SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Montelly op 22-09-2014 22:40:16 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
gwn met je vingers misschien viezerik?quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatiequote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoorquote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatie
Als ik met mijn lul wil typen moet ik eerst het toestenbord op de grond leggen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
thx Cor, wordt gewardeerdquote:Op maandag 22 september 2014 22:49 schreef Eleiko het volgende:
Wat weer een parel van een TT
En dan ook nog zo'n verminkte gymchick
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltjquote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltj
mijn lul zo lang komt van a tot zquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wow man wat een niveau hier ik moet echt weer naar de gym leuke gasten allemaal
azquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
quote:Op maandag 22 september 2014 23:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]kijk maar in je fobo schat
dit is pas kwaliteitquote:Op zondag 14 september 2014 19:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nou jongens, sinds lange tijd weer een topic gemaakt.
Dit keer gaat mijn relatie niet al te best. We botsen vaak om kleine dingen, ik maak me bezorgd omdat het niet meer leuk is en hij wordt afstandelijk en geirriteerd.
Ik denk dat zijn geduld op is, hij wordt er vermoeid van en ik zie dat hij er erg mee zit.
Janken, lange gesprekken, kritiek: het is allemaal aanwezig.
Mijn vraag is: zijn we al zo ver heen dat het niets meer kan worden? Het lijkt of we hier niet samen uit kunnen komen, al proberen we het wel.
Hij is nu voor 12 dagen op vakantie en ik ben nog in Nederland.. hij mocht de plaats vervangen van een ander die onverwachts niet mee kon.
De ellende.
ja moet wel lachen om je ellendig levenquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja moet wel lachen om je ellendig leven
geen dank, hoest met de relatie?quote:Op maandag 22 september 2014 23:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]nogmaals: kwaliteit, respect man
Ja gaat veel beter. Hoe gaat het met jouw sociale kringquote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
geen dank, hoest met de relatie?
Krijg je nou genoeg aandacht van hem? ja hoor, lekker druk enzulksquote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja gaat veel beter. Hoe gaat het met jouw sociale kring
Van wie ben jij een kloon danquote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ja hoor alles goed en wel. Mooi dat het lekker druk is.quote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Krijg je nou genoeg aandacht van hem? ja hoor, lekker druk enzulks
Hebben jullie nog vaak ruzie?>quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed en wel. Mooi dat het lekker druk is.
Ben nooit een kloon geweest, dat denk je waarschijnlijk omdat ik mn vorige UI niet gebruik nuquote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan
waar gaan die ruzie over dan?quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Tja, wat noem je vaak. Nee.
En hoe gaat het met jouw relatie dan.
kom maar op dm dan als je het zo graag wilt wetenquote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Waar blijft de info over jouw dinnetje? Wil er wel wat voor terugzien he..
waarom zeg je het niet gewoon hier danquote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom maar op dm dan als je het zo graag wilt weten
jij bent al wat ouder, de mijne staat nog gewoon hoorquote:Op maandag 22 september 2014 22:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik met mijn lul wil typen moet ik eerst het toestenbord op de grond leggen.
HAHAHHHquote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij bent al wat ouder, de mijne staat nog gewoon hoor
wie heeft zijn voeten niet geveegd? Je hebt de stront mee naar binnen gelopenquote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltj
ze heeft dus een goed zakelijk inzicht en een eigen niche ontdekt. Hulde.quote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
op RTL7 zo'n hoer:"Nederlandse mannen lopen alleen maar hun pik achterna"
Verkoopt haar kut
Laat me raden, ze is zelf Nederlands en heeft liever een exotische negerpenis.quote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
op RTL7 zo'n hoer:"Nederlandse mannen lopen alleen maar hun pik achterna"
Verkoopt haar kut
Kan altijd rekenen op VMSDKRquote:Op maandag 22 september 2014 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
Haten op PatriciaPrecies.
Post je VMS-pic maar meid.
Hoereren is inderdaad een nichequote:Op maandag 22 september 2014 23:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
ze heeft dus een goed zakelijk inzicht en een eigen niche ontdekt. Hulde.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Laat me raden, ze is zelf Nederlands en heeft liever een exotische negerpenis.
ONZ / Hoe zou je jouw kloon noemenquote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ben nooit een kloon geweest, dat denk je waarschijnlijk omdat ik mn vorige UI niet gebruik nu
Je moet helemaal niks. Maar als je op niveau wil lullen kom je toch naar het bodybuilding-topicquote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Zegt fathankquote:Op dinsdag 23 september 2014 06:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks. Maar als je op niveau wil lullen kom je toch naar het bodybuilding-topic
. Maar als je liever 'kusjekroel lekker genieten meid' wil horen ben je misschien wat meer op je plek in de dieetclub
Okquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef Ethanolic het volgende:
Precies Jakken breek me de bek niet open hoor. Patries mot geweun Ff normaal doen
stemt pvvquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Patriciadie naam alleen al. Draag je die ook aan een gouden ketting en heb je de namen van je kids getatoeëerd?
Kijkt sbs6quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
stemt pvv
kort pittig kapsel
beste vriendinnen met persilla
Wat zijn je statts?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nee ik heet in het echt isabelle
Too bad
Nee DAT is veel beter dan patriciaquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:03 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nee ik heet in het echt isabelle
Too bad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, do you even lift brah?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee DAT is veel beter dan patricia![]()
![]()
![]()
![]()
Er klopt echt geen snars van je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even serieus, do you even lift brah?
Ik deed een half jaar terug aan krachttraining (vrije gewichten geen machines) maar zag niet voldoende resultaat dus werd gedemotiveerd
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 09:31:16 ]
He jammerquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Er klopt echt geen snars van je spoiler
Je kan ook beter kettlebells gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik deed een half jaar terug aan krachttraining (vrije gewichten geen machines) maar zag niet voldoende resultaat dus werd gedemotiveerd
Lengte/gewicht dan..quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik doe niet aan statts vrind
Komt ie weer met zijn anal beadsquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan ook beter kettlebells gebruiken natuurlijk.
Dan wordt het tijd voor een Personal Trainer. Geef even aan waar je woont en je krijgt een ervaren PT-er toegewezen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 23:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
mijn lul zo lang komt van a tot z
Je bent gewoon jaloers omdat je geen pik hebt.quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ik leg er een op de vloer en een op het plafond, voor de hoofdletters.quote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij bent al wat ouder, de mijne staat nog gewoon hoor
^^quote:
Ik heb een vriend, hoef zelf geen pik te hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen pik hebt.
Nice.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:05 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
1.69
53 kilo (soms iets minder soms iets meer)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Pics.quote:
Hear hear..quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Holy Grail of Cum Load Increase
This seems to be a point of interest for many people here. I know one of my main goals in performing PE exercises was to improve sexual health. Along with that was to increase the intensity of my orgasm and ejaculate. While I quickly discovered that Kegels could help generate more power behind my orgasm, I haven’t (thus far anyway) been able to find an actual exercise that increased orgasm intensity and load size.
So, I started testing supplements. This took awhile but I finally have complete results.
I gave the following supplements individually 3 weeks of continued use and then recorded each one’s effectiveness. I jerked off every other day (20 minutes of edging) and maintained a similar diet and water intake to the best of my ability. For health purposes, I only followed the recommended dosage with each supplement.
1. L-Arginine: 1000mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1000mg
Increase Orgasm Intensity: NO
Increase Amount of Cum: NO
Positives From Taking: It may have increased erection firmness
Any Ill Side Effects: None
2. L-Lysine: 1000mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1000mg
Positives From Taking: Nothing that I am aware of
Any Ill Side Effects: Minor – Light-headed 30 minutes after taking for about 10 minutes.
3. Korean Ginseng: 500mg Strength. Taken 2 times daily. Total = 1000mg
Any Ill Side Effects: Major – On 6 separate occasions, I developed terrible headaches.
4. Zinc: 50mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 50mg
Increase Amount of Cum: YES – Somewhat Noticeable
Positives From Taking: Somewhat noticeable increase in my cum amount
5. Pygeum: 100mg Strength. Taken 2 times daily. Total = 200mg
Increase Amount of Cum: YES – Definitely Noticeable
Positives From Taking: Definite increase in cum amount, greatly increased pre-cum
6. Maca: 450mg Strength. Taken 3 times daily. Total = 1350mg
Positives From Taking: It may have made me hornier
Any Ill Side Effects: Minor – This stuff definitely made me dizzy
7. Lecithin: 1200mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1200mg
Increase Orgasm Intensity: YES
Increase Amount of Cum: YES
Positives From Taking: Much much bigger loads. Amazing increase in orgasm intensity
These results prompted me to do one more test. I tested all of the supplements that I saw good results with as a supplement stack. Lecithin, Pygeum, Zinc, and I added L-Arginine. I kept the same dosage with each supplement and tested this stack for 3 weeks.
And I have discovered the holy grail of orgasms.
The Cum Holy Grail
(1) L-Arginine, 1000mg Strength, Taken 1 time daily = 1000mg
(2) Zinc, 50mg Strength, Taken 1 time daily = 50mg
(3) Pygeum, 100mg Strength, Taken 2 times daily = 200mg
(4) Lecithin, 1200mg Strength, Taken 1 time daily = 1200mg
Lol volgens mij had iemand hier toen z'n nieren mee kapot gemaakt en had ie nog 2 jaar te leven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Holy Grail of Cum Load Increase
This seems to be a point of interest for many people here. I know one of my main goals in performing PE exercises was to improve sexual health. Along with that was to increase the intensity of my orgasm and ejaculate. While I quickly discovered that Kegels could help generate more power behind my orgasm, I haven’t (thus far anyway) been able to find an actual exercise that increased orgasm intensity and load size.
So, I started testing supplements. This took awhile but I finally have complete results.
I gave the following supplements individually 3 weeks of continued use and then recorded each one’s effectiveness. I jerked off every other day (20 minutes of edging) and maintained a similar diet and water intake to the best of my ability. For health purposes, I only followed the recommended dosage with each supplement.
1. L-Arginine: 1000mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1000mg
Positives From Taking: It may have increased erection firmness
2. L-Lysine: 1000mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1000mg
Any Ill Side Effects: Minor – Light-headed 30 minutes after taking for about 10 minutes.
3. Korean Ginseng: 500mg Strength. Taken 2 times daily. Total = 1000mg
Any Ill Side Effects: Major – On 6 separate occasions, I developed terrible headaches.
4. Zinc: 50mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 50mg
Increase Amount of Cum: YES – Somewhat Noticeable
Positives From Taking: Somewhat noticeable increase in my cum amount
5. Pygeum: 100mg Strength. Taken 2 times daily. Total = 200mg
Increase Amount of Cum: YES – Definitely Noticeable
Positives From Taking: Definite increase in cum amount, greatly increased pre-cum
6. Maca: 450mg Strength. Taken 3 times daily. Total = 1350mg
Positives From Taking: It may have made me hornier
Any Ill Side Effects: Minor – This stuff definitely made me dizzy
7. Lecithin: 1200mg Strength. Taken 1 time daily. Total = 1200mg
Increase Orgasm Intensity: YES
Increase Amount of Cum: YES
Positives From Taking: Much much bigger loads. Amazing increase in orgasm intensity
These results prompted me to do one more test. I tested all of the supplements that I saw good results with as a supplement stack. Lecithin, Pygeum, Zinc, and I added L-Arginine. I kept the same dosage with each supplement and tested this stack for 3 weeks.
And I have discovered the holy grail of orgasms.
The Cum Holy Grail
(1) L-Arginine, 1000mg Strength, Taken 1 time daily = 1000mg
(2) Zinc, 50mg Strength, Taken 1 time daily = 50mg
(3) Pygeum, 100mg Strength, Taken 2 times daily = 200mg
(4) Lecithin, 1200mg Strength, Taken 1 time daily = 1200mg
Dit, ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:18 schreef Klokov het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen Dima? Dat je straks nog beter kan schoonmaken?
Bron?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol volgens mij had iemand hier toen z'n nieren mee kapot gemaakt en had ie nog 2 jaar te leven.
Het zelfde als waar dit boodschappenlijstje vandaan komt: 4chan.quote:
Nog lekker geknald op de Kamagra?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:24 schreef Awesome_ het volgende:
Dima hoeveel pandapunten heb je nu?
die tunnels LOLquote:Op maandag 22 september 2014 20:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Meestal in combinatie met hippe wollen mutsjes, tunnels in de oren en overal kunst achtige tattoo's.
Hangslotje er inquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die tunnels LOL![]()
sinds een paar dagen weet ik dat het tunnels heten, maar serieus man elke keer als ik zo een iemand zie met van die 2 euro munten in z'n oorlellen dan denk ik DAM dude, niemand neemt jou meer serieus de rest van je leven, niemand....![]()
![]()
Ik bedoel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
for fuck sake![]()
![]()
![]()
En als bonus lol:
tunnel kwijt, dan loop je de rest van de dag met dit als oorlel
[ afbeelding ]
quote:het boeit me echt geen ene fuck wat mensen over me zeggen ik ben ik en zal altijd zo blijven maar wouuww wat een berichten ken zeggen ook al zijn sommige niet leuk je maak wel tijd om op me te regeren dus trek ik toch jullie aandacht LOL LOL heel veel denken dat ik me eigen dan ga volvreten of me echt kut ga voelen na die berichten guess what!!!!! ik niet hoor big smile en ik ga gewoon door met wat ik doe ik fiets elke dag naar me werk en dat is een half uurtje meeste van jullie durf ik om te wedden ga met de auto of met een stomme scooter dus wees zelf gezond en pak de fiets in plaats van de auto of scooter en of ov ik zit niet elke dag in een friettent waarvan ik veel mensen van mij leeftijd of jonger wel zie zitten dus jullie lokken het zelf uit ik niet weet je soms is het moeilijk om te vragen wat iemand mankeer zal ik het even zeggen? IK BEN ZIEK IK HEB IETS IN ME LICHAAM WAT ME ZO MAAK IK KAN ER NIKS AAN DOEN DOKTERS OOK NIET HET ZIT NOU EENMAAL IN ME VERANDERD DAT MIJN KARAKTER NEE DUS ALS JE NIKS TE ZEGGEN HEB ENZ ROT GEWOON OP LEER ME EERST MAAR EENS KENNEN VOORDAT JE BEOORDEEL SIMPEL ZAT.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die tunnels LOL![]()
sinds een paar dagen weet ik dat het tunnels heten, maar serieus man elke keer als ik zo een iemand zie met van die 2 euro munten in z'n oorlellen dan denk ik DAM dude, niemand neemt jou meer serieus de rest van je leven, niemand....![]()
![]()
Ik bedoel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
for fuck sake![]()
![]()
![]()
En als bonus lol:
[ afbeelding ]
Heb je de rest van dat volk op Vrijgezellen van Veghel al bekeken?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:36 schreef JaqenHghar het volgende:
https://www.facebook.com/(...)osts/374699542679033
[ afbeelding ]
Die reacties
[..]![]()
![]()
![]()
U heeft ook 2 van die hoepels in uw oren?quote:
Vanmorgen. Ff lkkr dichtgekit hmmquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog lekker geknald op de Kamagra?
Ik kan het zo niet vinden op dat 4chan. Debiel "forum" met een 1980 lay-out.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het zelfde als waar dit boodschappenlijstje vandaan komt: 4chan.
Beetje het zelfde als met die kristallen blaas set voor kinderen. Het maakte inderdaad kristallen maar door het mosterdgas dat je creeerde overleefde je het niet om dat mee te maken
Daar passen meer hangslotjes in dan aan de gemiddelde brug.quote:
Ja dat klopt, maar het ging meer om de combinaties en voornamelijk de hoeveelheden. Als ik hem weer eens tegenkom, post ik het wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik kan het zo niet vinden op dat 4chan. Debiel "forum" met een 1980 lay-out.
De reden dat ik het vraag is omdat het deels toch wel "bekende" ingredienten zijn (zitten in pre-workouts en zink zit in ZMA, natuurlijk).
Bij mij worden dat dan wel vier uiterst kleine hangslotjesquote:
Dan heb jij gewoon ietswat grote oorbellenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Bij mij worden dat dan wel vier uiterst kleine hangslotjes
Maar tunnels of stretches die echt de oren vervormen vind ik zelf ook bepaald niet mooi en al helemaal niet bij mannen.
Lekker anaal vernederen, ze gillen als speenvarkensquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon ietswat grote oorbellen![]()
Vooral die ventjes van 60 kilo die dan ook zo'n stringer(?) hemdje aantrekken hebben van die huge ass tunnels![]()
![]()
Rillingen zeg ik je.
Terwijl je ze "Thank you hungry skeleton" in hun oor fluistert of ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Lekker anaal vernederen, ze gillen als speenvarkens
Van die uitgerekte elastiekjes, zowel de oren als het lichaam. Brr gatver, ik geef je helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:47 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan heb jij gewoon ietswat grote oorbellen![]()
Vooral die ventjes van 60 kilo die dan ook zo'n stringer(?) hemdje aantrekken hebben van die huge ass tunnels![]()
![]()
Rillingen zeg ik je.
quote:
SPOILER: zeekoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je daar maar niet druk om, meid.quote:No porn blogs please for the love of all that is good in the world.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Nou op Tumblr zijn er gekken genoeg voor hoor. De complete oogaids die daar te vinden is, is echt....SPOILER: zeekoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar je daar maar niet druk om, meid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me wel eens afgebeerd op exemplaren waarvan ik achteraf bijna moest kotsen, maar dít gaat mij toch écht te ver.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou op Tumblr zijn er gekken genoeg voor hoor. De complete oogaids die daar te vinden is, is echt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben wel eens exemplaren tegengekomen waarbij vergeleken die griet nog een slanke den is. Werkelijk Tumblr heeft rampen die een kernbom nog tot een zachte scheet laten verbleken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens afgebeerd op exemplaren waarvan ik achteraf bijna moest kotsen, maar dít gaat mij toch écht te ver.
Picsquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:19 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou op Tumblr zijn er gekken genoeg voor hoor. De complete oogaids die daar te vinden is, is echt....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Dat zetten ze altijd onderaan blijkbaarSPOILER: zeekoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar je daar maar niet druk om, meid.Hoe ziek ben je dat je denkt dat iemand dit aantrekkelijk vindt?
Nee dat word dan een ban op basis van uiterste ranzigheid. Werkelijk vrouwen zo groot als een planeet met meer kraters dan de maan. En dan de volle aanblik van de zuidpool er ook nog eens bij.quote:
Volgens mij heb ik gevonden wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:20 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee dat word dan een ban op basis van uiterste ranzigheid. Werkelijk vrouwen zo groot als een planeet met meer kraters dan de maan. En dan de volle aanblik van de zuidpool er ook nog eens bij.No way dat ik dat hier ga posten. Zelfs het nijlpaardentopic in B&H is dan nog mild.
[..]Whahhaha net een fucking rollade man, tering wat smerig.SPOILER: zeekoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Maar je daar maar niet druk om, meid.
Ik houd van chubby en een beetje dikkig maar dit gaat echt te ver. En dan ook cute voelen![]()
Fatkini, waar je je blubberlaag in kunt proppenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha net een fucking rollade man, tering wat smerig.
Ik houd van chubby en een beetje dikkig maar dit gaat echt te ver. En dan ook cute voelen
nee niet gezien wat voor handelingenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef BredeBroeder het volgende:
He bah, hebben jullie ook dat filmpje gekeken van een of ander wijf van 13 die voor dr vriendje ff wat handelingen uitvoerd?![]()
Gaat rond hierleven naar de klote
Eeww waarom kiddieporn kijken man.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef BredeBroeder het volgende:
He bah, hebben jullie ook dat filmpje gekeken van een of ander wijf van 13 die voor dr vriendje ff wat handelingen uitvoerd?![]()
Gaat rond hierleven naar de klote
T werd in groepschat gegooid?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Eeww waarom kiddieporn kijken man.
Nouu ik heb 't filmpje niet, dan is er toch niks?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:36 schreef Klokov het volgende:
Nu je het op je telefoon hebt ben je gewoon strafbaar hoor Bredebroeder. Weet je hoe je metadata moet verwijderen?
u wot m8quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef Montelly het volgende:
hoewel DV meer myn type is..zou haar molesteren man pfff..
En het lekkerste wijf van FOK! is...
[ afbeelding ]
ik juist om haar karakter..quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
u wot m8
Ik zou haar niet eens willen doen puur om haar karakter, en dat is een factor die niet vaak bepalend is voor alleen een beetje geven. Mja, dan kan je een andere discussie beginnen, namelijk: haatneuken. Dan kan het wel op zich.
Beetje jammer dan dat ze zich op het internet anders gedraagt.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik juist om haar karakter..ze is ook stevig gebouwd, denk dat ze aardig een pounding kan verdragen.
Hmmm zou haar wel doen in die tunnels.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:12 schreef Montelly het volgende:
hoewel DV meer myn type is..zou haar molesteren man pfff..
En het lekkerste wijf van FOK! is...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:25 schreef Dimachaerus het volgende:
treinmeisje tevens klasgenootmeisje is tig keer lekkerder
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
Dima, DM mij eens een foto van die chick.
waarom zo ego breh, laat hem gewoon hier posten met zn grote waffelquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef VMSDKR het volgende:
Dima, DM mij eens een foto van die chick.
Ach man, kan je nagaan hoeveel zooi je eigenlijk inademt zonder dat je het weet, en je kan er best prima tegenquote:
zo triest zijn we niet (ik iig niet)quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben niet gek, sowieso dat jullie haar binnen 5 minuten op facebook vinden en allerlei rare shit gaan sturen.
Mwah, ik denk niet dat je die zooi wat eruit komt moet opsnuiven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:46 schreef Champy het volgende:
[..]
Ach man, kan je nagaan hoeveel zooi je eigenlijk inademt zonder dat je het weet, en je kan er best prima tegen
Yuriiiii!!!!quote:
Bewust niet nee, dan heb je ze niet allemaal op een rijtje. Maar onbewust krijg je het toch wel binnen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mwah, ik denk niet dat je die zooi wat eruit komt moet opsnuiven.
ik wel, zou haar gelijk scannen door googlequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Beach het volgende:
[..]
zo triest zijn we niet (ik iig niet)
Haha. Ik heb toevallig gisteren zo'n Family XXL (40 cm) pizza bij Domino's besteld. Fucking huge man hahaha. Lekkere korting ook met SORRY2014 als code.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Yuriiiii!!!!
[ afbeelding ]
Profiteer van vrijdag 19 september tot en met zondag 28 september van megavoordeel op je bestelling! Elke 2e small pizza is GRATIS. Trakteer dus jezelf en een ander op een overheerlijke pizza!
zit nu Large 35cm stuk te makenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Ik heb toevallig gisteren zo'n Family XXL (40 cm) pizza bij Domino's besteld. Fucking huge man hahaha. Lekkere korting ook met SORRY2014 als code.
Vraag je dit serieus hier?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe maak je een vrindinetje en hoe vraag je haar mee om ergens heen tegaan en hoe begin je over seks en hoe weetje of iemand op je is ???
Beest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
zit nu Large 35cm stuk te maken
Heb me zo voorgenomen geen NYP meer te bestellen en dan komt deze ineens op mijn deurmatquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Yuriiiii!!!!
[ afbeelding ]
Profiteer van vrijdag 19 september tot en met zondag 28 september van megavoordeel op je bestelling! Elke 2e small pizza is GRATIS. Trakteer dus jezelf en een ander op een overheerlijke pizza!
Ook goed, wil die chick gwn zien.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
waarom zo ego breh, laat hem gewoon hier posten met zn grote waffel
deze boy hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kreeg zo'n harde boner dat de rits uit mn broek knapte
quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
kheb haar tits + kutje gezien
ze had/heeft zo een blog stonden ook allerlei pics van haarzelf op
Nice man heb je die pics opgeslagen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:37 schreef Dimachaerus het volgende:
kheb haar tits + kutje gezien
ze had/heeft zo een blog stonden ook allerlei pics van haarzelf op
Ja had ze opgeslagen toen ik stijve pik had maar daarna weer verwijderd was smerig man, ze was toen ook dikker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice man heb je die pics opgeslagen?
Hoe kwam je überhaupt op die pics?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja had ze opgeslagen toen ik stijve pik had maar daarna weer verwijderd was smerig man, ze was toen ook dikker.
Ze snee haarzelf ook dacht ik en ze probeerde ook aan te komen ofzo, echt alles wat ze at zat mayonaise op.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja had ze opgeslagen toen ik stijve pik had maar daarna weer verwijderd was smerig man, ze was toen ook dikker.
Ze snee haarzelf ook dacht ik en ze probeerde ook aan te komen ofzo, echt alles wat ze at zat mayonaise op.
link stond in haar OkC profielquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe kwam je überhaupt op die pics?
edit: Ik bedoel dus waar je ze vandaan hebt.
Paas link danquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef McNulty het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is toch goed, dat ze van mayo houdtquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Go on...quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat huge? Nah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha. Ik heb toevallig gisteren zo'n Family XXL (40 cm) pizza bij Domino's besteld. Fucking huge man hahaha. Lekkere korting ook met SORRY2014 als code.
Yeah man. Was met een maatje en we wouden zien of we hem op konden krijgen.quote:Op woensdag 24 september 2014 06:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat huge? Nah.
Toen ik nog in Leeuwarden woonde had je een zaakje waar je een 60 bij 40 pizza kon bestellen. Kwamen ze met de auto brengen
Tevens EMSK site: art of manliness
wowquote:Op woensdag 24 september 2014 09:50 schreef RaymondK het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/kettlebell-sleutelhanger/
Hey klokov
Het is woensdag, ga vanmiddag lekker naar Blijdorp ofzo, kan je zat foto's maken van mensen die foto's makenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet foto's hebben van mensen (met kinderen) die foto's maken. Kan echt geen fuck vinden.
Als iemand er wat heeft pls post.
Volgende week pasquote:
Ze hebben hem ook als halsketting.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:08 schreef Sapstengel het volgende:
Weegt hij echt 16 kilo? Van een speciaal soort dark matter gemaakt oid?
alsof ik hier foto's ga posten van mij met met kinderenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet foto's hebben van mensen (met kinderen) die foto's maken. Kan echt geen fuck vinden.
Stufi ook inderdaad. Maar ook gewoon doekoe van m'n boss.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:48 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Zegt fathank
Als ik iets moest doen, was het meer eten, niet dieeten
Als zo iemand tegen je praat in een winkel ofzo "Sorry man, ik je valt weg. Ik rij nu een tunnel in"quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die tunnels LOL![]()
![]()
Ik bedoel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
for fuck sake![]()
![]()
![]()
En als bonus lol:
[ afbeelding ]
Wel een lelijk bh'tjequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
Die van Pixie wilde ik net postenzou verwoesten srs
Ik krijg altijd laatste dag van de maand. Best raar, heb k nog nergens meegemaakt of gehoord . Zal wel makkelijker rekenen zijn voor de boekhouderquote:Op woensdag 24 september 2014 10:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgende week pasmaar wel 4-wekelijkse verloning, 13+14de maand FTW
Dat is inderdaad raar, Henk!!quote:Op woensdag 24 september 2014 11:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik krijg altijd laatste dag van de maand. Best raar, heb k nog nergens meegemaakt of gehoord . Zal wel makkelijker rekenen zijn voor de boekhouder
Vriend, voor het dubbele koop je een echte 16kg kettlebellquote:Op woensdag 24 september 2014 09:50 schreef RaymondK het volgende:
http://www.fitness-seller.nl/kettlebell-sleutelhanger/
Hey klokov
http://thechive.com/2012/(...)o-i-guess-32-photos/quote:Op woensdag 24 september 2014 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nog geen reviews. Ik wil echt weten of het een goeie sleutelhanger is.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vriend, voor het dubbele koop je een echte 16kg kettlebell
Denk het niet vriend, als je zoomt zie je een kras op de linkerkant van het handvat.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nog geen reviews. Ik wil echt weten of het een goeie sleutelhanger is.
ga naar een school met een zak lollie's doen ze elke pose wat jij wilquote:Op woensdag 24 september 2014 10:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heey MarcBennoFXRquote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga naar een school met een zak lollie's doen ze elke pose wat jij wil
Hij is gewoon bodyweight squats aan het doen. Dat heet multitasken.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen dit doen:
[ afbeelding ]
Het scheelt echt ongeveer 5cm.
Misschien als je manlet bent, bij mij toch echt wel een halve meter ofzo.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Shots fired!quote:Op woensdag 24 september 2014 12:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien als je manlet bent, bij mij toch echt wel een halve meter ofzo.
