quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
opreis is geen neger, ik wil zijn gevoelens niet kwetsen. Dit houden we onder ons.
Hoe speelt PSV?quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie toornstra goede dingen doen.
Dat geloof ik dan weer graag.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
al is met roda weinig mis. Na MVV de mooiste club van limburg
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groninger museumErg mooi lekker down-to-earth museum, ook een architectonisch wonder.
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Misschien kan je een leuke jongen meenemen, ik noem een opreis.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
Mooier dan Rapid, Juliana en vv Bleijerheidequote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Fortuna '54?
Wel een mooi liveverslag. Ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niksquote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
al is met roda weinig mis. Na MVV de mooiste club van limburg
Is inderdaad een leuk museum, zelf zou ik wel even wachten op een expositie die je belangstelling heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |