Ja heerlijk tussen al die doorgesnoven mafkezenquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal Ajax hools hier, maar waarom niet gewoon met een groepje meeten daar in de kuip tussen de Feyenoorders
Ja man. Want Van Rhijn neemt normaal de vrije trappen. Kut 422 met je gelul, vegtuquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Vermeer die niet eens weet hoe zijn ex-medespelers een vrije trap nemen
Ik doe niet aan meets.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
Allemaal Ajax hools hier, maar waarom niet gewoon met een groepje meeten daar in de kuip tussen de Feyenoorders
Ik moet jou niet tegenkomen vriend, ik maak je helemaal kapot!quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef bianconeri het volgende:
Seriously waarom boeit iedereen deze wedstrijd zo... 2 gevallen clubs die geen bal meer voorstellen.
Feyenoord stelt zelfs in de Eredivisie niet veel meer voor. 2 teams met waardeloze spelers.
Lekker boeiend. Get a life.
Alsof Ricca niet op de training vrije trappen neemt, beunkonijn.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man. Want Van Rhijn neemt normaal de vrije trappen. Kut 422 met je gelul, vegtu
Uh, ja..quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Vermeer die niet eens weet hoe zijn ex-medespelers een vrije trap nemen
Wat was dat een ongelofelijke grafwedstrijd ja. Snel vergeten en volgende week beter.quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het oogaids van gisteren is nu al ruimschoots goedgemaakt.
Tuurlijk wel, die goal wordt afgekeurd in de rust.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd nog in 0-0 eindigt.
Ik denk niet dat er iemand moet lachen om je grapje.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk niet dat de wedstrijd nog in 0-0 eindigt.
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tetequote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat was dat een ongelofelijke grafwedstrijd ja. Snel vergeten en volgende week beter.
Net alsof Celtic - Rangers, West Ham - Millwall etc. niks meer zou voorstellen. Rare reactie van een raar persoon dit.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef bianconeri het volgende:
Seriously waarom boeit iedereen deze wedstrijd zo... 2 gevallen clubs die geen bal meer voorstellen.
Feyenoord stelt zelfs in de Eredivisie niet veel meer voor. 2 teams met waardeloze spelers.
Lekker boeiend. Get a life.
Tete is baas.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb de samenvatting teruggekeken. Ik moest keihard lachen om Frank Demouge vs Kenny Tete
In de Kuip? Zeg niet van die rare dingen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef IMVHI het volgende:
Die opgefokte idioten achter die grensrechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |