SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa LeagueJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef JenHermes het volgende:
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa League![]()
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.quote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbalJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Het is sowieso goed voor de spelers om zo lang mogelijk mee te doen in Europaquote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.![]()
Dat Oost-Europese viel vorig jaar met AZ, Benfica, Lyon, Juventus, Basel, Valencia, Porto en Sevilla in de kwartfinales wel mee. En stappen maken door gewoon goed te presteren. Tegen Salzburg was een afgang, maar zowel tegen Spartak als tegen Steaua heeft Ajax het helemaal zelf verkloot.quote:Op maandag 22 september 2014 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbal![]()
Oh fuck je hebt gelijk. Ik dacht dat het 1 - 1 wasquote:JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
al scheelde het niet veelquote:Op maandag 22 september 2014 11:44 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Oh fuck je hebt gelijk. Ik dacht dat het 1 - 1 was![]()
![]()
Ludogorets is gewoon een bazenelftal. Verloren overigens wel van Liverpool.quote:Op maandag 22 september 2014 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbal
En de dominantie van oostbloklanden valt best tegen als je gewoon naar de feiten kijkt.
is verder ook niet relevant, als voetbalploeg moet je altijd winst nastreven dus ook de Europa League niet laten lopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eindelijk een medestander.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef JenHermes het volgende:
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa LeagueLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Natuurlijk is het kampioenschap het hoogst haalbare maar iedere Europese ronde is meegenomen en zoveel concurrentie is er in NL nietquote:![]()
het is belangrijk om europees (al is het in de EL) punten te pakken omdat we anders over een paar jaar ook als kampioen niet meer rechtstreeks geplaatst zijn. We glijden steeds verder af naar een plek waarbij dat nodig is.
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
laten we eerlijk wezen, psv wordt waarschijnlijk kampioen dit jaar en stort vervolgens in en worden wij het volgend seizoen weer
en wanneer psv dit jaar geen kampioen wordt, worden wij dat wel en storten ze alsnog in.
5 keer op rij 6 keer op rij dit datFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
moeten gewoon een keer overwinteren en de andere clubs moeten ook eens verder door in europaquote:Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef manny het volgende:
het is belangrijk om europees (al is het in de EL) punten te pakken omdat we anders over een paar jaar ook als kampioen niet meer rechtstreeks geplaatst zijn. We glijden steeds verder af naar een plek waarbij dat nodig is.
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.
dat geeft ons tijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zelfs punten uit winst/gelijk zijn broodnodig.quote:Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef manny het volgende:
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.
Dus PSV moet echt alle wedstrijden winnen, krikt iig de punten nog enigszins op.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
We moeten ook niet te stoer gaan doen mensen. Het was een soort Real Madrid tegen Ajax van een paar jaar terug, maar won Ajax nu wel met veel geluk.
Wat belangrijker is, hoe gaan we het doen de aankomende wedstrijden.
Ik hoop op Kishna, Milik en el Ghazi in de voorhoede. Nooit meer zimling centraal op het middenveld. Viergever of Bazoer daar neerzetten. Klaassen en Serero daarvoor was ook niet best dus één van de twee opofferen voor Schone als hij terug is. Die heeft scorend vermogen en een steekpass, iets wat bijv. Serero mist. Laatste vijf niets aan veranderen.![]()
Nee hoor. Ronald Graaflandquote:Op maandag 22 september 2014 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is trouwens nu wel de enige 010er die weet hoe het is om kampioen te zijn.![]()
![]()
Alle mobieltjes op tafelquote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Ajax ging zondagavond een lekker happie eten. Vergeten en vergeven met drie punten in de tas! (foto: Joel Veltman Instagram)![]()
![]()
En Vermeer heeft de foto genomen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alsof moisander met een trollface zit![]()
![]()
"U mad bro?"quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Ajax ging zondagavond een lekker happie eten. Vergeten en vergeven met drie punten in de tas! (foto: Joel Veltman Instagram)![]()
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Adquote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.Andersen heeft ivm met overgewicht deze maaltijd maar over geslagen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.![]()
Lijkt me niet, als je het baseert op gisteren zou je maar 3 spelers mogen laten staan en wat Schone betreft, natuurlijk is hij heel belangrijk maar voorin hoeft hij minder te lopenquote:Op maandag 22 september 2014 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
We moeten ook niet te stoer gaan doen mensen. Het was een soort Real Madrid tegen Ajax van een paar jaar terug, maar won Ajax nu wel met veel geluk.
Ik hoop op Kishna, Milik en el Ghazi in de voorhoede. Nooit meer zimling centraal op het middenveld. Viergever of Bazoer daar neerzetten. Klaassen en Serero daarvoor was ook niet best dus één van de twee opofferen voor Schone als hij terug is. Die heeft scorend vermogen en een steekpass, iets wat bijv. Serero mist. Laatste vijf niets aan veranderen.![]()
Schone is op het middenveld en in de aanval overal het beste denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je het baseert op gisteren zou je maar 3 spelers mogen laten staan en wat Schone betreft, natuurlijk is hij heel belangrijk maar voorin hoeft hij minder te lopen![]()
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Sereroquote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone is op het middenveld en in de aanval overal het beste denk ik.![]()
Zou Boilessen ook niet beter zijn op linkshalf of linksbuiten? Die vindt verdediging ook niet zo leuk.quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Serero![]()
Volgens mij heeft niet heel veel als rechts- of linkshalf gespeeld. Vooral als verdedigende middenvelder en dat was inderdaad geen succes.quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Serero![]()
Boilesen op linksbuiten ipv linksback lijkt mij inderdaad beter, maar heb daar liever een echte aanvaller lopen zoals Kishna of Schonequote:Op maandag 22 september 2014 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou Boilessen ook niet beter zijn op linkshalf of linksbuiten? Die vindt verdediging ook niet zo leuk.![]()
Volledig eens. Europese ervaring is erg belangrijk.quote:Op maandag 22 september 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kampioenschap het hoogst haalbare maar iedere Europese ronde is meegenomen en zoveel concurrentie is er in NL niet![]()
Die zit gewoon naast Klaassen en Boilesen hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Andersen heeft ivm met overgewicht deze maaltijd maar over geslagen.![]()
Andersen schijnt om een doggie bag te hebben gevraagd, Kreeg het kindermenu slechts half weg.quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen hier die naar het OS gaan om te kijken?quote:Gözübüyük fluit bekerduel JOS W. – Ajax
Midweeks spelen Ajax en de Ajax Zaterdagamateurs allebei een wedstrijd in het KNVB Bekertoernooi. Serdar Gözübüyük mag woensdag het treffen tussen JOS Watergraafsmeer en Ajax in goede banen leiden. Erwin Blank is scheidsrechter bij het duel Ajax Zaterdag – NEC.
De scheidsrechter wordt in het Olympisch Stadion vanaf 18:30 uur bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Dave Goossens en Richard Brondijk. Ingmar Oostrom zal optreden als vierde official.
Voor Gözübüyük is het de eerste wedstrijd van Ajax die hij in het seizoen 2014-2015 fluit. Zijn laatste wedstrijd van Ajax floot hij op 6 februari van het vorige seizoen, thuis tegen FC Groningen. Het duel eindigde in 2-1.
Scheidsrechter Blank zal dinsdag op sportpark de Toekomst worden bijgestaan door assistent-scheidsrechters Nick Stuifzand en Rob Langeland. Het bekerduels van de Ajax-amateurs begint om 20:00 uur.
Bron![]()
Nog mensen hier die naar het OS gaan om te kijken?quote:
[/quote]
Ik twijfel nog, voor de afstand hoef ik het niet te laten![]()
Gewoon gaan. Wat je zegt, het is lekker dichtbijquote:Op maandag 22 september 2014 15:17 schreef Tarado het volgende:
Ik twijfel nog, voor de afstand hoef ik het niet te laten![]()
![]()
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijnquote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Moet kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekkah neussie vol snuivah!
[ afbeelding ]![]()
doen de lauwe bois van 410 ook en die zijn cool broquote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]![]()
In de Kuip, Vermeer trakteerde.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijn![]()
Geloof er niks vanquote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de Kuip, Vermeer trakteerde.![]()
![]()
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 22 september 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, je grijpt snel naar de drugs als je het niet meer ziet zitten...![]()
Is dit niet het restaurant van de Blijker?quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijn![]()
Echt geen flauw idee. Maar dat zou wel kunnen idd als ik de foto's van dat restaurant bekijk.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dit niet het restaurant van de Blijker?![]()
die gaan echt niet in Rotterdam etenquote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dit niet het restaurant van de Blijker?![]()
Nee, dat lijkt mij ook niet maar het lijkt er wel op.quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan echt niet in Rotterdam eten
Maar wel een leuke rekening zal het geweest zijn, zijn ze dan toch nog genaaid door een Rotterdammer?![]()
![]()
Jij trekt echt conclusies die zelfs met hulp van de jaarlijkse colombiaanse export niet te volgen zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet voor mijzelf, jij zegt dat het moet kunnen. SnufdeIjsbeer?![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet maar het lijkt er wel op.
Maar wel een leuke rekening zal het geweest zijn, zijn ze dan toch nog genaaid door een Rotterdammer?![]()
Misschien is het wel in die tramremise in West, ben ik nog niet geweest![]()
Volgens mij is dit Rotterdamse humor, ik snap het niet...quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij trekt echt conclusies die zelfs met hulp van de jaarlijkse colombiaanse export niet te volgen zijn.![]()
![]()
Op basis van één wedstrijd een oordeel klaar hebben over Zimling, het is me wat..quote:Op maandag 22 september 2014 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
Tegen PSG allemaal nog lekker fappen op die gozerquote:Op maandag 22 september 2014 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van één wedstrijd een oordeel klaar hebben over Zimling, het is me wat..RED ONS HENNIEGOD![]()
Sowieso geen idee waarom je een speler op basis van de vorige wedstrijd iets zou toerekenen aangezien het hele team collectief slecht was.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen PSG allemaal nog lekker fappen op die gozerWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten we die jongen lekker over een wedstrijd of 10 beoordelenquote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sowieso geen idee waarom je een speler op basis van de vorige wedstrijd iets zou toerekenen aangezien het hele team collectief slecht was.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu in beeld!quote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is het probleem nou eigenlijk met die gast die snuift?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat hij denkt dat niemand het ziet terwijl heel Nederland meekijkt!quote:Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Wat is het probleem nou eigenlijk met die gast die snuift?![]()
Kampioen worden doe je tegen de kleintjes. Nu Dordrecht en Excelsior nog..Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Tweede helft heeft Ajax trouwens gewoon goed staan verdedigen tegen Feyenoord. Buiten wat stilstaande fases geen kans weggegeven en op de counter 2 dikke kansen gecreëerd. Niet echt het spel wat ik Ajax graag zie spelen maar wel een goede oefening.![]()
laten we het er maar op houden dat zij uitgeblust waren, ging allemaal een stuk trager dan is het verdedigen ook wat makkelijker, dat moet je eigenlijk op de counter afmaken, maar ook dat lukte niet.quote:Op maandag 22 september 2014 16:55 schreef franske19 het volgende:
Tweede helft heeft Ajax trouwens gewoon goed staan verdedigen tegen Feyenoord. Buiten wat stilstaande fases geen kans weggegeven en op de counter 2 dikke kansen gecreëerd. Niet echt het spel wat ik Ajax graag zie spelen maar wel een goede oefening.![]()
Zimling gaat zich wel in een Poulsen rol ontwikkelen. Moet gewoon eventjes wennen aan het spel en tempo van Ajax. Poulsen deed daar ook meer dan een seizoenshelft over. Die was uiteindelijk ook vaak bruikbaar en wisselvallig, hoewel zijn ondergrens steeds hoger werd. Ik zie niet in waarom hetzelfde bij Zimling niet zou gebeuren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik zie het ook wel positief in hoor en het blijft een teamsport, je moet de bal ook kwijt kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:11 schreef Seam het volgende:
Zimling gaat zich wel in een Poulsen rol ontwikkelen. Moet gewoon eventjes wennen aan het spel en tempo van Ajax. Poulsen deed daar ook meer dan een seizoenshelft over. Die was uiteindelijk ook vaak bruikbaar en wisselvallig, hoewel zijn ondergrens steeds hoger werd. Ik zie niet in waarom hetzelfde bij Zimling niet zou gebeuren.![]()
Idd, Boetius en Richards bijv konden niet meer lopen rond de 70ste minuut, met wat meer rust in het spel had het ook nog 0-3 kunnen worden, debiel als het was geweest.quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat zij uitgeblust waren, ging allemaal een stuk trager dan is het verdedigen ook wat makkelijker, dat moet je eigenlijk op de counter afmaken, maar ook dat lukte niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik dacht eerst dat Serero een duw in de rug kreeg maar hij struikelde over de bal, nog niet gewend aan maatje 5quote:Op maandag 22 september 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, Boetius en Richards bijv konden niet meer lopen rond de 70ste minuut, met wat meer rust in het spel had het ook nog 0-3 kunnen worden, debiel als het was geweest.![]()
Dat was idd echt heel erg jammer, maar goed, dit was achteraf ook goedquote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Serero een duw in de rug kreeg maar hij struikelde over de bal, nog niet gewend aan maatje 5.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
hoe krijgt ie het voor elkaar hequote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Serero een duw in de rug kreeg maar hij struikelde over de bal, nog niet gewend aan maatje 5
verdomme vrij inschieten struikel je over de bal![]()
![]()
Serero die over de bal struikelt
Kishna die weer naar zijn linkervoet wilde, terwijl hij met rechts gewoon een goede poging had kunnen wagen
Duarte die weer vies dik was en de bal te ver voor zich uitspeelde, anders was het gewoon 2 tegen 2 op het doel van Vermeer af![]()
![]()
Nee, Andersen die tot 4 keer toe op 3 fnoorders afdribbelt alsof hij Messi is en dan ook 4 keer kansloos de bal verspelen dan.
Get woke, go broke!![]()
Dat deed ie tegen PSG ook alquote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Andersen die tot 4 keer toe op 3 fnoorders afdribbelt alsof hij Messi is en dan ook 4 keer kansloos de bal verspelen dan.
hij denkt blijkbaar dat hij door ze heen kan wandelen of zo...
![]()
Echt achterlijk, 1 keer ok, 2 keer, soit, maar 4 keer keihard falen en dan nog denken dat je het wel goed doetquote:Op maandag 22 september 2014 17:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat deed ie tegen PSG ook alhij denkt blijkbaar dat hij door ze heen kan wandelen of zo...
.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 17:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://culi-amsterdam.nl/brasserie-nacional-leidseplein/Tx.
![]()
tegen barca schoot hij hem in een soortgelijke situatie er wel inquote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hoe krijgt ie het voor elkaar he
verdomme vrij inschieten struikel je over de bal
gek ventje is het![]()
Andersenquote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
fucking dramatische voetballer.
![]()
Ik stel voor om Boilesen en Andersen een tijdje terug te zetten naar het tweede. Riedewald kan het onmogelijk slechter doen.![]()
Zimling is alleen een paar klassen minder dan Poulsen. Poulsen had veel meer bagage, bij topclubs gespeeld in alle grote landen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:11 schreef Seam het volgende:
Zimling gaat zich wel in een Poulsen rol ontwikkelen. Moet gewoon eventjes wennen aan het spel en tempo van Ajax. Poulsen deed daar ook meer dan een seizoenshelft over. Die was uiteindelijk ook vaak bruikbaar en wisselvallig, hoewel zijn ondergrens steeds hoger werd. Ik zie niet in waarom hetzelfde bij Zimling niet zou gebeuren.
Zimling is gewoon een matige speler die wat in de marge heeft gespeeld in het Europese voetbal.
Heb je weinig tot niets aan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-09-2014 om 18:42:21Lasse Schone (verrekking liesspier) zaterdag tegen NAC mogelijk alweer inzetbaar bij #Ajax http://t.co/KUSn89PwZP reageer retweet
![]()
Doe maar even rustig aan met hem.quote:Op maandag 22 september 2014 18:42 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 22-09-2014 om 18:42:21Lasse Schone (verrekking liesspier) zaterdag tegen NAC mogelijk alweer inzetbaar bij #Ajax http://t.co/KUSn89PwZP reageer retweet
![]()
Sparen voor PEC Zwolle thuisquote:Op maandag 22 september 2014 18:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar even rustig aan met hem.![]()
Mooi joh, de technische staf naar huis sturen, lekker bier zuipen als bazen en de overwinning op de kakkies vieren.quote:![]()
![]()
Gisteren werd toch wel weer duidelijk waarom Cillessen doelman nummer 1 is. Vermeer heeft nog nooit 10 minuten de nul gehouden daar in die havenstad. Cillessen ook 3 ballen laten lopen, deze gingen toch op de lat, goed gezien.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Heeft Cillessen eigenlijk wel eens een blunder gemaakt in Ajax 1? Kan het me niet zo snel herinneren![]()
Bekerwedstrijd tegen AZ was die erg matig. Voor de rest gewoon heel steadyquote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef wieisboos het volgende:
Heeft Cillessen eigenlijk wel eens een blunder gemaakt in Ajax 1? Kan het me niet zo snel herinneren![]()
Nee, ook geen domme penalty veroorzaakt dacht ik. 1-5 tegen pec was ook met die judas op doel.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
2 daarvan zat hij er ook bij dus als die beter op goal waren is de kans groot dat De Cil ze alsnog had gehadquote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Planga het volgende:
Gisteren werd toch wel weer duidelijk waarom Cillessen doelman nummer 1 is. Vermeer heeft nog nooit 10 minuten de nul gehouden daar in die havenstad. Cillessen ook 3 ballen laten lopen, deze gingen toch op de lat, goed gezien.![]()
Wie zit er eigenlijk tussen Viergever en Cil in op de foto? Kan het niet goed zien...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Boerquote:Op maandag 22 september 2014 22:12 schreef MrStock het volgende:
Wie zit er eigenlijk tussen Viergever en Cil in op de foto? Kan het niet goed zien...![]()
Oh die PEC-keeper. Vandaar dat ik hem niet herkendequote:Kijk eigenlijk nooit naar tegenstanders
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
pfffffff 010 is weer aan het janken om dat er beelden zijn dat ze snuivenen één van de reactie'squote:Zo’n 24 uur na het einde van de wedstrijd van gistermiddag zijn er -nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van Ajax- beelden van een beveiligingscamera uit de Kuip naar buiten gekomen. Beelden die zo’n tien minuten na het laatste fluitsignaal zijn gemaakt en waarop een aantal Feijenoorders haarscherp is te zien.
Het filmpje dat hiervan op internet is verschenen -omdat wij wél de privacy van Feijenoorders respecteren delen wij deze beelden niet- lijkt in de commandokamer van de Kuip gefilmd met een mobiele telefoon of vergelijkbaar apparaat.
Tot deze commandokamer hebben maar weinig mensen toegang. Wij verwachten dan ook uitleg van club en/of politie hoe het mogelijk is dat a) dergelijke beelden naar buiten komen en b) nota bene via een Facebook-pagina van de harde kern van de aartsrivaal.In mijn boekje kiest die persoon er toch zelf voor om te snuiven, of zie ik dat verkeerd?quote:En nog een filmpje wat iemand sociaal flink kan beschadigen ook.. diep triestook iets teveel gesnoven blijkbaarquote:Het is zoieZo in en dieptriest dat dit uitgelekt woord . Die jongen kan overalgeweigerd worden kwa werk omdat er iemand dit naar buiten brengt. . De gene die dit naar buiten heb gebracht je een hersenloze mongool . Je beschadigt heel die jongen!!!
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Dat betekend natuurlijk niet dat je aan de schandpaal moet. Ze hebben wel een punt vind ik.quote:Op maandag 22 september 2014 23:25 schreef badboynova het volgende:
pfffffff 010 is weer aan het janken om dat er beelden zijn dat ze snuiven
[..]
en één van de reactie's
[..]
In mijn boekje kiest die persoon er toch zelf voor om te snuiven, of zie ik dat verkeerd?![]()
Nou ja, zoveel mensen, maar je weet toch inmiddels wel dat er een miljoen camera;s in een stadion hangen tbv veiligheid? Dan moet je ook niet janken als je erop staatquote:Op maandag 22 september 2014 23:30 schreef Herqules het volgende:
Boeie, die hele kakkerlakkenclub snuift..
Get woke, go broke!![]()
persoonlijk hoef die gozer idd niet herkenbaar in beeld te komen, maar dit soort gasten hebben wel er voor gezorgd dat er zoveel verziekt is, door gesnoven en als gekken te keer gaan ( geld voor beide kanten).quote:Op maandag 22 september 2014 23:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat betekend natuurlijk niet dat je aan de schandpaal moet. Ze hebben wel een punt vind ik.xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Naja hiermee veroordeel je hem meteen tot iemand die verkeerde dingen doet terwijl het (onwaarschijnlijk maar toch) net zo goed kan zijn dat hij nog nooit wat verkeerd heeft gedaan.quote:Op maandag 22 september 2014 23:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
persoonlijk hoef die gozer idd niet herkenbaar in beeld te komen, maar dit soort gasten hebben wel er voor gezorgd dat er zoveel verziekt is, door gesnoven en als gekken te keer gaan ( geld voor beide kanten).When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
en dan??? ieder wel denkend mens weet dat er niks goeds van kan komen(eigen gezondheid b.v), en je dingen kan doen dat je van jezelf niet verwacht waar je een ander schade toe kan brengen.quote:Op maandag 22 september 2014 23:36 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja hiermee veroordeel je hem meteen tot iemand die verkeerde dingen doet terwijl het (onwaarschijnlijk maar toch) net zo goed kan zijn dat hij nog nooit wat verkeerd heeft gedaan.xboxlive: dnova79
Ja maar voor wel denkende mensen hoef je niet op de voetbal tribunes te gaan kijken.quote:Op maandag 22 september 2014 23:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
en dan??? ieder wel denkend mens weet dat er niks goeds van kan komen(eigen gezondheid b.v), en je dingen kan doen dat je van jezelf niet verwacht waar je een ander schade toe kan brengen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ach komop, er wordt in alle kringen gesnoven, van junk tot top executive, lekker belangrijk verder.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ah joh, sommige mensen komen niet graag in aanraking met zulks een stoute dingen. Snap best dat het schokkend is voor de gemiddelde user hier.quote:Op maandag 22 september 2014 23:51 schreef HeatWave het volgende:
Ach komop, er wordt in alle kringen gesnoven, van junk tot top executive, lekker belangrijk verder.![]()
Beetje raar idd, ik ben ook geen coke gebruiker ofzo hoor, wel eens geprobeerd, nou en? Ik snap niet wat het nut is van snuiven bij een voetbalwedstrijd verder, doe het dan gewoon bij het stappen, maar om nou anal erom te doen, alsof een hooligan met 15 bier op een fijne vent wordtquote:Op maandag 22 september 2014 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah joh, sommige mensen komen niet graag in aanraking met zulks een stoute dingen. Snap best dat het schokkend is voor de gemiddelde user hier..
Get woke, go broke!![]()
Voor het vechten na de wedstrijd natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje raar idd, ik ben ook geen coke gebruiker ofzo hoor, wel eens geprobeerd, nou en? Ik snap niet wat het nut is van snuiven bij een voetbalwedstrijd verderWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Tegen het uitpubliek?quote:Op maandag 22 september 2014 23:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor het vechten na de wedstrijd natuurlijk..
Get woke, go broke!![]()
Zodra jij er voor kiest om je neus vol te duwen waar jan en alleman je kan zien dan verdien je zoiets gewoon.![]()
Natuurlijk joh.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zodra jij er voor kiest om je neus vol te duwen waar jan en alleman je kan zien dan verdien je zoiets gewoon.![]()
![]()
En dat bepaal jij?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga dan even lekker het toilet op of doe het lekker thuis. Zoiets valt niet te verdedigen.![]()
![]()
Van mijn part stopt hij elke dag van de week zijn neus vol zal mij m'n reet roesten maar niet naderhand gaan janken als je gepakt wordt in het openbaar. Maar goed dat hele stadion zit vol met halve tammen dus kan me voorstellen dat zoiets heel normaal is daar.quote:![]()
Is goed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part stopt hij elke dag van de week zijn neus vol zal mij m'n reet roesten maar niet naderhand gaan janken als je gepakt wordt in het openbaar. Maar goed dat hele stadion zit vol met halve tammen dus kan me voorstellen dat zoiets heel normaal is daar.![]()
Ga je nog met wat argumenten komen of kruip je lekker weer terug naar je hok?quote:
Gevalletje risico van het vak en wie zijn billen brand moet maar lekker op de blaren zitten.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part stopt hij elke dag van de week zijn neus vol zal mij m'n reet roesten maar niet naderhand gaan janken als je gepakt wordt in het openbaar. Maar goed dat hele stadion zit vol met halve tammen dus kan me voorstellen dat zoiets heel normaal is daar.![]()
![]()
Jezus wat een gehuil om niets weer zeg. Die internetneusjes laten zich weer enorm kennen zeg
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hoe snuif je zonder neus?quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:17 schreef Dven het volgende:
Jezus wat een gehuil om niets weer zeg. Die internetneusjes laten zich weer enorm kennen zeg![]()
Een rietje in je aars stoppen en dan heel hard op je duim zuigen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En ik lees net op de site van het Olympisch Stadion dat het duel is uitverkocht.quote:BOER STAAT VOOR DEBUUT TEGEN JOS WATERGRAAFSMEER
Hij werd gehaald als tweede doelman, en dat betekende dat het vooral op de bank zitten was voor Diederik Boer de afgelopen weken. Maar zoals gebruikelijk maakt Frank de Boer in het bekertoernooi altijd ruimte voor de tweede doelman en dus zal Boer morgen tegen JOS Watergraafsmeer eindelijk zijn officiële debuut gaan maken: “Spelen is me toegezegd, maar uiteindelijk moet je op de training nog bewijzen dat het verdiend is”, vertelt de goalie vandaag in de Telegraaf. Boer kan niet wachten tot het zover is: “Ik vind het in elk geval mooi en ben er klaar voor. Ik kijk sowieso uit naar iedere wedstrijd die ik mag spelen. Dat was bij Zwolle zo en dat zal hier niet anders zijn.”
Met PEC Zwolle pakte hij afgelopen seizoen als de KNVB-beker en de Johan Cruijff Schaal, waardoor hij naar eigen zeggen geen aanpassingsproblemen heeft in Amsterdam: “Ik heb bij Zwolle natuurlijk aardig wat dingen meegemaakt, met het winnen van de beker en de Johan Cruijff Schaal.” Toch beseft de doelman maar al te goed dat er een groot verschil is tussen PEC Zwolle en Ajax: “Desondanks ben ik natuurlijk in een heel andere wereld beland. Bij Zwolle hoefde je niet altijd te winnen, terwijl je hier alles moet winnen en prijzen moet pakken.”
Bron
[ Bericht 2% gewijzigd door Karina op 23-09-2014 09:48:53 ]![]()
Ze hebben niet alle plaatsen in de verkoop gehadquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:27 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik lees net op de site van het Olympisch Stadion dat het duel is uitverkocht.
waarom gaat quoten van jou altijd klote?![]()
Denk dat de korte kanten zijn afgezet, was laatst bij het Copa Amsterdam toernooi ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:18 schreef Tarado het volgende:
Ze hebben niet alle plaatsen in de verkoop gehad
En geen idee![]()
![]()
Ik heb er wel vaker last van jaquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Karina zat gister ook al te prutsenzal wel aan de user liggen
geen idee waar het aan ligt. Ben nu wel iets aan het downloaden waardoor mijn laptop nogal traag is.
/offtopic
Zometeen moet ik even weg en dan loop ik gelijk even langs het OS, misschien is er al te zien welke plekken er beschikbaar zijn.![]()
die tweede lijkt wel een zwarte castaignosHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ja, daar zit wel wat in!quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef Catch22- het volgende:
die tweede lijkt wel een zwarte castaignos
Ik neem aan dat het Van Rhijn voor moet stellen?![]()
Bleef gewoon netjes staan bij de vrije trap hoor. Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je dan gewoon een landverrader!![]()
Bron"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vermeerquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Bron![]()
![]()
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Bleef gewoon netjes staan bij de vrije trap hoor. Niet overdrijven.![]()
![]()
Een landverrader van Israël dan of?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
BronWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Van je (ex) clubquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een landverrader van Israël dan of?![]()
Gewoon een verrader dus.quote:
En wat een onzin toch allemaal. Als hij naar NEC zou zijn gegaan zou het allemaal wel oké zijn geweest? Tegenwoordig is Feyenoord gewoon net als iedere andere club met een haat voor Ajax.
Tenminste dat is toch wat hier altijd word gepost? De haat van Feyenoord naar Ajax is groter dan andersom>?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon een verrader dus.
En wat een onzin toch allemaal. Als hij naar NEC zou zijn gegaan zou het allemaal wel oké zijn geweest? Tegenwoordig is Feyenoord gewoon net als iedere andere club met een haat voor Ajax.
Tenminste dat is toch wat hier altijd word gepost? De haat van Feyenoord naar Ajax is groter dan andersom>?![]()
Onzin, NEC is niet te vergelijken met Feyenoord, je gaat gewoon niet naar aartsrivaal nummer 1, ik begrijp het wel uit zijn oogpunt want hij wilt spelen, maar om gezeik te voorkomen had je lekker naar het buitenland moeten gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon een verrader dus.
Tenminste dat is toch wat hier altijd word gepost? De haat van Feyenoord naar Ajax is groter dan andersom>?![]()
Welke songs heeft de Arena dit jaar in fifa15?Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
wat een onzin man, hij voetbalt nou daar, vreemde keuze ben ik wel eens maar logisch dat hij alles uit de kast haalt om te winnen en blijkbaar had hij op het vrije trappen lijstje alleen Schone staanquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Bron![]()
![]()
Van der Wiel dan ook zeker?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Bron![]()
Nee, want hij zei letterlijk na de wedstrijd dat ze Ajax onderschat hadden, dus waarschijnlijk is de tactiek niet besproken met de trainer.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd, betaalde we nog met guldens!
[ afbeelding ]
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd had Fred Rutten nog een Pornosnor!
[ afbeelding ]
jammer johRED ONS HENNIEGOD![]()
is de wedstrijd van jong Ajax ergens te zien vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:14 schreef DeLachendeVierde het volgende:
is de wedstrijd van jong Ajax ergens te zien vanavond?Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een onzin, wat zou Vermeer gezegd moeten hebben tegen Rutten om Ajax zo slecht te laten spelen ?
Het was gewoon een offday van de meeste Ajacieden, that's it.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Toch nog even goed kort houden die El Ghazi, voordat hij de volgende Bakkali etc. wordt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Watquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
Toch nog even goed kort houden die El Ghazi, voordat hij de volgende Bakkali etc. wordt.
[ afbeelding ]Dat stukje slaat echt helemaal nergens op.
![]()
![]()
Ik hoop dat we die totale dominantie in de Kuip door trekken richting JOS.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
De selectie voor vanavond:Bij JOS speelt de zoon van Johnny van 't Schip, Davey, mee.quote:Frank de Boer heeft zijn selectie rond voor het KNVB bekerduel met JOS Watergraafsmeer. Jasper Cillessen, Joël Veltman, Kolbeinn Sigthórsson en Niklas Moisander krijgen rust. Lasse Schöne ontbreekt nog vanwege een verrekking aan zijn lies.
JOS Watergraafsmeer - Ajax wordt woensdagavond gespeeld in het Olympisch Stadion. Het duel begint om 18:30 uur. De winnaar plaatst zich voor de derde ronde van het toernooi om de KNVB Beker.
Selectie Ajax voor duel met JOS:
Ricardo van Rhijn
Nicolai Boilesen
Mike van der Hoorn
Lerin Duarte
Davy Klaassen
Ricardo Kishna
Jairo Riedewald
Lucas Andersen
Arek Milik
Anwar El Ghazi
Stefano Denswil
Thulani Serero
Nick Viergever
Ruben Ligeon
Peter Leeuwenburgh
Niki Zimling
Diederik Boer
Queensy Menig![]()
![]()
Op zich niet zoveel bijzonders maar er zijn maar weinig ploegen die tegen Ajax "hoog" druk zetten, dat was toch wel een verrassing, ook voor De Boer denk ik, het ligt dan aan het gebrek aan voetballend vermogen dat ze zich er niet onderuit konden spelen zeker als je in ogenschouw neemt dat de tegenstander daar niet van overloopt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat een onzin, wat zou Vermeer gezegd moeten hebben tegen Rutten om Ajax zo slecht te laten spelen ?
Het was gewoon een offday van de meeste Ajacieden, that's it.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatDat stukje slaat echt helemaal nergens op.
![]()
![]()
Gebaseerd op wat? Jouw diepe inzicht in spelers uit eerstehands ervaring?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatDat stukje slaat echt helemaal nergens op.
Get woke, go broke!![]()
Wiens woorden zijn ditquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je bent hier niet op de markt.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
Hopelijk stopt het met regenen hier niet alle plekken zijn overdekt.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
![]()
Had Becker zondag een kans moeten krijgen in plaats van Andersen en Duarte?
Bron
Ik heb hem nog niet zien spelen, is het wat?![]()
Of hij inhoudelijk gelijk heeft kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar zijn zinnen zijn krom en hij spreekt zichzelf constant tegen.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Jouw diepe inzicht in spelers uit eerstehands ervaring?![]()
Vooral die eerste twee zinnen zijn fantastischquote:Op woensdag 24 september 2014 10:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of hij inhoudelijk gelijk heeft kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar zijn zinnen zijn krom en hij spreekt zichzelf constant tegen.![]()
Dan Duarte sowieso wel wat mij betreft, daar ben ik wel klaar mee. Maar Becker is ook niet bepaald een wonderspeler. Wel snel, sterk en doelgericht, maar totaal geen overzicht. Als invaller in een wedstrijd waar je 0-1 voorstaat en op de counter speelt (zoals afgelopen zondag) wel een stuk geschikter dan die trage dikke Duarte.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Had Becker zondag een kans moeten krijgen in plaats van Andersen en Duarte?
Bron
Ik heb hem nog niet zien spelen, is het wat?![]()
Nou ja, Duarte kan ik niets verwijten, die kenden we gewoon en Frank vond het een nuttige speler voor erbij, logisch dat ie ja zegt.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Duarte, Andersen en Boilesen moeten gewoon nooit meer het shirt van Ajax dragen.
Maar Andersen en Boilesen waren weer eens exceptionele talenten, maar die kunnen idd gewoon niet eens voetballen.
Get woke, go broke!![]()
Ik vind Boilesen nog wel een tandje erger dan Andersen. Ik heb het idee dat Andersen gewoon op de verkeerde positie staat, dat is gewoon totaal geen rechtsbuiten. Die komt centraal denk ik beter tot zijn recht.
Boilesen is gewoon een blind dravend paard dat alleen maar wil aanvallen. Nou kwam ie zondag nog niet eens zo beroerd uit de verf, maar dat was enkel en alleen omdat aanvallen niet mogelijk was
En die wissel van Duarte zondag snapte ik al helemaal niet, waarom zet je uitgerekend hem daar als linksbuiten neerOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
dat was omdat die Wilkshire veel op kwam, verdedigende optie dus al kan dat Frank dit keer niet echt kwalijk nemen daar was te ploeg aanvallend te ondermaats voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Boilesen nog wel een tandje erger dan Andersen. Ik heb het idee dat Andersen gewoon op de verkeerde positie staat, dat is gewoon totaal geen rechtsbuiten. Die komt centraal denk ik beter tot zijn recht.
Boilesen is gewoon een blind dravend paard dat alleen maar wil aanvallen. Nou kwam ie zondag nog niet eens zo beroerd uit de verf, maar dat was enkel en alleen omdat aanvallen niet mogelijk was
En die wissel van Duarte zondag snapte ik al helemaal niet, waarom zet je uitgerekend hem daar als linksbuiten neer![]()
Ajax moet ook bij zichzelf te rade gaan als zoveel zogenaamde toptalenten zich niet doorontwikkelen. Zo ver is het nog lang niet natuurlijk, maar als Fischer, Boilesen, Andersen en Kishna allemaal floppen lijkt het wel een structureel probleem. Het waren daadwerkelijk toptalenten, geen Lukoki's. Uiteraard kunnen ze niet allemaal doorbreken maar er moet enigszins balans zijn tussen top en flop.![]()
Eriksen, Anita, de Jong enz vergeet je voor het gemak even?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ajax moet ook bij zichzelf te rade gaan als zoveel zogenaamde toptalenten zich niet doorontwikkelen. Zo ver is het nog lang niet natuurlijk, maar als Fischer, Boilesen, Andersen en Kishna allemaal floppen lijkt het wel een structureel probleem. Het waren daadwerkelijk toptalenten, geen Lukoki's. Uiteraard kunnen ze niet allemaal doorbreken maar er moet enigszins balans zijn tussen top en flop.
Als Fischer, Boile er over een jaar of 3 niet staan dan vind ik pas echt teken aan de wand.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Maar dat is allemaal van een tijd geleden, met een totaal ander beleid qua jeugdopleiding.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:26 schreef Planga het volgende:
[..]
Eriksen, Anita, de Jong enz vergeet je voor het gemak even?
Als Fischer, Boile er over een jaar of 3 niet staan dan vind ik pas echt teken aan de wand.
Dat laatste ben ik met je eens, al vind ik drie jaar nog wel wat lang.
![]()
3 jaar is heel lang. Als Fischer na zijn blessure gewoon erg goed speelt is hij weg in de eerstvolgende zomer![]()
Op basis van? Verbazingwekkende statistieken heeft hij niet, en meer dan 3 goede wedstrijden achter elkaar heeft hij volgens mij ook nog niet gespeeld. Dat iemand gebombardeerd wordt tot een 'grote' wil nog niet zeggen dat hij het ook is.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:36 schreef Afhaalchinees het volgende:
3 jaar is heel lang. Als Fischer na zijn blessure gewoon erg goed speelt is hij weg in de eerstvolgende zomer![]()
Mooi schrijfseltje. Heel helder geschreven, die eerste drie regels.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
we gaan het zien of hij het nog wordt, 1e seizoen was veelbelovend, zijn 2e teleurstellendquote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op basis van? Verbazingwekkende statistieken heeft hij niet, en meer dan 3 goede wedstrijden achter elkaar heeft hij volgens mij ook nog niet gespeeld. Dat iemand gebombardeerd wordt tot een 'grote' wil nog niet zeggen dat hij het ook is.![]()
Er zit zeker wel potentie in die jongen, maar het is tegelijkertijd ook wel een beetje een one-trick pony. In de 16 wel levensgevaarlijk, daarbuiten mist hij vooral overzicht om de goede keuzes te maken imo.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het zien of hij het nog wordt, 1e seizoen was veelbelovend, zijn 2e teleurstellend![]()
quote:Ajax wil op korte termijn contract Schöne verlengen
Lasse Schöne gaf eerder aan geen haast te hebben met contractonderhandelingen, maar zijn werkgever Ajax wil toch op korte termijn de gesprekken openen over een nieuwe verbintenis.
Het contract van de 28-jarige Deense allrounder, die Ajax transfervrij overnam van NEC, loopt aan het einde van het seizoen af. Ajax wil proberen hem langer aan de club te binden.
Ook met Stefano Denswil hoopt Ajax nog altijd tot een contractverlenging te komen. Daarover zal de landskampioen in een later stadium in gesprek gaan. De centrumverdediger wil duidelijkheid hebben over zijn sportieve toekomst in Amsterdam voordat hij ingaat op de aanbieding die hem eind vorig jaar al is gedaan. Vooralsnog heeft hij geen vaste basisplaats in de formatie van Frank de Boer.
Denswil kan bijtekenen tot medio 2018, zijn huidige verbintenis loopt medio volgend jaar af. Ook met Niklas Moisander zal gesproken worden. Hij ligt eveneens nog slechts een jaar vast.![]()
Hij is niet echt een aanvaller meer aanvallende middenvelder, dat hij een one trick pony is ben ik niet met je eens maar net als wat anderen had hij veel last van het vertrek van Eriksen, het scheelt wel of je de ballen op maat en op tijd krijgtquote:Op woensdag 24 september 2014 11:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er zit zeker wel potentie in die jongen, maar het is tegelijkertijd ook wel een beetje een one-trick pony. In de 16 wel levensgevaarlijk, daarbuiten mist hij vooral overzicht om de goede keuzes te maken imo.![]()
ok. Dat bedoel ik niet helemaalquote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op basis van? Verbazingwekkende statistieken heeft hij niet, en meer dan 3 goede wedstrijden achter elkaar heeft hij volgens mij ook nog niet gespeeld. Dat iemand gebombardeerd wordt tot een 'grote' wil nog niet zeggen dat hij het ook is.
Blind is na een goed seizoen ook weg. Fischer is na een half jaartje scoren ook gewoon een doelwit. Zo gaat het met elke Ajax speler.
Fischer houden we alleen 3 jaar als hij de komende 2 jaar matig tot redelijk speelt en niet regelmatig uitblinkt![]()
Wanneer gaf Schöne aan geen haast te hebben? Volgens mij krabbelt hij nu voor het eerst terug. Als deze contractverlenging niet lukt heeft Ajax hard gefaald imho, sterk gebrek aan daadkracht wat betreft contractverlengingen.quote:![]()
Waar heb jij het allemaal overquote:Op woensdag 24 september 2014 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer gaf Schöne aan geen haast te hebben? Volgens mij krabbelt hij nu voor het eerst terug. Als deze contractverlenging niet lukt heeft Ajax hard gefaald imho, sterk gebrek aan daadkracht wat betreft contractverlengingen.![]()
![]()
Dat zou idd echt heel erg dom zijn, met afstand de constantste speler van deze selectie, gewoon het topsalaris bieden.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wanneer gaf Schöne aan geen haast te hebben? Volgens mij krabbelt hij nu voor het eerst terug. Als deze contractverlenging niet lukt heeft Ajax hard gefaald imho, sterk gebrek aan daadkracht wat betreft contractverlengingen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat staat in de eerste zin van je artikel..quote:Op woensdag 24 september 2014 12:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heb jij het allemaal over
Het feit dat hij nu nog steeds geen nieuw contract heeft, vind ik kwalijk aangezien hij vaak genoeg heeft aangegeven te willen verlengen. Nu komen er wellicht kapers op de kust.![]()
dat staat dan weer niet in het artikel, gewoon dat hij geen haast heeft en dat kan ik nog best begrijpen ookquote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste zin van je artikel..
Het feit dat hij nu nog steeds geen nieuw contract heeft, vind ik kwalijk aangezien hij vaak genoeg heeft aangegeven te willen verlengen. Nu komen er wellicht kapers op de kust.![]()
Dat terwijl ik hem vorig jaar belangrijker vond dan hij dit jaar is.. Maar het seizoen duurt nog lang..quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste zin van je artikel..
Maar je vindt niet dat Ajax zich wel wat proactiever op had kunnen stellen? In plaats van zeggen dat hij ook best gratis weg mag (eind vorig seizoen)? Is an sich best nobel hoor, maar niet exteeem verstandig.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat staat dan weer niet in het artikel, gewoon dat hij geen haast heeft en dat kan ik nog best begrijpen ook![]()
wat die dingen betreft krijgen wij toch nooit de juiste informatie, op basis van zijn prestaties zou ik hem ook liever behouden.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar je vindt niet dat Ajax zich wel wat proactiever op had kunnen stellen? In plaats van zeggen dat hij ook best gratis weg mag (eind vorig seizoen)? Is an sich best nobel hoor, maar niet exteeem verstandig.![]()
Wat is die Vermeer toch een jankbal geworden, een echte Feyenoorder.quote:Vermeer over Ajax: 'Ik was in zo'n geval fluitconcerten gewend'
Kenneth Vermeer heeft maar vijf minuten hoeven nadenken over de overstap van Ajax naar Feyenoord. Zijn vader reageerde direct enthousiast en dat was voor Vermeer direct het bewijs dat hij aan de slag wilde gaan in Rotterdam. In de hoofdstad waren ze niet blij. ''Maar wat had ik dan moeten doen? Op de bank blijven zitten?''
De nieuwe Feyenoord-keeper ziet wel overeenkomsten tussen beide topclubs. ''Voor mij is Feyenoord een grote stap vooruit'', vertelt hij in Voetbal International. ''Daarbij is Feyenoord echt niet minder dan Ajax, hoor. Ik heb bij beide clubs getraind en ik zeg je dat het niveau elkaar niet zo veel ontloopt. Er zijn hier veel talentvolle, jonge spelers. Misschien nog wel meer dan bij Ajax.''
Toch zijn er ook wel wat verschillen, dat merkte hij direct tijdens zijn debuut tegen Willem II. ''Ik vond de sfeer in De Kuip sowieso indrukwekkend. Zelfs toen we achter stonden kregen we steun. Laten we eerlijk zijn: ik was in zo'n geval altijd fluitconcerten gewend.''![]()
je kan het ook anders uitleggen, de lat ligt hier gewoon hogerquote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Wat is die Vermeer toch een jankbal geworden, een echte Feyenoorder.![]()
![]()
True thatquote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook anders uitleggen, de lat ligt hier gewoon hoger![]()
![]()
Gewoon effe het publiek pijpen, is gebruikelijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Wat is die Vermeer toch een jankbal geworden, een echte Feyenoorder."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gezien het spelbeeld had er ook in de Arena geen fluitconcert geweest trouwens.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook anders uitleggen, de lat ligt hier gewoon hoger"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vermeer snapt het verschil niet tussen een topclub en een wannebe-topclub die het gewend is achter te staan in eigen huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
altijd die zelfpijperij van het Legioen.![]()
Heel mijn facebook staat ook weer vol met Feyenoorders die plaatjes van een lege ArenA uploaden. En dan zo'n tekst van: "Zo ziet de ArenA eruit als Ajax 14e zou staan." Zijn allemaal al lang breed vergeten dat de Kuip eind jaren '80 en begin jaren '90 niet eens halfvol was.![]()
Dat gaat een eigen leven leiden inderdaad maar ze hebben ook niets andersquote:Op woensdag 24 september 2014 12:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
altijd die zelfpijperij van het Legioen.![]()
Heel mijn facebook staat ook weer vol met Feyenoorders die plaatjes van een lege ArenA uploaden. En dan zo'n tekst van: "Zo ziet de ArenA eruit als Ajax 14e zou staan." Zijn allemaal al lang breed vergeten dat de Kuip eind jaren '80 en begin jaren '90 niet eens halfvol was.![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Wat is die Vermeer toch een jankbal geworden, een echte Feyenoorder.
Tja, zo zal hij er waarschijnlijk nooit meer bij staan!![]()
![]()
wel lullig voor die gast maar slim was het natuurlijk nietquote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De nakkerlak is een gym leraar![]()
Bron![]()
Cillessen ook niet, want Vermeer is weg. Je punt?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cillessen ook niet, want Vermeer is weg. Je punt?![]()
![]()
Hij zal nooit meer een schaal in handen hebben nee. Alleen die ovenschaal van Immers.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cillessen ook niet, want Vermeer is weg. Je punt?![]()
![]()
![]()
![]()
dit inderdaadquote:Op woensdag 24 september 2014 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het ook anders uitleggen, de lat ligt hier gewoon hoger![]()
Nouja, het is nu een beetje een jankbal met zijn domme uitspraken.quote:
"Normaal schiet van Rhijn ze niet zo".
"Ik was fluitconcerten gewend op dat moment".
"Feyenoord is niet zoveel anders dan Ajax".![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De nakkerlak is een gym leraar![]()
Bron![]()
![]()
![]()
Ze verwachten ook geen reet in Rotterdam. Dat publiek heeft allang geaccepteerd dat ze een middenmoter zijn. Logisch dat ze niet fluiten tegen een topclub als Ajax.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef DenXD het volgende:
[..]
Terecht, wat een debiel man.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lullig voor die gast maar slim was het natuurlijk niet![]()
Wat is dit voor kutland dat je niet eens als ambtenaar harddrugs kunt gebruiken op een plek met zo'n 50.000 camera's zonder consequentiesquote:Op woensdag 24 september 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel lullig voor die gast maar slim was het natuurlijk niet![]()
![]()
Nee, maar daarom ben jij ook de enige die dat roeptquote:Op woensdag 24 september 2014 15:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
"Vermeer vermeer ver drink in een meer "roepen sommige ajacieden.
Kan toch niet.
Get woke, go broke!![]()
En wat is jouw accent ouwe?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een tyfusaccent is het toch ook.![]()
![]()
Op naar het Olympisch.
Hoop dat net als met Copa 410 achter het doel aan de Noorkant staat
Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
vergeet je trommel nietquote:Op woensdag 24 september 2014 16:55 schreef Planga het volgende:
Op naar het Olympisch.
Hoop dat net als met Copa 410 achter het doel aan de Noorkant staat![]()
Ik heb een Eastpak tas met een Vak 410 badge erop gestikt. Mijn moeder heeft dit vorige week zondag erop gezet.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
en je AFCA vest dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En je shirtje uitdoen natuurlijk![]()
Speelt Ajax met een half B-elftal of gewoon met de sterkste formatie (op de keeper na dan) ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
proletenbestek.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Boerquote:Op woensdag 24 september 2014 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Speelt Ajax met een half B-elftal gewoon met de sterkste formatie (op de keeper na dan) ?
Van Rhijn
Van der Hoorn
Denswil
Riedewald
Viergever
Klaassen
Duarte
Kishna
Milik
Andersen![]()
Eigenlijk best een prima opstelling, op Duarte na dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Boer
Van Rhijn
Van der Hoorn
Denswil
Riedewald
Viergever
Klaassen
Duarte
Kishna
Milik
AndersenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Valt me nog meequote:Op woensdag 24 september 2014 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Boer
Van Rhijn
Van der Hoorn
Denswil
Riedewald
Viergever
Klaassen
Duarte
Kishna
Milik
Andersen![]()
Viergever, Duarte en Klaassen. Erbarmelijk middenveld.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk best een prima opstelling, op Duarte na dan.
Andersen![]()
![]()
Zet Andersen nu dan op het middenveld neer man, nee gewoon lekker op linksbuiten laten en Duarte laten spelen.
Snelle Egel![]()
niet perse, maar als je hem opstelt doe het dan eens goedquote:Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn er mensen die Andersen op het middenveld willen zien?![]()
Joh , het is geen linksbuiten.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:14 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn er mensen die Andersen op het middenveld willen zien?Snelle Egel![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:07 schreef S0nic het volgende:
Zet Andersen nu dan op het middenveld neer man, nee gewoon lekker op linksbuiten laten en Duarte laten spelen.
quote:quote:Op woensdag 24 september 2014 17:10 schreef Smoofie het volgende:
Zet andersen op het middenveld dan.![]()
Ja, bij JOS.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:19 schreef PicoMMP het volgende:
Zet Andersen eens op het middenveldA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nou ja, daar kan hij misschien net een beetje meekomen met het niveau.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hebben die niet al genoeg amateurs in het elftal?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Van der Wiel is een neppe Ajacied. Hij keek niet eens om"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Of stel 'm helemaal niet op. Nog beter.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:19 schreef PicoMMP het volgende:
Zet Andersen eens op het middenveld![]()
Vermeer moet het publiek voor zich winnen lolquote:Op woensdag 24 september 2014 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
Vermeer is een eng ventje met zijn uitspraken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kan ik me helemaal in vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of stel 'm helemaal niet op. Nog beter.![]()
Duarte is waardeloos en Andersen ook natuurlijk. In de winterstop moeten we sowieso een nieuwe middenvelder halen want met Duarte, Andersen en Serero red je het niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk best een prima opstelling, op Duarte na dan.
Verdediging vind ik wel prima, drie gasten die best wel wat meer speeltijd mogen krijgen. Van der Hoorn lijkt me fysiek een stuk sterker dan Veltman, het is dat hij niet kan verdedigen en te vaak domme fouten maakt, maar misschien gaat dat wel beter als hij meer ervaring heeft, dat geldt ook voor Riedewald.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Is ook niet de sterkste opstelling maar in dit soort wedstrijden kun je spelers als vd Hoorn en Denswill prima inzetten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Duarte is waardeloos en Andersen ook natuurlijk. In de winterstop moeten we sowieso een nieuwe middenvelder halen want met Duarte, Andersen en Serero red je het niet.
Verdediging vind ik wel prima, drie gasten die best wel wat meer speeltijd mogen krijgen. Van der Hoorn lijkt me fysiek een stuk sterker dan Veltman, het is dat hij niet kan verdedigen en te vaak domme fouten maakt, maar misschien gaat dat wel beter als hij meer ervaring heeft, dat geldt ook voor Riedewald.
Andersen nu al opgeven
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dacht je dat nou echt?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Hopelijk een incidenteel goede wedstrijd vanavond![]()
![]()
Ja uiteindelijk gaat JOS wel foutjes maken en dan zullen Klaassen en Kishna wel gaan scoren.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zal wel weer een oersaaie 0-3 worden
Van mij mag JOS wel winnen, gebeurt toch niet, maar toch![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: