Zo vaak ben ik niet te bewonderen in Limburg vrees ik.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Als jij ooit naar het PLS komt, kijk ik wel gezellig een wedstrijd met jou. Ben dan wel geen Feyenoorder, maargoed.
Vast wel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef hottentot het volgende:
Kun je ook wedden op hoe vaak de lat geraakt word?
GGMM een DM sturen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef hottentot het volgende:
Kun je ook wedden op hoe vaak de lat geraakt word?
Zonde, gemiste kans.quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo vaak ben ik niet te bewonderen in Limburg vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]wat een god
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 14:43:25 ]
Dan zeg ik het welquote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef KingRoland het volgende:
Waar zijn anonymousz/powerloungen gebleven? 3e keer latgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |