quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente werd compleet weggespeeld.
Ik zat in het stadion he.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het net na de wedstrijd doet is het nog grappig door de happers.
Nu is het een beetje zielig.
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijnquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion he.
Zie net pas wat dingetjes van Feyenoord - Ajax
quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had
JanCees in de spits
Verpest je toch je eigen naamtopic
Goede speler wel jaquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Maar wat vond je hem goed doen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Klopt, daar verloor je ook debiel. Je had tegen ADO moeten verliezen, en van Twente, Ajax en Utrecht moeten winnen. Had je toch 6 punten meer gehad ( en 2 van je concurrenten ieder 3 punten minder).quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijn
Ja leuk.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?
Ik heb hem toch een paar keer een lange bal zien aannemen en vasthouden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Eens. Of Bilal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Mad?quote:
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.quote:
Manu kwam met zijn actie meer spelers voorbij dan Boeitius de hele wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Kan El Ahmadi uberhaupt schieten? Stond op een goede plek in de 16 1 op 1 met de keeper en kiest alsnog om de bal te spelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.![]()
Ja dat dachten we ook na de tweede helft tegen Twente. Toen was het tegen Willem II, de wedstrijd erna weer een nieuw dieptepuntquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef rmrt2010 het volgende:
I.i.g geval heeft Feyenoord gestreden voor wat het waard was enne toch verloren. Lullig maar ik zou dan deze wedstrijd gewoon gebruiken als de start van een "nieuw begin"van de competitie en vanaf nu elke komende wedstrijd op deze manier bestrijden en dan komen de punten vanzelf wel.
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Muto het volgende:
Sprong het muurtje trouwens wel op bij die vrije trap?
Dat punt maakte ze bij FOX inderdaad ook al: Vermeer had de bal veel beter kunnen zien komen zonder muur.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?
Is zelfs verplicht dacht ik.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:
Tja, voetbal is geen jurysport hhh38.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Pure traditie. Keepers zetten bij elke vrije trap een muur neer en verdedigers gaan zelfs ongevraagd in een muur staan bij een vrije trap. Is wel vaker totaal nutteloos, maar nu pakte het wel heel vervelend uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verplicht? Nee man.quote:
quote:
En terecht. Kan toch niet op dit niveau?quote:Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die muur gaan we morgen terugzien bij VI
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Nee man. Die terugspeelballen op de keeper bijvoorbeeld. Kan toch niet. Hij was iig wel beter dan afeglopen donderdag.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
Eerste helft een paar terugspeelballen die Vermeer weliswaar fantastisch aanneemt, maar voor hetzelfde geld komt daar een kans voor Ajax uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Van Geel zegt nog steeds nee tegen een spitstwitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
Ik dacht aan al die 1 mans muren...quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pure traditie. Keepers zetten bij elke vrije trap een muur neer en verdedigers gaan zelfs ongevraagd in een muur staan bij een vrije trap. Is wel vaker totaal nutteloos, maar nu pakte het wel heel vervelend uit.
[..]
Verplicht? Nee man.
Zenuwslopend maar goed.quote:Op zondag 21 september 2014 17:49 schreef XSbig het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien ivm werk. Hoe was het?
Het spel bood hoop voor de toekomst. Alleen schortte het aan goals.quote:Op zondag 21 september 2014 17:49 schreef XSbig het volgende:
Wedstrijd niet kunnen zien ivm werk. Hoe was het?
Zo'n muur neerzetten brengt bepaalde risico's met zich mee, maar ik denk dat de voordelen toch opwegen tegen de nadelen. Die keepers zijn natuurlijk niet allemaal achterlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Tchock het volgende:
Maar goed, als Vermeer geen muur neer zet en Van Rhijn schiet een raar stuiterballetje over de grond die er in gaat heb je daar ook weer discussie over.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
Om te huilen dit.twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Zal wel als grapje bedoeld zijn, denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 18:27 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zoveel tekens passen niet eens in een tweet.
Is ook zo.quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel als grapje bedoeld zijn, denk ik.
Je post je verslag in het verkeerde topic. Zoek je bril en probeer het nog eens.quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Shreyas het volgende:
Dit is gewoon genieten. Normaliter hoop ik altijd dat Ajax met meer dan één goal verschil wint, maar vandaag maakt dat het juist allemaal nog mooier. Deze overwinning had niet beter gekund en ook niet op een beter moment. Bovenal natuurlijk belangrijke drie punten in de strijd om het kampioenschap, maar ook heerlijk om een Klassieker zo te winnen![]()
En Feyenoord had dit echt even nodig, na alle pure mazzel en geluk in de eerste twee wedstrijden van het seizoen konden ze zo een wedstrijd, waarin het een keer niet meezat, wel gebruiken. We hebben ze nu weer eindelijk met hun kakkerlakkenpootjes op de grond gezet
Sorry, post verwijderdquote:Op zondag 21 september 2014 18:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je post je verslag in het verkeerde topic. Zoek je bril en probeer het nog eens.
Tuurlijk niet, ik uit slechts mijn frustratie over de teleurstellende uitslag, die naar mijn mening niet strookt met de verhoudingen op het veld.quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, voetbal is geen jurysport hhh38.
Denk als je Schaken voor Manu/Bilal wisselt en Vilhena voor El Ahmadi je met je beste opstelling speelt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
Van Beek gaat ook direct beter spelen met Kongolo naast hem ipv Mathijsen. Ook wel logisch.
Qua voetballend vermogen ga je er enorm op vooruit zonder Mathijsen omdat je dan niet met elke pass 40 meter hoeft te overbruggen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
Van Beek gaat ook direct beter spelen met Kongolo naast hem ipv Mathijsen. Ook wel logisch.
Hij is sterk in de lucht en moeilijk van de bal te krijgen. Je kunt hem prima gebruiken maar alleen wanneer je andere spelers hebt die snel bijsluiten, zoals bijvoorbeeld Toornstra. Ik zag hem ook een paar keer terugzakken en dan kan hij wel nuttig zijn om de bal vast te houden maar hij is veel te traag om dan op tijd mee te komen. Hij moet dus voorin blijven.quote:Op zondag 21 september 2014 19:17 schreef XSbig het volgende:
Net even de samenvatting zitten kijken. Zonde dat je hier niet minimaal gelijkspeelt. Vind Die Kazim niet eens zo heel slecht. Kan samen met Toornstra wel een goed koppel worden.
Ik vind Nelom ook altijd, mits zijn passing goed is, een vrij redelijke linksback voor Eredivisie niveau hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij is sterk in de lucht en moeilijk van de bal te krijgen. Je kunt hem prima gebruiken maar alleen wanneer je andere spelers hebt die snel bijsluiten, zoals bijvoorbeeld Toornstra. Ik zag hem ook een paar keer terugzakken en dan kan hij wel nuttig zijn om de bal vast te houden maar hij is veel te traag om dan op tijd mee te komen. Hij moet dus voorin blijven.
Ik was sowieso blij dat Mathijsen niet in de basis stond. Nelom was op zich redelijk maar zijn passing en zeker zijn voorzetten waren weer beneden alle peil. Boëtius deed het beter dan de afgelopen weken maar is nog niet de oude, hij pingelt ook erg lang door. Het middenveld staat zo prima, zo laten staan en dan op de flanken gewoon de mensen in vorm kiezen uit het viertal Schaken/Boëtius, Manu/Bilal. En ik zie nog steeds graag dat Vilhena op linksback geprobeerd wordt.
Ze hebben weer gewonnen hè?quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Henrys het volgende:
Pelle heeft gewoon net zoveel goals als Aguero in de BPL, ongeloofelijk wat Koeman met hem gedaan heeft
Stewards wilden een jongen meenemen, maar dat werd niet echt gepikt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef PIETR het volgende:
Net terug uit Rotterdam. Vanwaar dat vechtpartijtje in de hoek van X?
Ik kreeg het niet helemaal goed mee, maar die gasten liepen toch zo'n fotograaf/cameraman te bekogelen die liep te juichen voor de joden?quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Stewards wilden een jongen meenemen, maar dat werd niet echt gepikt.
Ik stond daar ook. Heb dat juichen niet gezien, maar die fotograaf heeft letterlijk de hele eerste helft een teringzooi aan bier en dergelijke over zich heen gekregen. Toen op een gegeven moment al zijn apparatuur naar de kanker was liep 'ie maar weg. Dikkertjequote:Op zondag 21 september 2014 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik kreeg het niet helemaal goed mee, maar die gasten liepen toch zo'n fotograaf/cameraman te bekogelen die liep te juichen voor de joden?
quote:Op zondag 21 september 2014 19:33 schreef Muto het volgende:
Toornstra past zich trouwens wel snel aan. Zeker wat betreft het nemen van corners die niet voorbij de eerste verdediger komen.
Jep.quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Van alle spelers die zijn gehaald is Toornstra veruit de beste. Wilkshere doet het prima en lijkt me gezien de betaalde transfersom een prima zet. Bilal is afwachten. El Ahmadi valt niet op in positieve zin maar dat heeft hij nooit gedaan, denk wel dat het een verstandige zet is om met El Ahmadi en Clasie voor het centrale duo te spelen. Van Beek en Kongolo komen er wel maar hebben voorlopig echt nog wel wat extra steun nodig en die krijzen ze niet van Nelom en ook niet van Wilkshere. We staan nu al 10 punten achter op de lampjes, dat zouden we kunnen inhalen als we de overige 28 wedstrijden net zo goed spelen als vandaag, maar dat zal niet gebeuren. Dit team is te wisselvallig en heeft te veel zwakke plekken om kampioen te worden, gewoon zorgen dat je tweede of derde wordt en dat je de meest talentvolle spelers beter maakt en verlengt. Met een goede linksback en een goede spits erbij ben je imho favoriet voor de titel, maar die kunnen we pas halen als er spelers verkocht worden. Tenzij er in de winterstop een bod van 10 miljoen op Schaken komt zullen we dus nog wel even door blijven sukkelen. Afgelopen seizoen had het moeten gebeuren.
Middenveld zijn we sowieso zeer goed bezet. Vilhena nog achter de hand. Immers gaat wel definitief naar de bank in de grote wedstrijden en dat werd eens tijd.quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Ik krijg wel een half stijfie van dit middenveld. Genot.
Ik ben wel tevreden met wat Kazan vandaag liet zien. Die gaat met zijn fysiek nog genoeg goals maken tegen die kneuzenkermisverdedigers uit de eredivisie. Goed aanspeelpunt.quote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Middenveld zijn we sowieso zeer goed bezet. Vilhena nog achter de hand. Immers gaat wel definitief naar de bank in de grote wedstrijden en dat werd eens tijd.
Spits en vooral verdediging is nog het probleem. Daarom moet je met plaats 3 meer dan tevreden zijn dit seizoen.
Ahmadi die in feite niks kan is goed?quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Ik moet ook wel bekennen dat het vandaag, zeker in de eerste helft, voetballend beter was dan dat ik in 3 jaar Koeman heb gezien. Het is alleen dood- en doodzonde dat je niet scoort. Met dit middenveld heb je alleen Toornstra die scorend vermogen heeft, dat is wel jammer.quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Caland het volgende:
Jij kijkt op TV. Dan zie je niet wat voor werk hij verricht zonder bal. Wat hij vandaag liet zien was gewoon prima en wordt alleen maar beter.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ahmadi die in feite niks kan is goed?
Mij viel het op dat er ook hiervoor in wedstrijden al aardig goed werd rondgepasst. Alleen het scorend vermogen is gewoon kut inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik moet ook wel bekennen dat het vandaag, zeker in de eerste helft, voetballend beter was dan dat ik in 3 jaar Koeman heb gezien. Het is alleen dood- en doodzonde dat je niet scoort. Met dit middenveld heb je alleen Toornstra die scorend vermogen heeft, dat is wel jammer.
El Ahmadi is de perfecte middenvelder in dit trio van spelers dat opgesteld wordt. Heerlijk tussen de linies opduiken, constant afjagen en ook veel intercepties. Hij is er alleen niet voor die splijtende steekpass of dat geweldige schot op doel, daarvoor moet ie anderen in stelling brengen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ahmadi die in feite niks kan is goed?
Het voelt voor mij nog steeds een beetje onwerkelijk om hem weer bij Feyenoord terug te zien. Dacht dat wie die voorgoed kwijt waren.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kijkt op TV. Dan zie je niet wat voor werk hij verricht zonder bal. Wat hij vandaag liet zien was gewoon prima en wordt alleen maar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |