tis geen hamiltonquote:Op zondag 21 september 2014 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
Wat ik dus zei over Rosberg en inhalen ...
En de stuur-functie, neem ik aanquote:Op zondag 21 september 2014 14:10 schreef Wombcat het volgende:
Rosberg heeft nog steeds een probleem met zijn stuur. Alleen zijn gearchange werkt.
Ja, hij is een klootzakquote:Op zondag 21 september 2014 14:10 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Er is iets mis met Magnussen, Button is 1,2 sec sneller
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op zondag 21 september 2014 14:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En de stuur-functie, neem ik aan
Geen idee. Zou idd ook wel eens niet kunnen werken.quote:En DRS?
Dan issie het haasje, als dat zo is.quote:Op zondag 21 september 2014 14:11 schreef Wombcat het volgende:
Geen idee. Zou idd ook wel eens niet kunnen werken.
te hete remmen, dus koelen, veiligheidsissue en dus mag het?quote:Op zondag 21 september 2014 14:11 schreef sasquatsch het volgende:
Hoorde ik daar een fout bericht van Red Bull?
Pull right if you can mag toch niet meer?
iddquote:Op zondag 21 september 2014 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
Toch heeft Alonso een plek gewonnen met dat "late remmen"
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef Googolplexian het volgende:
DAT mag niet meer, Torro Rosso!
Ja, maar hier wirden directe aanwijzingen gegeven over hie te rijden. Dus die laatste opmerking was er imho een te veel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
te hete remmen, dus koelen, veiligheidsissue en dus mag het?
Het is een instructie die niets te maken heeft met de techniek maar met hoe de coureur rijdt. Klaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus ''Attack Magnussen'' mag dan ook nog? Das toch een instructie dat Daniil sneller mag rijden
Anders dan 'Mag is sneller in sector 3" lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus ''Attack Magnussen'' mag dan ook nog? Das toch een instructie dat Daniil sneller mag rijden
Dat is ''neem bocht 4 ruimer'' of ''niet over die curb rijden'' ook, en die mogen ook niet mee. Niet klaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is een instructie die niets te maken heeft met de techniek maar met hoe de coureur rijdt. Klaar.
Hij als een debiel rijdt. Net zoals Button, maar die iets minder. Als een kneus de Williams' aanvallenquote:
Daarom post ik, toen ben ik terug naar boven gelopenquote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben anders al 5 minuten reclame aan het kijken op RTL...
Vooral zo vroeg in de race lijkt me dat wel ja.quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel vertellen dat hij goed met de brandstof zit is eigenlijk ook een aanwijzing hoe hij moet rijden
Ben overgestapt op een stream van Sky.quote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben anders al 5 minuten reclame aan het kijken op RTL...
dan tikt ie m er vanafquote:Op zondag 21 september 2014 14:21 schreef Twieki het volgende:
ROS 5 sec per ronde langzamer dan HAM. Wanneer wordt ROS gelapt?
Hij staat in de pits voor hij gelapt wordt.quote:Op zondag 21 september 2014 14:21 schreef Twieki het volgende:
ROS 5 sec per ronde langzamer dan HAM. Wanneer wordt ROS gelapt?
Dan richt ik een Rosberg fanclub op.quote:
Net superbowl dus! 3,5 uur uitzending en 20 minuutjes spelen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Dside het volgende:
Amerikaanse stream zend 5 minuten reclame uit en dan 3 minuten de race. Wtf gewoon..![]()
Stream via XBMC.quote:
Hij kan alleen schakelen, verder niks.quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Fer het volgende:
Ik denk dat Rosberg zijn DRS niet kan inschakelen met kapot stuur.
Idd. Dit is zinloos zo.quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg gaat uitvaller worden. Zal niet lang meer duren
ALO wel dichterbij gekomenquote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef opreis het volgende:
Vettel kan Hamilton ook niet meer bijhouden, ik denk dat ie gewoon zn 2de plek aan het consolideren is.
Nog steeds niet weten dat Ecclestone de regels niet opsteltquote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, ecclestone heeft de debiele regels inmiddels ook doorgevoerd lees ik. Blij als die weg is, niets anders dan F1 kapot gemaakt die vent met z'n regeltjes die nergens op slaan.
De enige manier waarop hij de F1 verlaat is tussen zes plankjes ben ik bang.quote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef S95Sedan het volgende:
Ah, ecclestone heeft de debiele regels inmiddels ook doorgevoerd lees ik. Blij als die weg is, niets anders dan F1 kapot gemaakt die vent met z'n regeltjes die nergens op slaan.
Hadden ze gezegd, dat ze zijn stuurtje gingen vervangen....quote:
Oneens. Hamilton is al vaker uitgevallen dan Rosberg, dus het werd tijd dat Rosberg ook een keertje uitviel.quote:Op zondag 21 september 2014 14:32 schreef kepler het volgende:
Jammer van Rosberg, had toch liever gezien dat het op de baan uitgevochten wordt...
gras is groenquote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
McLaren is echt zo dom ffs
Geen SC, dus pechquote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Dat vond ik ook jammer, zulke uitvalbeurten zijn altijd zinloosquote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef Twieki het volgende:
[..]
Oneens. Hamilton is al vaker uitgevallen dan Rosberg, dus het werd tijd dat Rosberg ook een keertje uitviel.
Anders moet je eens een C.V. opsturen naar zequote:Op zondag 21 september 2014 14:33 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
dit precies jaquote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Anders moet je eens een C.V. opsturen naar ze [ afbeelding ] Blijkbaar weet je ze het altijd wel beter te vertellen......
Het is idd logisch om een 2 stopper te doen als de hardere band 1,5 sec langzamer is...quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Anders moet je eens een C.V. opsturen naar ze [ afbeelding ] Blijkbaar weet je ze het altijd wel beter te vertellen......
quote:
http://www.mclaren-jobs.com/quote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het is idd logisch om een 2 stopper te doen als de hardere band 1,5 sec langzamer is...
Oooohquote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dat hij dan straks met de dubbele punten regel WK wordt
ff outfitje wisselen en 'helpen' bij de pitstops van Hamiltonquote:Op zondag 21 september 2014 14:35 schreef nils7 het volgende:
Hij stapt straks in en rijdt LH eraf... let maar op!
quote:Op zondag 21 september 2014 14:38 schreef Ermanon het volgende:
WTF, 2 liters kilo minder voor Hamilton.
het is maar wat je strijd noemtquote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Wel leuk dat er om P2 wat strijd is
Zei Mol ook de snelste race (2009) ging in 1:56 ofzoquote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef zoem het volgende:
21/61 en al 45min voorbij; wordt een lange zit.
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig? Maldo rijdt immers nog.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef zoem het volgende:
21/61 en al 45min voorbij; wordt een lange zit.
Inhalen hier is niet zo makkelijk, als Alonso er straks dichter achter zit krijgt ie ook nog last van dirty air. zou alleen met undercut ofzo kunnen of in de pits maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat VET niet redden.
Effe een Fok! statement erachteraan : IK HOOP DAT ZE ELKAAR ERAF RIJDEN!
afgaande op het verleden is die kans 100%quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig?
De vraag is niet ''of'' maar ''wanneer''......quote:Maldo rijdt immers nog.
Ja, GRO pit vroeg en MAL gooit hem in de muur, GRO wint.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig? Maldo rijdt immers nog.
Eens, was me daarnet ook al aan het ergeren omdat ze 15 seconden dat dakterras laten zien waar je enkel 3 verstralers zietquote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die luchtshots? Je ziet door andere wegen, bomen en andere dingen praktisch niks.
De heli voegt idd weinig toe.quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die luchtshots? Je ziet door andere wegen, bomen en andere dingen praktisch niks.
Goeie tactiek dat ze dat niet eerder hebben gedaan...quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja, GRO pit vroeg en MAL gooit hem in de muur, GRO wint.
Er is ook een camera stand punt (net voor dat stadion gedeelte) waar je meer bomen ziet dan iets anders...quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
pff, het is dat de zender het in beeld brengt, maar anders had ik RTL Duitsland al lang uitgezetquote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is RTL Duitsland toch afschuwelijk. Dan maar Sky F1 streamen naar de chromecast op tv. Jammer, F1 kijken anno 2014. Sport 1 is me de 15 euro per maand niet waard...
Ach, als ze 70 jaar geleden hadden gewonnen was er alleen RTL Deutschland Über Alles.quote:Op zondag 21 september 2014 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
pff, het is dat de zender het in beeld brengt, maar anders had ik RTL Duitsland al lang uitgezet
supersoftquote:
kijk dan gewoon skyquote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef JohnB52 het volgende:
Het is al niet spannend, maar dankzij RTL nog minder...
quote:
Alsof Fox Sports m niet achter de decoder houdt..quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef alwaysonhold het volgende:
Jammer dat dus pas in 2016 F1 misschien weer op het open net komt.
Was het niet een ''vuile kut-spanjool met zijn vieze kut truukjesquote:
Grosjeanquote:
jawelquote:Op zondag 21 september 2014 14:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Was het niet een ''vuile kut-spanjool met zijn vieze kut truukjes![]()
_!!!'' ??
Hey man, you're a little bit latequote:Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
''Hey man, that's a little bit late''
wel eerlijkquote:Op zondag 21 september 2014 15:05 schreef Sinister-D- het volgende:
''Hey man, that's a little bit late''
neequote:
Bezems, bedoel je?quote:Op zondag 21 september 2014 15:08 schreef Sinister-D- het volgende:
Borstels kennen ze nog niet in Singapore![]()
Nee, borstels. Ofwel beursjtels....quote:
Snap SBS en RTL niet, als Max in een sub top wagen komt te rijden dan zal er echt wel animo zijn voor de f1 voor groot aantal kijkers.quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
[..]
Alsof Fox Sports m niet achter de decoder houdt..
Nop, maar volgens mij mag je langer.quote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
Halen ze de 61 ronden wel binnen 2 uur?
snelste race hier was 1:56 dus denk t nietquote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef Wombcat het volgende:
Halen ze de 61 ronden wel binnen 2 uur?
Ja maar dan krijg je RTL hoeveelheden reclamen...quote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Snap SBS en RTL niet, als Max in een sub top wagen komt te rijden dan zal er echt wel animo zijn voor de f1 voor groot aantal kijkers.
Da's gunstig voor Alonso.quote:
Huh?quote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nop, maar volgens mij mag je langer.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef JohnB52 het volgende:
Magnussen doet alsof ie heeft gewonnen?
Wiens oor?quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Aah gelukkig, ik begon de earial shots al te missen
Earial shots?quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik hoef hun oren niet te zien hoorquote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Ach tijdens de SCquote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Is het weer tijd voor grindbakgrappen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:13 schreef Fer het volgende:
[..]
Jos ging ooit de grindbak in hierdoor.
Rechter van Lauda.....quote:
Grindbak, die worden toch allemaal afgeschaft?quote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Is het weer tijd voor grindbakgrappen?
quote:
Jajaja, typoquote:
nee nee hoe langer hoe beter voor ALOquote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
SCHIET OP MET DIE SC, GODVERSE KUTZOOI![]()
__!!!
Beter voor Vettel juistquote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
nee nee hoe langer hoe beter voor ALO
Ze moeten even een voorvleugel weghalen, dat doe je niet zomaar hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
__!!!
dan was ie allang lek gegaanquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
Grote kans dat HAM lek gaat ... en op een verkeerd punt (dus BOEM).
WTFIEMAND IS MET MIJN ACCOUNT AAN HET POSTEN!!!!!quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Sinister-D- het volgende:
__!!!
CAPSLOCK SUNDAYquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTFIEMAND IS MET MIJN ACCOUNT AAN HET POSTEN!!!!!
HOERUHTYFUSquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTFIEMAND IS MET MIJN ACCOUNT AAN HET POSTEN!!!!!
Zo lang zal wel zeer doen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
HOERUHTYFUSDIE SC ZOLANG SLAAT TOCH OOK ALS EEN PIK OP EEN DRUMSTEL!
!!
Duurde lang.quote:Op zondag 21 september 2014 15:22 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Heb ff snel uitgerekend, nog 21 ronden.
Zolang dat Gutierrez zich ondertussen al unlapped heeftquote:
Denk niet dat Vettel daar aan mee wil werkenquote:Op zondag 21 september 2014 15:22 schreef Nober het volgende:
Ricciardo moet nog wel even voorbij Vettel, zie WK stand.
Een bagger sky f1 stream nemenquote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
restart gewoon niet op RTL Duitsland. Lijkt bijna wel de Nederlandse RTL wel die het ook altijd flikte
Beetje valse hoop geven hierquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Googolplexian het volgende:
Grote kans dat HAM lek gaat ... en op een verkeerd punt (dus BOEM).
massa zie ik gele Pirelliquote:Op zondag 21 september 2014 15:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Massa en Bottas zijn toch op SS?
Nee, de gele zie ik nu.quote:Op zondag 21 september 2014 15:24 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Massa en Bottas zijn toch op SS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |