Twtter verwijderen en weer opnieuw installeren. Heb je dat geprobeerd?quote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef Norrage het volgende:
Nou iOS8 is geen succes bij mij hoor. Jezus, bijna de helft van de apps doet het gewoonweg niet meer!! Twitter kapot, Appie kapot, AirVideo kapot, nog wat kleine apps kapot....
Ik snap er niks. Wilde even filmpje kijken met mijn AirVideo, maar waar ik voorheen nooit probleme had, maakt hij nu ineens geen connectie meerbekend probleem?
En ondanks 2 Twitter updates, doet twitter het nog steeds niet...ben ik de enige?
Neequote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Twtter verwijderen en weer opnieuw installeren. Heb je dat geprobeerd?
nog niet. Dat zal wel werken inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Twtter verwijderen en weer opnieuw installeren. Heb je dat geprobeerd?
Klopt. Mijn werktelefoon is een 4S en die is nu vrij traag.quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik lees dat iOs8.0 de 4s enorm vertraagt. Ik ga dus niet om
Inderdaad! Heb ik ook.....zit echt op hetzelfde netwerk hoor...quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:06 schreef remlof het volgende:
Waarom heb ik sinds de upgrade naar iOS8 geen Airplay icoontje meer bij videostreams?
Nu kan ik ze niet meer direct op m'n Apple TV kijken
Nee Semtex ik heb ook 4s bij mij vertraagt hij niet.quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ook 4s hier maar vindt t opzich meevallen, heb wel gemerkt dat een aantal apps crashed, maar neem aan dat dat met de app updates wel opgelost wordt.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt. Mijn werktelefoon is een 4S en die is nu vrij traag.
jaquote:Op zondag 21 september 2014 20:36 schreef kree het volgende:
Leuk allemaal dat predictive typing, maar dat gaat alleen voor het engelse toetsenbord vooralsnog?
Met mijn ervaring van vanmorgen kan ik het je ook afraden. Het is meh...quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje jammer weer, maar nu er dus 3rd party toetsenborden op kunnen, is er daar al een aanrader voor die dus ook gewoon met NL werkt?quote:
neequote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje jammer weer, maar nu er dus 3rd party toetsenborden op kunnen, is er daar al een aanrader voor die dus ook gewoon met NL werkt?
Zal niet heel lang duren denk ik, ik gebruik Swype en dat bestaat al in NL uiteraard, kan nooit moeilijk zijn om over te zetten.quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef kree het volgende:
[..]
Beetje jammer weer, maar nu er dus 3rd party toetsenborden op kunnen, is er daar al een aanrader voor die dus ook gewoon met NL werkt?
Fleksy is wel in het Nederlands, alleen moet je maar net dat toetsenbord handig vinden en je kan er niet mee swypen.quote:
Dat denk ik ook niet, moet zeggen tot nu toe zie ik nog niet echt voordelen van ios 8 maargoed tis net uit ook natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal niet heel lang duren denk ik, ik gebruik Swype en dat bestaat al in NL uiteraard, kan nooit moeilijk zijn om over te zetten.
Nou ja, dat dit soort dingen uberhaupt kunnen is wel een voordeel natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2014 21:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, moet zeggen tot nu toe zie ik nog niet echt voordelen van ios 8 maargoed tis net uit ook natuurlijk.
Waar ik vooral op wacht is het meer open delen van bestanden tussen ios apps, dat zit er nu in blijkbaar, maar even zien hoe dat praktisch benut gaat worden.quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dit soort dingen uberhaupt kunnen is wel een voordeel natuurlijk. Developers zijn alleen wel erg lui geweest met ontwikkelen voor iOS 8 lijkt het.
Even geduld allemaal, NL naar externe toetsenborden zal niet zo lang op zich laten wachtenquote:Op zondag 21 september 2014 20:52 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fleksy is wel in het Nederlands, alleen moet je maar net dat toetsenbord handig vinden en je kan er niet mee swypen.
meidquote:Op zondag 21 september 2014 21:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hmmm, dat was vreemd. Zowel op mijn iPhone als de iPad (niet geüpdatet, want iPad eerste generatie) voor 5 minuten geen verbinding te krijgen. Wifi-tekentje stond wel in beeld de gehele tijd.
Ik pak mijn Nexus 5 erbij en die kreeg ook geen verbinding. Partner had wel wifi, geen problemen met verbinding (s3 mini).
Nou ben je natuurlijk wel een antwoord verschuldigd aan ons. Is de materiële status belangrijk voor je, nou wat zeg je? Net als voor sommige mensen hun horloge..quote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op een sollicitatiegesprek is ook een keer gevraagd wat voor telefoon ik heb gevolgd door de vraag of status belangrijk is voor mij toen ik zei dat ik een iPhone had.
ik denk dat je dat prima zelf kan bepalenquote:Op maandag 22 september 2014 00:37 schreef ScarFace- het volgende:
Welke app detecteert hoeveel ik m'n apps gebruik en welke app ik minder en minder tot niet gebruik en dus constateert dat ie weg kan?
True, alleen valt er bij dergelijke bugs geen onderscheid te maken dus mag je alles afsluiten.quote:Op zondag 21 september 2014 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren idd, maar ik merk dat veel mensen denken dat ze apps zelf moeten afsluiten door ze in dat overzicht te killen, maar dat is 9 van de 10 keer helemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |