het is maar wat je strijd noemtquote:Op zondag 21 september 2014 14:42 schreef Peterselieman het volgende:
Wel leuk dat er om P2 wat strijd is
Zei Mol ook de snelste race (2009) ging in 1:56 ofzoquote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef zoem het volgende:
21/61 en al 45min voorbij; wordt een lange zit.
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig? Maldo rijdt immers nog.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef zoem het volgende:
21/61 en al 45min voorbij; wordt een lange zit.
Inhalen hier is niet zo makkelijk, als Alonso er straks dichter achter zit krijgt ie ook nog last van dirty air. zou alleen met undercut ofzo kunnen of in de pits maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Googolplexian het volgende:
Gaat VET niet redden.
Effe een Fok! statement erachteraan : IK HOOP DAT ZE ELKAAR ERAF RIJDEN!
afgaande op het verleden is die kans 100%quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig?
De vraag is niet ''of'' maar ''wanneer''......quote:Maldo rijdt immers nog.
Ja, GRO pit vroeg en MAL gooit hem in de muur, GRO wint.quote:Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Twieki het volgende:
[..]
Zeker als er ook nog een SC bij komt. Die kans is toch redelijk aanwezig? Maldo rijdt immers nog.
Eens, was me daarnet ook al aan het ergeren omdat ze 15 seconden dat dakterras laten zien waar je enkel 3 verstralers zietquote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die luchtshots? Je ziet door andere wegen, bomen en andere dingen praktisch niks.
De heli voegt idd weinig toe.quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
Ergeren jullie je ook aan die luchtshots? Je ziet door andere wegen, bomen en andere dingen praktisch niks.
Goeie tactiek dat ze dat niet eerder hebben gedaan...quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja, GRO pit vroeg en MAL gooit hem in de muur, GRO wint.
Er is ook een camera stand punt (net voor dat stadion gedeelte) waar je meer bomen ziet dan iets anders...quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Twieki het volgende:
pff, het is dat de zender het in beeld brengt, maar anders had ik RTL Duitsland al lang uitgezetquote:Op zondag 21 september 2014 14:47 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is RTL Duitsland toch afschuwelijk. Dan maar Sky F1 streamen naar de chromecast op tv. Jammer, F1 kijken anno 2014. Sport 1 is me de 15 euro per maand niet waard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |