Hmz, nooit last van.quote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef davedavy het volgende:
De webmasters van Aliexpress zijn ook maar een stelletje prutsers. Elke keer als ik ergens op klik verandert de taal, dan weer Nederlands, dan weer Engels, nu weer frans, en net was het weer russisch...
draai je niet hola ofzo in je browserquote:Op zondag 28 september 2014 11:42 schreef davedavy het volgende:
De webmasters van Aliexpress zijn ook maar een stelletje prutsers. Elke keer als ik ergens op klik verandert de taal, dan weer Nederlands, dan weer Engels, nu weer frans, en net was het weer russisch...
Nop, heb dit ook regelmatig op mijn iPad.quote:Op zondag 28 september 2014 12:02 schreef wootahH het volgende:
[..]
draai je niet hola ofzo in je browser
Is vrij vaak hier langs gekomen, kun je net zo goed uit Nederland halen. Ik zelf raad het altijd af, van je vergroot het bereik van een zwak signaal. Beter is een extra AP over het lichtnet oid.quote:Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Iemand ervaring met zn Wifi-repeater uit China? of gewoon lekker in Nederland halen?
Als performance niet al te belangrijk is, is het een prima oplossing. Voor youtube, browsen etc. via mijn telefoon heb ik de Tenda A5. Prima apparaatje met beter bereik dan andere repeaters die ik heb geprobeerd. En vooralsnog is ie ook nog niet in de fik gevlogen!quote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
Was ik ook van plan maar het punt dat bereik moest krijgen zat niet op dezelfde groep, kabel trekken is ook geen optie.
Ook verkrijgbaar in het minder obnoxious zwart:quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef shiznuts het volgende:
Om nog ff op de Delta's terug te komen... heb ze net ff uitgepakt en ingedaan. Kan aan m'n oren liggen, maar ze klinken nogal zachtjes. Laptop output op 100% blaast lang m'n oren nog niet van m'n kop, hoewel dat wel wat verschilt per medium (mp3'tje/radio/YouTube) en individuele song.
Verder aangenaam verrast ook inderdaad.Erg gebalanceerd, helder, geen bassmonster maar het is wel goed vertegenwoordigd. We hebben er dus weer een mooie allrounder bij! Minder vol/rond dan de ES800M, eerder richting de CX300 II heb ik het idee. Ik kan ze nu ff niet direct vergelijken omdat ik van huis ben, maar heb het idee dat de CX300 II dan nog altijd wat preciezer en killer is en wat minder 'fun' klinkt.
Kabel van de Delta's voelt goed duurzaam rubberized aan ook.
Enige waar ik niet zo over te spreken is de roze/paarse tint die ze hem gegeven hebben.
Bouwkwaliteit is eigenlijk met name de aansluitng bij de oortjes zelf, niet echt robuust voor mijn gevoel. Voor de rest valt er qua bouwkwaliteit niet echt veel minderwaardigs over te zeggen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef shiznuts het volgende:
2nd opinion...
[..]
Ook verkrijgbaar in het minder obnoxious zwart:
[ afbeelding ]
Kan me niet echt vinden in de 'minder bouwkwaliteit'... vind ik alles wel meevallen eigs. Qua sound gewoon een mooie allrounder verder. Maar mis zelf een beetje pit qua volume en bass, ook net iets te koud/klinisch, dus nog altijd liever de ES800M imho.
Overal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haal maar eens zoiets: http://www.tinydeal.com/a(...)-for-pc-p-57773.html .
Check ook ff de discountverzamellinks uit de OP voor mogelijke korting.
Dan zou ik wel met Paypal betalen. Daar loopt al weken een bestelling van me. Tot op de dag van vandaag geen reactie of pakje gezien. Mail reageren ze niet op, en ga je ze bellen dan krijg je de hele dag door een bandje dat alle medewerkers bezet zijn en geen tijd hebben. Heb nu maar een melding gemaakt.quote:Op maandag 29 september 2014 09:50 schreef monkeybrain het volgende:
Mailtje van mp4nation, Fiio x1![]()
Ik volg al dat audio spul niet meer dus een verrassing. Dat ziet er wel goed uit voor 100 euro![]()
De bediening is hetzelfde als de x5 en dat is een stuk beter dan de x3![]()
[ afbeelding ]
Je kunt hem beter in Nederland halen![]()
http://hdphns.com/nl/fiio-x1.html
Geeft 5% korting op de Tommy en is geldig vanaf 1 oktober tot 31 oktober.quote:DXTOMMYNL
Ai, is het daar nog steeds zo'n puinhoop?quote:Op maandag 29 september 2014 10:21 schreef Gunny het volgende:
[..]
Dan zou ik wel met Paypal betalen. Daar loopt al weken een bestelling van me. Tot op de dag van vandaag geen reactie of pakje gezien. Mail reageren ze niet op, en ga je ze bellen dan krijg je de hele dag door een bandje dat alle medewerkers bezet zijn en geen tijd hebben. Heb nu maar een melding gemaakt.
Edit: Ik bedoel dus Hdphns voor de duidelijkheid. Mp4nation heb ik geen problemen mee gehad.
En dat ga je dan terugkijken ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even een snelle vraag voor de SJ4000 bezitters.
Momenteel heb ik een 32gb kaart, en ik ga morgen op een motortrip weg (uiteraard gaat de SJ4000 dan mee)
Hoelang kan je daar op filmen? Op internet lees ik namelijk verschillende tijden.
Anders haal ik zo nog een tweede.
Laptop gaat mee, de bedoeling is om die dag te rijden (niet constant de camera aan) en dan te uploaden naar mijn laptop zodat ik de volgende dag weer met een leeg kaartje begin.
Foto's worden geschoten met de telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |