Ok.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag vandaag in Rotterdam een knul met een Feyenoordshirtje rondrijden in zijn auto en later uitstappen.
Die denkt serieus dat er morgen geen afstraffing volgt in De Kuip door Ajax.
Ja vooral je shirt alleen aandoen als je denkt te gaan winnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zag vandaag in Rotterdam een knul met een Feyenoordshirtje rondrijden in zijn auto en later uitstappen.
Ik zag vandaag een autist rondrijden in Rotterdam.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Moest je DJen in Rotterdam, Matsoe Matsoe?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een autist rondrijden in Rotterdam.
Moest gelijk aan jou denken.
topverhaal manquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:48 schreef Iwanius het volgende:
Voor even welquote:Op zondag 21 september 2014 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niettt. Vermeer gaat Feyenoord op de been houden
Zekerquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan gaan we hard juichen, toch?
Komt goed.quote:Op zondag 21 september 2014 12:51 schreef alors het volgende:
[..]
Zeker
[ afbeelding ]
Ik stel me zulk iets voor.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Komt goed.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en dan vinden ze het raar waarom er geen uitpubliek meer aanwezig mag zijn bij de Klassiekerquote:Feyenoordsupporters hebben op het traject Gouda-Rotterdam overlast veroorzaakt in treinen en vernielingen aangericht.
Een trein moest tijdelijk ontruimd worden omdat er vuurwerk in werd afgestoken. Een andere trein is volgens een NS-woordvoerder "zo toegetakeld en vernield dat deze uit dienst genomen moest worden".
De NS gaat proberen de schade te verhalen op de daders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |