Zijn beter dan Ajax tot nu toe.quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch vind ik Feyenoord niet onaardig spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef KingRoland het volgende:
Prima deluxeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd eerste 20 minuten. Daarna zijn ze op.quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Collide het volgende:
Wat hebben ze die spelers te eten gegeven?
Wielrenvolgers zijn de elitequote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
Ik word zo treurig van die schuimbekkende apen op de tribune. Wat een minderwaardig volk.
Hij is toch van de KNJB?quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blom blauw tenue??? Waarom niet een andere kleur
oh dus je bent alleen fanatiek als je doorgesnoven en achterlijk bentquote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef TC03 het volgende:
Veelzeggend dat de Ajacieden hier een fanatiek publiek uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Sowieso. Met zijn allen op een berg staan en de weg dusdanig versmallen dat je het de wielrenners die al afzien haast onmogelijk maakt om door te fietsenquote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielrenvolgers zijn de elite
Van die mongolen die in rijen dik op de weg gaan staan en zo hun eigen sport verpesten, terwijl ze ondertussen allemaal even de wielrenners aanraken of van tien centimeter in hun gezicht schreeuwen terwijl het schuim ze op de mond staat?quote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wielrenvolgers zijn de elite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Alsof iedereen daar doorgesnoven en achterlijk is?quote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef Adames het volgende:
[..]
oh dus je bent alleen fanatiek als je doorgesnoven en achterlijk bent
Gewoon lekker haat sfeertje wat bij een klassieker hoort niks mis mee, maar daarom kan ik nog wel leedvermaak hebben. Ik mis wel de sarrende spreekkoren vanuit het uitvak.quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef TC03 het volgende:
Dat zou hier ook gebeuren als het zou kunnenquote:Op zondag 21 september 2014 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van die mongolen die in rijen dik op de weg gaan staan en zo hun eigen sport verpesten, terwijl ze ondertussen allemaal even de wielrenners aanraken of van tien centimeter in hun gezicht schreeuwen terwijl het schuim ze op de mond staat?
quote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar de hoofden van die eencellige mongolen, daar wil je toch niet tussen staan?quote:Op zondag 21 september 2014 14:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Alsof iedereen daar doorgesnoven en achterlijk is?
Dit is hoe een fanatiek publiek eruit ziet. Dat weet je waarschijnlijk niet omdat je alleen Ajax op tv kijkt en in de Arena iedereen 40-45 meter van het veld af zit.
Ik snap het ook nooit zo, maar kennelijk hoort dat erbij of zo.quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef TC03 het volgende:
Dat is geen argument voor dat wielrenfans de elite zijn, alleen dat ze net zo mongolisch zijn als voetbalfans.quote:Op zondag 21 september 2014 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zou hier ook gebeuren als het zou kunnen
Wat een dis dit.quote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de hoofden van die eencellige mongolen, daar wil je toch niet tussen staan?
Ik kijk twee voetbalwedstrijden tegelijk, dat is me genoegquote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eigenlijk kijk ik ook nog F1, en wil ik ook ManU opzetten. Maar de schermen zijn op
quote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
We lachen fanatieke mongolen uit.quote:Op zondag 21 september 2014 14:46 schreef TC03 het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eerst is naar 410.quote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We lachen fanatieke mongolen uit.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ja toch, lekker watermeloen en kip eten. Niks mis mee.quote:Op zondag 21 september 2014 14:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen omdat je op Afrikaantjes valt
En negerlullen zeker...quote:Op zondag 21 september 2014 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja toch, lekker watermeloen en kip eten. Niks mis mee.
Slaat jouw foknaam op Vermeer?quote:Op zondag 21 september 2014 14:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Terugspeelbal op Vermeer, altijd link.
Kloptquote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen argument voor dat wielrenfans de elite zijn, alleen dat ze net zo mongolisch zijn als voetbalfans.
AZ speelt johquote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]Maar goed dat je voor Roda bent
Flipquote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kom jij nu ineens hatenquote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Heb jij al een keuze gemaakt of blijf je bij az?quote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Wij promoveren, AZ degraderen en opgelost.quote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Regel een stadionverbod in het PLS voor haar.
Nee dat wist ik niet. Nu ga jij me vast vertellen in welk museum ik zijn kunststukken zou kunnen bewonderen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een befaamde kunstenaar, wist je dat?
Weet ik toch, neusjequote:
quote:
Zo rol ik zo nu en dan.quote:
AZ.quote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb jij al een keuze gemaakt of blijf je bij az?
Sjonge, je neemt geen halve maatregelen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wij promoveren, AZ degraderen en opgelost.
Hoop het niet.quote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wij promoveren, AZ degraderen en opgelost.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
0-2, goals van Ricca Rhijn en Dennis Bergkamp II
If it's worth doing, it's worth overdoing.quote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjonge, je neemt geen halve maatregelen.
Groninger museumquote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Nu ga jij me vast vertellen in welk museum ik zijn kunststukken zou kunnen bewonderen?
quote:Op zondag 21 september 2014 14:51 schreef Flippiee het volgende:
Derbysiegerquote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
al is met roda weinig mis. Na MVV de mooiste club van limburg
En VVV. En Fortuna.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Wat vind je van Fortuna '54?quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
opreis is geen neger, ik wil zijn gevoelens niet kwetsen. Dit houden we onder ons.quote:
Teh fuck, Van Rhijn scoorde nog serieus ook in de 4e minuutquote:Op woensdag 17 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wint.
0-1 Van Rhijn (4')
0-2 Klaassen (48')
Geen VV Vaals of zo?quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef Adames het volgende:
[..]
En EHC. Maar dan komt toch echt Roda.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
opreis is geen neger, ik wil zijn gevoelens niet kwetsen. Dit houden we onder ons.
Hoe speelt PSV?quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie toornstra goede dingen doen.
Dat geloof ik dan weer graag.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groninger museumErg mooi lekker down-to-earth museum, ook een architectonisch wonder.
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Misschien kan je een leuke jongen meenemen, ik noem een opreis.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
Mooier dan Rapid, Juliana en vv Bleijerheidequote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Fortuna '54?
Wel een mooi liveverslag. Ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niksquote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
Is inderdaad een leuk museum, zelf zou ik wel even wachten op een expositie die je belangstelling heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rotterdam bijna weer plat
Beetje rustig he LRquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niks
Alweer zo'n goede tip, wat ben je gul Johannes. Ik zal het voorstellen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke jongen meenemen, ik noem een opreis.
hihi jij snapt hemquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niks
Dat is Serero hahahaquote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet die vuilniszak op het veld?
De Koning van Groningen, Jan Albert Sichterman en zijn huisdier neushoorn is erg interessant anders.quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk museum, zelf zou ik wel even wachten op een expositie die je belangstelling heeft.
Zal een hint van een supporter zijn, dat dit Feyenoord elftal bij het vuil gezet kan wordenquote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet die vuilniszak op het veld?
quote:Op zondag 21 september 2014 14:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zal een hint van een supporter zijn, dat dit Feyenoord elftal bij het vuil gezet kan worden
Vrije trap over het muurtje. Vermeer blijft aan de grond vaststaan. Niet echt een gifje waardig.quote:
Geen probleem Lor, ik zit bomvol met goede ideeën.quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Alweer zo'n goede tip, wat ben je gul Johannes. Ik zal het voorstellen.
Wel johquote:Op zondag 21 september 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrije trap over het muurtje. Vermeer blijft aan de grond vaststaan. Niet echt een gifje waardig.
Janlul doet het niet, hoeveel is het?twitter:janluldotcom twitterde op zondag 21-09-2014 om 14:52:00De streamservers hebben het zwaar. Check stream 1 3 of 5 reageer retweet
Inderdaad, net even gekeken welke tentoonstellingen ze nu hebben, niets mis meequote:Op zondag 21 september 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Koning van Groningen, Jan Albert Sichterman en zijn huisdier neushoorn is erg interessant anders.
Ik krijg altijd dit soort informatie van Davy of Johannes maar je hebt het wel mooi uitgelegdquote:Op zondag 21 september 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrije trap over het muurtje. Vermeer blijft aan de grond vaststaan. Niet echt een gifje waardig.
Ik kijk anders bij janlulquote:Op zondag 21 september 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
Janlul doet het niet, hoeveel is het?twitter:janluldotcom twitterde op zondag 21-09-2014 om 14:52:00De streamservers hebben het zwaar. Check stream 1 3 of 5 reageer retweet
Heb je geen tv?quote:Op zondag 21 september 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
Fout van Vermeer, of?quote:Op zondag 21 september 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
janlul doet het hier beter dan een normale foxstreamquote:Op zondag 21 september 2014 15:00 schreef Nober het volgende:
Zou Iker Casillas hem gehad hebben?quote:Op zondag 21 september 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij maakte een statement tegen al die showduiken van Piet.quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er altijd wat knullig uit als een keeper niks doet.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom janlul, 1e rij heeft prima beeld van fox
Wel TT gelezen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar was jij? ik hoorde nog geen latgod van jou
Hij loopt 4 minuten achter.quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Randstedelingen hebben er vaak geen weet van hoe mooi het in de provincie isquote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij maakte een statement tegen al die showduiken van Piet.
Ahzo, dat kan natuurlijk. Wat vond je van je Robbengod?quote:Op zondag 21 september 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar ik heb liever een post.
Je hebt ook beelden gefilmd vanaf een telefoon.quote:Op zondag 21 september 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mooie camerabeelden van FOX.
Ja maar... ik erken jouw grootsheid toch wel gewoon?quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd weer dat gehaat op limburg van je
Doe maar tof met je betaal tv.quote:
Als er niemand was die kon kijken hadden de servers het toch niet zwaar?quote:
Daar kijk ik ookquote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |