Zou Iker Casillas hem gehad hebben?quote:Op zondag 21 september 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrije trap over het muurtje. Vermeer blijft aan de grond vaststaan. Niet echt een gifje waardig.
Hij maakte een statement tegen al die showduiken van Piet.quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziet er altijd wat knullig uit als een keeper niks doet.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom janlul, 1e rij heeft prima beeld van fox
Wel TT gelezen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar was jij? ik hoorde nog geen latgod van jou
Hij loopt 4 minuten achter.quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Randstedelingen hebben er vaak geen weet van hoe mooi het in de provincie isquote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij maakte een statement tegen al die showduiken van Piet.
Ahzo, dat kan natuurlijk. Wat vond je van je Robbengod?quote:Op zondag 21 september 2014 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar ik heb liever een post.
Je hebt ook beelden gefilmd vanaf een telefoon.quote:Op zondag 21 september 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mooie camerabeelden van FOX.
Ja maar... ik erken jouw grootsheid toch wel gewoon?quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd weer dat gehaat op limburg van je
Doe maar tof met je betaal tv.quote:
Als er niemand was die kon kijken hadden de servers het toch niet zwaar?quote:
Daar kijk ik ookquote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |