abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:26:58 #1
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144694953



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Steroïden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Doelstellingen van de leden voor 31-12-2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144695447
Totaal niet voor échte mannen, maar moest toch even lachen.

Schijnbaar is vet ongezond. Vanaf 1:20 :D
Vandaag een 4RM gezet met de deadlifts op 132,5kg, volgende week een 1RM (6e week Candito) proberen. Zaten meer reps in denk ik, maarja Candito eh. Squats helaas niet kunnen doen vanwege een pijnlijke knie (patella maltracking, door m'n rechter enkel die de flexibiliteit heeft van een schuilkelder :'().

Zit een beetje te twijfelen tussen wat niet en wat wel aan te schaffen voor een powercage pulley.

Zat te denken aan het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)CBFrontPulldown.html (wide grip)
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/CBSeatedRow.html (small/triangle grip)
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBPushdownRope.html (tricep touw)

Geen idee hoe die dingen heten maar goed. Iemand hier met ervaring?

[ Bericht 27% gewijzigd door Lightweight op 19-09-2014 16:10:47 ]
pi_144697244
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:44 schreef Lightweight het volgende:
Totaal niet voor échte mannen, maar moest toch even lachen.

Schijnbaar is vet ongezond. Vanaf 1:20 :D
Vandaag een 4RM gezet met de deadlifts op 132,5kg, volgende week een 1RM (6e week Candito) proberen. Zaten meer reps in denk ik, maarja Candito eh. Squats helaas niet kunnen doen vanwege een pijnlijke knie (patella maltracking, door m'n rechter enkel die de flexibiliteit heeft van een schuilkelder :'().

Zit een beetje te twijfelen tussen wat niet en wat wel aan te schaffen voor een powercage pulley.

Zat te denken aan het volgende:
http://www.exrx.net/Weigh(...)CBFrontPulldown.html (wide grip)
http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/CBSeatedRow.html (small/triangle grip)
http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/CBPushdownRope.html (tricep touw)

Geen idee hoe die dingen heten maar goed. Iemand hier met ervaring?
Lat bar
rowing grip bar (roeigreep)
tricep rope
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:37:20 #4
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144700742
Jongens, ik ben mijn hele squat feel/groove kwijt en voor mijn gevoel doe ik heel erg een squat-morning zeg maar. 115-120kg voelt al kapot zwaar aan op mijn rug. Voor de vakantie squatte ik 140kg voor 2 reps en 120-135kg voor reps zonder problemen en voelde mijn squat sterker dan ooit..

Iemand die weet hoe ik de groove terug krijg en mijn squat-morning kan fixen? Volgende week even kijkje of ik een filmpje kan maken :).
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:44:02 #5
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144700943
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:37 schreef Cataclyst het volgende:
Jongens, ik ben mijn hele squat feel/groove kwijt en voor mijn gevoel doe ik heel erg een squat-morning zeg maar. 115-120kg voelt al kapot zwaar aan op mijn rug. Voor de vakantie squatte ik 140kg voor 2 reps en 120-135kg voor reps zonder problemen en voelde mijn squat sterker dan ooit..

Iemand die weet hoe ik de groove terug krijg en mijn squat-morning kan fixen? Volgende week even kijkje of ik een filmpje kan maken :).
Ik denk even deloaden op 60 - 70% en op form trainen.
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:56:41 #6
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144701297
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:44 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk even deloaden op 60 - 70% en op form trainen.
Dat lijkt me denk ik wel een handige optie. Denk dat ik ook op mijn ellebogen en tightness moet letten, volgende squat sessie filmpje maken!
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_144702418
Sinds ik mijn eiwit-inname heb verhoogd is mijn ontlasting erg dun en moet ik ook meerdere keren per dag hiervoor naar de WC. Heeft iemand tips qua dieet?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_144703956
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sinds ik mijn eiwit-inname heb verhoogd is mijn ontlasting erg dun en moet ik ook meerdere keren per dag hiervoor naar de WC. Heeft iemand tips qua dieet?
Wat heb je gedaan om je eiwitinname te verhogen?
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144704180
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sinds ik mijn eiwit-inname heb verhoogd is mijn ontlasting erg dun en moet ik ook meerdere keren per dag hiervoor naar de WC. Heeft iemand tips qua dieet?
Havermout?
Geen referral hier.
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:23:06 #10
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144704523
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sinds ik mijn eiwit-inname heb verhoogd is mijn ontlasting erg dun en moet ik ook meerdere keren per dag hiervoor naar de WC. Heeft iemand tips qua dieet?
Meer vezels in je dieet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144708504
Nog tips over de invulling van een voedingsschema? Wat moet er sowieso in? En over de vetten; verzadigde vetten geheel weglaten toch? (althans proberen) en voornamelijk onverzadigd?

De meeste sites praten bij een indeling trouwens alleen over koolhydraten, eiwitten en vetten. Er zit toch veel meer in voeding? Waarom wordt dit dan alleen gebruikt als grote speerpunten?
pi_144708656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Nog tips over de invulling van een voedingsschema? Wat moet er sowieso in? En over de vetten; verzadigde vetten geheel weglaten toch? (althans proberen) en voornamelijk onverzadigd?

De meeste sites praten bij een indeling trouwens alleen over koolhydraten, eiwitten en vetten. Er zit toch veel meer in voeding? Waarom wordt dit dan alleen gebruikt als grote speerpunten?
Macro>micro, als je een beetje afwisseld zit het vaak wel goed met je micro's.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:14:24 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144711817
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef nickhguitar het volgende:
Nog tips over de invulling van een voedingsschema? Wat moet er sowieso in? En over de vetten; verzadigde vetten geheel weglaten toch? (althans proberen) en voornamelijk onverzadigd?

De meeste sites praten bij een indeling trouwens alleen over koolhydraten, eiwitten en vetten. Er zit toch veel meer in voeding? Waarom wordt dit dan alleen gebruikt als grote speerpunten?
Hou voor mijzelf dit altijd aan:
Eiwitten:1,5-2g per kg lichaamsgewicht (100 tot 140 gram eiwitten voor mij)
Vetten: 1g per kg lichaamsgewicht (~65-70 gram vet)
Koolhydraten: Geen minimum, hou aan wat mijn kcal target toe laat. (meestal tussen ~200-350 gram koolhydraten)

Zorg er altijd voor dat ik deze minima hit. Daarna vul ik het gewoon op met wat mij het beste uitkomt. Op die manier blijft het vrij simpel en makkelijk te halen. Het is dus niet zozeer een vast schema, maar een richtlijn die ik gebruik.

Over vetten, lees deze serie eens door:
http://www.bodyrecomposit(...)ry-fats-part-1.html/
http://www.bodyrecomposit(...)ry-fats-part-2.html/
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 20 september 2014 @ 02:53:18 #14
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144714777
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 19:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sinds ik mijn eiwit-inname heb verhoogd is mijn ontlasting erg dun en moet ik ook meerdere keren per dag hiervoor naar de WC. Heeft iemand tips qua dieet?
Macros bijhouden, en niet zomaar verhogen...

Hoe zit je met je macros?
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:41:48 #15
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144719826
LOL, ik mocht van de sportschoolchick de baar bij het benchen niet meer op m'n borst laten komen. :') Het ergste was nog, ze stond dat uit te leggen naast een papier waarop als criterium voor een geldige recordpoging staat: "De baar moet gecontroleerd tot op de borst gebracht worden." :')
pi_144719975
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LOL, ik mocht van de sportschoolchick de baar bij het benchen niet meer op m'n borst laten komen. :') Het ergste was nog, ze stond dat uit te leggen naast een papier waarop als criterium voor een geldige recordpoging staat: "De baar moet gecontroleerd tot op de borst gebracht worden." :')
Zo kut. Ongewilde adviezen.
BEASTMODE
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:49:21 #17
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144720034
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
LOL, ik mocht van de sportschoolchick de baar bij het benchen niet meer op m'n borst laten komen. :') Het ergste was nog, ze stond dat uit te leggen naast een papier waarop als criterium voor een geldige recordpoging staat: "De baar moet gecontroleerd tot op de borst gebracht worden." :')
LOL
Sowiezo is dat een beetje krom om als ongevraagd commentaar te geven aan iemand die diep genoeg gaat en gewoon goed met zn form bezig is.

Het opliften van je hoofd ( heel ligtjes vh bankje af houden actief, n daarbij actief je nekspieren aan te spannen) is trouwens ook een manier om je bench te verbeteren... Is ongelig tijdens een westrijd, maar als je zo traint, en dan eens in de zoveel tijd wel met hoofd op bank traint, kun je sterker worden in bench. En dan zijn dr mensen die meteen daar over durven vallen.

Goed bedoelt waarsch. Maar de manier waarop het gebracht word is vaak een beetje kansloos idd
Lol
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:55:39 #18
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144720193
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LOL
Sowiezo is dat een beetje krom om als ongevraagd commentaar te geven aan iemand die diep genoeg gaat en gewoon goed met zn form bezig is.

Het opliften van je hoofd ( heel ligtjes vh bankje af houden actief, n daarbij actief je nekspieren aan te spannen) is trouwens ook een manier om je bench te verbeteren... Is ongelig tijdens een westrijd, maar als je zo traint, en dan eens in de zoveel tijd wel met hoofd op bank traint, kun je sterker worden in bench. En dan zijn dr mensen die meteen daar over durven vallen.

Goed bedoelt waarsch. Maar de manier waarop het gebracht word is vaak een beetje kansloos idd
Lol
Zo'n halve rom kan inderdaad goed zijn voor je pecs, maar dat is gewoonlijk als voorbereiding en training, niet voor het echie. Ik had haar juist om een spot gevraagd voor een 1RM poging. Een beetje raar dat ze me dat dan gaat aanraden.

Maar goed, gezien haar uiterlijk ze staat er waarschijnlijk niet voor haar sporttalent.
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:58:44 #19
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144720270
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Zo'n halve rom kan inderdaad goed zijn voor je pecs, maar dat is gewoonlijk als voorbereiding en training, niet voor het echie. Ik had haar juist om een spot gevraagd voor een 1RM poging. Een beetje raar dat ze me dat dan gaat aanraden.

Maar goed, gezien haar uiterlijk ze staat er waarschijnlijk niet voor haar sporttalent.
en zie daar de reden dat je haar om een spot vraagt :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:59:27 #20
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144720285
Pre-judging gezien. Denk dat het Phill weer word. Iets droger dan Kai.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:15:14 #21
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144720666
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:49 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LOL
Sowiezo is dat een beetje krom om als ongevraagd commentaar te geven aan iemand die diep genoeg gaat en gewoon goed met zn form bezig is.

Het opliften van je hoofd ( heel ligtjes vh bankje af houden actief, n daarbij actief je nekspieren aan te spannen) is trouwens ook een manier om je bench te verbeteren... Is ongelig tijdens een westrijd, maar als je zo traint, en dan eens in de zoveel tijd wel met hoofd op bank traint, kun je sterker worden in bench. En dan zijn dr mensen die meteen daar over durven vallen.

Goed bedoelt waarsch. Maar de manier waarop het gebracht word is vaak een beetje kansloos idd
Lol
Niks mis met een gecontroleerde cheat.
pi_144720725
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:59 schreef stinkie het volgende:
Pre-judging gezien. Denk dat het Phill weer word. Iets droger dan Kai.
Wie staat er voorop in de beachboy comp?

Trouwens prima training gezet. Laatste tijd meer gelet op techniek en ik merk dat dat z'n vruchten afwerpt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144720784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:14 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hou voor mijzelf dit altijd aan:
Eiwitten:1,5-2g per kg lichaamsgewicht (100 tot 140 gram eiwitten voor mij)
Vetten: 1g per kg lichaamsgewicht (~65-70 gram vet)
Koolhydraten: Geen minimum, hou aan wat mijn kcal target toe laat. (meestal tussen ~200-350 gram koolhydraten)

Zorg er altijd voor dat ik deze minima hit. Daarna vul ik het gewoon op met wat mij het beste uitkomt. Op die manier blijft het vrij simpel en makkelijk te halen. Het is dus niet zozeer een vast schema, maar een richtlijn die ik gebruik.

Over vetten, lees deze serie eens door:
http://www.bodyrecomposit(...)ry-fats-part-1.html/
http://www.bodyrecomposit(...)ry-fats-part-2.html/
Thx, ik zoek ook een soort van basis waarmee ik zelf de indeling verder nog kan maken, een 100% vast schema is ook niks voor mij ;) Maar jij hebt het dus echter over 2g eiwit per kg lichaamsgewicht, terwijl anderen uitgaan van een algehele verdeling van 50/25/25 (koolydraten, eiwtten, vetten)?

quote:
12s.gif Op zaterdag 20 september 2014 02:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Macros bijhouden, en niet zomaar verhogen...

Hoe zit je met je macros?
Ik heb nog niks op papier hoor :P Oefeningen is geen probleem (form e.d.), maar de voeding ben ik totaal niet in thuis. Vandaar dat ik me eerst even aan het inlezen was. Heb nu zo'n excel bestand gedownload waar je voedingsartikelen kan invoeren, dan handmatig de koolhydraten, vetten en eiwitten moet invoeren en waar het geheel dan wordt opgeteld.
pi_144721933
Download gewoon een willekeurige kcaltracker man. Myfitnesspal of Calorieteller van fatsecret. Zet een calorisch en eiwitdoel en that's it. Hoeft allemaal niet ingewikkeld te zijn.
BEASTMODE
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:16:07 #25
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144722319
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx, ik zoek ook een soort van basis waarmee ik zelf de indeling verder nog kan maken, een 100% vast schema is ook niks voor mij ;) Maar jij hebt het dus echter over 2g eiwit per kg lichaamsgewicht, terwijl anderen uitgaan van een algehele verdeling van 50/25/25 (koolydraten, eiwtten, vetten)?
Met een macro verhouding kom je er ook wel. Dan haal je mijn targets ook wel van eiwitten en vetten, maar dan moet je ook nog enigszins rekening houden met de verhoudingen van het eten.

Zelf gebruik ik dus minima zodat ik als eerst alles binnen krijg wat ik wil. Daarbuiten ben ik dus vrij om het op te vullen naar wens.

Met beide principes kom je er wel. Kies gewoon iets en hou het vol. Daarna kan je wel bekijken wat fijn is en voor je werkt of niet.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:55:16 #26
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144723164
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:58 schreef stinkie het volgende:

[..]

en zie daar de reden dat je haar om een spot vraagt :')
Een paar tieten en een mooi snoetje motiveren mij meer dan dat gefluister van Ray. :P
pi_144723270
Hoe laat begint Olympia in ons kikkerlandje? :)
pi_144723594
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:59 schreef MrGuma het volgende:
Hoe laat begint Olympia in ons kikkerlandje? :)
half 4 snachts

ik ben jelly op roelly z'n facial aesthetics
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:20:35 #29
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144723797
2 x 190 :*
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:22:24 #30
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144723867
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

half 4 snachts

ik ben jelly op roelly z'n facial aesthetics
dude :')
Deathlift or Die.
pi_144724146
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
2 x 190 :*
Beest

Ik ga trouwens dieper cutten dan verwachting, ik heb eindelijk de 14% gehaald w/ Maar ik ga door tot 10%

Wil gewoon voor 't eerst in mn leven abs zien :P

[ Bericht 25% gewijzigd door BredeBroeder op 20-09-2014 15:41:45 ]
pi_144725639
Natty of gebruik je ec stack enz
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144726246


dem striations :9~
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144726490
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:31 schreef Beach het volgende:
Natty of gebruik je ec stack enz
Ec stack enz man, natty duurt me te lang.
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:14:06 #35
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144726705
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]

dem striations :9~
Wow, ongelofelijk. Soms zie je spieren op die gasten waarvan je het bestaan niet eens wist. :D
pi_144729823

Voor de liefhebbers. Persco/smackdown Kai en Phil.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:14:20 #37
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144729969
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:33 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Beest

Ik ga trouwens dieper cutten dan verwachting, ik heb eindelijk de 14% gehaald w/ Maar ik ga door tot 10%

Wil gewoon voor 't eerst in mn leven abs zien :P
Thnx, 200 squat is near! >:)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:18:43 #38
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144730103
Die buik tho :')
Deathlift or Die.
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:22:05 #39
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144730194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[ afbeelding ]

dem striations :9~
Holy fuck, het lijkt wel alsof hij tandwielen heeft.
pi_144745418
1. Phil Heath
2. Kai Greene
3. Shawn Rhoden
4. Dennis Wolf
5. Dexter Jackson
6. Branch Warren
7. Mandouh Elssbiay
8. Victor Martinez
9. Steve Crucio
10. Juan Morel

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 22-09-2014 13:20:15 ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144745679
Dana Linn Bailey tweede, jammer!
  zondag 21 september 2014 @ 10:42:25 #42
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144746399
Jammer van/voor Kai, maar denk ik wel terecht afgaand op de prejudging. Branch hoger dan verwacht. Roelly niet eens top 10.

Hoop wel dat greene nog een keer wint en niet zo'n eeuwige 2e blijft om dan voorbij gevlogen te worden door de nieuwe belofte ofzo
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 21 september 2014 @ 10:59:47 #43
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144747030
Arme Kai ook. Je zou toch verwachten dat hij helemaal gek wordt. Maarja, een win zit er voor hem zo snel ook niet in gezien zijn (g)rapefruit historie.



Moet ook wel zeggen dat ik Phil een baasje vind, vnml na de recente vids op deze channel: https://www.youtube.com/user/TheTigerFitness/videos
If not now, then when.
  zondag 21 september 2014 @ 11:41:30 #45
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144747334
God die beachboys competitie ook :D

Stelt echt niks voor he. Amateuristisch opgezet, slecht gefilmd, prijzenmeisjes die zelf niet weten waar ze moeten staan :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 21 september 2014 @ 11:44:39 #46
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144747399
quote:
generation iron zie je het ook tijdens de finale :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 21 september 2014 @ 11:50:01 #47
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144747544
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Arme Kai ook. Je zou toch verwachten dat hij helemaal gek wordt. Maarja, een win zit er voor hem zo snel ook niet in gezien zijn (g)rapefruit historie.

[ afbeelding ]

Moet ook wel zeggen dat ik Phil een baasje vind, vnml na de recente vids op deze channel: https://www.youtube.com/user/TheTigerFitness/videos
Phil is gewoon een baas. Kai ook, maar zoals je al zei gaat hij gewoon niet winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Deathlift or Die.
pi_144747920
Bodybuilding zou een stuk beter worden als ze punten aftrekken voor die insuline/hgh buik, ziet er niet uit
pi_144747943
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Phil is gewoon een baas. Kai ook, maar zoals je al zei gaat hij gewoon niet winnen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Hehehe.

Ik vind Shawn Rhoden trouwens de grootste baas.
If not now, then when.
  zondag 21 september 2014 @ 12:15:50 #50
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144748061
Is dat hele grapefruit gebeuren nog wel van toepassing? Of ziet Heath er gewoon net iets beter uit?

Shawn Rhoden was een keer in mijn gym maar vond hem toentertijd kleiner dan Roelly ogen, kan aan mij gelegen hebben :@
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144749772
Mja, zal wel enig invloed hebben. Vergeet ook niet dat het winnen van een Olympia titel niet alleen gaat om looks, maar ook om of je representatief bent voor de sport. Kai's gedrag tijdens de press conference en de pre-judging heeft hem ook geen zielen gewonnen. Phil is in dat opzicht veel beter.
If not now, then when.
  zondag 21 september 2014 @ 13:51:56 #52
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144750563
Weet iemand waar je van die ammoniak caps of wat is dat voor spul haalt?
Wil dat wel eens proberen :p
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 21 september 2014 @ 14:10:12 #54
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144751236
quote:
Yes thnx, dit zal je toch ook wel in Nederland krijgen ?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  zondag 21 september 2014 @ 14:28:43 #55
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144751819
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, zal wel enig invloed hebben. Vergeet ook niet dat het winnen van een Olympia titel niet alleen gaat om looks, maar ook om of je representatief bent voor de sport. Kai's gedrag tijdens de press conference en de pre-judging heeft hem ook geen zielen gewonnen. Phil is in dat opzicht veel beter.
heath is wat droger, maar ook slimmer in het uitdagen. Kai laat zich te makkelijk uitdagen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144754292
Verder geen verstand van BB, maar als ik foto's van het tijdperk rondom Arnold vergelijk met dit... wtf is er mis met die guts. :D
  zondag 21 september 2014 @ 15:59:57 #57
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144755708
hGH
Deathlift or Die.
pi_144771273
Even een vraagje. Ik werk ontzettend veel en vanwege het werk lukt het mij niet altijd om genoeg te eten heb ik het idee. Ik train hetzelfde als altijd, maar kom eigenlijk niks aan, zwaarder trainen gaat ook bijna nooit. Op de momenten dat ik minder zwaar werk en veel meer eet kom ik wel aan, terwijl ik volgens mij niet echt vet aankom. Ik zit een beetje om mij heen te kijken voor een Weight gainer als toevoeging voor mijn maaltijden. Iemand die nog tips heeft of? Ik zag een weight gainer die gewoon voor 90% uit suikers bestaat, dat lijkt mij natuurlijk verkeerd :')

Hier eentje die ik misschien wil gaan halen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Andere gevonden, onder spoiler

[ Bericht 15% gewijzigd door Anton91 op 21-09-2014 22:17:53 ]
  zondag 21 september 2014 @ 22:34:38 #59
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144772717
Weight gainers zijn geldverspilling, je kan beter zelf een dikke shake maken met betere voedingswaarden voor minder geld.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_144773078
Gewoon volle melk en havermout. 40 cent voor een pak havermout van 1800 kcal. (500 gram pak, 370 kcal per 100gr)
pi_144780182
Is het bij voeding beter om uit te gaan van % of de 60 20 20 verhouding bv?

En wat zou een goede vervanger zijn voor de eiwitshake in de ochtend?
  maandag 22 september 2014 @ 08:53:21 #62
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144780220
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 08:49 schreef nickhguitar het volgende:
Is het bij voeding beter om uit te gaan van % of de 60 20 20 verhouding bv?

En wat zou een goede vervanger zijn voor de eiwitshake in de ochtend?
Eieren?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144780265
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 08:49 schreef nickhguitar het volgende:
Is het bij voeding beter om uit te gaan van % of de 60 20 20 verhouding bv?

En wat zou een goede vervanger zijn voor de eiwitshake in de ochtend?
Jij bent er zo eentje die na enkele weken al weer gestopt is omdat het 'te veel moeite/werk' is.
BEASTMODE
pi_144781585
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 08:57 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Jij bent er zo eentje die na enkele weken al weer gestopt is omdat het 'te veel moeite/werk' is.
Gebasseerd op? Ik ben gewoon graag grondig in wat ik doe

quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 08:53 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Eieren?
Zitten daar diezelfde snelle eiwitten in?
pi_144781675
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 10:17 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gebasseerd op? Ik ben gewoon graag grondig in wat ik doe

[..]

Zitten daar diezelfde snelle eiwitten in?
http://forum.dutchbodybui(...)ngzaam-karma-167708/
quote:
Eiwitten in soja en eieren zijn daarentegen snel-splitsende eiwitten, die zorgen voor een snelle toename van de concentratie aminozuren in het lichaam. Het allersnelst zijn uiteraard de vrije aminozuren in supplementen.’
pi_144782138
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef seto het volgende:
Weight gainers zijn geldverspilling, je kan beter zelf een dikke shake maken met betere voedingswaarden voor minder geld.
Dit.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144782166
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef seto het volgende:
Weight gainers zijn geldverspilling, je kan beter zelf een dikke shake maken met betere voedingswaarden voor minder geld.
Helemaal mee eens! Ik gooi ook vaak 100 of 150 gr havermout in mn shake. Prima te drinken en makkelijke calorien.
pi_144782457
SPT / Hoe lang in sportschool om iets breder/steviger te worden?

Pareltje van een topic. Mensen die denken dat ze snel 'breder en gespierder' kunnen worden.

Ook zo'n kansloos citaat: ik wil niet zo gespierd worden als Arnold, dat vind ik lelijk'. Alsof je dat wordt binnen korte tijd. Mensen hebben geen idee hoeveel werk er in gaat zitten.
  maandag 22 september 2014 @ 11:07:45 #69
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144782649
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:58 schreef SausDip het volgende:
SPT / Hoe lang in sportschool om iets breder/steviger te worden?

Pareltje van een topic. Mensen die denken dat ze snel 'breder en gespierder' kunnen worden.

Ook zo'n kansloos citaat: ik wil niet zo gespierd worden als Arnold, dat vind ik lelijk'. Alsof je dat wordt binnen korte tijd. Mensen hebben geen idee hoeveel werk er in gaat zitten.
'Oh als het zoveel moeite kost heb ik er geen zin in'

Shiiit :')
  maandag 22 september 2014 @ 13:18:15 #70
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144786250
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 11:07 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

'Oh als het zoveel moeite kost heb ik er geen zin in'

Shiiit :')
Dat is de reden waarom je zoveel mensen een paar maanden in de gym ziet om ze vervolgens nooit meer te zien. Het gros van de mensen heeft geen idee hoeveel tijd en toewijding er in gaat zitten.
  maandag 22 september 2014 @ 13:29:29 #71
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144786593
'hoeveel weken voordat ik resultaat heb'
_O-
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 22 september 2014 @ 13:37:36 #73
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144786720
quote:
15s.gif Op maandag 22 september 2014 13:32 schreef Beach het volgende:
'hoeveel weken voordat ik resultaat heb'
_O-
Sportscholen lopen binnen op dat soort mensen. Die denken dat ze in no time richting Arnold look gaan, dat blijkt niet zo te zijn na een maand of twee en geven op. Hopsakee, weer een jaar abo waar geen service voor verleent hoeft te worden.
  maandag 22 september 2014 @ 13:42:01 #74
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144786850
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 13:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sportscholen lopen binnen op dat soort mensen. Die denken dat ze in no time richting Arnold look gaan, dat blijkt niet zo te zijn na een maand of twee en geven op. Hopsakee, weer een jaar abo waar geen service voor verleent hoeft te worden.
Januari en voor de zomer is savonds trainen een hell :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 22 september 2014 @ 13:50:05 #75
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144787048
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 13:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Januari en voor de zomer is savonds trainen een hell :(
Dat vind ik sowieso het hele jaar door. Daarom train ik 's morgens vroeg om 8 uur.

Dat is ook beter voor mijn werkdag trouwens. Ik werk regelmatig tot in de avond.
  maandag 22 september 2014 @ 13:57:56 #76
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144787268
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 13:37 schreef Snakey het volgende:

[..]

Sportscholen lopen binnen op dat soort mensen. Die denken dat ze in no time richting Arnold look gaan, dat blijkt niet zo te zijn na een maand of twee en geven op. Hopsakee, weer een jaar abo waar geen service voor verleent hoeft te worden.
Werkt dat niet zo? Crap. :'(

Ik vind het de laatste weken ook weer erg druk in de gym. Veel mensen die de vakantiekilo's er af gaan sporten denk ik.
A grand adventure has begun.
  maandag 22 september 2014 @ 13:58:51 #77
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144787290
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Keshet het volgende:

[..]

Werkt dat niet zo? Crap. :'(

Ik vind het de laatste weken ook weer erg druk in de gym. Veel mensen die de vakantiekilo's er af gaan sporten denk ik.
Dit zou wel de perfecte tijd zijn om te beginnen voor veel mensen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 22 september 2014 @ 14:00:51 #78
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144787346
Elke dag is een prima dag om te beginnen, als je maar de juiste info en motivatie hebt! *O*
A grand adventure has begun.
pi_144787388
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Keshet het volgende:

[..]

Werkt dat niet zo? Crap. :'(

Ik vind het de laatste weken ook weer erg druk in de gym. Veel mensen die de vakantiekilo's er af gaan sporten denk ik.
Basic Fit speelt daar wel op in met die reclames. En zie idd mensen die ik nooit eerder heb gezien.
  maandag 22 september 2014 @ 15:38:10 #80
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144790563
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Keshet het volgende:

[..]

Werkt dat niet zo? Crap. :'(

Ik vind het de laatste weken ook weer erg druk in de gym. Veel mensen die de vakantiekilo's er af gaan sporten denk ik.
Hier zie je veel studenten, die het nieuwe studiejaar met goede voornemens beginnen. 90% daarvan zien we waarschijnlijk nooit meer terug. Die gaan liever zuipen dan trainen. Ieder zijn ding.
pi_144790858
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 14:00 schreef Keshet het volgende:
Elke dag is een prima dag om te beginnen, als je maar de juiste info en motivatie hebt! *O*
^^
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 september 2014 @ 15:49:01 #82
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144791054
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef Snakey het volgende:
Oja, ik had deze nog open staan op deze laptop over spotten.

http://articles.elitefts.(...)ach-and-jim-wendler/
n00b-vraag: wat bedoelt hij met 'bench shirts'? Zijn dat van die speciale spandex pakkies net als bij gewichtheffen?
quote:
a sport where knee wraps appear under bench shirts, then disappear, then reappear only to have never been there in the first place.

Lifters are now using such strong bench shirts that if the bar is slightly out of the groove, it can easily lead to several muscle tears and broken arms.
  maandag 22 september 2014 @ 15:50:17 #83
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144791095
Ik train bij FitForFree. Beetje hetzelfde principe als wat Sapstengel zegt: Veel aanbiedingen nu, mensen houden het 2-3 maanden vol en ontdekken dan dat ze nog geen 30kg afgevallen zijn en stoppen dan weer.
Ik hoop altijd maar dat er een moment komt dat ze het wel vol gaan houden.

Hebben jullie nog een tip voor mij? Met de shoulder press heb ik moeite om die zelfs met maar 20kg 3x10 vol te houden. Ik doe de oefening op zo'n standaard apparaat:


Na de 1e set heb ik bij de 2e set echt issues met de set vol maken en de derde is pure hell. Ik heb ook niet het idee dat er verbetering in komt. Andere rug/schouder/arm oefeningen gaan prima met zwaardere gewichten. Zou er iets met mijn form kunnen zijn? Zouden losse gewichten beter zijn?
Zou ik gewoon een anatomische afwijkingen hebben ofzo? :P
A grand adventure has begun.
  maandag 22 september 2014 @ 15:52:09 #84
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144791167
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

n00b-vraag: wat bedoelt hij met 'bench shirts'? Zijn dat van die speciale spandex pakkies net als bij gewichtheffen?

[..]

Dat zijn een soort corrigerende hemdjes, maar dan voor mannen. :+



http://en.wikipedia.org/wiki/Bench_shirt
A grand adventure has begun.
  maandag 22 september 2014 @ 15:52:22 #85
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144791178
Ik zou lekker met een stang aan de weer gaan. ;)
Deathlift or Die.
  maandag 22 september 2014 @ 15:52:28 #86
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144791182
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef Keshet het volgende:
Ik train bij FitForFree. Beetje hetzelfde principe als wat Sapstengel zegt: Veel aanbiedingen nu, mensen houden het 2-3 maanden vol en ontdekken dan dat ze nog geen 30kg afgevallen zijn en stoppen dan weer.
Ik hoop altijd maar dat er een moment komt dat ze het wel vol gaan houden.

Hebben jullie nog een tip voor mij? Met de shoulder press heb ik moeite om die zelfs met maar 20kg 3x10 vol te houden. Ik doe de oefening op zo'n standaard apparaat:
[ afbeelding ]

Na de 1e set heb ik bij de 2e set echt issues met de set vol maken en de derde is pure hell. Ik heb ook niet het idee dat er verbetering in komt. Andere rug/schouder/arm oefeningen gaan prima met zwaardere gewichten. Zou er iets met mijn form kunnen zijn? Zouden losse gewichten beter zijn?
Zou ik gewoon een anatomische afwijkingen hebben ofzo? :P
OHP is redelijk zwaar, 3x10x20 is niet heel slecht voor een beginner, zeker niet voor een vrouw. En zo'n machine dwingt je vaak in een onnatuurlijke form. Als je dumbbell of barbell-ohp makkelijker kunt, moet je die machine gewoon links laten liggen.
  maandag 22 september 2014 @ 15:55:23 #87
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144791303
Daarbij heb ik dus dezelfde issues en zo'n losse stang weegt natuurlijk ook 'al' 20kg, toch?

Dan misschien toch maar gaan oefenen met dumbbells van een lager gewicht tot ik dat gewicht goed onder de knie heb?

Vanavond weer trainen, eens kijken of ik 1 van de heren zover krijg om me even op weg te helpen dan!
A grand adventure has begun.
  maandag 22 september 2014 @ 16:00:56 #88
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144791525
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:55 schreef Keshet het volgende:
Daarbij heb ik dus dezelfde issues en zo'n losse stang weegt natuurlijk ook 'al' 20kg, toch?

Dan misschien toch maar gaan oefenen met dumbbells van een lager gewicht tot ik dat gewicht goed onder de knie heb?

Vanavond weer trainen, eens kijken of ik 1 van de heren zover krijg om me even op weg te helpen dan!
Losse olympische stang kan wel erg zwaar zijn voor een beginnende vrouw ja, heeft je gym geen losse stang van 10kg? Anders inderdaad met DBs van 8 of 10kg beginnen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 22 september 2014 @ 16:01:23 #89
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144791544
Je kan prima met alleen de stang overhead presses doen.
Deathlift or Die.
  maandag 22 september 2014 @ 16:02:56 #90
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144791606
Ik voel me altijd een beetje suffig als de vrouw-kaart gespeeld wordt; ik ben langer dan de meeste van jullie denk ik. :@ Daardoor vind ik dan een soort van automagisch dat ik ook maar Heel Sterk moet zijn. Dat valt soms een beetje tegen. :@

Ik ga vanavond even speuren naar zo'n stang en hulp. Bedankt weer!
A grand adventure has begun.
  maandag 22 september 2014 @ 16:08:40 #91
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144791809
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

n00b-vraag: wat bedoelt hij met 'bench shirts'? Zijn dat van die speciale spandex pakkies net als bij gewichtheffen?

[..]

Een bench shirt, ook wel ply of double ply shirt is een vrij dik shirt die weerstand geeft wanneer je de bar laat zakken op de BP, en je dus ook beter omhoog helpt waardoor je meer benched. Met double ply shirts moet je de bar met kleinere gewichten zelfs naar je borst trekken. :P

  maandag 22 september 2014 @ 16:10:34 #92
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144791872
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:08 schreef Snakey het volgende:

[..]

Een bench shirt, ook wel ply of double ply shirt is een vrij dik shirt die weerstand geeft wanneer je de bar laat zakken op de BP, en je dus ook beter omhoog helpt waardoor je meer benched. Met double ply shirts moet je de bar met kleinere gewichten zelfs naar je borst trekken. :P

[ afbeelding ]
Hoe kan dat leiden tot scheuren en botbreuken, en wat heeft dat te maken met kneewraps? :D
  maandag 22 september 2014 @ 16:13:12 #93
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144791973
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef Keshet het volgende:
Ik train bij FitForFree. Beetje hetzelfde principe als wat Sapstengel zegt: Veel aanbiedingen nu, mensen houden het 2-3 maanden vol en ontdekken dan dat ze nog geen 30kg afgevallen zijn en stoppen dan weer.
Ik hoop altijd maar dat er een moment komt dat ze het wel vol gaan houden.

Hebben jullie nog een tip voor mij? Met de shoulder press heb ik moeite om die zelfs met maar 20kg 3x10 vol te houden. Ik doe de oefening op zo'n standaard apparaat:
[ afbeelding ]

Na de 1e set heb ik bij de 2e set echt issues met de set vol maken en de derde is pure hell. Ik heb ook niet het idee dat er verbetering in komt. Andere rug/schouder/arm oefeningen gaan prima met zwaardere gewichten. Zou er iets met mijn form kunnen zijn? Zouden losse gewichten beter zijn?
Zou ik gewoon een anatomische afwijkingen hebben ofzo? :P
met dumbels doen. Bankje helemaal rechtop, schouderbladen naar elkaar toe, borst open, zodat je schouders naar achter draaien, schouders dus laaghouden, kont tegen het bankje, rug iets hol, en gaan met die banaan.
In die machines zit je geforceerd in een houding en een beweging die per defeinitie niet goed voor je is.

of met een olybar zoals hierboven ook al werd aangehaald.
  maandag 22 september 2014 @ 16:15:26 #94
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144792051
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe kan dat leiden tot scheuren en botbreuken, en wat heeft dat te maken met kneewraps? :D
Hij doelt op shirts die zo sterk zijn dat de lifter eigenlijk te zwak is om het gewicht wat hij kan benchen met zo'n shirt. In dat stukje staat ook dat er lifters zijn die 1.000 lbs benchen in een shirt. Daarmee is het dus makkelijk om spieren af te scheuren en zelfs armen te breken.

Die kneewrap opmerkinging snapikooknie. :P
  maandag 22 september 2014 @ 16:35:31 #95
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144792704
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 16:15 schreef Snakey het volgende:
Die kneewrap opmerkinging snapikooknie. :P
Ik heb het even opgezocht en



Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 22 september 2014 @ 16:45:15 #96
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144793062
quote:
2s.gif Op maandag 22 september 2014 16:35 schreef seto het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en

[ afbeelding ]

Lol, lijkt wel of daar een chestburster onder zit. :')
  maandag 22 september 2014 @ 19:44:52 #97
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144799404
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe kan dat leiden tot scheuren en botbreuken, en wat heeft dat te maken met kneewraps? :D
Pak even de records met benchshirt en die zonder, respectievelijk 500kg en 327,5kg. Het record met een bench shirt ligt dus ~50% hoger. Daarnaast is de techniek anders dan een 'raw' bench press. Wanneer iemand een fout begaat in het laten zakken van het gewicht kan dat grote gevolgen hebben voor de spanning of gebrek aan spanning op zo'n shirt. Oftewel je krijgt een gewicht op je wat zonder shirt met geen mogelijk omhoog te krijgen is.

Dan is een spierscheuring niet zo lastig in te denken.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  maandag 22 september 2014 @ 20:25:16 #98
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144801022
Is er trouwens nog ergens een federatie qua PL waar men echt RAW lift, dus ik bedoel geen riem helemaal niets?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144801415
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 16:02 schreef Keshet het volgende:
Ik voel me altijd een beetje suffig als de vrouw-kaart gespeeld wordt; ik ben langer dan de meeste van jullie denk ik. :@ Daardoor vind ik dan een soort van automagisch dat ik ook maar Heel Sterk moet zijn. Dat valt soms een beetje tegen. :@

Ik ga vanavond even speuren naar zo'n stang en hulp. Bedankt weer!
Try me :P.
Geen referral hier.
pi_144802407
Nieuw PR 92,5KG 1RM bench!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje tegengevallen, maar toch een 2,5kg winst.
pi_144804491
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Lightweight het volgende:
Nieuw PR 92,5KG 1RM bench!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje tegengevallen, maar toch een 2,5kg winst.
Nette score!
Vandaag voor het eerste volle kwark op. Tering wat ranzig.
  maandag 22 september 2014 @ 21:44:00 #102
424367 zzzzud
damclub hooligan
pi_144804535
Net bosbessen door mijn kwark gemikt, jammer van de kwark :')
  maandag 22 september 2014 @ 21:49:13 #103
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144804784
Mensen die problemen hebben met OHP, doe eens een paar weken close grip bench op 70-80%. Vandaag 5x3 met 62,5 ohp vloog de lucht in, nog net geen gat in het plafond :D.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_144805925
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:49 schreef Cataclyst het volgende:
Mensen die problemen hebben met OHP, doe eens een paar weken close grip bench op 70-80%. Vandaag 5x3 met 62,5 ohp vloog de lucht in, nog net geen gat in het plafond :D.
Volgende keer verwachten we wel een groot gat in het plafond! :D
pi_144807173
Beste allemaal :)

Iemand enig idee hoe 'kwark' heet in het Hongaars? Ik zit het komende half jaar hier voor mijn studie, maar het lijkt niet verkrijgbaar in de supermarkten (ook de internationale zoals Tesco en Spar). Ik bedoel niet de letterlijke google translate vertaling, maar hoe het hier misschien bekend staat :)

Als we het vragen in de winkel krijgen we ook alleen vragende gezichten of 'greek yoghurt' aangeboden..
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_144807206
Beste sporters :D

Ik weet niet of deze vraag passend is bij deze reeks of toch bij Fitness, maar aangezien ik het vooral heb bij de krachtoefeningen lijkt het mij dat deze vraag hier het beste thuis hoort :)

Ik heb namelijk een schema gekregen van de sportinstructeur van de sportschool. Daar hoort bij onder andere een oefenen waar ik een dumbel neem, met twee handen vasthoud, achter mijn hoofd neem en die van schouderhoogte strek tot boven mijn hoofd uit. Dit doe ik op een bank met mijn voeten goed op de grond rustende en rechtzittend, zit namelijk op een bankje.

Toch krijg ik erg veel last, ik denk dat het meer kramp is wat ik voel. In mijn onder rug, het staat erg onder spanning en dat belemmerd de oefening nogal. Een lichter gewicht heb ik al geprobeerd, ben met 10 kilogram begonnen maar met 4 kilogram red ik nog geen drie setjes van twaalf herhalingen.

Zou het probleem, met mijn rug zichzelf verhelpen omdat ik nog beginnend ben? Iemand ervaring mee?

Veder, als ik buikspier oefeningen doe, op dit apparaat ;



(De gast hier doet het dan wel fout maar dat maakt veder niet uit. Gaat om het apparaat zelf.)

Dan krijg ik ook last, erge kramp. Kan niet eens blijven zitten. Ter hoogte van mijn lies, maar dan aan de buitenkant ipv. de binnenkant, waar de lies zit. Het apparaat zou goed ingesteld moeten zijn, maar de instructeur zei dat dit vanzelf over gaat, misschien omdat ik het van de week (erg) heb gebruikt oid. Wat denken jullie ervan? Denk zelf niet dat ik die specifieke spier overmatig heb gebruikt de laatste tijd.

iig bedankt voor het lezen! :*
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
  maandag 22 september 2014 @ 22:47:31 #107
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144807501
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Is er trouwens nog ergens een federatie qua PL waar men echt RAW lift, dus ik bedoel geen riem helemaal niets?
Volgens mij noemen ze het tegenwoordig raw, met riem, of raw met straps enzo. Helemaal zonder bestaat volgens mij niet meer. Maar ik kan het mishebben uiteraard.
pi_144807532
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 14:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Basic Fit speelt daar wel op in met die reclames. En zie idd mensen die ik nooit eerder heb gezien.
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 15:50 schreef Keshet het volgende:
Ik train bij FitForFree. Beetje hetzelfde principe als wat Sapstengel zegt: Veel aanbiedingen nu, mensen houden het 2-3 maanden vol en ontdekken dan dat ze nog geen 30kg afgevallen zijn en stoppen dan weer.
Ik hoop altijd maar dat er een moment komt dat ze het wel vol gaan houden.
Basic Fit en Fit For Free zijn ook wel de sportscholen waar veel uitprobeervolk op af komt...
quote:
Hebben jullie nog een tip voor mij? Met de shoulder press heb ik moeite om die zelfs met maar 20kg 3x10 vol te houden. Ik doe de oefening op zo'n standaard apparaat:
[ afbeelding ]

Na de 1e set heb ik bij de 2e set echt issues met de set vol maken en de derde is pure hell. Ik heb ook niet het idee dat er verbetering in komt. Andere rug/schouder/arm oefeningen gaan prima met zwaardere gewichten. Zou er iets met mijn form kunnen zijn? Zouden losse gewichten beter zijn?
Zou ik gewoon een anatomische afwijkingen hebben ofzo? :P
Probeer eens een andere, vergelijkbare oefening. Persoonlijk vind ik die machine shoulder press ook k-u-t. Zittend met dumbbells is een alternatieve oefening.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  maandag 22 september 2014 @ 22:59:29 #109
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_144807901
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef Haikantje het volgende:
Beste allemaal :)

Iemand enig idee hoe 'kwark' heet in het Hongaars? Ik zit het komende half jaar hier voor mijn studie, maar het lijkt niet verkrijgbaar in de supermarkten (ook de internationale zoals Tesco en Spar). Ik bedoel niet de letterlijke google translate vertaling, maar hoe het hier misschien bekend staat :)

Als we het vragen in de winkel krijgen we ook alleen vragende gezichten of 'greek yoghurt' aangeboden..
Dat weet Dven vast wel, die zit volgens mij in die contreien.
pi_144807953
Waarom kwark als je ook gewoon casseine kan nemen wat veel lekkerder smaakt en op den duur nog goedkoper is ook
  maandag 22 september 2014 @ 23:42:31 #111
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144809526
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 22:47 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij noemen ze het tegenwoordig raw, met riem, of raw met straps enzo. Helemaal zonder bestaat volgens mij niet meer. Maar ik kan het mishebben uiteraard.
Yeah, dat is wat ik ook zo kon vinden.
Daarom zocht ik ook omdat ik echt raw train
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  maandag 22 september 2014 @ 23:42:38 #112
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144809529
Omdat een halve kilo kwark meteen lekker vult
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_144810064
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:42 schreef stinkie het volgende:
Omdat een halve kilo kwark meteen lekker vult
Daarom snap ik niet dat mensen kwark eten in de bulk. Hele berg voedsel voor maar 225 kcal. Eiwit krijg je in bulk toch genoeg binnen als je 3500+ kcal eet dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:17:48 #114
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144810523
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Nelvalhil het volgende:
Beste sporters :D

Ik weet niet of deze vraag passend is bij deze reeks of toch bij Fitness, maar aangezien ik het vooral heb bij de krachtoefeningen lijkt het mij dat deze vraag hier het beste thuis hoort :)

Ik heb namelijk een schema gekregen van de sportinstructeur van de sportschool. Daar hoort bij onder andere een oefenen waar ik een dumbel neem, met twee handen vasthoud, achter mijn hoofd neem en die van schouderhoogte strek tot boven mijn hoofd uit. Dit doe ik op een bank met mijn voeten goed op de grond rustende en rechtzittend, zit namelijk op een bankje.

Toch krijg ik erg veel last, ik denk dat het meer kramp is wat ik voel. In mijn onder rug, het staat erg onder spanning en dat belemmerd de oefening nogal. Een lichter gewicht heb ik al geprobeerd, ben met 10 kilogram begonnen maar met 4 kilogram red ik nog geen drie setjes van twaalf herhalingen.

Zou het probleem, met mijn rug zichzelf verhelpen omdat ik nog beginnend ben? Iemand ervaring mee?
Komt waarschijnlijk door een te gespannen rug, de onderrug wordt gehold(onderrug spieren verkorten dan) terwijl het ook actief moet aanspannen om de positie vast te houden. Alhoewel ik het niet met zekerheid kan zeggen. Al eens wat lage rug stretches geprobeerd om het te 'ontspannen'?

quote:
Veder, als ik buikspier oefeningen doe, op dit apparaat ;

[ afbeelding ]

(De gast hier doet het dan wel fout maar dat maakt veder niet uit. Gaat om het apparaat zelf.)

Dan krijg ik ook last, erge kramp. Kan niet eens blijven zitten. Ter hoogte van mijn lies, maar dan aan de buitenkant ipv. de binnenkant, waar de lies zit. Het apparaat zou goed ingesteld moeten zijn, maar de instructeur zei dat dit vanzelf over gaat, misschien omdat ik het van de week (erg) heb gebruikt oid. Wat denken jullie ervan? Denk zelf niet dat ik die specifieke spier overmatig heb gebruikt de laatste tijd.

iig bedankt voor het lezen! :*
Kramp krijg je in beide benen of een enkele? Het het zelf ook af en toe bij seated calf raises. Is dan een spasme van een heup flexor. Heeft niet zozeer met de inspanning te maken, meer met de strakheid/tightness van de spier (waar inspanning een invloed op heeft). Met wat foamrollen en stretchen is daar wel vanaf te komen.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:18:32 #115
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144810533
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Daarom snap ik niet dat mensen kwark eten in de bulk. Hele berg voedsel voor maar 225 kcal. Eiwit krijg je in bulk toch genoeg binnen als je 3500+ kcal eet dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Inb4 2900 kcal bulk. :@
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:19:58 #116
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144810572
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 23:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Daarom snap ik niet dat mensen kwark eten in de bulk. Hele berg voedsel voor maar 225 kcal. Eiwit krijg je in bulk toch genoeg binnen als je 3500+ kcal eet dus daar hoef je het ook niet voor te doen.
Goede bak kwark zit zo 800-900 kcal. Vult niet meer dan 4 broodjes. Bij mij dan. Niet dat ik het eet, want ik lus maar een paar soorten kwark en die kosten 2 euro per bak.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_144810597
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:19 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Goede bak kwark zit zo 800-900 kcal. Vult niet meer dan 4 broodjes. Bij mij dan. Niet dat ik het eet, want ik lus maar een paar soorten kwark en die kosten 2 euro per bak.
Volle kwark tikt wel aan idd, maar magere kwark of die Franse kwark schiet echt niet op.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:23:32 #118
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144810665
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volle kwark tikt wel aan idd, maar magere kwark of die Franse kwark schiet echt niet op.
Als je wilt "lean bulken" schiet het sowieso niet op, dan mag je wel hele koelkast leegeten per dag.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:28:47 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144810807
Ik train trouwens weer echt goed na 8 maanden nauwelijks door een scheurtje in het labrum van mijn schouder, gelukkig heb ik afgeleerd dat ik mn lichaam train en niet mijn ego, maar zo wat ben ik achteruit gegaan ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:30:07 #120
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144810831
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik train trouwens weer echt goed na 8 maanden nauwelijks door een scheurtje in het labrum van mijn schouder, gelukkig heb ik afgeleerd dat ik mn lichaam train en niet mijn ego, maar zo wat ben ik achteruit gegaan ;(.
Bij een press gebeurd?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 23 september 2014 @ 00:33:53 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_144810903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:30 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Bij een press gebeurd?
Weet niet precies hoe het gebeurde sinds ik het op het moment zelf niet echt voelde(was een klein scheurtje, dus kon nog wel gewoon bewegen). Maar denk bij een press, zei het schoulder of bench of reverse grip pull down.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:28:45 #122
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_144814294
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 00:18 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Inb4 2900 kcal bulk. :@
Inb4 3500 kcal cut O+
WFPB!
  dinsdag 23 september 2014 @ 09:50:02 #123
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144814775
Gisteravond ook een nieuw record gebroken trouwens

39.4 seconden voor de 500 gr. kwark AH
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:42:58 #124
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_144815952
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 22:37 schreef Haikantje het volgende:
Beste allemaal :)

Iemand enig idee hoe 'kwark' heet in het Hongaars? Ik zit het komende half jaar hier voor mijn studie, maar het lijkt niet verkrijgbaar in de supermarkten (ook de internationale zoals Tesco en Spar). Ik bedoel niet de letterlijke google translate vertaling, maar hoe het hier misschien bekend staat :)

Als we het vragen in de winkel krijgen we ook alleen vragende gezichten of 'greek yoghurt' aangeboden..
was ook mijn grootste probleem daar. Ook geen pindakaas ( Groby bij harmincskettesek tér wel voor ¤4 per pot ofzo :') ). Cottage cheese komt er het dichtst bij en iemand vertelde me dat de Aldi het daar ook heeft.

Als je een goede gym zoekt daar --> Flex Gym. Hands down beste gym waar ik ooit ben geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drinky op 23-09-2014 10:49:18 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 23 september 2014 @ 10:55:58 #125
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144816275
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 23:42 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Yeah, dat is wat ik ook zo kon vinden.
Daarom zocht ik ook omdat ik echt raw train
Eric Spoto, wereld record houder raw bench. Belt en wraps.


Ik bedoel, een geweldige prestatie, daar niet van. En je kan je afvragen of je zo´n gewicht veilig kan benchen zonder wraps.
pi_144816361
Shirts waardoor je 200 kilo meer kan bankdrukken? Ben benieuwd wanneer ze exoskeletten gaan gebruiken ter 'ondersteuning.' :')
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:02:20 #127
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144816401
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:00 schreef Deuce92 het volgende:
Wraps waardoor je 200 kilo meer kan bankdrukken? Ben benieuwd wanneer ze exoskeletten gaan gebruiken ter 'ondersteuning.' :')
Neuh, dat is niet zo. Wraps gaan je niet aan weet ik hoeveel kilo´s meer helpen.
pi_144816429
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh, dat is niet zo. Wraps gaan je niet aan weet ik hoeveel kilo´s meer helpen.
Een suit wel
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_144816435
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Snakey het volgende:

[..]

Neuh, dat is niet zo. Wraps gaan je niet aan weet ik hoeveel kilo´s meer helpen.
Derp. Ik bedoelde die shirts.
pi_144816449
Je hebt equipped raw (met wraps) bijv. Eric Lilliebridge en Andrey, en je hebt raw (belt + sleeves) bijv. Ray Williams.

Je kan gerust zonder belt en sleeves meedoen aan raw volgens de IPF regels, maar het is niet per se slim. :P
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:04:31 #131
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144816467
Om het verschil aan te geven. Tiny Meeker in full gear, 1.102 lbs BP.


Hij kan zijn handen niet eens zelf aan de bar krijgen. :D
pi_144816469
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:00 schreef Deuce92 het volgende:
Shirts waardoor je 200 kilo meer kan bankdrukken? Ben benieuwd wanneer ze exoskeletten gaan gebruiken ter 'ondersteuning.' :')
Ja, die shit is ook gay.
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:06:54 #133
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144816516
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt equipped raw (met wraps) bijv. Eric Lilliebridge en Andrey, en je hebt raw (belt + sleeves) bijv. Ray Williams.

Je kan gerust zonder belt en sleeves meedoen aan raw volgens de IPF regels, maar het is niet per se slim. :P
Pcies, lijkt me op de bench bv geen goed idee voor je polsen. :P
pi_144816556
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Pcies, lijkt me op de bench bv geen goed idee voor je polsen. :P
Yeah, en een belt is ook wel zo chill.
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:10:37 #135
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144816591
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Yeah, en een belt is ook wel zo chill.
Jah. Maar het ging er om dat er geen raw raw meer bestaat. Dat is nergens meer te vinden.
pi_144816658
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:10 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah. Maar het ging er om dat er geen raw raw meer bestaat. Dat is nergens meer te vinden.
Geen idee of het eigenlijk ooit bestaan heeft? Raw is iig wel sterk populariteit aan het gainen waar suits de norm waren.
If not now, then when.
pi_144816714
Ik denk erover na om te gaan competen in powerlift meetings voor <18 moet natuurlijk nog veel trainen maar opzich zeggen best veel mensen in m'n gym dat ik best sterk ben itt veel oudere gasten daar.
  FOK!fotograaf dinsdag 23 september 2014 @ 11:28:08 #138
159915 -Menn0-
MNO
pi_144817064
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik denk erover na om te gaan competen in powerlift meetings voor <18 moet natuurlijk nog veel trainen maar opzich zeggen best veel mensen in m'n gym dat ik best sterk ben itt veel oudere gasten daar.
Wat zijn je stats nu dan?
,,/
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:36:28 #139
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144817337
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik denk erover na om te gaan competen in powerlift meetings voor <18 moet natuurlijk nog veel trainen maar opzich zeggen best veel mensen in m'n gym dat ik best sterk ben itt veel oudere gasten daar.
Volgens mij ben je rond de 75 kilo? Dan moet je met de volgende minimale gewichten rekening houden.

Bench 125 kilo
Squat & DL 205 kilo

Dat zijn de NPB minima. http://www.wimwam.nl/node/81 <--- even naar beneden scrollen.
pi_144818791
PowerLiftingToWin (Izzy) is gestopt met z'n channel/website/articles etc. :'(

Echt jammer, vond het een hele goede bron van informatie.

  dinsdag 23 september 2014 @ 12:45:07 #141
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144819379
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij ben je rond de 75 kilo? Dan moet je met de volgende minimale gewichten rekening houden.

Bench 125 kilo
Squat & DL 205 kilo

Dat zijn de NPB minima. http://www.wimwam.nl/node/81 <--- even naar beneden scrollen.
Dat zijn de records toch?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:46:07 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144819400
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dat zijn de records toch?
Nee, bij de meeste zijn er nog geen records en zijn het minimumgewichten. ;)
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:51:20 #143
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144819551
Even snel een 342.5kg squat zetten zodat ik ook mee kan doen.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:03:09 #144
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144819895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Nee, bij de meeste zijn er nog geen records en zijn het minimumgewichten. ;)
Geloof ik niet dan zou een junior een wilks van 390 moeten hebben om mee te mogen doen
I call bs
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:19:42 #145
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144820429
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Geloof ik niet dan zou een junior een wilks van 390 moeten hebben om mee te mogen doen
I call bs
Een wat?
pi_144820673
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_144820808
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Snakey het volgende:

[..]

Volgens mij ben je rond de 75 kilo? Dan moet je met de volgende minimale gewichten rekening houden.

Bench 125 kilo
Squat & DL 205 kilo

Dat zijn de NPB minima. http://www.wimwam.nl/node/81 <--- even naar beneden scrollen.
Met een Wilks score van 300 mag je al mee doen bij het NK in de gewichtsklassen tot 83. Vanaf 83+ moet je 340 Wilks hebben
"Fear is only as deep as the mind allows."
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:34:24 #148
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
  dinsdag 23 september 2014 @ 13:55:50 #149
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144821532
Daarom klopte geen kut van.
Gewoon lekker meedoen BB maar nooit gaan geloven als anderen zeggen dat je sterk bent
Zijn maar een paar mensen op deze aardkloot echt sterk
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:02:02 #150
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144821740
Ik ben een beetje teneinde raad voor wbt m'n ellebogen ;(
vooral rechts. Al weken/maanden een zeurende pijn bij pull/curl oefeningen. Pijn aan de binnenkant/onderkantkant van m'n elleboog, en afgelopen vrijdag zei er iets knak van binnen en piepte ik als een klein meisje tijdens het curlen.
De pijn is het beste uit te leggen als dat je snoeihard met de binnenkant van je elleboog ergens tegenaan slaat. Dat wat je vroeger voelde als je vol op je knieeen op het ijs viel bijv.
Een blauw achtig gevoel.

Volgens m'n masseur komt het van een veel en veel te hoge spierspanning in m'n onderarmen,en door een tekorte suprinatus, waardoor er veel te veel kracht op m'n elleboog gewricht komt te staan als ik m'n handpalmen omhoog draai om bijv. pull up of curls te doen.

Als ik bijv. hammercurl doe is het factoren minder tot niets aan de hand zelfs.

Div. rekoefeningen doe ik al weken, maar lijken totaal geen effect te hebben.

En nu voel ik sinds vrijdag de halve dag dat m'n stroombotje getriggerd wordt ook nog :X

iemand nog tips/ideeen? Anders ga ik denk ik een foto laten maken of zo iets :@ :{
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:08:01 #151
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144821921
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben een beetje teneinde raad voor wbt m'n ellebogen ;(
vooral rechts. Al weken/maanden een zeurende pijn bij pull/curl oefeningen. Pijn aan de binnenkant/onderkantkant van m'n elleboog, en afgelopen vrijdag zei er iets knak van binnen en piepte ik als een klein meisje tijdens het curlen.
De pijn is het beste uit te leggen als dat je snoeihard met de binnenkant van je elleboog ergens tegenaan slaat. Dat wat je vroeger voelde als je vol op je knieeen op het ijs viel bijv.
Een blauw achtig gevoel.

Volgens m'n masseur komt het van een veel en veel te hoge spierspanning in m'n onderarmen,en door een tekorte suprinatus, waardoor er veel te veel kracht op m'n elleboog gewricht komt te staan als ik m'n handpalmen omhoog draai om bijv. pull up of curls te doen.

Als ik bijv. hammercurl doe is het factoren minder tot niets aan de hand zelfs.

Div. rekoefeningen doe ik al weken, maar lijken totaal geen effect te hebben.

En nu voel ik sinds vrijdag de halve dag dat m'n stroombotje getriggerd wordt ook nog :X

iemand nog tips/ideeen? Anders ga ik denk ik een foto laten maken of zo iets :@ :{
Ik heb precies hetzelfde, gelukkig curl ik niet tot nauwelijks :*
Als ik het doe is het meer hammercurls dan idd ook geen pijn
Maar als je een oplossing hebt hoor ik het graag ;)
Denk toch gewoon eromheen trainen
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:11:09 #152
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144822023
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben een beetje teneinde raad voor wbt m'n ellebogen ;(
vooral rechts. Al weken/maanden een zeurende pijn bij pull/curl oefeningen. Pijn aan de binnenkant/onderkantkant van m'n elleboog, en afgelopen vrijdag zei er iets knak van binnen en piepte ik als een klein meisje tijdens het curlen.
De pijn is het beste uit te leggen als dat je snoeihard met de binnenkant van je elleboog ergens tegenaan slaat. Dat wat je vroeger voelde als je vol op je knieeen op het ijs viel bijv.
Een blauw achtig gevoel.

Volgens m'n masseur komt het van een veel en veel te hoge spierspanning in m'n onderarmen,en door een tekorte suprinatus, waardoor er veel te veel kracht op m'n elleboog gewricht komt te staan als ik m'n handpalmen omhoog draai om bijv. pull up of curls te doen.

Als ik bijv. hammercurl doe is het factoren minder tot niets aan de hand zelfs.

Div. rekoefeningen doe ik al weken, maar lijken totaal geen effect te hebben.

En nu voel ik sinds vrijdag de halve dag dat m'n stroombotje getriggerd wordt ook nog :X

iemand nog tips/ideeen? Anders ga ik denk ik een foto laten maken of zo iets :@ :{
Ik heb het gehad. Niet zo erg als jij, maar ik ben gewoon gestopt met curlen. Half jaar later gaat het weer beter, maar er zijn genoeg andere manieren om je biceps te trainen. Pull ups doen het prima voor me.
pi_144822417
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:02 schreef RaymondK het volgende:
Ik ben een beetje teneinde raad voor wbt m'n ellebogen ;(
vooral rechts. Al weken/maanden een zeurende pijn bij pull/curl oefeningen. Pijn aan de binnenkant/onderkantkant van m'n elleboog, en afgelopen vrijdag zei er iets knak van binnen en piepte ik als een klein meisje tijdens het curlen.
De pijn is het beste uit te leggen als dat je snoeihard met de binnenkant van je elleboog ergens tegenaan slaat. Dat wat je vroeger voelde als je vol op je knieeen op het ijs viel bijv.
Een blauw achtig gevoel.

Volgens m'n masseur komt het van een veel en veel te hoge spierspanning in m'n onderarmen,en door een tekorte suprinatus, waardoor er veel te veel kracht op m'n elleboog gewricht komt te staan als ik m'n handpalmen omhoog draai om bijv. pull up of curls te doen.

Als ik bijv. hammercurl doe is het factoren minder tot niets aan de hand zelfs.

Div. rekoefeningen doe ik al weken, maar lijken totaal geen effect te hebben.

En nu voel ik sinds vrijdag de halve dag dat m'n stroombotje getriggerd wordt ook nog :X

iemand nog tips/ideeen? Anders ga ik denk ik een foto laten maken of zo iets :@ :{
Hoe doe je shoulder presses? Misschien teveel kracht op de onderarmen (waardoor je dus compenseert met je elleboog) door het schuin (richting gezicht) af te laten lopen? Doet bij mij vaak erg zeer in m'n elleboog.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:40:06 #154
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144822961
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:22 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Hoe doe je shoulder presses? Misschien teveel kracht op de onderarmen (waardoor je dus compenseert met je elleboog) door het schuin (richting gezicht) af te laten lopen? Doet bij mij vaak erg zeer in m'n elleboog.
Ik doe wekelijks dumbel overhead presses, en soms einig ik m'n schouderdag met OHP met olybar. Dan doe ik het op de rippetoe manier. Dus relatief smal pakken, en dan je ellebogen naar voren laten gaan.
Dan heb ik er juist geen last van iig.
Het is puur als de load op m'n ellebogen de andere kant op is. Dus met het omhooggaan v.d. curlbeweging.

ik snap niet precies wat je bedoelt denk met schuin naar gezicht :@ :D
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:41:49 #155
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144823011
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik heb het gehad. Niet zo erg als jij, maar ik ben gewoon gestopt met curlen. Half jaar later gaat het weer beter, maar er zijn genoeg andere manieren om je biceps te trainen. Pull ups doen het prima voor me.
met pullups voel ik het ook. mja pull ups met handpalmen omlaag kan ik nog proberen dan

hij staat ook regelmatig opslot die rechterkant. En dan met een knak kom ik er door om hem te strekken
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:20 #156
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144823065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:41 schreef RaymondK het volgende:

[..]

met pullups voel ik het ook. mja pull ups met handpalmen omlaag kan ik nog proberen dan

hij staat ook regelmatig opslot die rechterkant. En dan met een knak kom ik er door om hem te strekken
Ik ben bang dat rust je heelmeester gaat zijn.
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:44:24 #157
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144823097
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:43 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ben bang dat rust je heelmeester gaat zijn.
gdvr domme daar ben ik dus ook bang voor :{
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:44:58 #158
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:45:03 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144823117
Fat Gripz....ontlast ook een hoop
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:48:03 #160
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144823214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:45 schreef kidkash19 het volgende:
Fat Gripz....ontlast ook een hoop
mja. ik doe ook al m'n onderarmen uitzetten (door m'nhanden af te laten hangen van m'n onderarmen alshet ware. Dat leek erg goed te helpen in het begin maar nu weer terug bij af.

Fat grips zodat je toch minder knijpt en minder stress op je onderarmen zet nog?
pi_144823226
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:40 schreef RaymondK het volgende:
ik snap niet precies wat je bedoelt denk met schuin naar gezicht :@ :D

Kan het moeilijk uitleggen, maar ik probeer altijd m'n pols boven m'n elleboog te houden (eerste markering).
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:50:58 #162
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144823301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef Lightweight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan het moeilijk uitleggen, maar ik probeer altijd m'n pols boven m'n elleboog te houden (eerste markering).
ah, als ik zo m'n filmpje terug kijk lijk ik wel wat meer naar de middelste van die v's te bewegen ja.
Zal er eens op letten nog thanx
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:53:27 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144823377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:48 schreef RaymondK het volgende:

[..]

mja. ik doe ook al m'n onderarmen uitzetten (door m'nhanden af te laten hangen van m'n onderarmen alshet ware. Dat leek erg goed te helpen in het begin maar nu weer terug bij af.

Fat grips zodat je toch minder knijpt en minder stress op je onderarmen zet nog?
Nou ja zo kun je het inderdaad zien, je knijpt wel meer maar je pezen en spieren spannen niet tot het uiterste aan, waardoor je dat ook een beetje ontlast.
Ik heb zelf een lastige pols en gebruik ze alltijd voor dit soort dingen, werkt prima
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_144823680
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Wat zijn je stats nu dan?
sq 5RM 110
Dl 5RM 135
Bp 5rm 70
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:04:29 #165
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144823730
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:53 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Nou ja zo kun je het inderdaad zien, je knijpt wel meer maar je pezen en spieren spannen niet tot het uiterste aan, waardoor je dat ook een beetje ontlast.
Ik heb zelf een lastige pols en gebruik ze alltijd voor dit soort dingen, werkt prima
oke, nou die ga ik iig eens proberen dan thanks!!
pi_144823964
http://www.wimwam.nl/cont(...)f-sectie-powerliften

Beginnerswedstrijd RAW Powerlifting 23 mei 2015 Geldrop Sportcentrum TopFit

Alleen vind ik die nederlandse powerlifting bond zo onduidelijk. Iemand anders hier ervaring mee? Wil wel mee doen met deze.
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:15:53 #167
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144824094
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

oke, nou die ga ik iig eens proberen dan thanks!!
Bijkomend voordeel is je grip die beter wordt :D
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:16:52 #168
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144824124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:15 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Bijkomend voordeel is je grip die beter wordt :D
okay. mn grip is wel het laatste wat beter hoeft, maar kan nooit kwaad :D
pi_144826571
Is er ergens een (Onafhankelijke) site waarop reviews staan van supplementen? Wil Whey Isolaat gaan kopen, maar zijn maar weinig reviews beschikbaar over de meeste.
pi_144828131
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:12 schreef Nuggets het volgende:
http://www.wimwam.nl/cont(...)f-sectie-powerliften

Beginnerswedstrijd RAW Powerlifting 23 mei 2015 Geldrop Sportcentrum TopFit

Alleen vind ik die nederlandse powerlifting bond zo onduidelijk. Iemand anders hier ervaring mee? Wil wel mee doen met deze.
Wat vind je er zo onduidelijk aan?
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:38:05 #171
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144828418
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat vind je er zo onduidelijk aan?
Daar ga je toch ook aan mee doen toch?
Ik vraag me bij dat soort wedstrijden altijd af hoeveel % juiced :P
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144829185
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Daar ga je toch ook aan mee doen toch?
Ik vraag me bij dat soort wedstrijden altijd af hoeveel % juiced :P
Mei is wel vroeg. Denk dat het 2016 wordt, maar ik ga er wel heen.

Nja, niet zoveel. Iedereen wordt getest (niet dat testen het ineens drug-free maakt, mja). Je hebt er alleen maar jezelf en je eigen integriteit mee. Als je wilt juicen en mee wilt doen aan PL wedstrijden dan moet je naar de andere bond toe (Powerlifting Holland). Echter competen sommige drug-free lifters weleens in de PH bond en als ze dan mee willen doen bij de NPB bond, dan krijgen ze een cooldown periode van twee jaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 23-09-2014 18:15:39 ]
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:17:58 #173
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144829461
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Geloof ik niet dan zou een junior een wilks van 390 moeten hebben om mee te mogen doen
I call bs
Damn, kom tot een wilks van 352. Ben wel benieuwd wat de rest hier haalt.

http://wilkscalculator.com/kg
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:58:30 #174
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144830594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Damn, kom tot een wilks van 352. Ben wel benieuwd wat de rest hier haalt.

http://wilkscalculator.com/kg
Ik kom net aan de 270. Maar ik heb een heel lage squat.
pi_144830678
Wat moet je invullen bij kg dan?
Geen referral hier.
pi_144830687
285 wilks @ 103.5 kg bw en 475 kg totaal. Sowieso nog weak as fuck. :D
If not now, then when.
pi_144830723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat moet je invullen bij kg dan?
Je bodyweight en het totaal (1RM's van alle lifts bij elkaar opgeteld).
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:11 #178
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144830739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat moet je invullen bij kg dan?
Totaal gelift gewicht. Dus bv squat + bench + deadlift.
pi_144830765
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Totaal gelift gewicht. Dus bv squat + bench + deadlift.
Ook je curls en tricep kickbacks?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_144830772
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Ook je curls en tricep kickbacks?
:')
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:04:24 #181
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144830959
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:04 schreef Snakey het volgende:
Inclusief OHP kom ik aan de 314.
:')
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:19:33 #183
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:24:57 #184
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:28:36 #185
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144831681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef Beach het volgende:

[..]

Ook je curls en tricep kickbacks?
LOL

Trouwens... Ik deed altijd tricep kickback met dumbles, maar sinds kort met een kabel.

Dat is echt veul effectiever :o

Dus staand voor over gebogen voor een poulie op hoofd hoogte
pi_144831817
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
Mn wilks is 335. En mn totaal is 575. Mn bench killed dit volledig :')

En mn bodyweight ook lol :@
Vooral je bodyweight. Je bench is niet echt uit verhouding imo.
If not now, then when.
pi_144831862
In hoeverre zijn whey shakes zelf te maken? Ik snap dat whey heel geconcentreerd is, maar ook al zou het 60/70% van een shake zijn..
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:34:14 #188
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144831886
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vooral je bodyweight. Je bench is niet echt uit verhouding imo.
Oh, ik dacht eigenlijk dat mn bemch best wat meer kon. Merk wel dat mn 1 rep max heel dicht bij mn 6 of 8 rep set ligt kwa gewicht. Maar dat komt door demanier van trainen
pi_144831965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Oh, ik dacht eigenlijk dat mn bemch best wat meer kon. Merk wel dat mn 1 rep max heel dicht bij mn 6 of 8 rep set ligt kwa gewicht. Maar dat komt door demanier van trainen
Kan wel een paar kilo bij, maar vergeleken met je SQ en DL is het niet echt uit verhouding.

Is wel normaal lijkt mij. Mijn 1RM ligt ook niet ver van mijn reps af, maar dat is de bench; kleine stapjes. :P
If not now, then when.
pi_144832008
Tot nu toe is Verbo de sterkste hier. _O-
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:43:20 #191
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144832229
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:17 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Damn, kom tot een wilks van 352. Ben wel benieuwd wat de rest hier haalt.

http://wilkscalculator.com/kg
281 :')

Jezus wat ben ik eigenlijk zwak _O-
Deathlift or Die.
pi_144832265
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:43 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

281 :')

Jezus wat ben ik eigenlijk zwak _O-
Hoeveel bw en totaal?
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:54:10 #193
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144832665
82kg
417,5kg
Deathlift or Die.
pi_144833112
246 :')
pi_144833130
210 :').

Fucking bw.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen referral hier.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:14:18 #196
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144833326
Weet iemand hier een goede fysiotherapeut in omgeving Amsterdam/Haarlem wat betreft nek/schouder?
Deathlift or Die.
pi_144833476
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:14 schreef Ethanolic het volgende:
Weet iemand hier een goede fysiotherapeut in omgeving Amsterdam/Haarlem wat betreft nek/schouder?
Ja.
If not now, then when.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:21:54 #198
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144833593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja.
:')
Vertel dan (evt DM)
Deathlift or Die.
pi_144833729
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:21 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

:')
Vertel dan (evt DM)
Haha, ik ken niemand. Wou alleen even zo reageren.
If not now, then when.
pi_144834198
Nieuw DR PR! 150kg 1RM Toch wel leuk dat het nog tijdens een cut kan. Kon denk ik nog wel 2,5kg erbij, maar was een beetje uitgeteld.

10x 40
4x 60
4x 80
3x 110
1x 130
1x 135
1x 140
1x 145
1x 150

Slimmer om een paar stappen over te slaan, beetje zonde.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:45:43 #201
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144834423
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:28 schreef RaymondK het volgende:

[..]

LOL

Trouwens... Ik deed altijd tricep kickback met dumbles, maar sinds kort met een kabel.

Dat is echt veul effectiever :o

Dus staand voor over gebogen voor een poulie op hoofd hoogte
Oja, over cables gesproken. One arm cable curls ontlasten je ellenbogen behoorlijk. En dan voor je core langs, zo dus.

pi_144834812
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 10:42 schreef Drinky het volgende:
was ook mijn grootste probleem daar. Ook geen pindakaas ( Groby bij harmincskettesek tér wel voor ¤4 per pot ofzo ). Cottage cheese komt er het dichtst bij en iemand vertelde me dat de Aldi het daar ook heeft.

Als je een goede gym zoekt daar --> Flex Gym. Hands down beste gym waar ik ooit ben geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drinky op 23-09-2014 10:49:18 ]
Cottage Cheese hebben we inderdaad al ingeslagen! We sporten nu bij Fitness Factory, ook heel erg uitgebreid maar iets minder 'bodybuilding' dan Flex. We gaan er zeker een keer kijken, Thanks! :)
de dag die je wist dat zou komen is nog niet hier.
pi_144835186
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:39 schreef Lightweight het volgende:
Nieuw DR PR! 150kg 1RM Toch wel leuk dat het nog tijdens een cut kan. Kon denk ik nog wel 2,5kg erbij, maar was een beetje uitgeteld.

10x 40
4x 60
4x 80
3x 110
1x 130
1x 135
1x 140
1x 145
1x 150

Slimmer om een paar stappen over te slaan, beetje zonde.
Congrats!

Idd slimmer. Ik doe zelf altijd stappen van 20 kg bij lage gewichten en zodra ik de 1RM nader wordt het 10 kg.
If not now, then when.
pi_144835440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 21:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Congrats!

Idd slimmer. Ik doe zelf altijd stappen van 20 kg bij lage gewichten en zodra ik de 1RM nader wordt het 10 kg.
Thanks. Het was ook deels omdat ik er geen vertrouwen in had. Lekker motiverende bui. _O-
  dinsdag 23 september 2014 @ 21:39:13 #205
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_144835600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:55 schreef Haikantje het volgende:

[..]

Cottage Cheese hebben we inderdaad al ingeslagen! We sporten nu bij Fitness Factory, ook heel erg uitgebreid maar iets minder 'bodybuilding' dan Flex. We gaan er zeker een keer kijken, Thanks! :)
Ik had er vele gyms afgezocht (zowel de Buda als Pest kant), Flex zat weliswaar niet dichtbij (ik zat dicht bij Kalvin tér), maar goede atmosfeer, vaak bekende bodybuilders die er een sessie kwamen doen en echt goede equipment. Aan het einde nog met de eigenaar gepraat en hij had echt mooie verbeteringen voor de gym in gedachte en ze hadden al een hele 3e verdieping toegevoegd voor crossfit, kettlebells en powerlifting (maar ook perfect voor BB omdat ze veel bumperplates en OLY stangen hadden aangeschaft). Volgde er ook kickbokslessen en ze hebben een studentenkorting.

Whey is trouwens ontzettend duur en van mindere kwaliteit dan hier, maar dat zal je vast ook wel hebben gemerkt. De 3 grote merken hebben vaste prijzen en echte concurrentie is er niet. Kan het je dan ook aanbevelen om naar de grote markthal te gaan en daar vers vlees of kip te kopen, is goedkoper en lekkerder dan de whey. Kilo biefstuk voor 6 euro, kilo kip 3 euro, kalkoen 4 euro o.i.d.

Heb er zelf ook een halfjaartje gezeten en ken het grootste gedeelte van de stad (uitgezonderd de heuvels van Buda) goed uit mijn hoofd, dus als je iets specifieks zoekt kan ik je mischien wel helpen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_144841017
Trouwens, heb even een vraagje. Ben nu al een tijdje aan het trainen, ben 1m76 en woog 75 kilo, toen ben ik naar ongeveer 69 gegaan (veelt trainen, te weinig eten etc). Inmiddels zit ik alweer op mijn oude niveau, 75 - 76 kilo met een vetpercentage van +- 12 - 13. Ik wil eerst nog even flink trainen voordat ik ga clean bulken/afvallen. Maar ik vroeg mij af, hoelang zou het ongeveer gaan duren voordat je van ongeveer 15% bodyfat terug gaat naar ongeveer 10%? Ik hoorde ooit dat gezond afvallen op ongeveer een 0,5 kilo per week ligt. Klopt dit? Want dan zou het toch maar een paar weekjes duren. Als ik de calcutor op Fitnessjunk erop los laat zie ik dat ik over 2% ongeveer 3 weken zou doen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 23:43:53 #207
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_144841366
215

89kg/140dl/110sq/85bp

gotta get biggggg
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144841830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:34 schreef Anton91 het volgende:
Trouwens, heb even een vraagje. Ben nu al een tijdje aan het trainen, ben 1m76 en woog 75 kilo, toen ben ik naar ongeveer 69 gegaan (veelt trainen, te weinig eten etc). Inmiddels zit ik alweer op mijn oude niveau, 75 - 76 kilo met een vetpercentage van +- 12 - 13. Ik wil eerst nog even flink trainen voordat ik ga clean bulken/afvallen. Maar ik vroeg mij af, hoelang zou het ongeveer gaan duren voordat je van ongeveer 15% bodyfat terug gaat naar ongeveer 10%? Ik hoorde ooit dat gezond afvallen op ongeveer een 0,5 kilo per week ligt. Klopt dit? Want dan zou het toch maar een paar weekjes duren. Als ik de calcutor op Fitnessjunk erop los laat zie ik dat ik over 2% ongeveer 3 weken zou doen.
Niet teveel blindstaren op cijfers.
Als je afvalt, val je niet alleen vet af.
Maar 0,5kg per week voor een cut lijkt me een prima begin.
pi_144842039
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef DjMark het volgende:

[..]

Niet teveel blindstaren op cijfers.
Als je afvalt, val je niet alleen vet af.
Maar 0,5kg per week voor een cut lijkt me een prima begin.
Dat weet ik, spieren afvallen is ook niet zo'n probleem dacht ik omdat je spieren een memorie effect hebben toch? Dat wil zeggen dat als je weer gaat trainen je snel weer op het oude niveau komt te zitten. Of klopt dit niet?
  woensdag 24 september 2014 @ 00:13:28 #210
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144842235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat weet ik, spieren afvallen is ook niet zo'n probleem dacht ik omdat je spieren een memorie effect hebben toch? Dat wil zeggen dat als je weer gaat trainen je snel weer op het oude niveau komt te zitten. Of klopt dit niet?
Dat klopt.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144842302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:13 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat klopt.
Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Maar weet je dan ook waarom je vaak op internet verhalen/vragen leest hoe je kunt afvallen zonder spieren te verliezen? Als het er toch weer vrij snel bij komt maar dit toch eigenlijk niet echt uit?
pi_144842400
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat weet ik, spieren afvallen is ook niet zo'n probleem dacht ik omdat je spieren een memorie effect hebben toch? Dat wil zeggen dat als je weer gaat trainen je snel weer op het oude niveau komt te zitten. Of klopt dit niet?
Van "muscle memory" is toch alleen echt sprake als je kracht verliest doordat je een tijdje niet meer traint?

Als je cut train je nog steeds hard, maar zul je tzt wel wat verliezen. Dat krijg je er niet "zomaar" weer bij als je stop met de cut. Ligt er maar net aan hoeveel je verliest lijkt me.
pi_144842686
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:21 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Van "muscle memory" is toch alleen echt sprake als je kracht verliest doordat je een tijdje niet meer traint?

Als je cut train je nog steeds hard, maar zul je tzt wel wat verliezen. Dat krijg je er niet "zomaar" weer bij als je stop met de cut. Ligt er maar net aan hoeveel je verliest lijkt me.
http://www.eigenkracht.nl(...)+hebben+een+geheugen

quote:
In de nieuwe studie simuleerden Kristian Gundersen en zijn team het effect van training door muizen te dwingen hun tenen harder te laten werken. Na een week training nam het aantal celkernen in de spiercellen toe en na 21 dagen pittige training was het aantal celkernen (nucleï) in de spiercellen met ongeveer 54 procent toegenomen. Bij dag negen waren ook de spiercellen in omvang toegenomen, waardoor duidelijk werd dat eerst de spiercelkernen toenemen en daarna pas de spiermassa. Daarna deden de onderzoekers iets dieronvriendelijks: ze sneden de zenuwen die leidden naar de spieren door om het spierweefsel te laten atrofiëren. De spiercellen verloren daarna ongeveer 40 procent van hun eerdere bulk, maar… het aantal celkernen in de spiercellen veranderde niet.

Hoe kort of lang het extra spiergeheugen (de celkernen die door training extra zijn opgebouwd) blijft bestaan, is nog onduidelijk. Mogelijk enkele jaren of langer. De boodschap is dus: spieren hebben een geheugen, onthoud dat!
Lijkt mij dus dat spieren wel weer vrij gemakkelijk terugkomen na het afvallen. Misschien dat ik dan over een tijdje wel even een poosje stop met afvallen, veel eiwitten (spieren proberen te voorzien van genoeg eiwitten) en dan gewoon diehard cardio'en. Moet het nog bekijken :)
  woensdag 24 september 2014 @ 06:52:47 #214
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144844457
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 september 2014 20:45 schreef Snakey het volgende:

[..]

Oja, over cables gesproken. One arm cable curls ontlasten je ellenbogen behoorlijk. En dan voor je core langs, zo dus.

[ afbeelding ]
Thanks!
  woensdag 24 september 2014 @ 09:38:52 #215
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_144845927
Kan ik meerdere dagen achter elkaar de zelfde spiergroepen trainen? Als ik ga sporten doe ik ong anderhalf uur aan verschillende apperaten, van benen tot armen.

Het liefste zou ik 4/5 keer per week gaan, maar je spieren moeten wel rusten toch?
  woensdag 24 september 2014 @ 09:39:42 #216
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144845942
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:38 schreef Pino0 het volgende:
Kan ik meerdere dagen achter elkaar de zelfde spiergroepen trainen? Als ik ga sporten doe ik ong anderhalf uur aan verschillende apperaten, van benen tot armen.

Het liefste zou ik 4/5 keer per week gaan, maar je spieren moeten wel rusten toch?
3x per week fullbody met een dagje ertussen of spiergroepen splitten
Deathlift or Die.
  woensdag 24 september 2014 @ 10:34:28 #217
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_144847115
Dank nog heren voor de tips! De oefening op een bankje met dumbbells!
Benchpress met losse stang ook meteen geprobeerd; ging goed. O+

Nu doet alles pijn. :')
A grand adventure has begun.
pi_144847378
Mensen hier nog tips voor invulling v.h. voedingsschema wat betreft avondeten? Ik woon nog gewoon bij m'n ouders en moet in die zin dus 'eten wat de pot schaft', echter is 'eten wat de pot schaft' wel wat lastig inpassen in een schema :P Wij eten zo'n 3/4x pw aardappels, 1x patat en de rest pasta (2x gemiddeld), kan ik nu een gemiddelde nemen o.i.d.? Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Daarnaast; op het moment train ik FB 3x pw. Ik heb momenteel veel vrije tijd, waardoor ik ook wel 4x pw zou kunnen trainen, echter heb ik nu mooi de dag wel, dat niet verdeling waardoor ik (zeker van de squats/DL) goed kan herstellen. Hoe doe ik dat met 4x pw?
  woensdag 24 september 2014 @ 10:47:35 #219
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144847442
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:44 schreef nickhguitar het volgende:
Mensen hier nog tips voor invulling v.h. voedingsschema wat betreft avondeten? Ik woon nog gewoon bij m'n ouders en moet in die zin dus 'eten wat de pot schaft', echter is 'eten wat de pot schaft' wel wat lastig inpassen in een schema :P Wij eten zo'n 3/4x pw aardappels, 1x patat en de rest pasta (2x gemiddeld), kan ik nu een gemiddelde nemen o.i.d.? Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Daarnaast; op het moment train ik FB 3x pw. Ik heb momenteel veel vrije tijd, waardoor ik ook wel 4x pw zou kunnen trainen, echter heb ik nu mooi de dag wel, dat niet verdeling waardoor ik (zeker van de squats/DL) goed kan herstellen. Hoe doe ik dat met 4x pw?
Weeg hoeveel carbs en vlees je eet. Groente is verwaarloosbaar (reken daar max 100kcal voor).

Bij 4x per week zou ik kijken naar UB/LB of 5/3/1.
Deathlift or Die.
  woensdag 24 september 2014 @ 10:48:56 #220
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144847478
Om nog even op het spotten terug te komen. Vaak is het spotten ook niet meer dan een mentaal iets. Spot maar eens met twee wijsvingers onder de bar, 9/10 keer gaat die bar gewoon weer soepeltjes omhoog. Het is vooral een mentale kwestie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144847581
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:47 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Weeg hoeveel carbs en vlees je eet. Groente is verwaarloosbaar (reken daar max 100kcal voor).

Bij 4x per week zou ik kijken naar UB/LB of 5/3/1.
Ga ik doen, thx ;) Hm, ik wil eigenlijk wel graag even FB blijven doen, merk dat dat voor een beginner (zoals ik :P) wel goed werkt! Post straks m'n voedingsschema wel ff als die klaar is.
pi_144847602
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef fathank het volgende:
Om nog even op het spotten terug te komen. Vaak is het spotten ook niet meer dan een mentaal iets. Spot maar eens met twee wijsvingers onder de bar, 9/10 keer gaat die bar gewoon weer soepeltjes omhoog. Het is vooral een mentale kwestie.
Het is toch ook gewoon zo dat een spotter erbij komt kijken als jij net 5% meer wilt kunnen drukken? Dan kunnen 2 vingers toch die paar kilo verschil maken?
  woensdag 24 september 2014 @ 11:09:18 #223
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144847989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is toch ook gewoon zo dat een spotter erbij komt kijken als jij net 5% meer wilt kunnen drukken? Dan kunnen 2 vingers toch die paar kilo verschil maken?
Het is de bedoeling dat een spotter ervoor zorgt dat je niet een stang van meer als 100 kilo op je strot krijgt
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 24 september 2014 @ 11:10:02 #224
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144848008
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat een spotter ervoor zorgt dat je niet een stang van meer dan 100 kilo op je strot krijgt
Sorry.
Deathlift or Die.
pi_144848041
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat een spotter ervoor zorgt dat je niet een stang van meer als 100 kilo op je strot krijgt
Eens, maar het is ook wel fijn dat hij je soms net even iets helpt om je laatste herhaling te kunnen voltooien toch?
pi_144848157
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 11:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Eens, maar het is ook wel fijn dat hij je soms net even iets helpt om je laatste herhaling te kunnen voltooien toch?
't Geeft mij meer vertrouwen en ik durf grenzen op te zoeken omdat ik weet dat er hulp is als ik de grens niet haal.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 24 september 2014 @ 11:32:03 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144848634
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 22:59 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dat weet Dven vast wel, die zit volgens mij in die contreien.
Ik zit er niet veel dichterbij dan jullie :P Buiten dat lijkt Hongaars op geen van de Europese talen. Maar ik vermoed dat het er uberhaupt niet bestaat. Je vindt het amper ergens buiten de Benelux en Duitsland
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 24 september 2014 @ 12:22:30 #228
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_144850186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 09:39 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

3x per week fullbody met een dagje ertussen of spiergroepen splitten
Oke bedankt.
pi_144850265
Hey pino wanneer weer is eens playstation controller kapot gooien?
  woensdag 24 september 2014 @ 16:00:07 #231
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144857880
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 00:16 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Gewoon uit nieuwsgierigheid.. Maar weet je dan ook waarom je vaak op internet verhalen/vragen leest hoe je kunt afvallen zonder spieren te verliezen? Als het er toch weer vrij snel bij komt maar dit toch eigenlijk niet echt uit?
Dan moet je eerst weten wat er gebeurd met spieren door training.

Het klopt dat je spieren een 'geheugen' hebben. De spieren zullen aanpassen in de vorm van de hoeveelheid mitochondriën, capillairen en myoglobine bij aerobe training (cardio).

Voor spiermassa wat van belang is voor ons zijn de capillairen en myoglobine niet van belang, omdat ze slechts een kleine rol spelen bij krachttraining. Voor de toename in grootte is de groei van de individuele spiervezels de hoofdoorzaak. Een kleinere rol van de hypertrofie komt door het splitsen van de celkernen (nuclei). Daarnaast ontstaan er meer myofibrillen(contractiële element van een spiervezel), myofilamenten(onderdeel van een myofibril), meer glycogeen en bindweefsel.

Wanneer je dan niet meer traint zullen de spiervezels weer terug keren naar hun originele staat. Oftewel atrofie,minder myo-fibrillen en filamenten, minder glycogeen en bindweefsel. Wat wel blijft zijn de extra spiervezels ontstaan door het splitsen/delen van de satellietcellen echter treedt hier ook atrofie op.

Dat is wat er gebeurd wanneer je stopt met trainen. Muscle memory heeft niet zo zeer met cutten te maken gezien het feit dat de spiervezels niet terug keren naar hun originele staat.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_144859748
Fucking squat wilt al 2 weken niet meer
Omhoog, het lijkt zelfs steeds zwaarder te worden? Komt doot de cut miss maar t is zwaar irritant
  woensdag 24 september 2014 @ 16:49:23 #233
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_144860161
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucking squat wilt al 2 weken niet meer
Omhoog, het lijkt zelfs steeds zwaarder te worden? Komt doot de cut miss maar t is zwaar irritant
Rusten?
pi_144860496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:49 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Rusten?
rust genoeg
  woensdag 24 september 2014 @ 17:14:18 #235
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144861153
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Fucking squat wilt al 2 weken niet meer
Omhoog, het lijkt zelfs steeds zwaarder te worden? Komt door de cut miss maar t is zwaar irritant
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  woensdag 24 september 2014 @ 17:20:29 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144861366
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 16:56 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

rust genoeg
Minder hard cutten dan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144861509
Jo ijzervreters,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om m'n eigen belt te bestellen, de gym waar ik momenteel train heeft slechts een tweetal die beide aan de voorkant smaller zijn dan aan de achterkant. Ik zou graag één hebben die zowel voor als achter even breed is.

Heeft iemand ervaring met deze? http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/

Lijkt me een prima artikel voor die prijs, alleen op andere fora worden vaak veel duurdere riemen en al aanbevolen (bijv. van Titan).

Alvast bedankt voor de reacties :)
pi_144862653
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:24 schreef Iron_addict het volgende:
Jo ijzervreters,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om m'n eigen belt te bestellen, de gym waar ik momenteel train heeft slechts een tweetal die beide aan de voorkant smaller zijn dan aan de achterkant. Ik zou graag één hebben die zowel voor als achter even breed is.

Heeft iemand ervaring met deze? http://www.fitness-seller.nl/powerliftriem/

Lijkt me een prima artikel voor die prijs, alleen op andere fora worden vaak veel duurdere riemen en al aanbevolen (bijv. van Titan).

Alvast bedankt voor de reacties :)
Ik heb die FS belt. Werkt aardig goed, alleen ERG hard in het begin dus zeker even omdraaien en er een dag een stapel zooi op leggen. Dan wordt het wat soepeler. Moet wel zeggen dat ik niet zo'n fan ben van die sluiting, omdat de ruimte tussen de gaten vrij ruim is waardoor hij of net te strak of net te los kan gaan zitten.

Mocht deze niet meer voldoende zijn of kapot gaan dan ga ik voor een Inzer belt (Forever Lever) met zo'n handle systeem.
pi_144863849
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:20 schreef fathank het volgende:

[..]

Minder hard cutten dan
moet nog 6 weekjes :'( de aesthethics zijn wel nice maar de power mist een beetje, behalve op de deadlift dan

Voorheen kon ik 5x5 70 bp

Nu haal ik de 5e rep op 65kg niet eens bij mn 1e set
  woensdag 24 september 2014 @ 18:39:52 #240
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144864156
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

moet nog 6 weekjes :'( de aesthethics zijn wel nice maar de power mist een beetje, behalve op de deadlift dan

Voorheen kon ik 5x5 70 bp

Nu haal ik de 5e rep op 65kg niet eens bij mn 1e set
Dan gewoon kiezen, of BB of PL
Je hebt nu de leeftijd dat je in 1 van beiden kan excelleren later.
Of van beiden redelijk zijn
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 24 september 2014 @ 18:42:06 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144864257
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

moet nog 6 weekjes :'( de aesthethics zijn wel nice maar de power mist een beetje, behalve op de deadlift dan

Voorheen kon ik 5x5 70 bp

Nu haal ik de 5e rep op 65kg niet eens bij mn 1e set
Niet zo miepen en gewoon op onderhoud eten. Boek je qua kracht sneller vooruitgang, en die aesthetics heb je toch geen kut aan heb je het weer buiten gezien. Gewoon geen dreamerbulk doen met een vetpens a la Jack Wouters maar gewoon gecontroleerd recompen en dan slowbulken. Zeker met die test-levels op jouw leeftijd is het zonde om tijd te verspillen aan cutten voor wat aesthetics.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 24 september 2014 @ 18:43:59 #242
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144864356
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet zo miepen en gewoon op onderhoud eten. Boek je qua kracht sneller vooruitgang, en die aesthetics heb je toch geen kut aan heb je het weer buiten gezien. Gewoon geen dreamerbulk doen met een vetpens a la Jack Wouters maar gewoon gecontroleerd recompen en dan slowbulken. Zeker met die test-levels op jouw leeftijd is het zonde om tijd te verspillen aan cutten voor wat aesthetics.
Noem liever mij als je een vergelijking maakt met iemand met vetpens O+

Wil ook kenmerkend zijn
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144865023
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:32 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

moet nog 6 weekjes :'( de aesthethics zijn wel nice maar de power mist een beetje, behalve op de deadlift dan

Voorheen kon ik 5x5 70 bp

Nu haal ik de 5e rep op 65kg niet eens bij mn 1e set
Filmpje van je 5rm squat * 110kg?

Wel hele knappe stats
pi_144865632
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Dan gewoon kiezen, of BB of PL
Je hebt nu de leeftijd dat je in 1 van beiden kan excelleren later.
Of van beiden redelijk zijn
Dan beide redelijk
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:42 schreef fathank het volgende:

[..]

Niet zo miepen en gewoon op onderhoud eten. Boek je qua kracht sneller vooruitgang, en die aesthetics heb je toch geen kut aan heb je het weer buiten gezien. Gewoon geen dreamerbulk doen met een vetpens a la Jack Wouters maar gewoon gecontroleerd recompen en dan slowbulken. Zeker met die test-levels op jouw leeftijd is het zonde om tijd te verspillen aan cutten voor wat aesthetics.
Ja het weer is nu kut, maar dan kan ik straks voor een lange tijd bulken aangezien mn vp dan gewoon laag ligt. Als ik eenmaal daar ben gewoon 200-300 boven onderhoud en blijven trainen. Daarnaast vond ik het gewoon lelijk hoe het eruit zag op 17%
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 18:59 schreef Atemno het volgende:

[..]

Filmpje van je 5rm squat * 110kg?

Wel hele knappe stats
Mwoah, vind 't zelf een beetje tegenvallen, behalve m'n deadlift dan. Heb geen filmpje van m'n 5RM 110, alleen een van 100, die is een maand oud ofzo, maar ik zit nu weer op 100 :{

[ Bericht 1% gewijzigd door BredeBroeder op 24-09-2014 19:29:20 ]
pi_144869618
High bar squat aan het leren. Zo veel chiller
"Fear is only as deep as the mind allows."
  woensdag 24 september 2014 @ 20:46:01 #246
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144869914
Heeft hier iemand een kopietje van Wendler's 5/3/1? Misschien dat ik eens de BBB variant ga proberen. Dat is een relatief korte workout, right?
pi_144870164
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:40 schreef Push. het volgende:
High bar squat aan het leren. Zo veel chiller
Onlast dat de knieën?
Geen referral hier.
pi_144870329
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft hier iemand een kopietje van Wendler's 5/3/1? Misschien dat ik eens de BBB variant ga proberen. Dat is een relatief korte workout, right?
Hier staan verschillende varianten en je kunt zelf jouw gewichten invoeren voor een schema. Geloof ook gewoon in kilo's omdat het werkt met percentages

http://www.strstd.com
  woensdag 24 september 2014 @ 20:52:50 #249
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144870342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft hier iemand een kopietje van Wendler's 5/3/1? Misschien dat ik eens de BBB variant ga proberen. Dat is een relatief korte workout, right?
http://www.strengthstandards.co/
Kun je diverse variaties zien. Doet echter maar 1 cycle genereren. Ik heb het bestandje niet meer, moet je Yuri ff een dm sturen.
Deathlift or Die.
pi_144870461
Volgende cycle is toch gewoon 5kg bij 1RM voor deadlift en squat en 2.5 kilo voor bench press en overhead. En dan opnieuw berekenen adhv percentages.
  woensdag 24 september 2014 @ 20:56:27 #251
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_144870533
quote:
1s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:55 schreef Sapstengel het volgende:
Volgende cycle is toch gewoon 5kg bij 1RM voor deadlift en squat en 2.5 kilo voor bench press en overhead. En dan opnieuw berekenen adhv percentages.
Ja dat is ook zo :') _O-
Dat excelletje genereert echter het programma voor meerdere cycles en daar kan je ook je laatste reps in noteren, waarna hij je nieuwe 1RMs berekent.
Deathlift or Die.
pi_144870714
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Onlast dat de knieën?
Nee, vooral de onderrug. En kan er dieper mee squatten
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_144870852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:56 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo :') _O-
Dat excelletje genereert echter het programma voor meerdere cycles en daar kan je ook je laatste reps in noteren, waarna hij je nieuwe 1RMs berekent.
Ah dat is wel een stuk handiger. Ik meld me ook even aan voor de Excel dan :P
pi_144874942
quote:
Last night we visited an old friend, we talked and shared about our years way back when... He asked how I am doing.. How life has been.. and I had asked the same..
Kai,.. to my surprise he said.. Not so good my son has been diagnosed with an illness that I'd like to keep private... My eyes with trust and sincere is there anything I can do... Being modest.. My friend replied, thanks Kai..
Replying back,.. Id like to do something... Please there has to be something I asked...
Well he does like action figures especially superman and iron man...
Done I said... The next morning.. Woke up early, knocked out my cardio session and drove to toy r us..
Picked up an action figure of both super man and iron man.. It was noon time.. and I stopped by my friends house to surprise his son..
Knocking on the door.. His son came to open the door. Hey uncle Kai he said with a warm smile.. Hey champ! Is your dad home.. Yes outback.. As we made our way to his backyard.. Our little friend made his way to the swing set... I spoke with his dad for a few minutes when our little friend Happily and loudly yelled.. Uncle Kai... uncle Kai look!!
It was a group of birds flying over the house.. Uncle Kai he said.. I wish I can fly.. I said.. why ofcourse you can... But I don't have any wings Uncle Kai, how can I fly.... and with a warm smile I pulled out both action figures and said neither do superman and ironman..
Aldus Kai Greene. Ik ben altijd diep onder de indruk van zijn 'filosofische' gedachten, motivatie en uitspraken. Ben ik hier de enige in? Vond het ook erg spijtig dat ze hem bij de persco belachelijk maakte toen hij een dergelijke uitspraak maakte.
pi_144880691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:46 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Heeft hier iemand een kopietje van Wendler's 5/3/1? Misschien dat ik eens de BBB variant ga proberen. Dat is een relatief korte workout, right?
Ik gebruik deze om mijn cycle te berekenen http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
pi_144881053
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Aldus Kai Greene. Ik ben altijd diep onder de indruk van zijn 'filosofische' gedachten, motivatie en uitspraken. Ben ik hier de enige in? Vond het ook erg spijtig dat ze hem bij de persco belachelijk maakte toen hij een dergelijke uitspraak maakte.
ik vind hem een topgozer, maar hij kan inderdaad wel eens wat langdradig zijn.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_144881408
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 22:21 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Aldus Kai Greene. Ik ben altijd diep onder de indruk van zijn 'filosofische' gedachten, motivatie en uitspraken. Ben ik hier de enige in? Vond het ook erg spijtig dat ze hem bij de persco belachelijk maakte toen hij een dergelijke uitspraak maakte.
Ik waardeer wat rustigere mensen zoals Kai Greene wel, maar over het algemeen hebben de "filosofische" uitspraken die gedaan worden in de sport geen echte inhoud.
Geen referral hier.
  donderdag 25 september 2014 @ 16:36:55 #258
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144896038
Bedankt voor de reacties wbt. 5/3/1, maar ik bedoelde eigenlijk het boek. :P Heb die ondertussen al van iemand gekregen (waarvoor nogmaals dank) en een schema samengesteld. Het is toch triumvirate geworden. Als dat niets blijkt, ga ik wel BBB doen.
pi_144896667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 20:52 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.strengthstandards.co/
Kun je diverse variaties zien. Doet echter maar 1 cycle genereren. Ik heb het bestandje niet meer, moet je Yuri ff een dm sturen.
Zou een goede website kunnen zijn, maar er zitten ongelooflijk veel fouten in. Met name bij Cube. De main lift 'Repetition' Squat 1x8 (bv 95kg) en dan als accessory Olympic Squat 2x 6-8 105kg lol what?

Erg jammer.
  donderdag 25 september 2014 @ 17:51:04 #260
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_144898172
Is dat niet ook het protocol in The cube :p? Meen me te herinneren dat close grip ook zwaarder werd gedaan bij de bench dan competition bench.

Blackironbeast.com is er ook een :).
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
pi_144898402
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bedankt voor de reacties wbt. 5/3/1, maar ik bedoelde eigenlijk het boek. :P Heb die ondertussen al van iemand gekregen (waarvoor nogmaals dank) en een schema samengesteld. Het is toch triumvirate geworden. Als dat niets blijkt, ga ik wel BBB doen.
Zelf vorige maand ook met 5/3/1 begonnen, en ook triumvirate.. Beviel toch niet zo, dus overgestapt op BBB. Toch fijner om elke mainlift 2x per week te doen.
  donderdag 25 september 2014 @ 18:06:26 #262
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_144898542
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:00 schreef Varkensbiefstuk het volgende:

[..]

Zelf vorige maand ook met 5/3/1 begonnen, en ook triumvirate.. Beviel toch niet zo, dus overgestapt op BBB. Toch fijner om elke mainlift 2x per week te doen.
Wat beviel er niet aan?
pi_144899922
Dude lift zonder been, impressive; https://www.facebook.com/(...)gada/229461933916076
If not now, then when.
pi_144906413
Voor degenen die nog weightlifting shoes willen; flinke korting op de Adipowers nu: http://m.adidas.com/us/ad(...)hoes/V24382_690.html
If not now, then when.
pi_144907758
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 21:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor degenen die nog weightlifting shoes willen; flinke korting op de Adipowers nu: http://m.adidas.com/us/ad(...)hoes/V24382_690.html
Held, was ik net naar aan het kijken. Hoe moet je die dingen nemen in maat?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_144908023
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:15 schreef Push. het volgende:

[..]

Held, was ik net naar aan het kijken. Hoe moet je die dingen nemen in maat?
Geen idee man. Vaak zeggen ze bij adipowers een maat kleiner dan je zelf draagt. Er zijn verschillende meningen over. Er staat vast wel een size chart bij.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 22:35:57 #267
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144908625
Pas vanaf maat 13
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  donderdag 25 september 2014 @ 22:36:12 #268
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144908638
Dus denk niet dat veel lui die hier gaan passe
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144909714
Snel uitverkocht dan.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:00:23 #270
69994 seto
-|||--------|||-
pi_144909744
Niet zo gek, dikke deal.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  donderdag 25 september 2014 @ 23:03:45 #271
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144909919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snel uitverkocht dan.
Ja had hem net naar een maatje gestuurd
die zei is alleen maat 13 en hoger, maar ik keek net toen zag ik nog 10 :(
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144910060
Vraag mij wel af waarom ze het doen. Misschien faseren ze de rode kleur uit of zo? Ze hebben namelijk nu twee nieuwe kleuren. Die zwarte met rood zijn fucking dope.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:11:00 #273
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144910282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag mij wel af waarom ze het doen. Misschien faseren ze de rode kleur uit of zo? Ze hebben namelijk nu twee nieuwe kleuren. Die zwarte met rood zijn fucking dope.
Ja die kwamen echt een maand nadat ik de mijne had :{
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144910752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Ja die kwamen echt een maand nadat ik de mijne had :{
Achja. Je kan altijd een tweede paar kopen. :+
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:23:58 #275
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144910839
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Achja. Je kan altijd een tweede paar kopen. :+
Neen, ik denk dat als ik weer nieuwe moet dat ik eens romeloeloe's ga bestellen! :P
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144911132
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Neen, ik denk dat als ik weer nieuwe moet dat ik eens romeloeloe's ga bestellen! :P
Hebbie goed. Hoop voor je dat ze tegen die tijd de 3 al hebben ontwikkeld. Ik denk dat de 3 met de volgende olympische spelen komen.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:39:03 #277
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144911560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hebbie goed. Hoop voor je dat ze tegen die tijd de 3 al hebben ontwikkeld. Ik denk dat de 3 met de volgende olympische spelen komen.
Hoop dat ze gesloopt zijn omdat ik dan zieke gewichten squat >:)
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144911593
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hoop dat ze gesloopt zijn omdat ik dan zieke gewichten squat >:)
Lol, tot over vijf jaar.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:41:32 #279
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144911653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, tot over vijf jaar.
komende 2 jaar nog elk jaar 50 kg erbij daarna 25 kg per jaar!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144911813
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

komende 2 jaar nog elk jaar 50 kg erbij daarna 25 kg per jaar!
Die schoenen gaan pas kapot bij de 500 kg denk ik.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:47:11 #281
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144911861
quote:
10s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Die schoenen gaan pas kapot bij de 500 kg denk ik.
Maja, als het mooie eraf is moeten er ook nieuwe komen he.
Keeping it fresh :D
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144911944
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Maja, als het mooie eraf is moeten er ook nieuwe komen he.
Keeping it fresh :D
Vergeet je handtasje niet.
If not now, then when.
  donderdag 25 september 2014 @ 23:49:53 #283
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_144911976
quote:
12s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Vergeet je handtasje niet.
Check! en mn roze B&F shakebekertje voor in the gym
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_144911993
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Check! en mn roze B&F shakebekertje voor in the gym
Keeping it real.
If not now, then when.
pi_144914562
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 16:36 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bedankt voor de reacties wbt. 5/3/1, maar ik bedoelde eigenlijk het boek. :P Heb die ondertussen al van iemand gekregen (waarvoor nogmaals dank) en een schema samengesteld. Het is toch triumvirate geworden. Als dat niets blijkt, ga ik wel BBB doen.
Als het je echt om het boek gaat koop hem dan gewoon, zo duur is het niet. :)
  vrijdag 26 september 2014 @ 07:25:28 #286
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144915156
SNeeks thanks voor die cable curl voor langs tip!!!! Veeeeel minder last, en echt een goeie focus op bicep kunnen maken. :D :P

Fat gripz zijn ook binnen, Es uitproberen. Thanks Kidkash
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:03:28 #287
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144918665
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
SNeeks thanks voor die cable curl voor langs tip!!!! Veeeeel minder last, en echt een goeie focus op bicep kunnen maken. :D :P

Fat gripz zijn ook binnen, Es uitproberen. Thanks Kidkash
Je doet een soort van concentrated curls, maar dan wat zwaarder. Samen met hammer curls kan je dan alsnog redelijk je biceps trainen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:05:45 #288
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144918723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je doet een soort van concentrated curls, maar dan wat zwaarder. Samen met hammer curls kan je dan alsnog redelijk je biceps trainen.
deed idd. ook nog hammer curls ja gaan ook wel redelijk zonder al te veel pijn.

't zit echt niet goed in die elleboog, want aanhet eind v.h. trainen is de boel een beetje opgezet, ook van binnen, en zat hij elke keer op slot.
maar ik trigger igg. niet bij elke curl die pijn terwijl ik toch m'n hand palm gewoon redelijk omhoog heb als met een gewone curl.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:33:54 #289
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144919538
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

deed idd. ook nog hammer curls ja gaan ook wel redelijk zonder al te veel pijn.

't zit echt niet goed in die elleboog, want aanhet eind v.h. trainen is de boel een beetje opgezet, ook van binnen, en zat hij elke keer op slot.
maar ik trigger igg. niet bij elke curl die pijn terwijl ik toch m'n hand palm gewoon redelijk omhoog heb als met een gewone curl.
Vaak gaat dit samen met ontstekingen. Een tennisarm bv voelt ook aan als een ´blauwe´ pijn, wat een ontsteking is. Ik zou een fysio vragen of hij een scan kan doen om te kijken of er een ontsteking is. Door trainen met een ontsteking kan je vroeg of laat helemaal stilzetten.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:06:35 #290
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144922185
Waar plaatsen jullie de sluiting van je belt? Ik heb nogal een korte romp en als ik hem vooraan doe, duwt hij nogal in mn bovenlijf. Rugzijde is ook niet ideaal, want dan kan het ijzer langs je wervels wrijven. Ook niet lekker.

Met deadliften vind ik het met belt ook best lastig om in positie te komen.

Tips?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:59:35 #291
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_144923519
Zit erover na te denken om wat griptrainers te kopen. Snakey en Star_gazer jullie hebben er wat ervaring mee toch? Merk namelijk door veelvuldig gebruik van een hookgrip en minder trainingen door de zomervakantie dat mijn gripkracht achteruit is gegaan.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:07:21 #292
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_144923687
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Verbosity het volgende:
Zit erover na te denken om wat griptrainers te kopen. Snakey en Star_gazer jullie hebben er wat ervaring mee toch? Merk namelijk door veelvuldig gebruik van een hookgrip en minder trainingen door de zomervakantie dat mijn gripkracht achteruit is gegaan.
koop er iig 2 Eentje om mee op te warmen (die je makkelijk gaat kunnen) en eentje voor de echte sets.
Als je in 1x zwaar (te zwaar) gaat heb je gelijk een dag last van je hand
  vrijdag 26 september 2014 @ 14:28:14 #293
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144924177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Verbosity het volgende:
Zit erover na te denken om wat griptrainers te kopen. Snakey en Star_gazer jullie hebben er wat ervaring mee toch? Merk namelijk door veelvuldig gebruik van een hookgrip en minder trainingen door de zomervakantie dat mijn gripkracht achteruit is gegaan.
Ik heb er wat ervaring mee inderdaad. Echter niet genoeg om te kunnen zeggen of het een toevoeging is geweest. Maar naar mijn idee is werken met de bar de beste manier om meer gripkracht te krijgen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:20:04 #294
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_144927411
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:59 schreef Verbosity het volgende:
Zit erover na te denken om wat griptrainers te kopen. Snakey en Star_gazer jullie hebben er wat ervaring mee toch? Merk namelijk door veelvuldig gebruik van een hookgrip en minder trainingen door de zomervakantie dat mijn gripkracht achteruit is gegaan.
Focus op dichthouden van een zwaar model naast het dichtknijpen. Je support grip is de belangrijkste grip bij het deadliften.

Beginnen met een model dat je met moeite dicht krijgt. Als je daarmee vijf reps kunt (links en rechts), op naar de volgende.

Ik merk wel dat ik tegenwoordig iedere pot met pastasaus open krijg *)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:22:55 #295
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144927487
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:20 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Focus op dichthouden van een zwaar model naast het dichtknijpen. Je support grip is de belangrijkste grip bij het deadliften.

Beginnen met een model dat je met moeite dicht krijgt. Als je daarmee vijf reps kunt (links en rechts), op naar de volgende.

Ik merk wel dat ik tegenwoordig iedere pot met pastasaus open krijg *)
Zelf maken dan heb je dat probleem niet :D
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144927874
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 18:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Wat beviel er niet aan?
Ik realiseerde dat ik 5/3/1 ging doen om de mainlifts omhoog te krijgen, maar dat ik ze met triumvirate maar 1x per week deed.
  vrijdag 26 september 2014 @ 16:38:25 #297
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_144928008
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
SNeeks thanks voor die cable curl voor langs tip!!!! Veeeeel minder last, en echt een goeie focus op bicep kunnen maken. :D :P

Fat gripz zijn ook binnen, Es uitproberen. Thanks Kidkash
Succes ermee, laat weten hoe het bevalt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_144928084
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:57 schreef Lightweight het volgende:

[..]

Ik heb die FS belt. Werkt aardig goed, alleen ERG hard in het begin dus zeker even omdraaien en er een dag een stapel zooi op leggen. Dan wordt het wat soepeler. Moet wel zeggen dat ik niet zo'n fan ben van die sluiting, omdat de ruimte tussen de gaten vrij ruim is waardoor hij of net te strak of net te los kan gaan zitten.

Mocht deze niet meer voldoende zijn of kapot gaan dan ga ik voor een Inzer belt (Forever Lever) met zo'n handle systeem.
Bedankt voor je uitgebreide reactie, stel ik op prijs. Er is inderdaad ook nog een variant voor dezelfde prijs, die heeft een enkele sluiting die misschien wel zo handig is. Helaas duurt het nog even voor die in de goeie maat weer op voorraad is, maar dan weet ik in ieder geval dat het een goede keuze is.
  FOK!fotograaf vrijdag 26 september 2014 @ 17:56:19 #299
159915 -Menn0-
MNO
pi_144930346
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 september 2014 07:25 schreef RaymondK het volgende:
SNeeks thanks voor die cable curl voor langs tip!!!! Veeeeel minder last, en echt een goeie focus op bicep kunnen maken. :D :P

Fat gripz zijn ook binnen, Es uitproberen. Thanks Kidkash
Fat Gripz heb ik ook nog liggen, gebruik ze alleen nooit. Maar weer eens afstoffen!
,,/
pi_144935817
Middag dutje voor je workout en een flinke hoop carbs werken ook wel :P
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:54:28 #301
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_144936212
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Middag dutje voor je workout en een flinke hoop carbs werken ook wel :P
Zodra ik een kans krijg doe ik een dutje. Werkt voor je training, maar ook gewoon in het algemeen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')