quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente werd compleet weggespeeld.
Ik zat in het stadion he.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het net na de wedstrijd doet is het nog grappig door de happers.
Nu is het een beetje zielig.
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijnquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion he.
Zie net pas wat dingetjes van Feyenoord - Ajax
quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had
JanCees in de spits
Verpest je toch je eigen naamtopic
Goede speler wel jaquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Maar wat vond je hem goed doen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Klopt, daar verloor je ook debiel. Je had tegen ADO moeten verliezen, en van Twente, Ajax en Utrecht moeten winnen. Had je toch 6 punten meer gehad ( en 2 van je concurrenten ieder 3 punten minder).quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijn
Ja leuk.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?
Ik heb hem toch een paar keer een lange bal zien aannemen en vasthouden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Eens. Of Bilal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Mad?quote:
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.quote:
Manu kwam met zijn actie meer spelers voorbij dan Boeitius de hele wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Kan El Ahmadi uberhaupt schieten? Stond op een goede plek in de 16 1 op 1 met de keeper en kiest alsnog om de bal te spelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.![]()
Ja dat dachten we ook na de tweede helft tegen Twente. Toen was het tegen Willem II, de wedstrijd erna weer een nieuw dieptepuntquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef rmrt2010 het volgende:
I.i.g geval heeft Feyenoord gestreden voor wat het waard was enne toch verloren. Lullig maar ik zou dan deze wedstrijd gewoon gebruiken als de start van een "nieuw begin"van de competitie en vanaf nu elke komende wedstrijd op deze manier bestrijden en dan komen de punten vanzelf wel.
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Muto het volgende:
Sprong het muurtje trouwens wel op bij die vrije trap?
Dat punt maakte ze bij FOX inderdaad ook al: Vermeer had de bal veel beter kunnen zien komen zonder muur.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?
Is zelfs verplicht dacht ik.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:
Tja, voetbal is geen jurysport hhh38.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Pure traditie. Keepers zetten bij elke vrije trap een muur neer en verdedigers gaan zelfs ongevraagd in een muur staan bij een vrije trap. Is wel vaker totaal nutteloos, maar nu pakte het wel heel vervelend uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verplicht? Nee man.quote:
quote:
En terecht. Kan toch niet op dit niveau?quote:Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die muur gaan we morgen terugzien bij VI
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Nee man. Die terugspeelballen op de keeper bijvoorbeeld. Kan toch niet. Hij was iig wel beter dan afeglopen donderdag.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
Eerste helft een paar terugspeelballen die Vermeer weliswaar fantastisch aanneemt, maar voor hetzelfde geld komt daar een kans voor Ajax uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Van Geel zegt nog steeds nee tegen een spitstwitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
Ik dacht aan al die 1 mans muren...quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pure traditie. Keepers zetten bij elke vrije trap een muur neer en verdedigers gaan zelfs ongevraagd in een muur staan bij een vrije trap. Is wel vaker totaal nutteloos, maar nu pakte het wel heel vervelend uit.
[..]
Verplicht? Nee man.
Zenuwslopend maar goed.quote:Op zondag 21 september 2014 17:49 schreef XSbig het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien ivm werk. Hoe was het?
Het spel bood hoop voor de toekomst. Alleen schortte het aan goals.quote:Op zondag 21 september 2014 17:49 schreef XSbig het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien ivm werk. Hoe was het?
Zo'n muur neerzetten brengt bepaalde risico's met zich mee, maar ik denk dat de voordelen toch opwegen tegen de nadelen. Die keepers zijn natuurlijk niet allemaal achterlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, als Vermeer geen muur neer zet en Van Rhijn schiet een raar stuiterballetje over de grond die er in gaat heb je daar ook weer discussie over.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
Om te huilen dit.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Zal wel als grapje bedoeld zijn, denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zoveel tekens passen niet eens in een tweet.
Is ook zo.quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel als grapje bedoeld zijn, denk ik.
Je post je verslag in het verkeerde topic. Zoek je bril en probeer het nog eens.quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gewoon genieten. Normaliter hoop ik altijd dat Ajax met meer dan één goal verschil wint, maar vandaag maakt dat het juist allemaal nog mooier. Deze overwinning had niet beter gekund en ook niet op een beter moment. Bovenal natuurlijk belangrijke drie punten in de strijd om het kampioenschap, maar ook heerlijk om een Klassieker zo te winnen![]()
En Feyenoord had dit echt even nodig, na alle pure mazzel en geluk in de eerste twee wedstrijden van het seizoen konden ze zo een wedstrijd, waarin het een keer niet meezat, wel gebruiken. We hebben ze nu weer eindelijk met hun kakkerlakkenpootjes op de grond gezet
Sorry, post verwijderdquote:Op zondag 21 september 2014 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je post je verslag in het verkeerde topic. Zoek je bril en probeer het nog eens.
Tuurlijk niet, ik uit slechts mijn frustratie over de teleurstellende uitslag, die naar mijn mening niet strookt met de verhoudingen op het veld.quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, voetbal is geen jurysport hhh38.
Denk als je Schaken voor Manu/Bilal wisselt en Vilhena voor El Ahmadi je met je beste opstelling speelt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
Van Beek gaat ook direct beter spelen met Kongolo naast hem ipv Mathijsen. Ook wel logisch.
Qua voetballend vermogen ga je er enorm op vooruit zonder Mathijsen omdat je dan niet met elke pass 40 meter hoeft te overbruggen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
Van Beek gaat ook direct beter spelen met Kongolo naast hem ipv Mathijsen. Ook wel logisch.
Hij is sterk in de lucht en moeilijk van de bal te krijgen. Je kunt hem prima gebruiken maar alleen wanneer je andere spelers hebt die snel bijsluiten, zoals bijvoorbeeld Toornstra. Ik zag hem ook een paar keer terugzakken en dan kan hij wel nuttig zijn om de bal vast te houden maar hij is veel te traag om dan op tijd mee te komen. Hij moet dus voorin blijven.quote:Op zondag 21 september 2014 19:17 schreef XSbig het volgende:
Net even de samenvatting zitten kijken. Zonde dat je hier niet minimaal gelijkspeelt. Vind Die Kazim niet eens zo heel slecht. Kan samen met Toornstra wel een goed koppel worden.
Ik vind Nelom ook altijd, mits zijn passing goed is, een vrij redelijke linksback voor Eredivisie niveau hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is sterk in de lucht en moeilijk van de bal te krijgen. Je kunt hem prima gebruiken maar alleen wanneer je andere spelers hebt die snel bijsluiten, zoals bijvoorbeeld Toornstra. Ik zag hem ook een paar keer terugzakken en dan kan hij wel nuttig zijn om de bal vast te houden maar hij is veel te traag om dan op tijd mee te komen. Hij moet dus voorin blijven.
Ik was sowieso blij dat Mathijsen niet in de basis stond. Nelom was op zich redelijk maar zijn passing en zeker zijn voorzetten waren weer beneden alle peil. Boëtius deed het beter dan de afgelopen weken maar is nog niet de oude, hij pingelt ook erg lang door. Het middenveld staat zo prima, zo laten staan en dan op de flanken gewoon de mensen in vorm kiezen uit het viertal Schaken/Boëtius, Manu/Bilal. En ik zie nog steeds graag dat Vilhena op linksback geprobeerd wordt.
Ze hebben weer gewonnen hč?quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Henrys het volgende:
Pelle heeft gewoon net zoveel goals als Aguero in de BPL, ongeloofelijk wat Koeman met hem gedaan heeft
Stewards wilden een jongen meenemen, maar dat werd niet echt gepikt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef PIETR het volgende:
Net terug uit Rotterdam. Vanwaar dat vechtpartijtje in de hoek van X?
Ik kreeg het niet helemaal goed mee, maar die gasten liepen toch zo'n fotograaf/cameraman te bekogelen die liep te juichen voor de joden?quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards wilden een jongen meenemen, maar dat werd niet echt gepikt.
Ik stond daar ook. Heb dat juichen niet gezien, maar die fotograaf heeft letterlijk de hele eerste helft een teringzooi aan bier en dergelijke over zich heen gekregen. Toen op een gegeven moment al zijn apparatuur naar de kanker was liep 'ie maar weg. Dikkertjequote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal goed mee, maar die gasten liepen toch zo'n fotograaf/cameraman te bekogelen die liep te juichen voor de joden?
quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
Toornstra past zich trouwens wel snel aan. Zeker wat betreft het nemen van corners die niet voorbij de eerste verdediger komen.
Jep.quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van alle spelers die zijn gehaald is Toornstra veruit de beste. Wilkshere doet het prima en lijkt me gezien de betaalde transfersom een prima zet. Bilal is afwachten. El Ahmadi valt niet op in positieve zin maar dat heeft hij nooit gedaan, denk wel dat het een verstandige zet is om met El Ahmadi en Clasie voor het centrale duo te spelen. Van Beek en Kongolo komen er wel maar hebben voorlopig echt nog wel wat extra steun nodig en die krijzen ze niet van Nelom en ook niet van Wilkshere. We staan nu al 10 punten achter op de lampjes, dat zouden we kunnen inhalen als we de overige 28 wedstrijden net zo goed spelen als vandaag, maar dat zal niet gebeuren. Dit team is te wisselvallig en heeft te veel zwakke plekken om kampioen te worden, gewoon zorgen dat je tweede of derde wordt en dat je de meest talentvolle spelers beter maakt en verlengt. Met een goede linksback en een goede spits erbij ben je imho favoriet voor de titel, maar die kunnen we pas halen als er spelers verkocht worden. Tenzij er in de winterstop een bod van 10 miljoen op Schaken komt zullen we dus nog wel even door blijven sukkelen. Afgelopen seizoen had het moeten gebeuren.
Middenveld zijn we sowieso zeer goed bezet. Vilhena nog achter de hand. Immers gaat wel definitief naar de bank in de grote wedstrijden en dat werd eens tijd.quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel een half stijfie van dit middenveld. Genot.
Ik ben wel tevreden met wat Kazan vandaag liet zien. Die gaat met zijn fysiek nog genoeg goals maken tegen die kneuzenkermisverdedigers uit de eredivisie. Goed aanspeelpunt.quote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Middenveld zijn we sowieso zeer goed bezet. Vilhena nog achter de hand. Immers gaat wel definitief naar de bank in de grote wedstrijden en dat werd eens tijd.
Spits en vooral verdediging is nog het probleem. Daarom moet je met plaats 3 meer dan tevreden zijn dit seizoen.
Ahmadi die in feite niks kan is goed?quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Ik moet ook wel bekennen dat het vandaag, zeker in de eerste helft, voetballend beter was dan dat ik in 3 jaar Koeman heb gezien. Het is alleen dood- en doodzonde dat je niet scoort. Met dit middenveld heb je alleen Toornstra die scorend vermogen heeft, dat is wel jammer.quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Jij kijkt op TV. Dan zie je niet wat voor werk hij verricht zonder bal. Wat hij vandaag liet zien was gewoon prima en wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ahmadi die in feite niks kan is goed?
Mij viel het op dat er ook hiervoor in wedstrijden al aardig goed werd rondgepasst. Alleen het scorend vermogen is gewoon kut inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat het vandaag, zeker in de eerste helft, voetballend beter was dan dat ik in 3 jaar Koeman heb gezien. Het is alleen dood- en doodzonde dat je niet scoort. Met dit middenveld heb je alleen Toornstra die scorend vermogen heeft, dat is wel jammer.
El Ahmadi is de perfecte middenvelder in dit trio van spelers dat opgesteld wordt. Heerlijk tussen de linies opduiken, constant afjagen en ook veel intercepties. Hij is er alleen niet voor die splijtende steekpass of dat geweldige schot op doel, daarvoor moet ie anderen in stelling brengen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het voelt voor mij nog steeds een beetje onwerkelijk om hem weer bij Feyenoord terug te zien. Dacht dat wie die voorgoed kwijt waren.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kijkt op TV. Dan zie je niet wat voor werk hij verricht zonder bal. Wat hij vandaag liet zien was gewoon prima en wordt alleen maar beter.
Nelom's terugspeelballen waren gevaarlijker dan zijn voorzetten, laten we het daarbij houden.quote:Op zondag 21 september 2014 20:10 schreef Lastpost het volgende:
[..]
El Ahmadi is de perfecte middenvelder in dit trio van spelers dat opgesteld wordt. Heerlijk tussen de linies opduiken, constant afjagen en ook veel intercepties. Hij is er alleen niet voor die splijtende steekpass of dat geweldige schot op doel, daarvoor moet ie anderen in stelling brengen.
Maar aan het middenveld ligt het niet wanneer ze zo spelen als vandaag. Daar ga je de slag wel winnen, nu alleen voorin nog meer spelers in vorm en het kan best wat worden. Vond het achterin ook verrassend goed staan, Nelom wel weer zo z'n momentjes maar ik zie liever de combi Kongolo - Nelom als Mathijsen - Kongolo.
Ik let juist heel erg op zonder bal en dat doet hij erg goed, maar tackles zijn ook niet bijzonder bij hem.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kijkt op TV. Dan zie je niet wat voor werk hij verricht zonder bal. Wat hij vandaag liet zien was gewoon prima en wordt alleen maar beter.
Volgens mij hebben we beide iets anders gekeken. Zo slecht speelde hij niet.quote:Op zondag 21 september 2014 20:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het wel een leuk figuur die Kazim. Na 10 minuten al doodop en een draaicirkel van een olietanker. Bodybuilden en voetbal is ook niet zo'n geweldige combi.
Niks mis met die terugspeelballen, zo speel je ook je aanvallers aan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nelom's terugspeelballen waren gevaarlijker dan zijn voorzetten, laten we het daarbij houden.![]()
Vermeer loste dat trouwens wel elke keer goed op.
quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niks mis met die terugspeelballen, zo speel je ook je aanvallers aan.
Vermeer nam ze gewoon normaal aan zoals het hoort.
Veel beter dan zacht rond 16 spelen zodat de keeper naar de bal moet.
Ik vond hem vrij goed zelfs, beetje wat Feyenoord nodig heeft op zijn gebrek aan scorend vermogen na danquote:Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we beide iets anders gekeken. Zo slecht speelde hij niet.
Gast!quote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Niks mis met die terugspeelballen, zo speel je ook je aanvallers aan.
Je overdrijft bizar hard.quote:Op zondag 21 september 2014 20:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het wel een leuk figuur die Kazim. Na 10 minuten al doodop en een draaicirkel van een olietanker. Bodybuilden en voetbal is ook niet zo'n geweldige combi.
Ik vond hem ook goed spelen hoor. Maar hij heeft echt een zaadconditie. Wel een perfect aanspeelpunt.quote:Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we beide iets anders gekeken. Zo slecht speelde hij niet.
Die gaat gewoon weer verrassen dit seizoen hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed spelen hoor. Maar hij heeft echt een zaadconditie. Wel een perfect aanspeelpunt.
Ik vond het nogal lachwekkend dat die miezerige gastjes bij hunnie achterin fysieke duels tegen hem probeerden te winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaat gewoon weer verrassen dit seizoen hoor.
Het hele middenveld was vandaag echt om te genieten met afjagen, onderscheppingen en gaten dichtlopen. Vond wel dat El Ahmadi iets te veel overtredingen nodig had.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er wel vertrouwen in. Als je ziet dat een Bulykin en Vleminckx 20 goals konden maken bij middenmoters moet Kazim dat al helemaal kunnen. Bovendien is ie inderdaad een fijn aanspeelpunt om je spel aan op te hangen, hoe hij de bal soms van zijn granieten borst liet stuiteren voor een aansluitende Toornstra was echt hoe je hem moet gebruiken.quote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vond hem ook goed spelen hoor. Maar hij heeft echt een zaadconditie. Wel een perfect aanspeelpunt.
Eagles, Groningen en Heracles moeten 'gewoon' 9 punten opleveren.quote:Op zondag 21 september 2014 20:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Allemaal leuk en aardig maar we staan gewoon 15e. De vraag is ook of we deze vorm kunnen vasthouden voor de komende paar wedstrijden, we moeten nu gewoon 3 keer op rij winnen om weer een beetje aansluiting te vinden. maar met Feyenoord is het altijd wel wat.
Ja ze moesten hem gewoon zijn gang laten gaanquote:Op zondag 21 september 2014 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik vond het nogal lachwekkend dat die miezerige gastjes bij hunnie achterin fysieke duels tegen hem probeerden te winnen.
Het centrale duo vandaag was echt een enorme verbetering inderdaad. Die crosspasses van Van Beek zijn ook echtquote:Op zondag 21 september 2014 20:40 schreef Slobeend het volgende:
Beter laat dan nooit maar wel zonde dat Rutten vandaag pas Mathijsen heeft gepasseerd, je ziet wat voor een verschil het maakt als King Kongolo daar staat.
We hebben tot nu toe 4x gescoord.. zo gewoon zijn die 9 punten dus niet. Als je niet scoort ken je ook niet winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eagles, Groningen en Heracles moeten 'gewoon' 9 punten opleveren.
Afmakers en killers hebben we nodig, spelers van wie je gewoon weet dat ze scoren. We hebben zowel op het middenveld als in de aanval geen enkele speler die dat kan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb de pest in.. snap nog steeds niet dat Kazim die bal miste. Feyenoord kan tot in eeuwigheid tegen Ajax blijven voetballen, er rust op de een of andere manier een vloek op. Ze waren minstens even slecht als tegen PEC maar die peren er gewoon 5 in.
Idd.. het begon al met die kans voor Clasie.. lichaam te ver achterover en onnodig op de lat, die had er gewoon in gemoeten. Maar ja, die gozer zal wel nooit leren scorenquote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Afmakers en killers hebben we nodig, spelers van wie je gewoon weet dat ze scoren. We hebben zowel op het middenveld als in de aanval geen enkele speler die dat kan.
Zet het ook tussen haakjes. Maar als je zo kan blijven voetballen komen die goals ook echt wel.quote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe 4x gescoord.. zo gewoon zijn die 9 punten dus niet. Als je niet scoort ken je ook niet winnen.
Hij ontlast Clasie en Toornstra enorm.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toornstra heeft wel scorend vermogen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Afmakers en killers hebben we nodig, spelers van wie je gewoon weet dat ze scoren. We hebben zowel op het middenveld als in de aanval geen enkele speler die dat kan.
Dat dacht ik vandaag ook, heb weinig vertrouwen in de kneuzenkermis voorin. Hopelijk gaat Van Geel in de winterstop alsnog rondkijken voor wat aanvallende versterkingquote:Op zondag 21 september 2014 20:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zet het ook tussen haakjes. Maar als je zo kan blijven voetballen komen die goals ook echt wel.
Sigthorssonquote:Op zondag 21 september 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag ook, heb weinig vertrouwen in de kneuzenkermis voorin. Hopelijk gaat Van Geel in de winterstop alsnog rondkijken voor wat aanvallende versterking
Eigenlijk heeft een elftal min. 3 spelers nodig met scorend vermogen die gewoon regelmatig scoren. Bij Feyenoord weet je nooit wie er een goal gaat maken. Ik ben wel positief over Kazim, hij gaat vast nog wel wat goals maken.quote:Op zondag 21 september 2014 20:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toornstra heeft wel scorend vermogen.
Van geel kennende zal hij zich weer richten op 2 onhaalbare spitsenquote:Op zondag 21 september 2014 20:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dacht ik vandaag ook, heb weinig vertrouwen in de kneuzenkermis voorin. Hopelijk gaat Van Geel in de winterstop alsnog rondkijken voor wat aanvallende versterking
Ik heb zo'n gevoel dat hij el hamdaoui gaat proberen te halen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:50 schreef eight het volgende:
[..]
Van geel kennende zal hij zich weer richten op 2 onhaalbare spitsen
Maar hij had ook een aantal passes over de grond waarbij ik dacht 'whaaaaaaaa', King Kong trouwens ook een paar keer. Maar verder eens, Joris mag bank warm blijven houden en ik mag toch hopen dat Woudenberg beter is dan Nelom, die kan echt niet voetballenquote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het centrale duo vandaag was echt een enorme verbetering inderdaad. Die crosspasses van Van Beek zijn ook echt
De tweede helft leken ze wat minder scherp inderdaad, paar gevaarlijke foute passes. Ik vind dat Woudenberg in ieder geval een kans moet krijgen, hij zal toch wel stabieler zijn dan Nelom.quote:Op zondag 21 september 2014 20:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar hij had ook een aantal passes over de grond waarbij ik dacht 'whaaaaaaaa', King Kong trouwens ook een paar keer. Maar verder eens, Joris mag bank warm blijven houden en ik mag toch hopen dat Woudenberg beter is dan Nelom, die kan echt niet voetballen
Nelom heeft redelijke tackles en weet redelijk behoudend zijn dekking uit te voeren en fysiek is hij ook wel OK.quote:Op zondag 21 september 2014 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De tweede helft leken ze wat minder scherp inderdaad, paar gevaarlijke foute passes. Ik vind dat Woudenberg in ieder geval een kans moet krijgen, hij zal toch wel stabieler zijn dan Nelom.
quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom heeft redelijke tackles en weet redelijk behoudend zijn dekking uit te voeren en fysiek is hij ook wel OK.
Aanvallend kan hij wel dingen maar het is stroef en lomp.
Het heeft potentie, laat Nelom met rust.
Wat raaskal jij nou weer allemaal. Die kerel wordt morgen 24 en nog steeds kan ie nauwelijks voetballen en verdedigen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nelom heeft redelijke tackles en weet redelijk behoudend zijn dekking uit te voeren en fysiek is hij ook wel OK.
Aanvallend kan hij wel dingen maar het is stroef en lomp.
Het heeft potentie, laat Nelom met rust.
Nou ik keek ook tv en heb hem oa gaten dicht zien lopen en rugdekking verlenen. Denk eerder dat bepaalde mensen gewoon geen verstand van voetbal hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben het wel over RetRy32 die het over Nelom heeft, een neger.quote:Op zondag 21 september 2014 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat raaskal jij nou weer allemaal. Die kerel is al 24 en nog steeds kan ie nauwelijks voetballen en verdedigen.
Nelom is wel een international hč!!!!quote:Op zondag 21 september 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
Nelom komt op mij altijd wat lui over. Hij zou zomaar familie van Greene kunnen zijn.
Dat kereltje heeft inderdaad een goede pass in zijn benen. Zit veel potentie in.quote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef hhh38 het volgende:
Het centrale duo vandaag was echt een enorme verbetering inderdaad. Die crosspasses van Van Beek zijn ook echt
Klopt, alhoewel we ons dan hoogstwaarschijnlijk voor de gek houden, dan ziet het er iig uit dat hij alles probeert. Was ook één van de kritieken op Mulder, maar dat is met Vermeer exact hetzelfde geblevenquote:Op zondag 21 september 2014 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf het slecht vinden dat Vermeer het niet eens probeerde die bal te stoppen.
Hij ziet hem laat maar hij staat gewoon te kijken. Misschien kon hij hem ook wel nooit hebben maar probeer tenminste wat.
Die bal had zo'n enorme curve, die bewoog van Vermeer af.quote:Op zondag 21 september 2014 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik blijf het slecht vinden dat Vermeer het niet eens probeerde die bal te stoppen.
Hij ziet hem laat maar hij staat gewoon te kijken. Misschien kon hij hem ook wel nooit hebben maar probeer tenminste wat.
Oke man je weet het beter dan Van Gaal, Koeman en Fred Rutten, Nelom kan er niets van.quote:Op zondag 21 september 2014 21:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat raaskal jij nou weer allemaal. Die kerel wordt morgen 24 en nog steeds kan ie nauwelijks voetballen en verdedigen.
Je doet je onderschrift eer aan.quote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oke man je weet het beter dan Van Gaal, Koeman en Fred Rutten, Nelom kan er niets van.
Dit is gewoon negerhaat ofzo.
Klopt ja, eigenlijk is die Kazim ook een prutser maar Te Vrede is niet veel lichter en Achahbar ook al niet.. Eigenlijk ben ik voor Dammers in de spits, maar dat snapt Rutten nog nietquote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Oke man je weet het beter dan Van Gaal, Koeman en Fred Rutten, Nelom kan er niets van.
Dit is gewoon negerhaat ofzo.
Ok man.quote:Op zondag 21 september 2014 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klopt ja, eigenlijk is die Kazim ook een prutser maar Te Vrede is niet veel lichter en Achahbar ook al niet.. Eigenlijk ben ik voor Dammers in de spits, maar dat snapt Rutten nog niet
Wat een gelul we zijn net onderweg, geef ze tijd om te wennen en beoordeel ze op een heel of desnoods een half seizoen.quote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef Henrys het volgende:
BMI en Pelle zijn de enige die het goed doen in het buitenland, de rest faalt best wel hard. De Vrij nu al rood te pakken en Janmaat maakt constant fouten bij Newcastle hoewel dat hele team slecht speelt
Er is geen lek, geen enkel team kan zich zo snel adapteren aan een nieuwe speelstijl, formatie, trainer en eerste elf.quote:
Deed ie ook bij Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef Henrys het volgende:
Janmaat maakt constant fouten bij Newcastle
Dat is nooit het probleem geweest meer een mentaal verhaal.quote:Op zondag 21 september 2014 22:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Er is geen lek, geen enkel team kan zich zo snel adapteren aan een nieuwe speelstijl, formatie, trainer en eerste elf.
Heb je zelf wel eens gekeept?quote:Op zondag 21 september 2014 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
De opstelling was ook op 4 plekken anders, en als je met een spits speelt die elke bal direct door kan spelen of kan wachten op aansluiting speel je al direct compleet anders.quote:Op zondag 21 september 2014 22:09 schreef Elan het volgende:
Begrijp dat een Klassieker beste in je naar boven haalt maar verschil Willem II eerste helft en vandaag is wel bizar groot.
Had het eigenlijk over de algehele mentaliteit, kort er op alles afjagen snelle passing etc wat Kazim allemaal deed zag er nice uit maar rendement uiteindelijk 0 .quote:Op zondag 21 september 2014 22:13 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
De opstelling was ook op 4 plekken anders, en als je met een spits speelt die elke bal direct door kan spelen of kan wachten op aansluiting speel je al direct compleet anders.
ok dan.quote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Je hoeft niet gekeept te hebben om onnodig duiken onnodig te vinden.
Nee. Te Vrede aanspelen was balverlies waardoor Feyenoord minder balbezit had wat meer energie kostte.quote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Had het eigenlijk over de algehele mentaliteit, kort er op alles afjagen snelle passing etc wat Kazim allemaal deed zag er nice uit maar rendement uiteindelijk 0 .
Ik niet, ik vind de keeper net zo belangrijk als de gehele aanvalslinie.quote:Op zondag 21 september 2014 22:17 schreef Antaris het volgende:
Ik krijg het idee dat heel wat mensen keepen onderschatten.
Dat deed ik voor vandaag al. GAE wordt, denk ik, 2x een lastige wedstrijd waarbij je meerdere malen naar de defibrillator grijptquote:
Kostte ze anders nauwelijks moeite dat moordende tempo je zag het tegen Twente ook al een beetje terug trouwens dus wat jij stelt dat het puur een kwestie van gewenning is geloof ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Te Vrede aanspelen was balverlies waardoor Feyenoord minder balbezit had wat meer energie kostte.
Dan kan je het afjagen niet volhouden.
Maar vandaag was het gewoon ajax wat om de 5 minuten even aan de bal was.
GAE is in vergelijking tot vorig seizoen wel een erg matig team hoor. Zeker als Kolder, Turuc en De Sa geblesseerd zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 22:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat deed ik voor vandaag al. GAE wordt, denk ik, 2x een lastige wedstrijd waarbij je meerdere malen naar de defibrillator grijpt
Wel al 7 goals gemaakt, kunnen wij niet zeggenquote:Op zondag 21 september 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE is in vergelijking tot vorig seizoen wel een erg matig team hoor. Zeker als Kolder, Turuc en De Sa geblesseerd zijn.
De Sa is daar de gevaarlijkste man hoor. Prima speler voor een club als Go Ahead en clubs die daar omheen staan op de ranglijst.quote:
Feyenoorders wonnen steeds hun duels.. meestal win je dan ook gewoon de wedstrijd. Maar ja, meestal.. Van mij mogen ze de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax wel afschaffen eigenlijk.. van de laatste 25 klassiekers hebben we er 4 gewonnen las ik ergens.quote:Op zondag 21 september 2014 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee. Te Vrede aanspelen was balverlies waardoor Feyenoord minder balbezit had wat meer energie kostte.
Dan kan je het afjagen niet volhouden.
Maar vandaag was het gewoon ajax wat om de 5 minuten even aan de bal was.
quote:Op maandag 22 september 2014 00:14 schreef De_Pel het volgende:
Maar gelukkig hebben we nu wel een keepert die punten voor je pakt bij vrije trappen
Misschien moet je nog even naar de post er boven kijken, bokkenlul.quote:Op maandag 22 september 2014 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je maar 4 keer scoort in 6 wedstrijden moet je naar je spits kijken en niet naar je keeper
Ook echt teletekst erbij halen in tijden van internetquote:Op maandag 22 september 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Een scorende spits nodig?
Nee joh. We hebben nu zo'n geweldig middenveld, dat die doelpunten toch wel komen.
Daarbij schiet Te Vrede er ook elke wedstrijd wel eentje in.
Oh wacht...
[ afbeelding ]
4/108quote:Op zondag 21 september 2014 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Van Geel zegt nog steeds nee tegen een spitstwitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
.
Historie in de kuip is 18/20/21 nuquote:Op zondag 21 september 2014 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Feyenoorders wonnen steeds hun duels.. meestal win je dan ook gewoon de wedstrijd. Maar ja, meestal.. Van mij mogen ze de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax wel afschaffen eigenlijk.. van de laatste 25 klassiekers hebben we er 4 gewonnen las ik ergens.
Precies het punt dat hij maakt, je steekt miljoenen in een keeper terwijl een spits handiger was geweestquote:Op maandag 22 september 2014 00:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je maar 4 keer scoort in 6 wedstrijden moet je naar je spits kijken en niet naar je keeper
Doen we dat toch even 14.gif.quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je tweede of derde wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
miljoenenquote:Op maandag 22 september 2014 00:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies het punt dat hij maakt, je steekt miljoenen in een keeper terwijl een spits handiger was geweest
1 miljoenquote:Op maandag 22 september 2014 00:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Precies het punt dat hij maakt, je steekt miljoenen in een keeper terwijl een spits handiger was geweest
Bilal en de Boeet zijn natuurlijk hopeloos uit vorm, maar in principe heb je hier gewoon goede spelers staan voor Eredivisiebegrippen met potentie tot goede spelers voor Europese begrippen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:23 schreef Elan het volgende:
De_Pel je hebt het wel in elke post over die spits die ontbreekt maar denk jij niet dat ons probleem niet veel meer op de flanken ligt?
Eerlijk gezegd zie ik zowel Mitchell als die gekke Turk er wel aardig wat inleggen ware het niet dat er nauwelijks bruikbare ballen van de zijkanten de zestien inkomen, zowel van Schaken (joh) ) niet als Boetius die nog steeds hopeloos uit vorm is.
Eens, maar zie maar eens een scorende spits te kopen.quote:Op maandag 22 september 2014 01:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Bilal en de Boeet zijn natuurlijk hopeloos uit vorm, maar in principe heb je hier gewoon goede spelers staan voor Eredivisiebegrippen met potentie tot goede spelers voor Europese begrippen.
Die turk kan tenminste voetballen, maar lijkt nog niet heel doelgericht. Te Vrede is in elk opzich Feyenoord-onwaardig.
Had je, hypothetisch, nu De Pel nog, maar verder dezelfde selectie (BMI/Vrijgod/Jan verkocht, middenvelders en bassie erbij), dan had je nu mínimaal 4 doelpunten en 6 punten meer gehad.
Schaken speelt niet goed de afgelopen weken, maar wel beter dan Boetius.quote:Op maandag 22 september 2014 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fredje moet eens kapen steeds Schaken in de basis te zeten. Het is steeds of Boetius of Manu zet ze er gewoon eens beide in.
Op het einde heb je gewoon geluk dat het slechts 0-1 blijft dus dit vind ik wat overdreven.quote:Op maandag 22 september 2014 07:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat een kater![]()
Dit had gewoon een gewonnen wedstrijd moeten zijn.
Als we geluk hadden was het 3-1 geweest, en niet 0-1.quote:Op maandag 22 september 2014 07:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het einde heb je gewoon geluk dat het slechts 0-1 blijft dus dit vind ik wat overdreven.
quote:Op maandag 22 september 2014 07:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het einde heb je gewoon geluk dat het slechts 0-1 blijft dus dit vind ik wat overdreven.
Ook serieus erop in gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 07:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als we geluk hadden was het 3-1 geweest, en niet 0-1.
Vinden jullie het zelf nu niet vermoeiend dat er altijd van die excuses zijn? Lat te laag, geen geluk, heel veel pech, kaart niet gegeven, gras niet genoeg gemaaid, te veel pollen in de lucht blablablabla. Wrijf je nu eerst maar gewoon eens achter de oren en vraag je af waarom je weer eens dicht bij de slechtste tart van het seizoen aanzit terwijl de enige tegenstander van naam die verfoeide club uit Amsterdam is.quote:Op maandag 22 september 2014 07:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als we geluk hadden was het 3-1 geweest, en niet 0-1.
Ik weet nog wel iets dat jij graag in de mond neemt maar goed dat is verder niet zo relevant natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 07:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]Dat is een woord dat Ajax een paar jaar niet meer in de mond mag nemen.
Is al een tijdje geleden dat dat bij jou voor het laatst gebeurde hčquote:
Tyfus van Geel.quote:Op maandag 22 september 2014 00:13 schreef De_Pel het volgende:
Een scorende spits nodig?
Nee joh. We hebben nu zo'n geweldig middenveld, dat die doelpunten toch wel komen.
Daarbij schiet Te Vrede er ook elke wedstrijd wel eentje in.
Oh wacht...
[ afbeelding ]
Stomme jood is hetquote:
Feyenoord kan de inzet die ze bij een klassieker hebben nooit vasthouden dat is wel gebleken.quote:Op maandag 22 september 2014 08:21 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb een behoorlijke cognitieve dissonantie overgehouden aan de wedstrijd. Het was lang geleden dat ik Feyenoord zo goed heb zien spelen, maar man oh man... Die kansen... Als Feyenoord het vertoonde spel vol kan houden, dan lijkt mij het "enige" wat nu nog nodig is, een fatsoenlijke spits.
Maar ja, vGeel heeft anders gekozen en nu moeten we wachten tot de volgende transfer periode.
Ben benieuwd waar Feyenoord dan staat in de ranglijst. Hopelijk het linkerrijtje, maar ik twijfel.
Als ik het zo zie, is Kazim een fatsoenlijke spits. Was alleen handig geweest als we al direct een fatsoenlijke spits hadden gehad, in plaats van een Te Vrede die in het plaatselijke G-elftal nog op de bank zou zitten.quote:Op maandag 22 september 2014 08:21 schreef RvLaak het volgende:
Ik heb een behoorlijke cognitieve dissonantie overgehouden aan de wedstrijd. Het was lang geleden dat ik Feyenoord zo goed heb zien spelen, maar man oh man... Die kansen... Als Feyenoord het vertoonde spel vol kan houden, dan lijkt mij het "enige" wat nu nog nodig is, een fatsoenlijke spits.
Maar ja, vGeel heeft anders gekozen en nu moeten we wachten tot de volgende transfer periode.
Ben benieuwd waar Feyenoord dan staat in de ranglijst. Hopelijk het linkerrijtje, maar ik twijfel.
Hoe kom je daar nu bij? Ajax heeft 1 kans gehad in de eerste helft en 1 in de tweede helft.quote:Op maandag 22 september 2014 07:21 schreef Dven het volgende:
[..]
dat zijn maar aannames, natuurlijk kwam Ajax goed weg in de 1e helft maar je weet nooit hoe een wedstrijd verloopt als Feyenoord de 1e had gemaakt of de gelijkmaker.quote:Op maandag 22 september 2014 08:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij? Ajax heeft 1 kans gehad in de eerste helft en 1 in de tweede helft.
Met een evenwichtig verdeelde mate van geluk wordt het 5-1.
Dat had heel anders gelopen, daar ben ik 100% van overtuigd. Hunnie hadden er geen moeite mee om de 1-0 te verdedigen. De wedstrijd zou compleet zijn omgeslagen zodra die 1-1 was gevallen.quote:Op maandag 22 september 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn maar aannames, natuurlijk kwam Ajax goed weg in de 1e helft maar je weet nooit hoe een wedstrijd verloopt als Feyenoord de 1e had gemaakt of de gelijkmaker.
Dat is waar, maar normaliter zou Ajax ook na rust en een preek van De Boer een stuk beter voor de dag komen. Dat was zeker niet het geval.quote:Op maandag 22 september 2014 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zijn maar aannames, natuurlijk kwam Ajax goed weg in de 1e helft maar je weet nooit hoe een wedstrijd verloopt als Feyenoord de 1e had gemaakt of de gelijkmaker.
Natuurlijk anders maar hoe blijft een vraagtekenquote:Op maandag 22 september 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat had heel anders gelopen, daar ben ik 100% van overtuigd. Hunnie hadden er geen moeite mee om de 1-0 te verdedigen. De wedstrijd zou compleet zijn omgeslagen zodra die 1-1 was gevallen.
Ik kan dat wel invullen voor je.quote:Op maandag 22 september 2014 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk anders maar hoe blijft een vraagteken
Ahh wat schattig ben jij!quote:Op maandag 22 september 2014 08:48 schreef Planga het volgende:
Jullie lekker richten op de beker. Leuk uitje zo op het eind van het jaar voor Hans en Melissa en zoals ze bij jullie zo kneuterig zeggen: de korste weg naar Europees voetbal.
Zingen in de trein vind ik geen probleem, alleen je moet de boel niet slopen uiteraard.quote:Op maandag 22 september 2014 09:09 schreef exile79 het volgende:
Ik heb me in de trein naar Utrecht weer dood geschaamd Feyenoord supporter te zijn. Godverdomme wat hebben die kutpubers zich weer misdragen zeg. Rot op, blijf lekker thuis voortaan. En dan ook nog 'komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan' gaan zingen terwijl je met de trein reist..
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Later in de 2e helft (logisch) wel steeds meer, maar over het algemeen vond ik het niet extreemquote:Op maandag 22 september 2014 09:02 schreef H.FR het volgende:
Waarom kreeg Cillessen trouwens geen geel
Die was echt vanaf zijn eerste uittrap aan het tijdrekken.
't is allemaal wat zeg. Alsof Mulder ook nooit al in de eerste helft tijdrekt, calimero.quote:Op maandag 22 september 2014 09:02 schreef H.FR het volgende:
Waarom kreeg Cillessen trouwens geen geel
Die was echt vanaf zijn eerste uittrap aan het tijdrekken.
Ja, en daar ergerde ik me altijd kapot aan. Irritant ventje. Vermeer schiet tenminste een beetje op.quote:Op maandag 22 september 2014 09:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is allemaal wat zeg. Alsof Mulder ook nooit al in de eerste helft tijdrekt, calimero.
Ik vond de eerste helft behoorlijk, begin 2e helft minder, daarna weer meer.quote:Op maandag 22 september 2014 09:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Later in de 2e helft (logisch) wel steeds meer, maar over het algemeen vond ik het niet extreem
Hij deed er wel consequent 10 seconden te lang over, dat tikt best aan op zoveel uittrappen. Maar volgens mij is het ook een beetje zijn stijl, niet normaal hoe die vent kan treuzelen, ook bij het NL Elftalquote:Op maandag 22 september 2014 09:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Later in de 2e helft (logisch) wel steeds meer, maar over het algemeen vond ik het niet extreem
Blom wilde sowieso eigenlijk de wedstrijd zonder kaarten afdoen, bij Viergever moest hij wel maar er waren meer overtredingen waar hij tegen op kon treden. Wellicht dat dat ook een reden is dat hij Cillessen niet waarschuwde, want dan had hij later een gele kaart moeten gevenquote:Op maandag 22 september 2014 09:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vond de eerste helft behoorlijk, begin 2e helft minder, daarna weer meer.
Blom had er gewoon een keer wat van moeten zeggen, zelfs dat heeft hij niet gedaan.
Zingen niet nee,maar het is wel triest dat als je die tekst zingt wanneer je uit het oosten komt met de trein. Kneuzen.quote:Op maandag 22 september 2014 09:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zingen in de trein vind ik geen probleem, alleen je moet de boel niet slopen uiteraard.
Dit gedrag is standaard. Maak het elke keer weer mee. Al is het zeker erger bij dit soort wedstrijden. Beetje zingen en springen vind ik niet zo een probleem. Een rookpot of fakkel buiten de trein ook niet, al snap ik dat de rest van Nederland het als bedreigend ziet.quote:Op maandag 22 september 2014 09:09 schreef exile79 het volgende:
Ik heb me in de trein naar Utrecht weer dood geschaamd Feyenoord supporter te zijn. Godverdomme wat hebben die kutpubers zich weer misdragen zeg. Rot op, blijf lekker thuis voortaan. En dan ook nog 'komen wij uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan' gaan zingen terwijl je met de trein reist..
True that.quote:Op maandag 22 september 2014 09:35 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zingen niet nee,maar het is wel triest dat als je die tekst zingt wanneer je uit het oosten komt met de trein. Kneuzen.
Heb bij sommige ook het idee dat ze denk dat het altijd zo gaat. Van die stoere pubers die alleen naar deze wedstrijden komen en zich dan uitleven "omdat het zo hoort".quote:Op maandag 22 september 2014 09:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit gedrag is standaard. Maak het elke keer weer mee. Al is het zeker erger bij dit soort wedstrijden. Beetje zingen en springen vind ik niet zo een probleem. Een rookpot of fakkel buiten de trein ook niet, al snap ik dat de rest van Nederland het als bedreigend ziet.
Roken in de trein, vuurwerk in de trein en wat al niet meer is absurd en zou onderling gecorrigeerd moeten worden. Helaas denkt het gros dat ze alles kunnen maken.
Beetje snuiven, beetje zuipen, beetje schreeuwen en s'avonds lekker de samenvattingen kijken. Niets mis mee.quote:Op maandag 22 september 2014 09:59 schreef Multiply het volgende:
[..]
Heb bij sommige ook het idee dat ze denk dat het altijd zo gaat. Van die stoere pubers die alleen naar deze wedstrijden komen en zich dan uitleven "omdat het zo hoort".
Beetje roken in de trein, beetje vuurwerk in de trein, beetje pissen in de trein...of ben jij ook één van die losers?quote:Op maandag 22 september 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje snuiven, beetje zuipen, beetje schreeuwen en s'avonds lekker de samenvattingen kijken. Niets mis mee.
Niets mis mee.quote:Op maandag 22 september 2014 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Beetje roken in de trein, beetje vuurwerk in de trein, beetje pissen in de trein...
Zal wel moeten als je na 5 minuten 0-1 achterstaatquote:Op maandag 22 september 2014 09:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, en daar ergerde ik me altijd kapot aan. Irritant ventje. Vermeer schiet tenminste een beetje op.
Was ook wel een cadeautje die goal. Bleef lekker staan.quote:Op maandag 22 september 2014 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel moeten als je na 5 minuten 0-1 achterstaat
Daar denkt Mulder anders over.quote:Op maandag 22 september 2014 10:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal wel moeten als je na 5 minuten 0-1 achterstaat
Ja, hopelijk kan Kongolo woensdag gewoon meedoen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
Gister heerlijk aangetoond dat we Mathijsen niet missen
Zo is dat.quote:Op maandag 22 september 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, hopelijk kan Kongolo woensdag gewoon meedoen.
Alleen nog maar tot de winterstopquote:Op maandag 22 september 2014 10:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zo is dat.
We moeten weer vooruit kijken, weer zat belangrijke wedstrijden voor de boeg.
Woensdag zal Te Vrede ook wel weer moeten spelen, Kazim kan dat echt nog niet aan. Zul je zien dat je gewoon weer met Mathijsen, Immers en Te Vrede speelt, dan zie ik het somber inquote:Op maandag 22 september 2014 10:47 schreef Bombvis het volgende:
Schijnt dat El Ahmadi wel twijfelgeval is voor woensdag, spierblessure in bovenbeen opgelopen. Feyenoord hoopt dat Immers wel op tijd fit is
Die toont al ruim 2 jaar aan dat het voorbij isquote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Kazim dat wel aan kan... Dan zondag rust voor die jongen en Manu in de spits. Te Vrede NOOIT meer opstellen, lekker op de tribune.quote:Op maandag 22 september 2014 10:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Woensdag zal Te Vrede ook wel weer moeten spelen, Kazim kan dat echt nog niet aan. Zul je zien dat je gewoon weer met Mathijsen, Immers en Te Vrede speelt, dan zie ik het somber in
Op dat smalle veld kan je beter met 2 spitsen spelen, ik zou voor Manu en Kazim gaan (mits fit)quote:Op maandag 22 september 2014 11:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk stiekem dat Kazim dat wel aan kan... Dan zondag rust voor die jongen en Manu in de spits. Te Vrede NOOIT meer opstellen, lekker op de tribune.
Was 1 grote kans die hij had moeten maken, verder heeft hij geen fatsoenlijke bal gehad. Schaken en Nelom hebben wel 35 voorzetten gegeven waarvan er geen een goed was.quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef Elan het volgende:
Hopen dat Kazim wel speelt en Te Vrede niet.
Lammen vs blinden discussie.
Met al die kansen gisteren had hij er tenminste ééntje mogen maken hoor.
Hij brengt voetballend tenminste een hoop. Dat hij gisteren niet doelgericht was (overigens kan ik me alleen die briljante aanname + falen daarna herinneren) kan iedereen zien, maar voetballend was het erg goed. Hij prikt er heus nog wel wat in. Beter dan een gehandicapte die nog geen bal kan aannemen of passen over 2 meter.quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef Elan het volgende:
Plus dat hij tegen Willem 2 wel gewoon doelgericht was, 2 halve kansen en 1 goal. Zijn moyenne is nu al beter dan de rest van ons team.quote:Op maandag 22 september 2014 11:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij brengt voetballend tenminste een hoop. Dat hij gisteren niet doelgericht was kan iedereen zien, maar voetballend was het erg goed. Hij prikt er heus nog wel wat in. Beter dan een gehandicapte die nog geen bal kan aannemen of passen over 2 meter.
Fungeerde met name als aanspeelpunt paar geniale momenten gezien waarin hij een bal prachtig aannam en doorspeelde (maar naar wie?) o.a. die hakbal maar een echte centrumspits zou in de zestien veel doelgerichter moeten zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 11:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was 1 grote kans die hij had moeten maken, verder heeft hij geen fatsoenlijke bal gehad. Schaken en Nelom hebben wel 35 voorzetten gegeven waarvan er geen een goed was.
Hij is wel een ideaal aanspeelpunt om je spel aan op te hangen, dan heb je niets aan hem als ie op 10 of op rechts staat. Als ie inderdaad niet gaat scoren moet je misschien eens een tweespitsensysteem proberen met Manu ernaast ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Fungeerde met name als aanspeelpunt paar geniale momenten gezien waarin hij een bal prachtig aannam en doorspeelde (maar naar wie?) o.a. die hakbal maar een echte centrumspits zou in de zestien veel doelgerichter moeten zijn.
Hij zegt zelf wel misbruikt te zijn op allerlei posities maar hij komt qua speelstijl en wat je hebt gezien tot nu toe vooralsnog meer over als een nummer 10.
maar hopelijk bewijst hij mijn ongelijk en schiet ie er tegen Eagles ff drie in
Sarcasme, leer het te herkennen.quote:Op maandag 22 september 2014 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Beetje roken in de trein, beetje vuurwerk in de trein, beetje pissen in de trein...of ben jij ook één van die losers?
Dat zou dan meer zijn dan hij er afgelopen seizoen gemaakt heeft in 21 wedstrijden.quote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Fungeerde met name als aanspeelpunt paar geniale momenten gezien waarin hij een bal prachtig aannam en doorspeelde (maar naar wie?) o.a. die hakbal maar een echte centrumspits zou in de zestien veel doelgerichter moeten zijn.
Hij zegt zelf wel misbruikt te zijn op allerlei posities maar hij komt qua speelstijl en wat je hebt gezien tot nu toe vooralsnog meer over als een nummer 10.
maar hopelijk bewijst hij mijn ongelijk en schiet ie er tegen Eagles ff drie in
Hij heeft in minder wedstrijden meer gescoord dan Pelle voor hij naar Feyenoord kwam dus die statistieken an sig zeggen op zich niet zo heel veel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zou dan meer zijn dan hij er afgelopen seizoen gemaakt heeft in 21 wedstrijden.
Ik heb hem voor hij naar Feyenoord kwam nooit zien spelen, maar volgens de statistieken is hij niet echt een goalgettertje
*An sich, alhoewel jullie Rotterdammerts misschien 'an sieg' de voorkeur geven.quote:Op maandag 22 september 2014 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft in minder wedstrijden meer gescoord dan Pelle voor hij naar Feyenoord kwam dus die statistieken an sig zeggen op zich niet zo heel veel natuurlijk.
En dan speelde hij meestal nog niet eens in de spits ook![]()
Ik vond de stelling dat je met Mathijsen niet vooruit kon voetballen altijd wat overdreven, maar tegen Ajax is aangetoond dat dat echt een groot verschil maakt. Met een snel centraal duo kan je veel makkelijker de tegenstander vastzetten op de eigen helft.quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
Hadden we dit eerder gevonden dan nu CL gespeeldquote:Op maandag 22 september 2014 12:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond de stelling dat je met Mathijsen niet vooruit kon voetballen altijd wat overdreven, maar tegen Ajax is aangetoond dat dat echt een groot verschil maakt. Met een snel centraal duo kan je veel makkelijker de tegenstander vastzetten op de eigen helft.
Je bent in de war met Utrecht.quote:Op maandag 22 september 2014 12:54 schreef Dven het volgende:
[..]
*An sich, alhoewel jullie Rotterdammerts misschien 'an sieg' de voorkeur geven.
Wat je bij z'n aanstelling al wist..quote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef HulkHeld het volgende:
Voor een spits zulke kansen missen kan gewoon echt niet.quote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef Elan het volgende:
Voetballend echt niet minder dan Pellč en hij is ook nog snel.quote:Op maandag 22 september 2014 13:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind Kazim een betere target man dan Te Vrede. Laatstgenoemde is dan qua lengte en koppen misschien meer zoals Pelle maar hij is voetballend echt een stuk minder dan Pelle en ook qua fysiek brengt hij niet hetzelfde. Dan heb ik liever Kazim die de bal fysiek beter afschermt en daarmee de rest tijd geeft om aan te sluiten. Daarnaast is Kazim over de grond een stuk betrouwbaarder dan Te Vrede, waarvan ik eigenlijk nooit het idee heb dat hij de bal onder controle heeft. Het ziet er altijd uit alsof hij de bal tegen z'n voet laat stuiten en er dan achteraan gaat.
Kazim hebben we het over dan, hč.quote:Op maandag 22 september 2014 13:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Voetballend echt niet minder dan Pellč en hij is ook nog snel.
Ik zit al uren lang voor mij uit te staren in een dood ICT lokaal, sorry.quote:Op maandag 22 september 2014 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kazim hebben we het over dan, hč.
Who fucking cares.quote:Op maandag 22 september 2014 14:08 schreef Donnis het volgende:
Vind die Kazim best een aardige speler maar hij moet zich echt eens even gedragen. Cilessen lastigvallen omdat ie tijdrekt (joh waarom zou ie dat nou doen), dikke kansen missen en achteraf nog even een sneer naar Ajax uitdelen. Niet nodig, doe dat als je 3-1 gewonnen hebt en er 2 hebt gemaakt, dan heb je recht van spreken.
Verschil daar is echter dat bijna elke veldspeler wel een eens een doelpuntje meepikt. Iets wat bij ons nooit het geval is.quote:Op maandag 22 september 2014 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens heeft Ajax een soortgelijk probleem met Sigthorson. Die kan een bal ook niet vasthouden waardoor ze alles over de flanken moeten gooien. Alleen is bij hun Sigthorson ook nog eens een slechte afmaker waardoor ze vanaf de flanken alles toch weer terugleggen en hopen op een korte combinatie van de middenvelders. Ook echt pure armoede qua veldspel.
Noh, juist lauw dat hij de boel opstookt.quote:Op maandag 22 september 2014 14:08 schreef Donnis het volgende:
Vind die Kazim best een aardige speler maar hij moet zich echt eens even gedragen. Cilessen lastigvallen omdat ie tijdrekt (joh waarom zou ie dat nou doen), dikke kansen missen en achteraf nog even een sneer naar Ajax uitdelen. Niet nodig, doe dat als je 3-1 gewonnen hebt en er 2 hebt gemaakt, dan heb je recht van spreken.
Hij gedraagt zich prima hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 14:08 schreef Donnis het volgende:
De mazzel van Ajax is, en dat vond ik met name vorig seizoen want dit seizoen heb ik ze nauwelijks zien spelen, dat veel clubs ze ook gewoon niet onder druk durven zetten. Dan speel je ze juist in de kaart, als je dat wel doet weten ze totaal niet meer wat ze moeten doen. Als ze gisteren vaker dan 4 keer op rij een bal naar elkaar hebben overgespeeld zou mij dat verbazen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens heeft Ajax een soortgelijk probleem met Sigthorson. Die kan een bal ook niet vasthouden waardoor ze alles over de flanken moeten gooien. Alleen is bij hun Sigthorson ook nog eens een slechte afmaker waardoor ze vanaf de flanken alles toch weer terugleggen en hopen op een korte combinatie van de middenvelders. Ook echt pure armoede qua veldspel.
Eigen keus door clasie niet weg te doen, Vormer wel, bilal halen en achahbar en manu bankie zetten.quote:Op maandag 22 september 2014 14:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschil daar is echter dat bijna elke veldspeler wel een eens een doelpuntje meepikt. Iets wat bij ons nooit het geval is.
quote:Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef Caland het volgende:
Waarom de Kuip het mooiste stadion ter wereld is.
Nu is het wel zo dat dit ook met kwaliteit te maken heeft. Kwalitatief gezien hebben we eigenlijk gewoon even goede elftallen. Alleen hebben we de afgelopen jaren met het middenveld te vaak gekozen voor hard werken in plaats van kwaliteit. Ajax heeft eigenlijk altijd een vrij licht middenveld qua duelkracht. Ze hebben echter wel technisch betere spelers waardoor ze zich vaak onder druk uit kunnen voetballen. Hierdoor kan een tegenstander niet anders dan langzaam terugzakken.quote:Op maandag 22 september 2014 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
De mazzel van Ajax is, en dat vond ik met name vorig seizoen want dit seizoen heb ik ze nauwelijks zien spelen, dat veel clubs ze ook gewoon niet onder druk durven zetten. Dan speel je ze juist in de kaart, als je dat wel doet weten ze totaal niet meer wat ze moeten doen. Als ze gisteren vaker dan 4 keer op rij een bal naar elkaar hebben overgespeeld zou mij dat verbazen.
Onzin.quote:Op maandag 22 september 2014 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nu is het wel zo dat dit ook met kwaliteit te maken heeft. Kwalitatief gezien hebben we eigenlijk gewoon even goede elftallen. Alleen hebben we de afgelopen jaren met het middenveld te vaak gekozen voor hard werken in plaats van kwaliteit. Ajax heeft eigenlijk altijd een vrij licht middenveld qua duelkracht. Ze hebben echter wel technisch betere spelers waardoor ze zich vaak onder druk uit kunnen voetballen. Hierdoor kan een tegenstander niet anders dan langzaam terugzakken.
Wat wij gisteren hebben laten zien is eigenlijk dat wij een middenveld hebben dat eigenlijk op die manier kan spelen. Domineren zoals Ajax dat altijd zegt te doen (terwijl ze dat niet waarmaken). En dat heeft echt alles te maken met het ontbreken van Immers. Die heeft altijd een seconde extra nodig na zijn aanname. Bij Toornstra en Clasie gaat het allemaal een stuk sneller. El Ahmadi was niet echt zichtbaar en had niet heel veel speciaals maar maakt ook geen onnodige fouten. (Clasie had nog wel twee of drie keer een foutje waarvan ik zeg dat dat funest had kunnen zijn.) Maar door dit snellere spel op het middenveld kon Ajax niets anders dan terugzakken, want druk zetten door Ajax had heel weinig zin. Daarnaast bleek ook dat Ajax zonder Schone een heel erg statisch middenveld heeft, waardoor zij zich niet onder de druk uit konden spelen. Al met al hadden we dit gewoon dik moeten winnen.
Maar dan komen we dus bij wat Typisch zegt. Onze middenvelders scoren niet. Ook onze corners en vrije trappen zijn om te janken. Dat is echt gewoon trainbaar en ik hoop dat ze er wat aan gaan doen.
Op basis van deze wedstrijd hoop ik graag dat de as in stand blijft zoals hij nu is:
Van Beek - Kongolo
Clasie
Kazim
Dat zou sowieso vast moeten staan.
Wilkshere en Nelom zijn op dit moment de enige mogelijkheden achterin op de flanken dus het zij zo.
Wilkshere - Van Beek - Kongolo - Nelom
Op het middenveld zie ik het liefst Toornstra. El Ahmadi, Vilhena en Immers mogen strijden om de laatste plek. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Vilhena omdat die in principe meer potentie heeft. Geef hem dan maar de opdracht om 70 minuten compleet te gaan en daarna mag hij rusten.
Toornstra - Clasie - Vilhena
Voorin is het ondanks veel aanvallers nog steeds lastig. Ik zou kiezen voor Kazim vanwege z'n betere kaatsen en veldspel. Afmaken komt met wedstrijdritme, en zodra hij z'n eerste paar maakt komt de rest ook wel denk ik. Hij is in ieder geval ook in staat zelf iets te creëren. Op de flanken is het op dit moment lastig omdat ze bijna allemaal uit vorm zijn. Op dit moment zou ik zeggen; Manu en Boetius. Ook al is laatstgenoemde uit vorm, hij vertegenwoordigt transferwaarde en op de bank komt hij lastig uit z'n vormdip. Manu is wat wild en onbetrouwbaar maar ook een speler die vanuit het niets de wedstrijd kan beslissen. Ook tegen Ajax had hij weer een perfecte actie waaruit echt gescoord had moeten worden. Bilal en Schaken kunnen dan vol energie leggen in invalbeurten.
Wilkshere - Van Beek - Kongolo - Nelom
Toornstra - Clasie - Vilhena
Manu - Kazim - Boetius
Jammer van die Pirates of the Caribean muziekquote:Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef Caland het volgende:
Dan zet je het geluid uit.quote:Op maandag 22 september 2014 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer van die Pirates of the Caribean muziek
Vanaf mijn plek:quote:Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef Caland het volgende:
Verwachtingspatroon bij Feyenoord ligt te hoog, inzien dat je niet meer dan een leuk subtop clubje bent en vanaf daar weer opbouwen.quote:
Ga ergens anders onzin verkondigenquote:Op maandag 22 september 2014 14:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Verwachtingspatroon bij Feyenoord ligt te hoog, inzien dat je niet meer dan een leuk subtop clubje bent en vanaf daar weer opbouwen.
Hoeveel prijzen denk je dat, dat op gaat leveren? Vast net zoveel als het beste publiek en het mooiste stadion hebben zeker.quote:Op maandag 22 september 2014 14:46 schreef Tortugal het volgende:
Mooi dat Cillessen aangeeft bang te zijn geweest voor Kazim Kazim, zo'n spits moet je hebben in de Eredivisie.
Je bent gewoon een debiel als je denkt kampioen te kunnen worden met Feyenoord, weet niet wat er onzin aan is?quote:Op maandag 22 september 2014 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ga ergens anders onzin verkondigen
Tja, voor sommige mensen draait voetbal nu eenmaal om meer dan eens per jaar op een parkeerplaats te kunnen staan hossen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoeveel prijzen denk je dat, dat op gaat leveren? Vast net zoveel als het beste publiek en het mooiste stadion hebben zeker.
het draait toch om winnen?quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Tja, voor sommige mensen draait voetbal nu eenmaal om meer dan eens per jaar op een parkeerplaats te kunnen staan hossen.
Net alsof je daar invloed op hebt als supporter.quote:
Nee, ik mag gewoon mijn mening posten. Dat jij er verder niet tegen kunt heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 22 september 2014 15:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vjenne, lieve schat, ga gewoon terug naar het Ajax-topic. Als ik daar een post maak, kun je verder lullen.
pleur op mongoolquote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, ik mag gewoon mijn mening posten. Dat jij er verder niet tegen kunt heeft daar niets mee te maken.
daarom, maar jij zegt dat het om meer draaitquote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Net alsof je daar invloed op hebt als supporter.
De top bestaat uit meer dan 1 club.quote:Op maandag 22 september 2014 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een debiel als je denkt kampioen te kunnen worden met Feyenoord, weet niet wat er onzin aan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |