Anders dan 'Mag is sneller in sector 3" lijkt me.quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Dus ''Attack Magnussen'' mag dan ook nog? Das toch een instructie dat Daniil sneller mag rijden
Dat is ''neem bocht 4 ruimer'' of ''niet over die curb rijden'' ook, en die mogen ook niet mee. Niet klaar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het is een instructie die niets te maken heeft met de techniek maar met hoe de coureur rijdt. Klaar.
Hij als een debiel rijdt. Net zoals Button, maar die iets minder. Als een kneus de Williams' aanvallenquote:
Daarom post ik, toen ben ik terug naar boven gelopenquote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben anders al 5 minuten reclame aan het kijken op RTL...
Vooral zo vroeg in de race lijkt me dat wel ja.quote:Op zondag 21 september 2014 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
Vettel vertellen dat hij goed met de brandstof zit is eigenlijk ook een aanwijzing hoe hij moet rijden
Ben overgestapt op een stream van Sky.quote:Op zondag 21 september 2014 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben anders al 5 minuten reclame aan het kijken op RTL...
dan tikt ie m er vanafquote:Op zondag 21 september 2014 14:21 schreef Twieki het volgende:
ROS 5 sec per ronde langzamer dan HAM. Wanneer wordt ROS gelapt?
Hij staat in de pits voor hij gelapt wordt.quote:Op zondag 21 september 2014 14:21 schreef Twieki het volgende:
ROS 5 sec per ronde langzamer dan HAM. Wanneer wordt ROS gelapt?
Dan richt ik een Rosberg fanclub op.quote:
Net superbowl dus! 3,5 uur uitzending en 20 minuutjes spelen.quote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Dside het volgende:
Amerikaanse stream zend 5 minuten reclame uit en dan 3 minuten de race. Wtf gewoon..![]()
Stream via XBMC.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |