Te Vrede.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijke 11 Feyenoord volgens AD: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo, El Ahmadi, Clasie, Vilhena, Toornstra, Te Vrede, Manu
Ghehehehe. Kongolo weer op linksback, genot.
Die blijft voor eeuwig de depressieve houding van een PLUS-vakkenvuller houden. Misschien kunnen ze hem uitnodigen als figurant op de achtergrond in de PLUS-reclames.quote:
Veltman speelt tegen tegenstanders waar Van Beek van mag dromen. Dan is het niet zo gek dat hij blundert.quote:
Van Beek komt Te Vrede heus wel eens tegen op de training neem ik aan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veltman speelt tegen tegenstanders waar Van Beek van mag dromen. Dan is het niet zo gek dat hij blundert.
Ok.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag vandaag in Rotterdam een knul met een Feyenoordshirtje rondrijden in zijn auto en later uitstappen.
Die denkt serieus dat er morgen geen afstraffing volgt in De Kuip door Ajax.
Ja vooral je shirt alleen aandoen als je denkt te gaan winnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag vandaag in Rotterdam een knul met een Feyenoordshirtje rondrijden in zijn auto en later uitstappen.
Ik zag vandaag een autist rondrijden in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Moest je DJen in Rotterdam, Matsoe Matsoe?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een autist rondrijden in Rotterdam.
Moest gelijk aan jou denken.
topverhaal manquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Voor even welquote:Op zondag 21 september 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niettt. Vermeer gaat Feyenoord op de been houden
Zekerquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan gaan we hard juichen, toch?
Komt goed.quote:Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
Ik stel me zulk iets voor.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt goed.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en dan vinden ze het raar waarom er geen uitpubliek meer aanwezig mag zijn bij de Klassiekerquote:Feyenoordsupporters hebben op het traject Gouda-Rotterdam overlast veroorzaakt in treinen en vernielingen aangericht.
Een trein moest tijdelijk ontruimd worden omdat er vuurwerk in werd afgestoken. Een andere trein is volgens een NS-woordvoerder "zo toegetakeld en vernield dat deze uit dienst genomen moest worden".
De NS gaat proberen de schade te verhalen op de daders.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt goed.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geweldige argumentatie.quote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef marcodej het volgende:
Feyenoord gaat winnen. Een grote club verliest nooit drie wedstrijden achter elkaar.
En het is een wedstrijd op zich.
Haha, die was vorige week na een kwartier al bekaf.quote:
En in dat kwartier wel al bijna 2 goals gemaaktquote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldige argumentatie.
[..]
Haha, die was vorige week na een kwartier al bekaf.
Maar helaas maar 1, waardoor er thuis verloren werd van Willem II.quote:Op zondag 21 september 2014 13:38 schreef Seam het volgende:
[..]
En in dat kwartier wel al bijna 2 goals gemaakt
Ik neem mijn woorden terug, perfecte opstellingquote:Op zondag 21 september 2014 12:36 schreef Kerftminister het volgende:
Bange Fred heeft weer geen idee wat die aan het doen is.
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je vrijdag VI niet gezien hebt.quote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geweldige argumentatie.
[..]
Haha, die was vorige week na een kwartier al bekaf.
Ik schaam me kapot verdomme.quote:Op zondag 21 september 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt pijnlijk duidelijk dat je vrijdag VI niet gezien hebt.
Topic is gisteren pas aangemaakt. Rest is dus gewoon in de clubtopics besproken.quote:Op zondag 21 september 2014 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Klassieker is dood joh, amper 3 pagina's
Dit topic is ook pas gisteren geopend, Hanzy.quote:Op zondag 21 september 2014 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is ook al een tijdje niet meer de wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wil je graag he?quote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook al een tijdje niet meer de wedstrijd van het jaar.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook al een tijdje niet meer de wedstrijd van het jaar.
Jaloers zijn dat het niet meer de wedstrijd van het jaar is? Ik ben niet voor Ajax of Feyenoordquote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, je zal wel jaloers zijn ofzo.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feyenoord ziet er sterk uit met Toornstra-Clasie-El Ahmadi en Boëtius-Kazim voorin.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jaloers zijn dat het niet meer de wedstrijd van het jaar is? Ik ben niet voor Ajax of Feyenoord
Boetiusquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Minimale overwinning voor Feyenoord denk ik. Ajax zonder Schone is redelijk matig, Feyenoord ziet er sterk uit met Toornstra-Clasie-El Ahmadi en Boëtius-Kazim voorin.
We zullen zienquote:
Matige grapquote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Minimale overwinning voor Feyenoord denk ik. Ajax zonder Schone is redelijk matig, Feyenoord ziet er sterk uit met Toornstra-Clasie-El Ahmadi en Boëtius-Kazim voorin.
En bij Dordrecht 90?quote:Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
Deze verdediging zouden ze bij Excelsior nog wegsturen.
DMquote:Op zondag 21 september 2014 14:31 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand een "eersterijsport" of "Janlul" voor mij met NL commentaar?
Daar kunnen ze al helemáál niet mee, die van Geel heeft daar een berg narigheid binnengebracht dat wil je niet weten.quote:
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zwitserland speelt vandaag helemaal niet.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:32 schreef Mani89 het volgende:
De traditionele Feyenoord-storm van 10 minuten, daarna is het gebeurd.
Kazim is na 10 minuten ook bekaf.quote:Op zondag 21 september 2014 14:32 schreef Mani89 het volgende:
De traditionele Feyenoord-storm van 10 minuten, daarna is het gebeurd.
ik loop 2 minuten achterquote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat was dus echt geen overtreding van Toornstra
waarop?quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Jezus man als je hier geld op had ingezet
Feyenoord moet eerst 100 kansen missen voor ze scoren, dat kan je zelfs tegen Willem 2 niet permitteren.quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sow, had al 2-0 kunnen staan
quote:Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Het waren 5 fantastische minuten, de eerste Feyenoord supporters verlaten het stadion.
en een tegenstander die kan voetballenquote:Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tegen PEC in de Kuip kwam kwam Ajax ook al vroeg op een 0-1 voorsprong door Van Rhijn. Nu mist alleen het vuurwerk nog..
quote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha Drizzt z'n stream ligt weer achter.
En kwaliteit.quote:Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tegen PEC in de Kuip kwam kwam Ajax ook al vroeg op een 0-1 voorsprong door Van Rhijn. Nu mist alleen het vuurwerk nog..
doen we alleen op een weilandquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal Ajax hools hier, maar waarom niet gewoon met een groepje meeten daar in de kuip tussen de Feyenoorders
Bianconerigod.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef bianconeri het volgende:
Seriously waarom boeit iedereen deze wedstrijd zo... 2 gevallen clubs die geen bal meer voorstellen.
Feyenoord stelt zelfs in de Eredivisie niet veel meer voor. 2 teams met waardeloze spelers.
Lekker boeiend. Get a life.
Ja heerlijk tussen al die doorgesnoven mafkezenquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal Ajax hools hier, maar waarom niet gewoon met een groepje meeten daar in de kuip tussen de Feyenoorders
Ja man. Want Van Rhijn neemt normaal de vrije trappen. Kut 422 met je gelul, vegtuquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Vermeer die niet eens weet hoe zijn ex-medespelers een vrije trap nemen
Ik doe niet aan meets.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik moet jou niet tegenkomen vriend, ik maak je helemaal kapot!quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef bianconeri het volgende:
Seriously waarom boeit iedereen deze wedstrijd zo... 2 gevallen clubs die geen bal meer voorstellen.
Feyenoord stelt zelfs in de Eredivisie niet veel meer voor. 2 teams met waardeloze spelers.
Alsof Ricca niet op de training vrije trappen neemt, beunkonijn.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want Van Rhijn neemt normaal de vrije trappen. Kut 422 met je gelul, vegtu
Uh, ja..quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Vermeer die niet eens weet hoe zijn ex-medespelers een vrije trap nemen
Wat was dat een ongelofelijke grafwedstrijd ja. Snel vergeten en volgende week beter.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het oogaids van gisteren is nu al ruimschoots goedgemaakt.
Tuurlijk wel, die goal wordt afgekeurd in de rust.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd nog in 0-0 eindigt.
Ik denk niet dat er iemand moet lachen om je grapje.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd nog in 0-0 eindigt.
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tetequote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat was dat een ongelofelijke grafwedstrijd ja. Snel vergeten en volgende week beter.
Net alsof Celtic - Rangers, West Ham - Millwall etc. niks meer zou voorstellen. Rare reactie van een raar persoon dit.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef bianconeri het volgende:
Tete is baas.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tete
In de Kuip? Zeg niet van die rare dingen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef IMVHI het volgende:
Die opgefokte idioten achter die grensrechter
Ik ben neutraal (Zwitserland ook wel), maar om onduidelijke redenen willen de Feyenoorders niet gezellig met mij de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat opstootje met natrappen? Was niet helemaal goed te zien in stadion, heb sv niet meer gezien. Wat gebeurde er precies? Hadden beide niet gewoon geel moeten hebben?quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tete
Allemaal nette mensenquote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip? Zeg niet van die rare dingen.
Als jij ooit naar het PLS komt, kijk ik wel gezellig een wedstrijd met jou. Ben dan wel geen Feyenoorder, maargoed.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben neutraal (Zwitserland ook wel), maar om onduidelijke redenen willen de Feyenoorders niet gezellig met mij de wedstrijd kijken.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermeer deed een Timmer
[ afbeelding ]
Dit is in HD
Beide geel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat opstootje met natrappen? Was niet helemaal goed te zien in stadion, heb sv niet meer gezien. Wat gebeurde er precies? Hadden beide niet gewoon geel moeten hebben?
Zo vaak ben ik niet te bewonderen in Limburg vrees ik.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als jij ooit naar het PLS komt, kijk ik wel gezellig een wedstrijd met jou. Ben dan wel geen Feyenoorder, maargoed.
Vast wel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef hottentot het volgende:
Kun je ook wedden op hoe vaak de lat geraakt word?
GGMM een DM sturen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef hottentot het volgende:
Kun je ook wedden op hoe vaak de lat geraakt word?
Zonde, gemiste kans.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik niet te bewonderen in Limburg vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]wat een god
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 14:43:25 ]
Dan zeg ik het welquote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn anonymousz/powerloungen gebleven? 3e keer latgod
quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Leuk voor hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Spoiler, TRquote:Op zondag 21 september 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ondanks vingers in mijn oren te doen weet ik nu dat een bepaalde voetballer gescoord heeft voor United.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |