quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.quote:Op zondag 21 september 2014 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Twente werd compleet weggespeeld.
Ik zat in het stadion he.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het net na de wedstrijd doet is het nog grappig door de happers.
Nu is het een beetje zielig.
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijnquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion he.
Zie net pas wat dingetjes van Feyenoord - Ajax
quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had
JanCees in de spits
Verpest je toch je eigen naamtopic
Goede speler wel jaquote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Maar wat vond je hem goed doen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vond Kazim wel aardig in de rol van targetman.
Klopt, daar verloor je ook debiel. Je had tegen ADO moeten verliezen, en van Twente, Ajax en Utrecht moeten winnen. Had je toch 6 punten meer gehad ( en 2 van je concurrenten ieder 3 punten minder).quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerste helft tegen FC Utrecht was ook goed.
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom je thuis en ga je zo'n (slecht) "grapje" maken als er toch geen happers meer zijn
Ja leuk.
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is geen grap, het was een serieuze vraag?
Ik heb hem toch een paar keer een lange bal zien aannemen en vasthouden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar wat vond je hem goed doen dan?
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Bal vasthouden/kaatsen. Ik denk dat als Toornstra en Kazim vaker met elkaar samen spelen, dat daar best een goed duo uit kan komen.
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Eens. Of Bilal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Natuurlijk. Schaken moet eruit. Ik zou dan wel met Manu vanaf rechts en Boëtius vanaf links. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Mad?quote:
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.quote:
Manu kwam met zijn actie meer spelers voorbij dan Boeitius de hele wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Manu erbij. Die kan ook nog eens een actietje maken uit zo'n teruggelegde bal.
Kan El Ahmadi uberhaupt schieten? Stond op een goede plek in de 16 1 op 1 met de keeper en kiest alsnog om de bal te spelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Die heb ik tijdens de training in Sevilla zien afronden. El Ahmadi is zelfs beter.![]()
Ja dat dachten we ook na de tweede helft tegen Twente. Toen was het tegen Willem II, de wedstrijd erna weer een nieuw dieptepuntquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef rmrt2010 het volgende:
I.i.g geval heeft Feyenoord gestreden voor wat het waard was enne toch verloren. Lullig maar ik zou dan deze wedstrijd gewoon gebruiken als de start van een "nieuw begin"van de competitie en vanaf nu elke komende wedstrijd op deze manier bestrijden en dan komen de punten vanzelf wel.
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Muto het volgende:
Sprong het muurtje trouwens wel op bij die vrije trap?
Dat punt maakte ze bij FOX inderdaad ook al: Vermeer had de bal veel beter kunnen zien komen zonder muur.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Helemaal niets. Wat deed die muur daar uberhaupt?
Is zelfs verplicht dacht ik.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:
Tja, voetbal is geen jurysport hhh38.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Pure traditie. Keepers zetten bij elke vrije trap een muur neer en verdedigers gaan zelfs ongevraagd in een muur staan bij een vrije trap. Is wel vaker totaal nutteloos, maar nu pakte het wel heel vervelend uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Verplicht? Nee man.quote:
quote:
En terecht. Kan toch niet op dit niveau?quote:Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die muur gaan we morgen terugzien bij VI
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef hhh38 het volgende:
Nog nooit zo'n onverdiende nederlaag gezien
Met uitzondering van Nelom en Schaken was eigenlijk iedereen goed. Kazim ga je nog veel aan hebben als ie nog fitter en scherper wordt.
Maar manmanman wat een kansen, ongelofelijk.
Nee man. Die terugspeelballen op de keeper bijvoorbeeld. Kan toch niet. Hij was iig wel beter dan afeglopen donderdag.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
Eerste helft een paar terugspeelballen die Vermeer weliswaar fantastisch aanneemt, maar voor hetzelfde geld komt daar een kans voor Ajax uit.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nelom speelde ook prima hoor. Tweede helft een paar afzwaaiers, maar daar had iedereen last van.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 17:28:414 - Feyenoord have scored four goals so far this Eredivisie season, the least in their history after six matches. Dearth. reageer retweet
Van Geel zegt nog steeds nee tegen een spitstwitter:OptaJohan twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:26:18108 - Feyenoord have had the most shots so far this Eredivisie season (108), but have scored the least goals (4, with Heracles). Paradox. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |