Ja helaasch welquote:Op zondag 14 september 2014 19:29 schreef Strani het volgende:
Dus dit topic was helemaal voor niets? ONZ / Afscheidstopiekje van mij
Dat is dus blijkbaar de reden om nog samen te blijven, waarom niet verdergaan als sexbuddy's?quote:
Nee man heeft geen nutquote:Op zondag 14 september 2014 19:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar de reden om nog samen te blijven, waarom niet verdergaan als sexbuddy's?
Tuurlijk maar is niet wat ik wil op dit momentquote:Op zondag 14 september 2014 19:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo heeft dat geen nut? Wel de lusten, niet de lasten.
Mja, of ikquote:Op zondag 14 september 2014 19:47 schreef Lienekien het volgende:
Misschien maakt hij het binnenkort uit.
Hebben we gedaan, hij vindt het vervelend dat ik me bezorgd maak en dat ik ongelukkig ben, maar ik ben dat weer omdat we geen lol meer hebben want we botsen te vaakquote:Op zondag 14 september 2014 20:12 schreef Senderious het volgende:
[..]
Ja inderdaad, vraag wat hem dwars zit en praat erover.
Dus je bent bang dat hij je niet meer leuk vindt omdat jij het niet leuk vindt dat hij het niet leuk vindt om teveel ruzie te hebben?quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Hebben we gedaan, hij vindt het vervelend dat ik me bezorgd maak en dat ik ongelukkig ben, maar ik ben dat weer omdat we geen lol meer hebben want we botsen te vaak
We hebben gewoon te veel ruzie en het is niet leuk meer. We komen er ook niet uit met praten enzo.. hij zegt dat alles gewoon weer normaal wordt als ik me geen zorgen meer maak maar ik denk dat het alsnog niet goed zal gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:17 schreef imikethat het volgende:
[..]
Dus je bent bang dat hij je niet meer leuk vindt omdat jij het niet leuk vindt dat hij het niet leuk vindt om teveel ruzie te hebben?
quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef hottentot het volgende:
Als jij er geen vertrouwen meer in hebt dat dingen veranderen of dat de relatie nog gaat werken.
Dan heb je zelf het antwoord al gegeven wat je moet doen, en hoeven wij je geen advies meer te geven.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef hottentot het volgende:
Als jij er geen vertrouwen meer in hebt dat dingen veranderen of dat de relatie nog gaat werken.
Dan heb je zelf het antwoord al gegeven wat je moet doen, en hoeven wij je geen advies meer te geven.
Oneens. Veel mensen krijgen later spijt van keuzes die ze op tijdelijke gevoelens baseren. Of dit tijdelijke gevoelens zijn of permanente, daar zal TS de komende tijd zelf achter moeten komen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef hottentot het volgende:
Goede quote 3xquote:Op maandag 15 september 2014 01:01 schreef KrentenbaardNL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oneens. Veel mensen krijgen later spijt van keuzes die ze op tijdelijke gevoelens baseren. Of dit tijdelijke gevoelens zijn of permanente, daar zal TS de komende tijd zelf achter moeten komen.
Snap waar je op mikt. Mijn ervaring is echter; bij twijfel, laat de situatie onveranderd. Het zal mogelijk een dip in de relatie kunnen zijn of een ander (oplosbaar) probleem dat nog boven water komt. En als het uitgaat in een ruzie, discussie of whatever, so be it. Maar dan kan je jezelf in ieder geval niet verwijten dat je de verkeerde keuze heb gemaakt.quote:Op maandag 15 september 2014 01:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Goede quote 3x
Ja veel mensen krijgen spijt en helaas zul je later vaak nooit weten of je keuze de juiste was, maar moet TS dan maar haar tijd en energie stoppen in een relatie waar ze zelf niet meer in gelooft. En mij lijkt het dat dit al geruime tijd speelt.
Uit de teksten van TS blijkt dat haar vriend afstand gaat bewaren omdat het niet meer leuk en gezellig is, en dat TS op moet houden zich zorgen te maken, dit kan zij niet en ondertussen word de negativiteit steeds verder versterkt.
Laat het onveranderd werkt niet altijd, hier groeien twee mensen uit elkaar op dit moment. En tenzij ze de irritaties, ruzies kunnen verminderen kun je beter uit elkaar gaan voordat ze elkaar echt haten.quote:Op maandag 15 september 2014 01:15 schreef KrentenbaardNL het volgende:
[..]
Snap waar je op mikt. Mijn ervaring is echter; bij twijfel, laat de situatie onveranderd. Het zal mogelijk een dip in de relatie kunnen zijn of een ander (oplosbaar) probleem dat nog boven water komt. En als het uitgaat in een ruzie, discussie of whatever, so be it. Maar dan kan je jezelf in ieder geval niet verwijten dat je de verkeerde keuze heb gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |