quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
opreis is geen neger, ik wil zijn gevoelens niet kwetsen. Dit houden we onder ons.
Hoe speelt PSV?quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie toornstra goede dingen doen.
Dat geloof ik dan weer graag.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
al is met roda weinig mis. Na MVV de mooiste club van limburg
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groninger museumErg mooi lekker down-to-earth museum, ook een architectonisch wonder.
Jaquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Misschien kan je een leuke jongen meenemen, ik noem een opreis.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
Mooier dan Rapid, Juliana en vv Bleijerheidequote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Fortuna '54?
Wel een mooi liveverslag. Ik geniet met volle teugen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wist je al. Maar je wil het graag nog eens horen.
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niksquote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
al is met roda weinig mis. Na MVV de mooiste club van limburg
Is inderdaad een leuk museum, zelf zou ik wel even wachten op een expositie die je belangstelling heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alors het volgende:
[..]
Bedankt voor deze tip. Ik zal binnenkort zeker een bezoek brengen aan dat schitterende museum.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rotterdam bijna weer plat
Beetje rustig he LRquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niks
Alweer zo'n goede tip, wat ben je gul Johannes. Ik zal het voorstellen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke jongen meenemen, ik noem een opreis.
hihi jij snapt hemquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel leuk dat je er "Van Limburg" bijzet. Dan zegt het uiteindelijk nog niks
Dat is Serero hahahaquote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet die vuilniszak op het veld?
De Koning van Groningen, Jan Albert Sichterman en zijn huisdier neushoorn is erg interessant anders.quote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Is inderdaad een leuk museum, zelf zou ik wel even wachten op een expositie die je belangstelling heeft.
Zal een hint van een supporter zijn, dat dit Feyenoord elftal bij het vuil gezet kan wordenquote:Op zondag 21 september 2014 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet die vuilniszak op het veld?
quote:Op zondag 21 september 2014 14:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zal een hint van een supporter zijn, dat dit Feyenoord elftal bij het vuil gezet kan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |