SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa LeagueJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef JenHermes het volgende:
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa League![]()
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.quote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbalJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Het is sowieso goed voor de spelers om zo lang mogelijk mee te doen in Europaquote:Op maandag 22 september 2014 11:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet mee eens. Voorlopig (en uberhaupt?) kun je alleen stappen maken in de Europa League. Zou mooi zijn als ze daar eerst eens ver gaan komen. Dan gaat je coefficent er ook nog eens op vooruit en ontloop je op termijn tenminste 1 ploeg uit de categorie PSG/Barcelona.![]()
Dat Oost-Europese viel vorig jaar met AZ, Benfica, Lyon, Juventus, Basel, Valencia, Porto en Sevilla in de kwartfinales wel mee. En stappen maken door gewoon goed te presteren. Tegen Salzburg was een afgang, maar zowel tegen Spartak als tegen Steaua heeft Ajax het helemaal zelf verkloot.quote:Op maandag 22 september 2014 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbal![]()
Oh fuck je hebt gelijk. Ik dacht dat het 1 - 1 wasquote:JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
al scheelde het niet veelquote:Op maandag 22 september 2014 11:44 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Oh fuck je hebt gelijk. Ik dacht dat het 1 - 1 was![]()
![]()
Ludogorets is gewoon een bazenelftal. Verloren overigens wel van Liverpool.quote:Op maandag 22 september 2014 11:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
De Europa League wordt gedomineerd door clubs uit het oostblok waar men nog nooit van gehoord heeft maar die wel fysiek en individueel sterker zijn dan menig Eredivisieclub in Nederland. Hoe wil je dan stappen maken? Daarbij komt ook nog eens dat die Oostblokland clubjes onder worden gebracht bij Sjeiks waar het grote geld zit.
Kijk naar Ludogorets: PSV uitgeschakeld terwijl iedereen wel dacht dat PSV het wel even ging doen tegen dat clubje uit Bulgarije(waar de vedette een oud Willem II-er is) Ze spelen nu gelijk tegen Liverpool en spelen goed en verzorgd voetbal
En de dominantie van oostbloklanden valt best tegen als je gewoon naar de feiten kijkt.
is verder ook niet relevant, als voetbalploeg moet je altijd winst nastreven dus ook de Europa League niet laten lopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Eindelijk een medestander.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef JenHermes het volgende:
Ook aan een derde plaats in de poule heb je niets aan. Leuk hoor die Europa League maar dan speel je tegen Spartak Moskou, Dynamo Kiev of Burbaspor. Dan kan je je beter richten op de competitie ipv die Europa LeagueLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Natuurlijk is het kampioenschap het hoogst haalbare maar iedere Europese ronde is meegenomen en zoveel concurrentie is er in NL nietquote:![]()
het is belangrijk om europees (al is het in de EL) punten te pakken omdat we anders over een paar jaar ook als kampioen niet meer rechtstreeks geplaatst zijn. We glijden steeds verder af naar een plek waarbij dat nodig is.
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
laten we eerlijk wezen, psv wordt waarschijnlijk kampioen dit jaar en stort vervolgens in en worden wij het volgend seizoen weer
en wanneer psv dit jaar geen kampioen wordt, worden wij dat wel en storten ze alsnog in.
5 keer op rij 6 keer op rij dit datFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
moeten gewoon een keer overwinteren en de andere clubs moeten ook eens verder door in europaquote:Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef manny het volgende:
het is belangrijk om europees (al is het in de EL) punten te pakken omdat we anders over een paar jaar ook als kampioen niet meer rechtstreeks geplaatst zijn. We glijden steeds verder af naar een plek waarbij dat nodig is.
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.
dat geeft ons tijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Zelfs punten uit winst/gelijk zijn broodnodig.quote:Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef manny het volgende:
Dus ja, kut om tegen fc oostbloksiwrod te spelen, maar punten zijn welkom.
Dus PSV moet echt alle wedstrijden winnen, krikt iig de punten nog enigszins op.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
We moeten ook niet te stoer gaan doen mensen. Het was een soort Real Madrid tegen Ajax van een paar jaar terug, maar won Ajax nu wel met veel geluk.
Wat belangrijker is, hoe gaan we het doen de aankomende wedstrijden.
Ik hoop op Kishna, Milik en el Ghazi in de voorhoede. Nooit meer zimling centraal op het middenveld. Viergever of Bazoer daar neerzetten. Klaassen en Serero daarvoor was ook niet best dus één van de twee opofferen voor Schone als hij terug is. Die heeft scorend vermogen en een steekpass, iets wat bijv. Serero mist. Laatste vijf niets aan veranderen.![]()
Nee hoor. Ronald Graaflandquote:Op maandag 22 september 2014 13:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is trouwens nu wel de enige 010er die weet hoe het is om kampioen te zijn.![]()
![]()
Alle mobieltjes op tafelquote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Ajax ging zondagavond een lekker happie eten. Vergeten en vergeven met drie punten in de tas! (foto: Joel Veltman Instagram)![]()
![]()
En Vermeer heeft de foto genomen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alsof moisander met een trollface zit![]()
![]()
"U mad bro?"quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De selectie van Ajax ging zondagavond een lekker happie eten. Vergeten en vergeven met drie punten in de tas! (foto: Joel Veltman Instagram)![]()
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Adquote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.Andersen heeft ivm met overgewicht deze maaltijd maar over geslagen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Blessure en je wordt meteen buitengesloten.![]()
Lijkt me niet, als je het baseert op gisteren zou je maar 3 spelers mogen laten staan en wat Schone betreft, natuurlijk is hij heel belangrijk maar voorin hoeft hij minder te lopenquote:Op maandag 22 september 2014 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
We moeten ook niet te stoer gaan doen mensen. Het was een soort Real Madrid tegen Ajax van een paar jaar terug, maar won Ajax nu wel met veel geluk.
Ik hoop op Kishna, Milik en el Ghazi in de voorhoede. Nooit meer zimling centraal op het middenveld. Viergever of Bazoer daar neerzetten. Klaassen en Serero daarvoor was ook niet best dus één van de twee opofferen voor Schone als hij terug is. Die heeft scorend vermogen en een steekpass, iets wat bijv. Serero mist. Laatste vijf niets aan veranderen.![]()
Schone is op het middenveld en in de aanval overal het beste denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, als je het baseert op gisteren zou je maar 3 spelers mogen laten staan en wat Schone betreft, natuurlijk is hij heel belangrijk maar voorin hoeft hij minder te lopen![]()
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Sereroquote:Op maandag 22 september 2014 14:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schone is op het middenveld en in de aanval overal het beste denk ik.![]()
Zou Boilessen ook niet beter zijn op linkshalf of linksbuiten? Die vindt verdediging ook niet zo leuk.quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Serero![]()
Volgens mij heeft niet heel veel als rechts- of linkshalf gespeeld. Vooral als verdedigende middenvelder en dat was inderdaad geen succes.quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigen vindt hij niet zo leuk, de keren dat hij op het middenveld speelde was toch niet zo'n enorm succes al zie ik ook liever hem daar dan Serero![]()
Boilesen op linksbuiten ipv linksback lijkt mij inderdaad beter, maar heb daar liever een echte aanvaller lopen zoals Kishna of Schonequote:Op maandag 22 september 2014 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou Boilessen ook niet beter zijn op linkshalf of linksbuiten? Die vindt verdediging ook niet zo leuk.![]()
Volledig eens. Europese ervaring is erg belangrijk.quote:Op maandag 22 september 2014 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kampioenschap het hoogst haalbare maar iedere Europese ronde is meegenomen en zoveel concurrentie is er in NL niet![]()
Die zit gewoon naast Klaassen en Boilesen hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Andersen heeft ivm met overgewicht deze maaltijd maar over geslagen.![]()
Andersen schijnt om een doggie bag te hebben gevraagd, Kreeg het kindermenu slechts half weg.quote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Nog mensen hier die naar het OS gaan om te kijken?quote:Gözübüyük fluit bekerduel JOS W. – Ajax
Midweeks spelen Ajax en de Ajax Zaterdagamateurs allebei een wedstrijd in het KNVB Bekertoernooi. Serdar Gözübüyük mag woensdag het treffen tussen JOS Watergraafsmeer en Ajax in goede banen leiden. Erwin Blank is scheidsrechter bij het duel Ajax Zaterdag – NEC.
De scheidsrechter wordt in het Olympisch Stadion vanaf 18:30 uur bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Dave Goossens en Richard Brondijk. Ingmar Oostrom zal optreden als vierde official.
Voor Gözübüyük is het de eerste wedstrijd van Ajax die hij in het seizoen 2014-2015 fluit. Zijn laatste wedstrijd van Ajax floot hij op 6 februari van het vorige seizoen, thuis tegen FC Groningen. Het duel eindigde in 2-1.
Scheidsrechter Blank zal dinsdag op sportpark de Toekomst worden bijgestaan door assistent-scheidsrechters Nick Stuifzand en Rob Langeland. Het bekerduels van de Ajax-amateurs begint om 20:00 uur.
Bron![]()
Nog mensen hier die naar het OS gaan om te kijken?quote:
[/quote]
Ik twijfel nog, voor de afstand hoef ik het niet te laten![]()
Gewoon gaan. Wat je zegt, het is lekker dichtbijquote:Op maandag 22 september 2014 15:17 schreef Tarado het volgende:
Ik twijfel nog, voor de afstand hoef ik het niet te laten![]()
![]()
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijnquote:Op maandag 22 september 2014 14:40 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Moet kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
Lekkah neussie vol snuivah!
[ afbeelding ]![]()
doen de lauwe bois van 410 ook en die zijn cool broquote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]![]()
In de Kuip, Vermeer trakteerde.quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijn![]()
Geloof er niks vanquote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In de Kuip, Vermeer trakteerde.![]()
![]()
Praat voor jezelf.quote:Op maandag 22 september 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja, je grijpt snel naar de drugs als je het niet meer ziet zitten...![]()
Is dit niet het restaurant van de Blijker?quote:Op maandag 22 september 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben zeker de enige die nieuwsgierig is naar waar dit is he? Zal wel weer een vrouwendingetje zijn![]()
Echt geen flauw idee. Maar dat zou wel kunnen idd als ik de foto's van dat restaurant bekijk.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dit niet het restaurant van de Blijker?![]()
die gaan echt niet in Rotterdam etenquote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dit niet het restaurant van de Blijker?![]()
Nee, dat lijkt mij ook niet maar het lijkt er wel op.quote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan echt niet in Rotterdam eten
Maar wel een leuke rekening zal het geweest zijn, zijn ze dan toch nog genaaid door een Rotterdammer?![]()
![]()
Jij trekt echt conclusies die zelfs met hulp van de jaarlijkse colombiaanse export niet te volgen zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, ik praat niet voor mijzelf, jij zegt dat het moet kunnen. SnufdeIjsbeer?![]()
quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook niet maar het lijkt er wel op.
Maar wel een leuke rekening zal het geweest zijn, zijn ze dan toch nog genaaid door een Rotterdammer?![]()
Misschien is het wel in die tramremise in West, ben ik nog niet geweest![]()
Volgens mij is dit Rotterdamse humor, ik snap het niet...quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij trekt echt conclusies die zelfs met hulp van de jaarlijkse colombiaanse export niet te volgen zijn.![]()
![]()
Op basis van één wedstrijd een oordeel klaar hebben over Zimling, het is me wat..quote:Op maandag 22 september 2014 14:33 schreef Ramboetan het volgende:
Tegen PSG allemaal nog lekker fappen op die gozerquote:Op maandag 22 september 2014 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op basis van één wedstrijd een oordeel klaar hebben over Zimling, het is me wat..RED ONS HENNIEGOD![]()
Sowieso geen idee waarom je een speler op basis van de vorige wedstrijd iets zou toerekenen aangezien het hele team collectief slecht was.quote:Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen PSG allemaal nog lekker fappen op die gozerWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Laten we die jongen lekker over een wedstrijd of 10 beoordelenquote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sowieso geen idee waarom je een speler op basis van de vorige wedstrijd iets zou toerekenen aangezien het hele team collectief slecht was.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nu in beeld!quote:Op maandag 22 september 2014 15:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat is het probleem nou eigenlijk met die gast die snuift?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat hij denkt dat niemand het ziet terwijl heel Nederland meekijkt!quote:Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef MouzurX het volgende:
Wat is het probleem nou eigenlijk met die gast die snuift?![]()
Kampioen worden doe je tegen de kleintjes. Nu Dordrecht en Excelsior nog..Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Tweede helft heeft Ajax trouwens gewoon goed staan verdedigen tegen Feyenoord. Buiten wat stilstaande fases geen kans weggegeven en op de counter 2 dikke kansen gecreëerd. Niet echt het spel wat ik Ajax graag zie spelen maar wel een goede oefening.![]()
laten we het er maar op houden dat zij uitgeblust waren, ging allemaal een stuk trager dan is het verdedigen ook wat makkelijker, dat moet je eigenlijk op de counter afmaken, maar ook dat lukte niet.quote:Op maandag 22 september 2014 16:55 schreef franske19 het volgende:
Tweede helft heeft Ajax trouwens gewoon goed staan verdedigen tegen Feyenoord. Buiten wat stilstaande fases geen kans weggegeven en op de counter 2 dikke kansen gecreëerd. Niet echt het spel wat ik Ajax graag zie spelen maar wel een goede oefening.![]()
Zimling gaat zich wel in een Poulsen rol ontwikkelen. Moet gewoon eventjes wennen aan het spel en tempo van Ajax. Poulsen deed daar ook meer dan een seizoenshelft over. Die was uiteindelijk ook vaak bruikbaar en wisselvallig, hoewel zijn ondergrens steeds hoger werd. Ik zie niet in waarom hetzelfde bij Zimling niet zou gebeuren.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik zie het ook wel positief in hoor en het blijft een teamsport, je moet de bal ook kwijt kunnen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:11 schreef Seam het volgende:
Zimling gaat zich wel in een Poulsen rol ontwikkelen. Moet gewoon eventjes wennen aan het spel en tempo van Ajax. Poulsen deed daar ook meer dan een seizoenshelft over. Die was uiteindelijk ook vaak bruikbaar en wisselvallig, hoewel zijn ondergrens steeds hoger werd. Ik zie niet in waarom hetzelfde bij Zimling niet zou gebeuren.![]()
Idd, Boetius en Richards bijv konden niet meer lopen rond de 70ste minuut, met wat meer rust in het spel had het ook nog 0-3 kunnen worden, debiel als het was geweest.quote:Op maandag 22 september 2014 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat zij uitgeblust waren, ging allemaal een stuk trager dan is het verdedigen ook wat makkelijker, dat moet je eigenlijk op de counter afmaken, maar ook dat lukte niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: