 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145066883
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef shiznuts het volgende:
Check die skeer freshe Windows8 look dan http://www.17track.net . :P
Brr, verandering. Eng :{w
pi_145068440
http://www.homecinemamaga(...)tv-met-4k-resolutie/

Deze TV is nu op Taobao te bestellen :P Vind het alleen raar dat hierover niets op de site van Xiaomi te vinden is. Wel interessante TV imo.
pi_145068524
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:52 schreef Shefkee het volgende:
Vind het alleen raar dat hierover niets op de site van Xiaomi te vinden is
ik weet niet waar jij kijkt?

http://www.mi.com/mitv
Top 5 China producten
pi_145070828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

ik weet niet waar jij kijkt?

http://www.mi.com/mitv
Niet blijkbaar. Helemaal gemist.
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:15:01 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145073460
Eerst was Hisense er met spotgoedkope 4K televisies, nu zie je ook Philips, Samsung en LG onder de 1000,- EUR geinige 4K televisies uitbrengen.

Heb tijdje terug inderdaad ook op AliExpress gekeken voor de Xiaomi. Met de MiTV krijg je er wel een soundbar bij... en hij is op zich wel goedkoop... maar ja, dan reken je er maar eens importtax bij... hoe doe je dat met garantie? Zit er eigenlijk een andere taal dan Chinees op? En dan natuurlijk nog maar de vraag of 'ie überhaupt heelhuids het transport overleeft. Uiteindelijk doe-maar-niet-maar, zeker dus zoals al gezegd, nu 4K wat uit de kinderschoenen is en ook de grote merken nu leuke entrylevels gaan brengen.

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 30-09-2014 22:21:28 ]
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:01:00 #280
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145076102
Afgelopen week mijn laptoptassen binnen gehad:

Gekocht op de Senbo Tmall store met een combo deal.
SPOILER: meer plaatjes
Uiteindelijke prijs met shipping was wel iets hoger dan verwacht, maar goed de tassen zien er wel echt zeer goed uit. Stevig en ruim genoeg om ook nog wat boeken mee te nemen.
Heb eerder een Senbo tas gehad maar die was officieel voor maximaal 15'' laptops. Mijn 15.6'' laptop paste dus maar met moeite. Uiteindelijk is de rits daarvan geknapt :'(
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:03:23 #281
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145076208
Hoi, ff voorstellen : ik ben dodge_911, Chinashopper en misschien de oorzaak van een aantal aankopen van een aantal FoK'ers. Excuses daarvoor ;)
:: Not an expert, but I play one on the web ::
:: Dodgereviews @ YouTube ::
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:08:50 #282
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145076400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:03 schreef dodge_911 het volgende:
Hoi, ff voorstellen : ik ben dodge_911, Chinashopper en misschien de oorzaak van een aantal aankopen van een aantal FoK'ers. Excuses daarvoor ;)
Ook welkom hier ;)!
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:14:16 #283
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145076592
Ik lurk al 'n paar maanden hier, maar elke keer ik me wilde gaan registreren lag die plat... Vandaag dacht ik er nog eens aan ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:19:14 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_145076788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:15 schreef shiznuts het volgende:
Eerst was Hisense er met spotgoedkope 4K televisies, nu zie je ook Philips, Samsung en LG onder de 1000,- EUR geinige 4K televisies uitbrengen.

Heb tijdje terug inderdaad ook op AliExpress gekeken voor de Xiaomi. Met de MiTV krijg je er wel een soundbar bij... en hij is op zich wel goedkoop... maar ja, dan reken je er maar eens importtax bij... hoe doe je dat met garantie? Zit er eigenlijk een andere taal dan Chinees op? En dan natuurlijk nog maar de vraag of 'ie überhaupt heelhuids het transport overleeft. Uiteindelijk doe-maar-niet-maar, zeker dus zoals al gezegd, nu 4K wat uit de kinderschoenen is en ook de grote merken nu leuke entrylevels gaan brengen.
Wat uit de kinderschoenen?

Ze weten niet eens wat voor hdmi aansluiting ze willen gaan gebruiken. Eind 2015 komt 4k bluray en dan zullen ze het wel hebben uitgevogeld. Volgend jaar ook nog even afwachten wat LG met oled gaat doen.
Ga maar alvast sparen. Of gelijk voor een laser projector gaan ~O>

Weer op Ebay zitten neuzen.

Losse fietslamp, accupack heb ik al.

http://www.ebay.nl/itm/28(...)id=p3984.m1439.l2649

Nieuwe behuizing om mijn ipod video nieuw te maken + rockbox + accu + flash geheugen mod :Y
Het zoveelste projectje dat stof gaat krijgen :@

Ook nog de pistons gekocht, kon het niet laten dankzij jullie :')
  dinsdag 30 september 2014 @ 23:31:24 #285
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_145077313
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 23:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Wat uit de kinderschoenen?

Ze weten niet eens wat voor hdmi aansluiting ze willen gaan gebruiken. Eind 2015 komt 4k bluray en dan zullen ze het wel hebben uitgevogeld. Volgend jaar ook nog even afwachten wat LG met oled gaat doen.
Ga maar alvast sparen. Of gelijk voor een laser projector gaan ~O>

[..]
'wat uit de kinderschoenen is', waarbij 'wat' als in 'ietsjes'. :P
Adolecent of volwassen durf ik het inderdaad niet te noemen. :D Maar het wordt nu weleens leuk om te proberen, zonder dus 2000+ euro ofzo uit te geven aan iets wat echt nog pionierswerk is, wat nog het geval was een (ruim half) jaar geleden.
pi_145081027
quote:
[ afbeelding ]

[ code verwijderd ]

Prachtig, maar wat kan je er mee behalve flesje bier openen?
pi_145082421
Toevallig dat jullie het net over LED strips hebben. Ik wou er een aantal bestellen.
3528 SMD gewoon en dan een aantal rollen van 5 m rgb en gewoon wit.

Bij dx.com is wel veel keuze, iemand ervaring met LED-strips daar vandaan?
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:06:11 #288
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145084778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:24 schreef piekartz87 het volgende:
Toevallig dat jullie het net over LED strips hebben. Ik wou er een aantal bestellen.
3528 SMD gewoon en dan een aantal rollen van 5 m rgb en gewoon wit.

Bij dx.com is wel veel keuze, iemand ervaring met LED-strips daar vandaan?
Let wel op dat bij 3528 de kleur per led is en de LEDS niet multicolor (zoals 5050 leds).
Heb eens een aantal van Aliexpress afgehaald. Behalve dat ze lekker stinken (lijm) valt er vaak niet veel op aan te merken :)
pi_145085170
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:06 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Let wel op dat bij 3528 de kleur per led is en de LEDS niet multicolor (zoals 5050 leds).
Heb eens een aantal van Aliexpress afgehaald. Behalve dat ze lekker stinken (lijm) valt er vaak niet veel op aan te merken :)
Dat is een behoorlijk goed punt. Dat was mij nog niet opgevallen.
3528 voor wit en 5050 voor rgb dus. Thanks!
as well as infernal
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:25:58 #290
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145085298
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:21 schreef piekartz87 het volgende:

[..]

Deze zijn vrij goedkoop dacht ik zo:
http://www.aliexpress.com(...)49941.1998087720.579

Dit heb je dus bij RGB 3528 :)
pi_145085302
De Wl911 nog steeds een toffe beginners helikopter?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  woensdag 1 oktober 2014 @ 11:29:42 #292
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145085407
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:26 schreef Miniem het volgende:
De Wl911 nog steeds een toffe beginners helikopter?
Ja, voor een heli wel denk ik. Quadcopters nu populairder denk ik :P (en makkelijker te vliegen)
pi_145085764
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Deze zijn vrij goedkoop dacht ik zo:
http://www.aliexpress.com(...)49941.1998087720.579
[ afbeelding ]
Dit heb je dus bij RGB 3528 :)
Duidelijk, ik ga 5050 rgb doen voor in huis. en een witte rol 3528 voor kleinere plaatsen in het huis zoals boekenkast ofzo. of waar het maar leuk lijkt :P

Eerst thuis even kijken wat voor een adapters ik zo nog heb liggen. 5050 verbruikt nog even 3x zo veel stroom :P
as well as infernal
pi_145087627
Heuuuuuh FOK! bestaat 15 jaar _O_

Dat moet gevierd worden met FOK! Led pigs *O* *O*

Komen er 100 deze kant op!

( }) O-) flauw, ik weet het :) )

[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 01-10-2014 12:50:00 ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:49:58 #295
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145088029
* RobertNL Hallon! Hallon? Spreek ik met Danny? Ja? Er wil weer iemand FOK! LED pigs maken! Snel stuur de politie
pi_145088068
alle rechten voorbehouden aan Danny Roodbol :+
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:52:00 #297
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145088104
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Downstar het volgende:
alle rechten voorbehouden aan Danny Roodbol :+
Ah, heb je dat aan de onderkant laten drukken? Dan mag het vast wel :D

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 01-10-2014 12:52:15 (Alle grappen voorbehouden.) ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:58:59 #298
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145088349
quote:
Ik zou voor 5630 leds gaan voor wit...
Geeft wat meer licht :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:03:50 #299
327191 RobertNL
For your gear.
pi_145088521
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:58 schreef dodge_911 het volgende:

[..]

Ik zou voor 5630 leds gaan voor wit...
Geeft wat meer licht :)
Nog weer iets nieuwer dan 5050? En die vond ik al een bak licht geven.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef Downstar het volgende:
Heuuuuuh FOK! bestaat 15 jaar _O_

Dat moet gevierd worden met FOK! Led pigs *O* *O*

[ afbeelding ]
Komen er 100 deze kant op!

( }) O-) flauw, ik weet het :) )
Wie zijn idee was dat alweer? Kan het niet meer vinden :o!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:07:32 #300
434955 dodge_911
Test wel 'ns wat
pi_145088648
pi_145088902
En er was al te veel keuze...
geeft dat niet te veel licht dan? of dan moet er 1 of andere dimmer tussen denk ik.
as well as infernal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')