Niet van jou man. Ik moet gewoon foto's (van het internet) hebben waarop mensen staan die kinderen hebben en foto's aan het maken zijn. Ja, dus ik moet foto's hebben van mensen die foto's maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:44 schreef stinkie het volgende:
[..]
alsof ik hier foto's ga posten van mij met met kinderen
LOL. Allemaal Asians ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
http://thechive.com/2012/(...)o-i-guess-32-photos/
Ben mobiel anders had ik zelf wat pics geplaatst
;squote:Op woensdag 24 september 2014 11:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ga naar een school met een zak lollie's doen ze elke pose wat jij wil
sickeningquote:
Maar hoe weet je zeker of ze kinderen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet van jou man. Ik moet gewoon foto's (van het internet) hebben waarop mensen staan die kinderen hebben en foto's aan het maken zijn. Ja, dus ik moet foto's hebben van mensen die foto's maken.
[..]
LOL. Allemaal Asians ook.Het moet lijken alsof ik zelf foto's heb gemaakt van mensen die foto's maken.
Thanks though habibski.
[..]
;s
[..]
sickening
Idd, maar ze maken gewoon een foto van hun kinderen dan oid.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar hoe weet je zeker of ze kinderen hebben
Misschien staan ze wel niet op de foto....
Het is dus gewoon een instinkerquote:Op woensdag 24 september 2014 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, maar ze maken gewoon een foto van hun kinderen dan oid.
Gekwoot voor nageslachtquote:
Lol, is toch allang doorgestuurd, heb je dm(s) niet gehad?quote:
Dit inderdaad. We hebben zelfs het restaurant al geboekt.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol, is toch allang doorgestuurd, heb je dm(s) niet gehad?
haha jij was niet in de lijst dus heb je niks gestuurdquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat is inderdaad raar, Henk!!
haha beetje luisteren naar tylerquote:Op woensdag 24 september 2014 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
bedankt voor herinneren
moet me nog inschrijven voor die rsdfreetour ja
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Goedkoopste kaartje 97 euro, goed businessmodel.
Stabiele poephouding. Lekker stabiel, minder camera shake.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:16 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon platinum pakken toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Goedkoopste kaartje 97 euro, goed businessmodel.
Platinumquote:Organisator Success Resources
Locatie Hal 7 in Amsterdam RAI
Openingstijden
18:30 uur - 22:00 uur
Toegangsprijzen
Gold - ¤ 87.00
VIP - ¤ 117.00
Platinum - ¤ 997.00
jongens van ABN/ING/Rabo zullen het wel doen denk ikquote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Sapstengel het volgende:
1000 euro betalen voor een of andere doorgesnoven yup
87 euro is wel te doen opzich, voor zon evenement.
Hey pixie ik hoorde dat je ook naar de gym gaat?quote:
heyquote:Op woensdag 24 september 2014 18:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
jongens van ABN/ING/Rabo zullen het wel doen denk ik
GRS date jij nog weleens?quote:
niet te bij de hand doen werken niet allemaal bij een bank sherrifquote:Op woensdag 24 september 2014 22:12 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
k weet niet hoor maar datklopt niet
miss ff bijlesje rekenen
huh?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey pixie ik hoorde dat je ook naar de gym gaat?
quote:Op woensdag 24 september 2014 20:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey pixie ik hoorde dat je ook naar de gym gaat?
quote:
eerst picsquote:Op woensdag 24 september 2014 22:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wanneer hebben wij een date??????
Ik heb horen zeggen dat er niemand aesthetischer is dan Jahr00n...quote:
quote:
geen idee hoe jeroen eruit zietquote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef Klokov het volgende:
Je kan wel haten maar beter ga je trainen om ook maar in de buurt te komen bij Jahr00n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij voor Jahr00n gewerkt? Ik zou een nier geven om met enige regelmaat in zijn presence te verkeren.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb Jeroen 350kg zien bankdrukken.
Hij is ook CEO bij een grote bank.
Heb hem betaald om voor hem te werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb jij voor Jahr00n gewerkt? Ik zou een nier geven om met enige regelmaat in zijn presence te verkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |