Ik ben neutraal (Zwitserland ook wel), maar om onduidelijke redenen willen de Feyenoorders niet gezellig met mij de wedstrijd kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal Ajax hools hier, maar waarom niet gewoon met een groepje meeten daar in de kuip tussen de Feyenoorders
Dat opstootje met natrappen? Was niet helemaal goed te zien in stadion, heb sv niet meer gezien. Wat gebeurde er precies? Hadden beide niet gewoon geel moeten hebben?quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tete
Allemaal nette mensenquote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip? Zeg niet van die rare dingen.
Als jij ooit naar het PLS komt, kijk ik wel gezellig een wedstrijd met jou. Ben dan wel geen Feyenoorder, maargoed.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben neutraal (Zwitserland ook wel), maar om onduidelijke redenen willen de Feyenoorders niet gezellig met mij de wedstrijd kijken.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vermeer deed een Timmer
[ afbeelding ]
Dit is in HD
Beide geel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat opstootje met natrappen? Was niet helemaal goed te zien in stadion, heb sv niet meer gezien. Wat gebeurde er precies? Hadden beide niet gewoon geel moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |