SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Montelly op 22-09-2014 22:40:16 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
gwn met je vingers misschien viezerik?quote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatiequote:Op maandag 22 september 2014 22:40 schreef Ethanolic het volgende:
Even voor de moslem en juden broeders onder ons, hoe doen jullie typen zonder voorhuid?
Lukt niet met mijn eikel.
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoorquote:Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik swaffel gewoon tegen mijn toetsenbord aan en soms tik ik met mijn balzak op de spatie
Als ik met mijn lul wil typen moet ik eerst het toestenbord op de grond leggen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
thx Cor, wordt gewardeerdquote:Op maandag 22 september 2014 22:49 schreef Eleiko het volgende:
Wat weer een parel van een TT
En dan ook nog zo'n verminkte gymchick
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?quote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
als ik mijn toetsenbord swaffel is mijn balzak niet in de buurt van de spatie hoor
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltjquote:Op maandag 22 september 2014 22:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltj
mijn lul zo lang komt van a tot zquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
quote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wow man wat een niveau hier ik moet echt weer naar de gym leuke gasten allemaal
azquote:Op maandag 22 september 2014 22:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
hoeveel toetsen zou je gelijktijdig kunnen aanslaan denk je>?
asdgf
quote:Op maandag 22 september 2014 23:23 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]kijk maar in je fobo schat
dit is pas kwaliteitquote:Op zondag 14 september 2014 19:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Nou jongens, sinds lange tijd weer een topic gemaakt.
Dit keer gaat mijn relatie niet al te best. We botsen vaak om kleine dingen, ik maak me bezorgd omdat het niet meer leuk is en hij wordt afstandelijk en geirriteerd.
Ik denk dat zijn geduld op is, hij wordt er vermoeid van en ik zie dat hij er erg mee zit.
Janken, lange gesprekken, kritiek: het is allemaal aanwezig.
Mijn vraag is: zijn we al zo ver heen dat het niets meer kan worden? Het lijkt of we hier niet samen uit kunnen komen, al proberen we het wel.
Hij is nu voor 12 dagen op vakantie en ik ben nog in Nederland.. hij mocht de plaats vervangen van een ander die onverwachts niet mee kon.
De ellende.
ja moet wel lachen om je ellendig levenquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja moet wel lachen om je ellendig leven
geen dank, hoest met de relatie?quote:Op maandag 22 september 2014 23:26 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]nogmaals: kwaliteit, respect man
Ja gaat veel beter. Hoe gaat het met jouw sociale kringquote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
geen dank, hoest met de relatie?
Krijg je nou genoeg aandacht van hem? ja hoor, lekker druk enzulksquote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja gaat veel beter. Hoe gaat het met jouw sociale kring
Van wie ben jij een kloon danquote:Op maandag 22 september 2014 23:15 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wow man wat een niveau hier ik moet echt weer naar de gym leuke gasten allemaal
Ja hoor alles goed en wel. Mooi dat het lekker druk is.quote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Krijg je nou genoeg aandacht van hem? ja hoor, lekker druk enzulks
Hebben jullie nog vaak ruzie?>quote:Op maandag 22 september 2014 23:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ja hoor alles goed en wel. Mooi dat het lekker druk is.
Ben nooit een kloon geweest, dat denk je waarschijnlijk omdat ik mn vorige UI niet gebruik nuquote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon dan
waar gaan die ruzie over dan?quote:Op maandag 22 september 2014 23:32 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Tja, wat noem je vaak. Nee.
En hoe gaat het met jouw relatie dan.
kom maar op dm dan als je het zo graag wilt wetenquote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Waar blijft de info over jouw dinnetje? Wil er wel wat voor terugzien he..
waarom zeg je het niet gewoon hier danquote:Op maandag 22 september 2014 23:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom maar op dm dan als je het zo graag wilt weten
jij bent al wat ouder, de mijne staat nog gewoon hoorquote:Op maandag 22 september 2014 22:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als ik met mijn lul wil typen moet ik eerst het toestenbord op de grond leggen.
HAHAHHHquote:Op maandag 22 september 2014 23:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij bent al wat ouder, de mijne staat nog gewoon hoor
wie heeft zijn voeten niet geveegd? Je hebt de stront mee naar binnen gelopenquote:Op maandag 22 september 2014 22:56 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Nee want je ballen zijn nog niet ingedaald kk sukkeltj
ze heeft dus een goed zakelijk inzicht en een eigen niche ontdekt. Hulde.quote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
op RTL7 zo'n hoer:"Nederlandse mannen lopen alleen maar hun pik achterna"
Verkoopt haar kut
Laat me raden, ze is zelf Nederlands en heeft liever een exotische negerpenis.quote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef V1z0R het volgende:
op RTL7 zo'n hoer:"Nederlandse mannen lopen alleen maar hun pik achterna"
Verkoopt haar kut
Kan altijd rekenen op VMSDKRquote:Op maandag 22 september 2014 23:52 schreef VMSDKR het volgende:
Haten op PatriciaPrecies.
Post je VMS-pic maar meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |