SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Meteen een vers verslag van de UTMB, over opgeven... of niet.
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_Greg![]()
Ik denk dat een wedstrijdje best leuk kan zijn als duurloop. Alleen denk ik dat je door de opzwepingen toch wel harder gaat dan de bedoeling is, en ik zou me ook best wel schuldig voelen als mensen je heel hard aan aan het moedigen zijn terwijl jij denkt 'chilliebillie'Of als je mensen inhaalt terwijl jij aan het duurlopen bent..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sja, de insteek is inderdaad duurloop. En starten om 14:55 betekent om 14:30 uit de trein stappen op A'dam CS en meteen lekker hobbelen. Maar dat je best een dag kwijt bent is waar, maar het is ook wel weer een mooi parcours en gezellig![]()
![]()
Ik vind het jammer dat het ineens weer warmer isJa, kwestie van aanpassen, maar dat is bij wedstrijdjes stom.
![]()
Meestal helpt het wel om hier te lezen om zin te krijgen om te gaan hardlopen, maar met zo'n TT wordt het lastig...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, dat had ik allemaal een beetje bij mijn laatste 10EMquote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat een wedstrijdje best leuk kan zijn als duurloop. Alleen denk ik dat je door de opzwepingen toch wel harder gaat dan de bedoeling is, en ik zou me ook best wel schuldig voelen als mensen je heel hard aan aan het moedigen zijn terwijl jij denkt 'chilliebillie'Of als je mensen inhaalt terwijl jij aan het duurlopen bent..
Ik lekker hobbeldehobbel, iedereen "OOOH, JE GAAT GOED! ZIET ER GOED UIT!" en ik dacht "ja... ik doe ook gewoon relaxed aan". Toch een PB gelopen, dat dan weer wel. Dus ik voelde me na afloop wel minder schuldig
Ja doei.![]()
2e verhaal, ook maar even lezen. Wat moet de UTMB eigenlijk een hel zijn. Dan te bedenken dat de snelste 'm loopt in 21/22 uur...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_GregNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
Ach ja, wat dacht je van de Ekiden met die laatste 7,195m, toen iedereen me langs de kant ook aanmoedigde alsof ik doodging, terwijl ik heerlijk liep. En de Oostland HM, waar iedereen mijn bejaarde haas moed inpraatte, terwijl ik die het hardst nodig hadquote:Op donderdag 18 september 2014 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allemaal een beetje bij mijn laatste 10EMIk lekker hobbeldehobbel, iedereen "OOOH, JE GAAT GOED! ZIET ER GOED UIT!" en ik dacht "ja... ik doe ook gewoon relaxed aan". Toch een PB gelopen, dat dan weer wel. Dus ik voelde me na afloop wel minder schuldig
![]()
Mensen kunnen het wat dat betreft nooit goed doen en nooit precies weten wat jouw doel is. Ik vind het eerlijk gezegd niet erg wat ze vinden, als ik maar weet wat mijn focus is tijdens die loop. Zo lopen mensen ook een HM als trainingsloop niet voluit (met uitzondering van sommige mensen), dat kun je ook niet ruiken. Zou vervelend zijn als je dan continu de bewijsdrang voelde "ik kán wel harder hoor!".
![]()
Oh, ik vind het allemaal wel prima hoor van hen!Maar vind het dan soms wat false advertising van mezelf
dat ligt niet aan hun enthousiasme!! Dat vind ik leuk en ik bedank dan ook gewoon altjid vriendelijk!
Ja doei.![]()
Ik ga deze week, als ik zondag alvast mee mag rekenen voor het eerst over de 30 kilometer in een week. Dat is natuurlijk nog niets, maar het opbouwen is nu echt begonnen.
![]()
Prachtig verhaal! Wel bizar dat hij in acht maanden maar 1000km had gelopen in de voorbereiding voor 166km.. daar zit ik nu dit jaar al dik overheen in de voorbereiding voor 42 kmquote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_GregDaaruit blijkt toch maar weer dat het vooral mentaal is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is toch al aardig wat 120 per maand!quote:Op donderdag 18 september 2014 14:19 schreef Devv het volgende:
Ik ga deze week, als ik zondag alvast mee mag rekenen voor het eerst over de 30 kilometer in een week. Dat is natuurlijk nog niets, maar het opbouwen is nu echt begonnen.
![]()
Deze vind ik nog mooier... Dit is echt een van mijn helden, kan ook erg mooi schrijven. Heel pakkend...quote:Op donderdag 18 september 2014 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2e verhaal, ook maar even lezen. Wat moet de UTMB eigenlijk een hel zijn. Dan te bedenken dat de snelste 'm loopt in 21/22 uur...
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_Dunkerbeck![]()
Ik niet hoor. Ik werp ook vernietigende blikken toe. Vooral na de 18 kmquote:Op donderdag 18 september 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind het allemaal wel prima hoor van hen!Maar vind het dan soms wat false advertising van mezelf
dat ligt niet aan hun enthousiasme!! Dat vind ik leuk en ik bedank dan ook gewoon altjid vriendelijk!
![]()
![]()
Ik loop tijdens een HM sowieso het grootste deel van de tijd niet op mijn hardstDus dan idd vriendelijk teruglachen naar aanmoedigers, of soms zelfs nog iemand op sleeptouw proberen te nemen die het moeilijker heeft..
Ik ben ook niet zo'n warmweerloper, tenminste, niet bij wedstrijdjes. Maar ik zag dat er wel twee drankposten zijn, dus kun je je afkoelen door water over jezelf te gietenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
Ik vind het jammer dat het ineens weer warmer isJa, kwestie van aanpassen, maar dat is bij wedstrijdjes stom.
Ze nemen het hier over!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
Meestal helpt het wel om hier te lezen om zin te krijgen om te gaan hardlopen, maar met zo'n TT wordt het lastig...![]()
![]()
![]()
ik ben nog steeds facebookvriendjes met de man die ik 2 jaar geleden bij mijn eerste 10K hier in het VK op sleeptouw heb genomen! Mensen er doorheen sleuren is tof
Andersom ook.
Ja doei.![]()
Ik zie dat Wouter Duinisveld ook in de Runnersworld staat. Ook best een held
Straks thuis maar eens uit de brievenbus vissenF means you're fucked![]()
De DtD is natuurlijk wel een erg groot evenement.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja.... niet elke 'wedstrijd' is natuurlijk een wedstrijd. Ligt maar net aan je eigen insteek. Geen wedstrijdsinsteek = geen stress. Althans, hier niet.
Net als de Bruggenloop dit jaar. 10000 aanmeldingen al. Ik denk eigenlijk dat dat te veel is. De RET gaat het druk krijgen.![]()
Met 18 pagina's trailen. Ik ga opzeggen denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat Wouter Duinisveld ook in de Runnersworld staat. Ook best een held
Straks thuis maar eens uit de brievenbus vissen![]()
Dat ligt een beetje aan het loopje. Met loopjes van 100 a 200 man is er nou niet echt enorm sprake van druke en wachten. En reizen, ach, dan moet je je loopjes gewoon niet te ver weg utizoeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een wedstrijd als duurloopje benaderen is ergens best wel zonde. Dan zou ik mezelf de moeite/gedoe/stress besparen van het reizen, de drukte en het wachten en lekker vanuit huis een rondje doen.
En soms is het doel ook uberhaupt niet om een goede tijd neer te zetten. Zoals volgende week in N-Ierland, daar gaan we vooral voor de omgeving, niet om enorme PRs neer te zetten. Dus dat wordt lekker rustig hobbeldehobbel. Waarbij het ook meehelpt dat we de week daarna weer een HM doen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Is ook gewoon hardlopen he...quote:Op donderdag 18 september 2014 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met 18 pagina's trailen. Ik ga opzeggen denk ik.F means you're fucked![]()
Het is een beetje als wielrennen vs veldrijden. Twee totaal verschillende sporten, maar wel verwant.quote:![]()
Als je maar lol hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is een beetje als wielrennen vs veldrijden. Twee totaal verschillende sporten, maar wel verwant.F means you're fucked![]()
Precies. Nog best moeilijk als je de hele tijd door dingen heen moet ploegen die minder lol geven. De wereld (ook jullie dus) zou eens wat meer rekening met mij moeten houden.quote:
Laat ik eens de waarheid vertellen.
In mijn ideale hardloopwereld is er minder geneuzel over schoenen met afzichtelijk lelijke kleuren en namen die je alleen onder invloed van LSD kunt bedenken, wordt er niet geklauterd/gezwommen/gemodderworsteld onder de vlag van de loopsport én komen er minder hippe modepopjes die het internet vol schijten met blogjes over "running lifestyle".![]()
Ik heb het genoteerd!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Precies. Nog best moeilijk als je de hele tijd door dingen heen moet ploegen die minder lol geven. De wereld (ook jullie dus) zou eens wat meer rekening met mij moeten houden.
In mijn ideale hardloopwereld is er minder geneuzel over schoenen met afzichtelijk lelijke kleuren en namen die je alleen onder invloed van LSD kunt bedenken, wordt er niet geklauterd/gezwommen/gemodderworsteld onder de vlag van de loopsport én komen er minder hippe modepopjes die het internet vol schijten met blogjes over "running lifestyle".F means you're fucked![]()
Mijn dank is groot, meneer YUR. Ik hoop dat de notitie met enkele sobere magneetjes op d'n koelkast gehangen wordt.quote:![]()
Net een ruime 8km gesjokt. Watergordel mee. Lekker drinken en meteen weer uitzweten. Wat vind ik lopen met warm weer toch heerlijk.![]()
wel met bijpassende kleertjes natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Schoenen in afzichtelijk lelijke kleuren![]()
![]()
of een zebra leggingquote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Schoenen in afzichtelijk lelijke kleuren![]()
ik ook niequote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop niet hard op Nike's, dus ik hoor er niet bij![]()
![]()
![]()
![]()
Haha hatsaflats loopt niet op nike's, haaahaa!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef hatsaflats het volgende:
Ik loop niet hard op Nike's, dus ik hoor er niet bij![]()
![]()
![]()
12 oktober loop ik harbourrun.
Ook wil ik in maart 2015 de CPC loop Den Haag doen.In het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Wat ik me afvraag, zijn die felle kleuren bij hardloopschoenen pas van de laatste jaren?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:39 schreef hatsaflats het volgende:
Schoenen in afzichtelijk lelijke kleuren
Bij voetbalschoenen zie je ook steeds meer afzichtelijke kleuren, zoals groen, oranje en zelfs roze![]()
![]()
Geen idee, ik weet niet of zo'n ordinaire print op dit moment fashionable is.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:49 schreef Danter het volgende:
[..]
Ik heb een zebra legging.. ben ik nu een modepopje![]()
Ordinair is altijd in de mode toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet of zo'n ordinaire print op dit moment fashionable is.![]()
Beetje raar idee dat ik nu in een korte broek buiten in de zon zit en vanavond voor het eerst het reflectiehesje weer aan moet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja gek he? Niks gekker dan zo'n led armbandje om een blote arm. Dinsdagavond in een hempje gerend.
Indian summer![]()
![]()
Zeg het ze, Zwabber! Let it all out!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:14 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Precies. Nog best moeilijk als je de hele tijd door dingen heen moet ploegen die minder lol geven. De wereld (ook jullie dus) zou eens wat meer rekening met mij moeten houden.
In mijn ideale hardloopwereld is er minder geneuzel over schoenen met afzichtelijk lelijke kleuren en namen die je alleen onder invloed van LSD kunt bedenken, wordt er niet geklauterd/gezwommen/gemodderworsteld onder de vlag van de loopsport én komen er minder hippe modepopjes die het internet vol schijten met blogjes over "running lifestyle".Jack does it in real time...![]()
Als het goed is ligt mijn startnummer voor de Dam tot Damloop eindelijk op de mat. Ik heb echt zoveel zin om te lopen
.
![]()
Zwabber, geen last meer van je val ondertussen? Het lijkt er op dat je wel weer aardig wat kilometers gemaakt hebt sindsdien, waarvan de laatste paar keer zonder al te veel gemopper (althans, niet meer dan we gewend zijn).NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Iemand ooit bij PK Runningshop geweest? Wil er binnenkort heen voor nieuwe schoenen, maar vraag me af hoeveel tijd ik ongeveer moet reserveren voor een dergelijk schoenenadvies/onderzoek/koop.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Heb ik ook vanmiddag gedaan. Overigens al voor ik hem gelezen had. Vond hem de laatste maanden minder leuk, tijd voor weer eens een ander tijdschrift.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met 18 pagina's trailen. Ik ga opzeggen denk ik.![]()
TrailRunning Magazine?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmiddag gedaan. Overigens al voor ik hem gelezen had. Vond hem de laatste maanden minder leuk, tijd voor weer eens een ander tijdschrift.Ja doei.![]()
Erben op de voorkant van RW. Als ik aan Erben en hardlopen denk, zie ik alleen maar beelden van hem in die rolstoel na de Adam marathon "ik loop nooit meer!"![]()
![]()
Geen ervaring bij die winkel, maar bij runnersworld was ik er ruim n half uur (tot, heel ruim genomen, max n uur) aan kwijt. Dat is dus met filmpjes, bekijken, verschillende modellen proberen, sommige nog n keer, en dat alles op n rustig en relaxed tempo met n praatje erbij.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand ooit bij PK Runningshop geweest? Wil er binnenkort heen voor nieuwe schoenen, maar vraag me af hoeveel tijd ik ongeveer moet reserveren voor een dergelijk schoenenadvies/onderzoek/koop.![]()
Ben net gevraagd of ik met mijn marathonverhaaltje van FB in een special issue wil van Trail Running Mag met foto en al. Even bedenken of ik dat wil![]()
Ja doei.![]()
Zeg linebear, zomaar ff binnen sneaken hier weerVertel even hoe het gaat? En tijden, vervalen pr's willen we horen, want daar draait het om hier
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Devv het volgende:
Mag deze erbij in WLWW?
[code]18 april 2015 - Stormloop (Zandvoort)
• Devv - 5 uur lang[/code ]![]()
Iedereen die dat volhoudt is een stormbaas...Al vraag ik me af hoe druk het op dat parkoers wordt, hoop niet dat je dan last krijgt van de andere groepen.
![]()
Ik wil de OP wel bijwerken, maar er is een bug ofzo. De OP is namelijk leeg in het editveld![]()
Ik zal eens even kijken of meer mods daar last van hebben_!
Ja doei.![]()
Pff 2 bier en zo lam als wat
Zaterdag weer rennen.
RW over trailen
/wannabe trailertSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Er is een coup gepleegdquote:Op donderdag 18 september 2014 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil de OP wel bijwerken, maar er is een bug ofzo. De OP is namelijk leeg in het editveld![]()
Ik zal eens even kijken of meer mods daar last van hebben_!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
380 m in 1.20.
Valt best mee. Ik kan het niet hoor en incl trappen etc is het echt knap maar het is 3 min/km. Volgens mij kunnen er hier meer die snelheid halen.
Niettemin een leuk idee
Jij bent behoorlijk enthousiast aan het inplannen voor april/mei...quote:Op donderdag 18 september 2014 15:38 schreef Devv het volgende:
Mag deze erbij in WLWW?
[code]18 april 2015 - Stormloop (Zandvoort)
• Devv - 5 uur lang[/code ]F means you're fucked![]()
Ja, nou, dat dus… Ik schijt dus best wel zeven kleuren nuquote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zelfs maar 3:30 / km.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Murmeli het volgende:
380 m in 1.20.
Valt best mee. Ik kan het niet hoor en incl trappen etc is het echt knap maar het is 3 min/km. Volgens mij kunnen er hier meer die snelheid halen.
Niettemin een leuk ideeLeuk filmpje, wel toffe challenge.
Jack does it in real time...![]()
Jij bent er ook he, zaterdag?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus… Ik schijt dus best wel zeven kleuren nu
Wordt leuk joh! Heus!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Tsja. Ik doe 't hem niet na, zeker niet met trappen, hekjes, tegenliggers, scherpe bochten...quote:Op donderdag 18 september 2014 18:37 schreef Murmeli het volgende:
380 m in 1.20.
Niettemin een leuk idee♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En in- en uitchecken met je Oyster card!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja. Ik doe 't hem niet na, zeker niet met trappen, hekjes, tegenliggers, scherpe bochten...![]()
![]()
Ik ben er ook! Gezelligheid!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent er ook he, zaterdag?
Wordt leuk joh! Heus!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus… Ik schijt dus best wel zeven kleuren nu!
Mja, dan maar veredelde duurloop ervan maken.![]()
Dat sowieso! Want ik wil nog een medaille erbijquote:Op donderdag 18 september 2014 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]!
Mja, dan maar veredelde duurloop ervan maken.
quote:Kon het niet laten...quote:GEFELICITEERD
Je inschrijving is nu helemaal afgerond. Hoogste tijd om in training te gaan voor STORMLOOP 2015.![]()
Als die het weer doet, kan je mij er dan ook bijzetten MoBlo?
1
2
3[b]18 april 2015 - [url=http://www.stormloop.nl/]Stormloop (Zandvoort)[/url][/b]
[*] Devv - 5 uur lang
[*] Jero_nimo - 5 uur lang![]()
Dit dus,ik kan zo slecht tegen warm weer en ik wil niet op die foto's voor de bezemwagenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nou, dat dus… Ik schijt dus best wel zeven kleuren nu![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 18 september 2014 19:01 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Dit dus,ik kan zo slecht tegen warm weer en ik wil niet op die foto's voor de bezemwagennou ja, het is niet anders. En ach, het is een grote loop, ik kan vast wel bij iemand aanpikken
Trouwens, Jude Law, is die er dit jaar ook weer?
[ Bericht 8% gewijzigd door Guppy op 18-09-2014 19:22:05 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh dat zou wat zijnquote:Op donderdag 18 september 2014 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook nietnou ja, het is niet anders. En ach, het is een grote loop, ik kan vast wel bij iemand aanpikken
Trouwens, Jude Law, is die er dit jaar ook weer?Anyways, ik zie 'm waarschijnlijk toch over het hoofd.
Besloten: Vredesloop aanmoedigen, geen DtD. Gewoon trainen![]()
![]()
Gezellig én verstandig, denk ikquote:Op donderdag 18 september 2014 19:24 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh dat zou wat zijnAnyways, ik zie 'm waarschijnlijk toch over het hoofd.
Besloten: Vredesloop aanmoedigen, geen DtD. Gewoon trainen
Oystercard! Heb ik!quote:Op donderdag 18 september 2014 18:51 schreef GotC het volgende:
[..]
En in- en uitchecken met je Oyster card!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik hoop toch dat het zondag iets frisser aanmoedigweer wordt...quote:
Ik gun Meneer Y beter-dan-Pijnacker omstandigheden bij z'n HM.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Die wens zou best eens uit kunnen komen. Maar het waren prima omstandigheden in Pijnacker, toch?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het zondag iets frisser aanmoedigweer wordt...
Ik gun Meneer Y beter-dan-Pijnacker omstandigheden bij z'n HM.
F means you're fucked![]()
Prima aanmoedigomstandigheden jaquote:Op donderdag 18 september 2014 19:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Die wens zou best eens uit kunnen komen. Maar het waren prima omstandigheden in Pijnacker, toch?
Zatetdag hoop ik ook op wat beter weer. Eventueel dan een 10 km lopen wedstrijd lopen, met een starttijd van 15:00 ongeveer.![]()
Zo erg was t nou ook weer nietquote:Op donderdag 18 september 2014 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het zondag iets frisser aanmoedigweer wordt...
Ik gun Meneer Y beter-dan-Pijnacker omstandigheden bij z'n HM.
18 graden is sowieso fijner dan 20+.quote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo erg was t nou ook weer niet♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Oh jongens, ik ben zo blij!! Heb zo lekker gelopen! Na ruim een rondje inwandelen 4x300 en 4x400 gedaan met wandelpauzes van 200m. En het ging zo lekker!!! Voelde mijn enkel wel af en toe maar geen echte pijn en het was zo lekker om weer eens flink te zweten en bezig te zijn!![]()
![]()
Zeg, er werd hier laatst toch gesproken over dat functionele kleding sneller/harder stinkt dan katoenen kleding…? Ik heb hier het ruikende bewijsm'n hardloop-petje stinkt HARD… Is ie nog te redden, heeft iemand nog tips uit grootmoeders tijd?
Weken in water met azijn en dan wassen.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeg, er werd hier laatst toch gesproken over dat functionele kleding sneller/harder stinkt dan katoenen kleding…? Ik heb hier het ruikende bewijsm'n hardloop-petje stinkt HARD… Is ie nog te redden, heeft iemand nog tips uit grootmoeders tijd?
![]()
Dat heb ik al gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 20:11 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Weken in water met azijn en dan wassen.speciale sportwash ook, en op de kookwas met de handdoeken ook (ja, zo wanhopig was ik
)
Het was HEEL ergquote:Op donderdag 18 september 2014 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo erg was t nou ook weer niet![]()
@Gogo: wat lekker!! (niet de azijn, wel het lopen)![]()
Ja, precies waar jij liep wat het 5 grafen warmerquote:Op donderdag 18 september 2014 20:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Het was HEEL erg![]()
@Gogo: wat lekker!! (niet de azijn, wel het lopen)
Ja, echt heel blij mee!
Over petjes gesproken; weet je nog Gup dat ik voor de Marikenloop het hele huis overhoop had gehaald voor een petje wat spoorloos was verdwenen? Laatst gingen we een weekend weg en toen kwam ik er achter dat ik dat petje met de verhuizing in mijn weekendtas had gestopt die ik sindsdien niet meer gebruikt had. Pet is terecht dus.![]()
![]()
Ooooh! Hij is weer terugquote:Op donderdag 18 september 2014 20:16 schreef Gogo83 het volgende:
Ja, echt heel blij mee!
Over petjes gesproken; weet je nog Gup dat ik voor de Marikenloop het hele huis overhoop had gehaald voor een petje wat spoorloos was verdwenen? Laatst gingen we een weekend weg en toen kwam ik er achter dat ik dat petje met de verhuizing in mijn weekendtas had gestopt die ik sindsdien niet meer gebruikt had. Pet is terecht dus.gelukkig maar!
Een mail gehad over misschien wel een van de de leukste loopjes: de Internationale Meeuwen Makrelen Loop![]()
5 mijl van Scheveningen richting Monster over het strand. En weer terug. Met na afloop gebakken vis.
Hoogtepunt van het jaar![]()
https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/![]()
Ha, weer een kans om Yur als 1 van de eerste in te schrijvenquote:Op donderdag 18 september 2014 20:27 schreef Mr.B. het volgende:
Een mail gehad over misschien wel een van de de leukste loopjes: de Internationale Meeuwen Makrelen Loop![]()
5 mijl van Scheveningen richting Monster over het strand. En weer terug. Met na afloop gebakken vis.
Hoogtepunt van het jaar![]()
https://sites.google.com/site/mmlscheveningen/![]()
![]()
![]()
als we het de kinderen al niet goed bijbrengen dan kunnen we het de rest eigenlijk niet kwalijk nemen als zij met onzinnige uitspraken als een mini-marathon komen aanzetten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Leuk dat die inschrijving op een woensdagavond opent jaquote:Op donderdag 18 september 2014 20:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Ha, weer een kans om Yur als 1 van de eerste in te schrijven![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
als we het de kinderen al niet goed bijbrengen dan kunnen we het de rest eigenlijk niet kwalijk nemen als zij met onzinnige uitspraken als een mini-marathon komen aanzetten
En traag ook nog
Nee, mijn opa's sportcollectie is groen met paars.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef Voccar het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag, zijn die felle kleuren bij hardloopschoenen pas van de laatste jaren?
Bij voetbalschoenen zie je ook steeds meer afzichtelijke kleuren, zoals groen, oranje en zelfs rozeIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nog een dag campagne voeren en dan zitten de verkiezingen er hier op en is het weer tijd om de meer strikte draad der training op te pakken....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is eigenlijk de reden waarom ik gestopt ben bij Haagquote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Leuk dat die inschrijving op een woensdagavond opent ja![]()
![]()
Gut. Zelfs ik rende sneller.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
als we het de kinderen al niet goed bijbrengen dan kunnen we het de rest eigenlijk niet kwalijk nemen als zij met onzinnige uitspraken als een mini-marathon komen aanzetten
Ja doei.![]()
Zo, na een fijn productief lees-en-schrijf-dagje net nog een eindje gehobbeld. Dat maakt de dag wel af!
Wel wat last van een blaar. Ben er nog niet uit of dat de nieuwe sokken zijn (nieuwe sokken, wel zelfde nieuwe sokken als de sokken waar ik geen blaren in kreeg, dus misschien nog even wassen enzo..) of de schoenen. Gelukkig heb ik nog een heel nieuw paar staan, dus daar ga ik sowieso mijn HM over 3 weken op lopen. Misschien die anderhalve week ook, maar dat laat ik even afhangen van het weer, want bij veel regen ga ik daar op de Salomons.![]()
Hopen dat het morgen nog even goed gaat regenen her en der, want anders is de Shuffle van zaterdag zo droog
Ja doei.![]()
Als ik had geweten dat een marathon maar 25 mijl was, had ik er ondertussen ook wel een gelopen.
Anyway, weer even een lekker rondje gelopen zonet met Mo, net onder de 9km. Het wordt ondertussen wel echt donker tegen het eind. Tijd om de hesjes en de lampjes op te graven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Topwinkel. Als je op zaterdag gaat kan het druk zijn. Maar er is een koffiehoek met leedvoer. Ze komen je halen als je aan de beurt bent (even je naam opschrijven in het boek als je binnen komt).quote:Op donderdag 18 september 2014 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Iemand ooit bij PK Runningshop geweest? Wil er binnenkort heen voor nieuwe schoenen, maar vraag me af hoeveel tijd ik ongeveer moet reserveren voor een dergelijk schoenenadvies/onderzoek/koop.![]()
Lekker getraindAan het einde lekkere stukjes sprinten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
is dat de DNF top 100?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Maar er is een koffiehoek met leedvoer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het wordt 23 graden zaterdag ofzo... Geen 30. Je bent al een hele zomer (behalve augustus) warmer gewend.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb het persoonlijk liever wat koeler en geen volle zon op mijn hoofd als ik 10 km in een PR slopende tijd ga proberen te lopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef mosselmossel het volgende:
Het wordt 23 graden zaterdag ofzo... Geen 30. Je bent al een hele zomer (behalve augustus) warmer gewend.![]()
Misschien moet je een pr slopende tijd uit je hoofd zetten als de omstandigheden er niet naar zijn. Zo gaat dat met hardlopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:23 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb het persoonlijk liever wat koeler en geen volle zon op mijn hoofd als ik 10 km in een PR slopende tijd ga proberen te lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee dat is een wand met foto's van bloedende tepels, blauwe nagels en bruinbedropen dijbenen.quote:
Lekkere training gehad. Nog net het schemerige bos in. Op de zandpaden heb ik een Jerootje gedaanMet 3:30/km lichtjes omhoog over het zand, het voelde als vliegen
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2014 21:45:09 ]![]()
En daarom hoop ik dus op iets minder mooi weer, zo gaat dat met hardlopen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Misschien moet je een pr slopende tijd uit je hoofd zetten als de omstandigheden er niet naar zijn. Zo gaat dat met hardlopen.![]()
Ach, zondag was het ook best warm ineens, toen zat er ook een PR in. Dus je weet het nooitLekker zo'n Jerootje!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Lekkere training gehad. Nog net het schemerige bos in. Op de zandpaden heb ik een Jerootje gedaanMet 3:30/km lichtjes omhoog over het zand, het voelde als vliegen
![]()
![]()
![]()
PR moet makkelijk lukken, hij staat niet zo heel scherp. Loop ook nooit 10 km wedstrijden, dus als we er eentje gaan lopen willen we er wel het maximale uithalen. En ideale omstandigheden zou prettig zijn. Mocht dit niet zo zijn is het ook prima hoor. Maar als ik het voor het zeggen zou hebben heb ik het liefst iedeale omstandigheden. Gek he.![]()
Maandag voor het laatst gelopen... Even rust voor de loop zondag. Maar merk aan alles dat ik stijf word. Morgen maar even een 5 km rustig aan hobbelen om soepel te blijven.
Wordt een druk loopweekend voor de FOK!kers!Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Morgen eindelijk rondje vliegveld! Ik voel me wel een beetje kansloos dat ik eerst een kilometer met de auto naar beneden rijd, zodat ik niet na 18km lopen nog een heuvel op hoef, maargoed, het is niet dat die afstand momenteel peanuts is.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Hard trainen is voor talentlozen.. bietensap, daar ga je hard van! (of althans dat probeer ik mij voor te houden deze week)![]()
Ik heb toevallig afgelopen zondag ook een paar kilo bieten door de slowjuicer gehaald![]()
![]()
Die foto kan zo uit een misdaadserie komenquote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Hard trainen is voor talentlozen.. bietensap, daar ga je hard van! (of althans dat probeer ik mij voor te houden deze week)Hoop dat het lekker is/was
![]()
![]()
Ik koop het wel gewoon in de winkel, vond het zo'n geklieder...quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Hard trainen is voor talentlozen.. bietensap, daar ga je hard van! (of althans dat probeer ik mij voor te houden deze week)It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Vond dit nummer nog best aardig met een aantal leuke verhalen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:14 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Heb ik ook vanmiddag gedaan. Overigens al voor ik hem gelezen had. Vond hem de laatste maanden minder leuk, tijd voor weer eens een ander tijdschrift.Ja, dat komt dus ook weer ter sprake in het interview (dat voor mij wel iets te zweverig geschreven is, dat stijltje begint me te vermoeien).quote:Op donderdag 18 september 2014 17:21 schreef Quoi het volgende:
Erben op de voorkant van RW. Als ik aan Erben en hardlopen denk, zie ik alleen maar beelden van hem in die rolstoel na de Adam marathon "ik loop nooit meer!"Niet helemaal waar, veel mensen lopen dan in de ochtend- of avonduren, als de zon wat minder hoog aan de hemel staat.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:19 schreef mosselmossel het volgende:
Het wordt 23 graden zaterdag ofzo... Geen 30. Je bent al een hele zomer (behalve augustus) warmer gewend.Het wordt tijd dat mensen eens goed gaan luisteren naar mij. Tot nu toe nog nooit gebeurd in mijn leven.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:39 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zeg het ze, Zwabber! Let it all out!Nee, ik heb er geen last van tijdens het lopen. Mijn rechterarm is nog wat beschadigd en stijf, maar daar loop ik niet mee. Verder mijn rechterheup, maar niet zoals het was met de blessure. Het is gewoon nog wat gekneusd. Geen last van gehad tijdens het lopen. Het ging beroerd, maar dit keer lag het echt aan het weer. Jammer dat ik met zo'n simpele kutsmoes moet komen, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:51 schreef Wolve000 het volgende:
Zwabber, geen last meer van je val ondertussen? Het lijkt er op dat je wel weer aardig wat kilometers gemaakt hebt sindsdien, waarvan de laatste paar keer zonder al te veel gemopper (althans, niet meer dan we gewend zijn).
Ik heb deze en vorige week inderdaad redelijk wat kilometers op het programma staan, om wat omvang te maken voordat ik de komende twee weken weer afbouw (wegens nachtdiensten en ook taperweekje richting HVL).![]()
toch zou ik je training als back-up plan houden mocht de bietensap niet werken....quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Hard trainen is voor talentlozen.. bietensap, daar ga je hard van! (of althans dat probeer ik mij voor te houden deze week)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je weet dat bietensap laxerend kan werken? Ik zou het minderen richting wedstrijddag.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Hard trainen is voor talentlozen.. bietensap, daar ga je hard van! (of althans dat probeer ik mij voor te houden deze week)![]()
Ja, goed bezigquote:Op donderdag 18 september 2014 19:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]
Kon het niet laten...![]()
Als die het weer doet, kan je mij er dan ook bijzetten MoBlo?
[ code verwijderd ]. Ik zag dat je ook gelijk toegetreden bent tot Team Dutch Mud Men
.
![]()
Haha, ja kloptquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, goed bezig. Ik zag dat je ook gelijk toegetreden bent tot Team Dutch Mud Men
.
Eens kijken of ik zo'n shirtje kan bestellen, wel leuk! Je mag me toevoegen als je wilt, heb al genoeg hardlopers in mijn lijst.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen.En? Nog veel gelopen de laatste tijd?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwaar deze lage dunk van studenten?![]()
Nadat bleek dat je toch geen verwachtingen van me had, heb ik het maar laten zittenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
En? Nog veel gelopen de laatste tijd?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik lees het nog wel braaf mee overigens. Maar moet bekennen dat de tijden van iedereen in het topic me een beetje demotiveren. Ik ben gewoon geen goede hardloper, en ga het ook nooit worden. Daarnaast hoef ik het niet te doen om af te vallen ofzo, en ik vind het ook niet echt leuker dan andere sporten. Alleen voor de conditie vind ik het nog wel tof. Maar daarvoor is eens per week/2 weken een rondje hobbelen wel genoeg om het bij te houden.
Maar verder vind ik mezelf een beetje uitsloven in de sportschool, of danslessen veel leuker. En dat laatste is er bijvoorbeeld zelfs nog niet eens van gekomen sinds de lessen 3 weken terug weer zijn begonnen. Laat staan dat ik tijd heb voor hardlopen enzo (ja, natuurlijk heb ik dat wel, maar prioriteiten enzo.)
Dus weet eigenlijk niet of ik er nog wel zin in heb.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die tijden die hier voorbij komen kan ik voorlopig ook alleen nog maar van dromenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
Maar moet bekennen dat de tijden van iedereen in het topic me een beetje demotiveren.![]()
Maar goed, mijn voordeel is dat ik hardlopen leuk vind en er serieus mee bezig ben. Zo heb ik vorige maand een sporthorloge gekocht met HRM en vanavond - na 4 jaar op basic asics gelopen te hebben- nieuwe hardloopschoenen aan laten meten en gekocht!
(wel weer Asics geworden trouwens)
Of nouja, voor mijn verjaardag gekregen. Wanneer ik jarig ben?10 oktober pas
Foto's van m'n nieuwe loopschoenen upload ik morgen wel even!'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Kijk niet naar de tijden op zich, die zeggen niets. (Bijna) iedereen kijkt naar de verbetering van bijv je eigen tijd of afstanden die steeds groter worden.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:37 schreef SiIk het volgende:
Ik lees het nog wel braaf mee overigens. Maar moet bekennen dat de tijden van iedereen in het topic me een beetje demotiveren.
En wekelijks n standaard rondje zonder doel is ook prima als je je daar goed bij voelt.![]()
Nouja, jullie zijn allemaal lief qua tijden enzo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Kijk niet naar de tijden op zich, die zeggen niets. (Bijna) iedereen kijkt naar de verbetering van bijv je eigen tijd of afstanden die steeds groter worden.
En wekelijks n standaard rondje zonder doel is ook prima als je je daar goed bij voelt.
Maar hier in m'n omgeving hoor ik alleen maar dat ik jong ben en een ideaal hardlooppostuur heb en blabla en ik dus al zonder training minstens 3x zo hard zou moeten kunnen. En dat raak ik ook een beetje zat..
Dus denk dat ik het inderdaad maar bij dat wekelijkse rondje hobbelen moet houden. Of weer lekker op de loopband straks als het donker en koud wordt
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik twijfel....ik wil nieuwe sloffen
Maar worden dat wel of geen trail sloffen. Ik loop veel onverhard maar lang niet alles. gemiddeld is 3/4 van de route onverhard. en ben bang dat trailschoenen dan erg hard slijten, maar meer grip zou erg welkom zijn met erg droog of nat weer.
Of is er ook iets wat ertussen valt.![]()
NEE GEEN LOOPBAND!! (sorry)
Het is niet leuk om met koud weer de deur uit te gaan maar dat is meteen over. Probeer het komende winter eens. Echt t is heerlijk!![]()
Vooral die overgang van buiten weer naar binnenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef runninglinda het volgende:
NEE GEEN LOOPBAND!! (sorry)
Het is niet leuk om met koud weer de deur uit te gaan maar dat is meteen over. Probeer het komende winter eens. Echt t is heerlijk!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Salomon Citytrail schoenen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef runninglinda het volgende:
Maar worden dat wel of geen trail sloffen. Ik loop veel onverhard maar lang niet alles. gemiddeld is 3/4 van de route onverhard. en ben bang dat trailschoenen dan erg hard slijten, maar meer grip zou erg welkom zijn met erg droog of nat weer.
Of is er ook iets wat ertussen valt.
http://trailrunshop.nl/co(...)nd-pro-w-362265.html
http://trailrunshop.nl/co(...)scream-w-361921.html![]()
Makrelen loop lijkt me leuk, maar is een week na de bruggenloop. Het lijkt me wat hevig om een 15 en 16 km 2 weekenden na elkaar te lopenTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Asics heeft de Fuji Trainer. Die is met profiel, maar kan ook prima op de weg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef runninglinda het volgende:
Of is er ook iets wat ertussen valt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Haha, Citytrail schoenen. Jezus, de marketing machines hebben weer lekker gedraaid.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Salomon Citytrail schoenen?
http://trailrunshop.nl/co(...)nd-pro-w-362265.html
http://trailrunshop.nl/co(...)scream-w-361921.html
Hopelijk kan ik binnenkort Asphalttrail schoenen kopen!
Jack does it in real time...![]()
16km strandquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:12 schreef CaLeX het volgende:
Makrelen loop lijkt me leuk, maar is een week na de bruggenloop. Het lijkt me wat hevig om een 15 en 16 km 2 weekenden na elkaar te lopen
Echt hè? Het enige dat het extra heeft is ietsje meer asfaltgrip. Grip die je in een stad nauwelijks nodig hebt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 07:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, Citytrail schoenen. Jezus, de marketing machines hebben weer lekker gedraaid.
Hopelijk kan ik binnenkort Asphalttrail schoenen kopen!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De Salomon Sense Mantra is ook een door-to-trailschoen. Inov-8 heeft Terrafly's, die ook prima zijn voor zowel verhard als onverhard, maar die hebben wel vrij weinig demping.![]()
Waarom irriteert jou dat dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef SiIk het volgende:
Maar hier in m'n omgeving hoor ik alleen maar dat ik jong ben en een ideaal hardlooppostuur heb en blabla en ik dus al zonder training minstens 3x zo hard zou moeten kunnen. En dat raak ik ook een beetje zat..
Bij het hardlopen spelen drie dingen een rol: aanleg, motivatie en discipline. Zijn alle drie in grote mate aanwezig, dan kun je waarschijnlijk de beste tijden overleggen in dit topic. Maar dat betekent ook dat er alleen een vergelijking gemaakt kan worden met de andere mensen die alle drie hebben en van hetzelfde geslacht zijn.
Jij liep 1x per week. Dan moet je je niet vergelijken met de dames die 3 of 4x per week lopen.
Jij beweert niet vanzelf meteen snelle tijden te lopen. Okee, herkenbaar. Het betekent echter wel dat jouw prestatiecurve veel steiler zal zijn dan bij de mensen die zonder noemenswaardige training al heel behoorlijk lopen.
Je vindt veel andere dingen ook leuk, leuker dan het hardlopen. Dus op motivatie red je het ook niet. Overigens is fanatiek dansen waarschijnlijk ook wel intensief.
Kortom, jij moet jezelf vergelijken met iemand die net als jij geen aanleg heeft, niet gedisciplineerd is en geen motivatie heeft. Mogelijk ben je dan nog de snelste ook.
Je moet maar zo denken, dit alles maakt je stukken sympathieker dan de mensen die alleen maar parasiteren op hun aanleg.
Ik hoop en verwacht dat het op de lange termijn nog wel goedkomt met je. Ikzelf begon ook pas op mijn 34e met hardlopen, daarvoor deed ik dat alleen als ik de laatste bus of trein moest halen of als ik op de vlucht was voor hordes vrouwen.
Dus, over een 10 a 15-tal jaren praten we verder. Over 32 jaar hoop ik wel dat je zover bent dat je genoeg verdient en werkt zodat mijn pensioen betaald kan worden uit de algemene middelen.![]()
Dat had ik niet verwacht!quote:Geachte deelnemer aan de Maasstadloop 2014,
Het zal u wellicht niet zijn ontgaan dat tijdens de 10 km wedstrijd door de atleten niet de juiste afstand is gelopen. De afstand, die de atleten nu hebben afgelegd bedroeg slechts 9200 meter.
Het was de bedoeling dat de 10km atleten eerst 2 rondes op de atletiekbaan zouden lopen, alvorens het parcours buiten het toegangshek te vervolgen. Dit is de verklaring voor het tekort van 800 meter.
Het spijt de organisatie ten zeerste dat dit misverstand is voorgevallen en wil alle deelnemers aan de 10 km loop compenseren door het aanbieden van een gratis deelname aan de Maasstadloop op zondag 13 september 2015.Get stoned![]()
Het gaat wel vaker mis daar. In 2012 was de 5 km van de Erasmusronde 400 meter te lang doordat er juist niet een ronde op de baan gelopen moest worden. Overigens kun je daaruit al afleiden dat de Maasstadloop standaard de mist in gaat bij de 5 km, want dat is precies de Erasmusronderoute + ronde op de baan. Dus 400 m te veel.quote:![]()
Ik houd het wel gewoon bij mijn eigen tempo, loop rustig 2x per week en zie wel hoe ver ik ooit ga komen.
Gisteravond 2,8km weten te lopen wat voor mij weer een verbetering is, en geen klachten of gezeur van mijn lijf.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Er was voor beide afstanden nu geen ronde op de baan, dus de 5km klopte deze keer wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het gaat wel vaker mis daar. In 2012 was de 5 km van de Erasmusronde 400 meter te lang doordat er juist niet een ronde op de baan gelopen moest worden. Overigens kun je daaruit al afleiden dat de Maasstadloop standaard de mist in gaat bij de 5 km, want dat is precies de Erasmusronderoute + ronde op de baan. Dus 400 m te veel.
Ach, prima opgelost zo.Get stoned![]()
Grappig, want het parkoerskaartje op de site zegt van wel. Dus de fout zorgde dit keer voor een correcte 5 kmquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef Hinder het volgende:
[..]
Er was voor beide afstanden nu geen ronde op de baan, dus de 5km klopte deze keer wel.
Ach, prima opgelost zo.![]()
![]()
Een nette oplossing inderdaadquote:Voor velen is het geen wedstrijd maar gewoon een leuke ontspannen trainingsloop. Er worden geen uitslagen bijgehouden/ bekendgemaakt en de enige reden dat je een startnummer krijgt, is om die na afloop in te kunnen leveren voor erwtensoep en gebakken visquote:Op vrijdag 19 september 2014 02:12 schreef CaLeX het volgende:
Makrelen loop lijkt me leuk, maar is een week na de bruggenloop. Het lijkt me wat hevig om een 15 en 16 km 2 weekenden na elkaar te lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Een nette oplossing inderdaad
[..]
Voor velen is het geen wedstrijd maar gewoon een leuke ontspannen trainingsloop. Er worden geen uitslagen bijgehouden/ bekendgemaakt en de enige reden dat je een startnummer krijgt, is om die na afloop in te kunnen leveren voor erwtensoep en gebakken vis
Ik heb zin in dat duurloopje met startnummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo hoort het ook, je loopt voor jezelf en niet voor anderenquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:32 schreef Solique het volgende:
Ik houd het wel gewoon bij mijn eigen tempo, loop rustig 2x per week en zie wel hoe ver ik ooit ga komen.
Gisteravond 2,8km weten te lopen wat voor mij weer een verbetering is, en geen klachten of gezeur van mijn lijf.![]()
Tenzij je heel erg hard gaat natuurlijk, dan loop je vaak voor anderen...![]()
Meeuwen Makrelen, ik kom wel weer lekker kijken, denk ik
Prachtige loop.
Na het lezen van jouw post Zwabber, zie ik nu alleen jou voor me, op de vlucht voor hordes vrouwen
Ik ga mijn tasje pakken voor een prachtige wandeling met paps (je bent dertiger of niet)
![]()
Mijn benen doen nog steeds vervelend... snap niet waarom, echt vrij weinig gedaan de laatste week..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik moet altijd erg lachen om hun website. De loop zelf laat ik aan me voorbijgaan, maar het is een leuk initiatief.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:39 schreef Quoi het volgende:
Meeuwen Makrelen, ik kom wel weer lekker kijken, denk ik
Prachtige loop.Ik zal maar toegeven dat het verzonnen was.quote:Na het lezen van jouw post Zwabber, zie ik nu alleen jou voor me, op de vlucht voor hordes vrouwenVeel gezeten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Mijn benen doen nog steeds vervelend... snap niet waarom, echt vrij weinig gedaan de laatste week..![]()
Ja, maar niet meer dan normaal.. Zit toevallig wel te denken of ik nu beter op mijn stoel of mijn swiss ball kan zitten om mijn benen te laten uitrusten.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik moet altijd erg lachen om hun website. De loop zelf laat ik aan me voorbijgaan, maar het is een leuk initiatief.
[..]
Ik zal maar toegeven dat het verzonnen was.
[..]
Veel gezeten?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb ook veel last en probeer juist veel meer van m'n werkplek weg te zijn: beetje bewegen en lopen. Geen idee wat 't beste is...quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer dan normaal.. Zit toevallig wel te denken of ik nu beter op mijn stoel of mijn swiss ball kan zitten om mijn benen te laten uitrusten.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Gister wat te snel gelopen na het eten, me buik deed klots en ik kreeg na 5km wat last van m'n linkerrechterheup. Toch nog 5,5km gelopen prima omdat dit de eerste keer in lange tijd is dat ik 4x per week loop.![]()
Hmm tja. Misschien is het gewoon algemene zenuwen-voor-een-wedstrijd-vermoeidheid, alhoewel ik eigenlijk totaal niet zenuwachtig ben. Zou ook kunnen dat ik in het weekend van mijn 31km toch teveel van hot naar her gerend heb en te weinig gerust, en dat ik dat nog steeds moet bekopen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb ook veel last en probeer juist veel meer van m'n werkplek weg te zijn: beetje bewegen en lopen. Geen idee wat 't beste is...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
LT ik heb ook van die stomme benen. Bij mij zeuren mijn beide knieën, voel ik zo nu en dan een lies en dan weer een bovenbeenspier. Ik denk dat het enige dat helpt is: hardlopenVluchten zal het inderdaad niet zijn geweestquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zal maar toegeven dat het verzonnen was.![]()
![]()
Die citytrails lijken me echt lekkere slofjes. Wil ze wel een keer proberen. Ideaal voor onze club runs, zoiets, zeker in de de gladde herfst en lente waarbij we regelmatig ook de wat glibbiger stukjes van de trails rondom de stad opzoeken, maar waarbij het asfaltgehalte vaak ook nog te hoog ligt om op full-blown trails te gaan lopen.![]()
Maar voorlopig eerst m'n andere paar ravenna's maar 's aanbreken!
Ja doei.![]()
Hierbij de beloofde foto van m'n nieuwe hardloopschoenen![]()
Ik vind ze mooi Trolley!
Ik struikel zojuist over een koffer (in zo'n teringzooi-kamer jeweet) en heb even mijn medische encyclopedie hardop geschreeuwd (ter educatie in deze Vogelaarwijk). Nu is mijn linkerwreef paars en dik. Afijn, no mercy, mijn wandelschoentjes aan en gaan.![]()
Auw Q![]()
Ik wil denk ik volgende maand ofzo weer eens spieken voor nieuwe slofjes. Krijg nog steeds blaren/slapende voeten van m'n schoenen![]()
![]()
Autch Q...
Gister was het plan om te lopen, maar helaas vonden mijn darmen van niet... dus om een Yurkak te voorkomen maar sjaak afhaak geworden...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Rondje vliegveld was een pleuriseind. Warm, benauwd, en natuurlijk totaal niet in vorm om 17km te gaan hobbelen. Ik voelde m'n benen ook nog wel aardig van eergisteren. Laatste 5 sloeg dan ook nergens meer op. Na een week van ruim 34km krijgen de pootjes welverdiende rust tot dinsdag. Mits (hier hoort dus wel een mits, Quoi) ik zondag heel veel kilometers op cruisecontrol kan rijden.
En na 6 Zwitserse loopjes met heel veel verschillende ondergronden en heuvels kan ik nog steeds zeggen dat ik het liefst op asfalt loop. En op de baan, maar daar heb ik al zo lang niet op gelopen dat ik die niet mee kan nemen in de vergelijking.![]()
Ik vind je best wel een bikkel dat je zomaar out of the blue weer zo'n lange afstand hebt gelopen. En dat mag je zelf ook best wel wat vaker vindenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:19 schreef hatsaflats het volgende:
Rondje vliegveld was een pleuriseind. Warm, benauwd, en natuurlijk totaal niet in vorm om 17km te gaan hobbelen. Ik voelde m'n benen ook nog wel aardig van eergisteren. Laatste 5 sloeg dan ook nergens meer op. Na een week van ruim 34km krijgen de pootjes welverdiende rust tot dinsdag. Mits (hier hoort dus wel een mits, Quoi) ik zondag heel veel kilometers op cruisecontrol kan rijden.
En na 6 Zwitserse loopjes met heel veel verschillende ondergronden en heuvels kan ik nog steeds zeggen dat ik het liefst op asfalt loop. En op de baan, maar daar heb ik al zo lang niet op gelopen dat ik die niet mee kan nemen in de vergelijking.
Thanks. Het is ook niet per se verstandig, maar ik moest en zou het op m'n kaartje hebben. Ik had natuurlijk ook een fiets kunnen huren en het kunnen fietsen, maar dat was minder tof geweestquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind je best wel een bikkel dat je zomaar out of the blue weer zo'n lange afstand hebt gelopen. En dat mag je zelf ook best wel wat vaker vinden
Straks ook weer gewoon 3 keer per week blijven rennen, en ik ben binnen no time weer in vorm. Hoop ik.![]()
Is het verstandig om eerst aan de snelheid te werken en daarna pas aan de afstand? Ik probeer nu namelijk meer aan de afstand te werken en loop daarbij een vrij constant tempo van circa 10,5 km per uur. Een collega zegt steeds dat ik beter kan trainen op snelheid. Het probleem van mij is alleen dat als ik harder loop dat ik dit maar heel kort vol kan houden en de snelheid van 10,5 gemakkelijk 10 km of zelfs wat meer vast kan houden.In het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Ja, dat is net zo verstandig als het uitbouwen van de afstand. Het kan allebei, net wat je zelf wil.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:32 schreef yvette1982 het volgende:
Is het verstandig om eerst aan de snelheid te werken en daarna pas aan de afstand? Ik probeer nu namelijk meer aan de afstand te werken en loop daarbij een vrij constant tempo van circa 10,5 km per uur. Een collega zegt steeds dat ik beter kan trainen op snelheid. Het probleem van mij is alleen dat als ik harder loop dat ik dit maar heel kort vol kan houden en de snelheid van 10,5 gemakkelijk 10 km of zelfs wat meer vast kan houden.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wel weer beetje zin om te lopen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Thanks. Het is ook niet per se verstandig, maar ik moest en zou het op m'n kaartje hebben. Ik had natuurlijk ook een fiets kunnen huren en het kunnen fietsen, maar dat was minder tof geweest
Straks ook weer gewoon 3 keer per week blijven rennen, en ik ben binnen no time weer in vorm. Hoop ik.![]()
![]()
Ehm, wat is voor jou belangrijker? Het kan allebei inderdaad, maar het is nou niet dat het een perse 'beter' is dan het ander volgens mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:32 schreef yvette1982 het volgende:
Is het verstandig om eerst aan de snelheid te werken en daarna pas aan de afstand? Ik probeer nu namelijk meer aan de afstand te werken en loop daarbij een vrij constant tempo van circa 10,5 km per uur. Een collega zegt steeds dat ik beter kan trainen op snelheid. Het probleem van mij is alleen dat als ik harder loop dat ik dit maar heel kort vol kan houden en de snelheid van 10,5 gemakkelijk 10 km of zelfs wat meer vast kan houden.
Heb je een bepaalde afstand in gedachten die je wil halen? Hoe ver ben je daar al mee? Als je die afstand onder de knie hebt kun je weer gaan werken aan het verbeteren van je snelheid.
Sowieso hoeft het een het ander niet uit te sluiten, doe regelmatig een duurloop... gooi er af en toe een interval training doorheen. Combineer het een beetje.![]()
Meh, toch geen startbewijs voor de 4mijl. Ik kan weer uit de OP
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Meh, toch geen startbewijs voor de 4mijl. Ik kan weer uit de OPHoe komt dat?
![]()
Misschien kun je er nog eentje regelen via startbewijshulp.nl ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Meh, toch geen startbewijs voor de 4mijl. Ik kan weer uit de OPF means you're fucked![]()
Ik zit vooral weer wat beter in m'n vel dan 2 weken terug, dat scheelt 3x de helft. En als de baan weer open is (vanaf 5 oktober) vind ik het vast wel weer leuk.quote:![]()
Zo, week 2 zit er op! Ik had natuurlijk nog wel een basisconditie van mijn vorige hardlooppoging, dus eigenlijk zou ik de eerste weken misschien wel over kunnen slaan, maar dat doe ik niet, ik vind het prettig om weer helemaal in de basis te beginnen.
Merk wel dat ik veel sneller ben dan de vorige keer (toen was ik een soort van slak). Ik doe nu Couch to 5K ipv Evy en die werkt in het begin met veel meer korte intervallen. Dus dan denk je, hup trek nog maar een sprintje. Hopelijk houd ik dat zo vol, dan wordt het nog wel wat.![]()
Ik moest me trouwens gisterenmiddag echt inhouden. Ik was aan het fitnessen in de sportschool, waren er allemaal vrouwen op de loopband aan het rennen, terwijl het buiten prachtig weer was. Ik snap dat niet. Bij een was het zelfs de enige activiteit die ze daar kwam doen..![]()
![]()
Ja maar buiten! Mensen die gaan lachen en ammel...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moest me trouwens gisterenmiddag echt inhouden. Ik was aan het fitnessen in de sportschool, waren er allemaal vrouwen op de loopband aan het rennen, terwijl het buiten prachtig weer was. Ik snap dat niet. Bij een was het zelfs de enige activiteit die ze daar kwam doen..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
https://twitter.com/WijSporten/status/512918888372535296quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Meh, toch geen startbewijs voor de 4mijl. Ik kan weer uit de OP
?
Of is dat alleen 10EM, de by night?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Alle plekken in bedrijvenloop van het werk van een vriend zijn al vergeven. Was vorig jaar wel anders. Toen konden ze moeilijk de plekken vullenquote:
Inderdaad. En anders via Marktplaats ofzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Misschien kun je er nog eentje regelen via startbewijshulp.nl ofzo
4mijl van Groningenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
https://twitter.com/WijSporten/status/512918888372535296
?
Of is dat alleen 10EM, de by night?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Sjonge wat was er ook alweer met het inslikken van een vlieg ?![]()
Voor de rest wel lekker gelopen. 8x400 m![]()
Maar een workout op de loopband kan ook best leuk en afwisselend zijn Hij heeft in ieder geval lol lijkt mequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moest me trouwens gisterenmiddag echt inhouden. Ik was aan het fitnessen in de sportschool, waren er allemaal vrouwen op de loopband aan het rennen, terwijl het buiten prachtig weer was. Ik snap dat niet. Bij een was het zelfs de enige activiteit die ze daar kwam doen..![]()
![]()
Misschien vinden ze het onwennig om buiten te gaan hardlopen of zijn ze aan het herstellen van een blessure, weet jij veel. Het voordeel van de loopband is wel dat je nooit een route uit hoeft te stippelenquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moest me trouwens gisterenmiddag echt inhouden. Ik was aan het fitnessen in de sportschool, waren er allemaal vrouwen op de loopband aan het rennen, terwijl het buiten prachtig weer was. Ik snap dat niet. Bij een was het zelfs de enige activiteit die ze daar kwam doen...
![]()
Iedereen die komend weekend meedoet aan een prestatieloop: veel succes en plezier.
Ik ben benieuwd of de Vredesloop ook dit jaar weer zo leuk is als dat die wedstrijd vorig jaar was. Voor mijn gevoel is dat nog helemaal geen jaar geleden, de tijd vliegt.![]()
Even kort een vraagje tussendoor: heeft er iemand toevallig tips voor een zo goedkoop mogelijke bluetooth hartslagmeter die werkt met Android? (Galaxy S5) Kan natuurlijk wel een Polar gaan kopen, maar vond al dat ik veel geld kwijt was voor mijn schoenen
Don't let my username fool you...![]()
Alle lopers dit weekend heel veel succes en vooral plezier!![]()
En een extra jompel voor MvN die verreweg de grootste afstand af gaat leggen...![]()
Als het in mijn planning past ga ik nog even kijken in Hoogland, maar ik vermoed dat het niet gaat lukken.![]()
![]()
Het weekend daarop gaat het ook helemaal los. En daarna ook nog even aan de afstanden te zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:23 schreef Murmeli het volgende:
Hoop loopjes dit weekend! Veel plezier iedereen!![]()
Zephyr HxM misschien?quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:10 schreef Metalfreak het volgende:
Even kort een vraagje tussendoor: heeft er iemand toevallig tips voor een zo goedkoop mogelijke bluetooth hartslagmeter die werkt met Android? (Galaxy S5) Kan natuurlijk wel een Polar gaan kopen, maar vond al dat ik veel geld kwijt was voor mijn schoenen![]()
I feel your pain :'Dquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
Stom dat je nog steeds last hebt, GotC
Krijgt gewoon niet de kans om te herstellen. Heb dus 2x perma-blaar onder een laagje eelt en 1 supervers stukje huid dankzij blarenpleister.![]()
Ik heb zin in de Vredesloop morgenMooi weer, leuk parcours denk ik en het is voor mij op minder dan inloopafstand. Door de afwezigheid van aparte startvakken en het warme weer heb ik ook nog eens een mooi excuus voor als het wat minder zou gaan.
![]()
Veel plezier en/of succes voor alle anderen die ook dit weekend gaan lopen! En dat zijn er nog al wat zo te zien![]()
Saucony Kinvara liefhebbers!
Sweatshop heeft een 'private sale' waarbij de Kinvara 4 (Spring 14 model) in de aanbieding is voor 50 pond!
Je moet daar een account hebben/aanmaken voor de online winkel, dat wel, maar dat kost niets aan geld of moeite. Dus, mocht je nog een nieuw paar willen...
http://www.sweatshop.co.u(...)saucony-kinvara.htmlJa doei.![]()
Oh, ja, blarenpleistersquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:35 schreef GotC het volgende:
[..]
I feel your pain :'D
Krijgt gewoon niet de kans om te herstellen. Heb dus 2x perma-blaar onder een laagje eelt en 1 supervers stukje huid dankzij blarenpleister.ffuuu.. Heb ook een soort van haat-liefderelatie met die dingen...
Ja doei.![]()
Dag 1 en 2 na het opplakken zijn top maar daarna..quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, ja, blarenpleistersffuuu.. Heb ook een soort van haat-liefderelatie met die dingen...
![]()
![]()
Probleem is dat ik ze niet langer dan 2 dagen kán laten zitten, omdat de randjes dan op gaan krullen in m'n schoenen en nieuwe blaren veroorzaken
Ja doei.![]()
Nog precies een maand tot Amsterdam. Waah!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja lekker is datquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Probleem is dat ik ze niet langer dan 2 dagen kán laten zitten, omdat de randjes dan op gaan krullen in m'n schoenen en nieuwe blaren veroorzakenEn als je ze eraf haalt -> huid eraf -> verse huid -> nieuwe blaren
![]()
![]()
Voor kerst vraag ik nieuwe robuuste probleemvrije voeten. Ook een maatje of 2 kleiner/minder breed. Lijkt me handig.Ja doei.![]()
OK top! Thanks!quote:Op donderdag 18 september 2014 21:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Topwinkel. Als je op zaterdag gaat kan het druk zijn. Maar er is een koffiehoek met leedvoer. Ze komen je halen als je aan de beurt bent (even je naam opschrijven in het boek als je binnen komt).“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dan kom je denk ik op die van mij uitquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
Voor kerst vraag ik nieuwe robuuste probleemvrije voeten. Ook een maatje of 2 kleiner/minder breed. Lijkt me handig.![]()
![]()
Klopt! Gelukkig heb ik volgende week nog een leuke ldl op het programma staanquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog precies een maand tot Amsterdam. Waah!F means you're fucked![]()
Prijs jezelf gelukkig!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dan kom je denk ik op die van mij uit
Ja doei.![]()
Het gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Nog precies een maand tot Amsterdam. Waah!
[ Bericht 0% gewijzigd door Devv op 19-09-2014 16:20:01 ]![]()
Ik ga in navolging van Quoi ook maar een supporterplanning klussen voor komende zondag.
Wel vroeg m'n nest uitstart is om 9 uur!
Voor mij komen er ook nog wat mijlpalen aan. Zondag dus een HM en die zondag erna mag ik kiezen uit 30 of 35km. Denk dat ik voor het laatste ga!quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt! Gelukkig heb ik volgende week nog een leuke ldl op het programma staanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gisteren 5x8 min met 3 min pauze ertussen gelopen. Na 52 min klaar en wel, kijk ik op mijn telefoon, 9.68 KM. Arg! Ik had even een klein stukje door moeten lopen en dan had ik een mijlpaal voor mezelf bereikt.
Afijn volgende week hetzelfde op donderdag dus dan loop (of wandel want ik was wel kapot) ik gewoon even een stukje door om de teller maar op 10KM te krijgen.
Nu nog ruim een maand de tijd om zonder interval de 10KM te halen.![]()
Dat vind ik nog best laat in je schema eigenlijk, voor zo'n hele lange duurloop.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor mij komen er ook nog wat mijlpalen aan. Zondag dus een HM en die zondag erna mag ik kiezen uit 30 of 35km. Denk dat ik voor het laatste ga!
moet ik zeggen
Tja, het is een duurloop georganiseerd door AV Phanos die dat elk jaar voor de marathon van Amsterdam organiseert, dus ik vertrouw er maar op dat als het voor de meeste mensen werkt, dan voor mij ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat vind ik nog best laat in je schema eigenlijk, voor zo'n hele lange duurloop.
moet ik zeggen
Maar daarna zeker niet teveel meer doen.. behalve dan nog misschien een snelle 10k het weekend van tevoren.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Als de rest van je trainingsschema er ook op afgestemd is, zal het heus geen kwaad kunnen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, het is een duurloop georganiseerd door AV Phanos die dat elk jaar voor de marathon van Amsterdam organiseert, dus ik vertrouw er maar op dat als het voor de meeste mensen werkt, dan voor mij ook
Maar daarna zeker niet teveel meer doen.. behalve dan nog misschien een snelle 10k het weekend van tevoren.F means you're fucked![]()
Ah je kan Google gebruiken? Mooi, dan kan je je eigen vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 19 september 2014 16:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die is nog duurder dan een Polar![]()
![]()
Vandaag weer braaf aan m'n trainingsschema gehouden en 8km gelopen op een tempo van 6:45min/km. Maar méhn, het ging alles behalve soepel. Ten eerste was het nog behoorlijk warm, en ten tweede waren de eerste 3km echt hel. Pas vanaf de 3,5km begon ik eindelijk lekker te lopen op een stabiel tempo![]()
Maar goed, ik heb in ieder geval weer 8km gelopen, en dat is het belangrijkste. Hopen dat het zondag weer wat soepeler gaat dan
Succes allemaal met jullie loopjes aankomend weekend. Ik hoop vooral dat ik kan lopen morgenavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik had dinsdag 12 km gelopen, had nog veel energie maar moest stoppen ivm pijn in lies en bovenbenen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:41 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Ehm, wat is voor jou belangrijker? Het kan allebei inderdaad, maar het is nou niet dat het een perse 'beter' is dan het ander volgens mij.
Heb je een bepaalde afstand in gedachten die je wil halen? Hoe ver ben je daar al mee? Als je die afstand onder de knie hebt kun je weer gaan werken aan het verbeteren van je snelheid.
Sowieso hoeft het een het ander niet uit te sluiten, doe regelmatig een duurloop... gooi er af en toe een interval training doorheen. Combineer het een beetje.
In maart wil ik de halve lopen en indien mogelijk in april de marathon van Rotterdam. Ik moet dan wel die pijn kwijt zien te rakenIn het dagelijks leven is iedereen een acteur.![]()
Net een kleine 5 km gedribbeld. Nu moet het goed zijn voor zondag. Ben erg benieuwd hoe mn lichaam zich gaat houden met de kleine pijntjes die me lijf nu bezig houden... hoeveel daarvan zit tussen m'n oren?Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik ben zojuist weer wat minder vrouw geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef Nanook24 het volgende:
Succes allemaal met jullie loopjes aankomend weekend. Ik hoop vooral dat ik kan lopen morgenavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij helemaal niks.quote:![]()
Nookie
quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef Nanook24 het volgende:
Succes allemaal met jullie loopjes aankomend weekend. Ik hoop vooral dat ik kan lopen morgenavond.sterkte de komende tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoeveel deelnemers zijn er?quote:
Ziet er uit als een relatief klein deelnemersveld'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij zijn er nu iets van 3600 inschrijvingen ofzo voor de marathon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeveel deelnemers zijn er?
Ziet er uit als een relatief klein deelnemersveld
In 2012 (het jaar van het filmpje) waren er iets meer dan 2500 finishersF means you're fucked![]()
Pootje hoog met ijs, maar voldaan na een prachtige wandelingKomt wel goed, gewoon lokaal dik en blauw.
Nanook![]()
![]()
leken op het filmpje een stuk minder.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er nu iets van 3600 inschrijvingen ofzo voor de marathon.
In 2012 (het jaar van het filmpje) waren er iets meer dan 2500 finishers
Prachtig om de pipe band zo door een haag van lopers te zien macheren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
vandaag staat hier in het teken van maar 1 race en dat is de race naar de stembus, het einde van de smerigste campagne ooit gevoerd in NZ en die gekidnapped is door 3 voorvluchtige criminelen...... Kim Dotcom, Edward Snowden en Jullian Assange
Morgen,als alles voorbij is, maar weer eens tijd maken voor een lange duurloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb verder geen idee waar je het allemaal over hebt (en dat wil ik ook graag zo houden), maar veel plezier met je duurloop morgenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
vandaag staat hier in het teken van maar 1 race en dat is de race naar de stembus, het einde van de smerigste campagne ooit gevoerd in NZ en die gekidnapped is door 3 voorvluchtige criminelen...... Kim Dotcom, Edward Snowden en Jullian Assange
Morgen,als alles voorbij is, maar weer eens tijd maken voor een lange duurloop
Verkiezingen Yur.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb verder geen idee waar je het allemaal over hebt (en dat wil ik ook graag zo houden), maar veel plezier met je duurloop morgen
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
@Quoi, volgens mij had je gelijk, de beste remedie tegen zeurende benen is toch misschien wel gaan hardlopen. Was best een lekker rondje, zonder op mijn horloge te kijken. De 4e km geprobeerd alvast te oefenen met het 'pacen op kleur', geprobeerd een km in zone geel te lopen (conversatie-wedstrijdtempo, eerste 11km van de HM) en dat bleek 5.04 te zijn. Dat zou prima zijn voor zondag.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben zojuist weer wat minder vrouw geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie gaan trouwens verrekte hard hier.![]()
Ik lees hier steeds gekkere dingen![]()
Leerzaam topic wel, met citytrail-schoenen en kleurzones
http://www.runnersworld.c(...)alf-or-full-marathonquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:54 schreef YUR het volgende:
Ik lees hier steeds gekkere dingen![]()
Leerzaam topic wel, met citytrail-schoenen en kleurzones
Zie hier.
Ik ga het zondag proberen
Ach ja...als het voor jou werktquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
http://www.runnersworld.c(...)alf-or-full-marathon
Zie hier.
Ik ga het zondag proberen
Geen idee, dat ga ik proberen!quote:
Volgens mij doe ik dit grotendeels al trouwens, maar ik vind toch dat ik teveel op mijn horloge kijk tijdens wedstrijden. Ben wel benieuwd wat voor tijd eruit rolt als ik puur op mijn gevoel afga.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
over trailschoenen gesproken....vandaag viel de nieuwe editie van Trail Running in de bus met de nieuwe herfstcollectie.....nog niet durven kijken want als het op schoenen aankomt ben ik net zo'n wijf als Stipstreep'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik twijfel of ik een tweede paar hardloopschoenen én trailschoenen wil, of een paar trailschoenen die ook genoeg demping hebben om er eens 10-20 km op asfalt te lopen
Advies? Voor en na van zo'n combischoen? Overigens heb ik sowieso redelijk wat demping nodig.
Nu zie ik dus al dat er die Trailrunwinkel in Valkenswaard is, maar die hebben aan de site te zien niet veel keus in mijn maat. Beetje zonde om daar naartoe te reizen als ik maar drie paar kan passen, en net de pech heb dat er niks voor mij tussen zit.
Hoe doen jullie dat? Zijn er nog andere winkels die ik kan proberen, bestellen jullie ze blind op internet?![]()
Als ik jou was zou ik nu gewoon lekker die halve marathon lopen op je beoogde marathontempo, en al die probeersels bewaren tot na de marathon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Geen idee, dat ga ik proberen!
Maar gelukkig lijken wij in zo'n beetje helemaal niks op elkaar
Waarom wil je trailschoenen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of ik een tweede paar hardloopschoenen én trailschoenen wil, of een paar trailschoenen die ook genoeg demping hebben om er eens 10-20 km op asfalt te lopen
Advies? Voor en na van zo'n combischoen? Overigens heb ik sowieso redelijk wat demping nodig.
Nu zie ik dus al dat er die Trailrunwinkel in Valkenswaard is, maar die hebben aan de site te zien niet veel keus in mijn maat. Beetje zonde om daar naartoe te reizen als ik maar drie paar kan passen, en net de pech heb dat er niks voor mij tussen zit.
Hoe doen jullie dat? Zijn er nog andere winkels die ik kan proberen, bestellen jullie ze blind op internet?F means you're fucked![]()
jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef wyccie het volgende:
Hoe doen jullie dat? bestellen jullie ze blind op internet?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
thanks!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Sorry, ik zal nix meer vragen.quote:
Voor UTMB heb je ze idd nodig, voor een rondje in het bos is het in mijn ogen onzin.
Meer zal ik er niet meer over zeggen tegen jeF means you're fucked![]()
Ja daar heb ik ook weer over getwijfeld.. nu breng je me weer aan het twijfelen, misschien is dat weer beter. Maar ik wil ook oefenen met op gevoel lopen, omdat ik tijdens de marathon ook niet de hele tijd op mijn horloge wil kijken. Nouja nog 1,5 dag om te bedenken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu gewoon lekker die halve marathon lopen op je beoogde marathontempo, en al die probeersels bewaren tot na de marathon.
Maar gelukkig lijken wij in zo'n beetje helemaal niks op elkaarIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik neem aan dat je genoeg punten hebt?quote:
Vanmiddag paps geholpen met het verdelen van de teamkleding voor de DtD. En passant nog een nieuwe korte tight aan overgehoudenHoop afzeggers en daarmee shirts en tights over.
Ik had maar 1 korte tight, dus kwam goed uit. Dan wil ik morgen best even reclame maken voor de zaak
Zie het als een verjaardagscadeautje.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
over trailschoenen gesproken....vandaag viel de nieuwe editie van Trail Running in de bus met de nieuwe herfstcollectie.....nog niet durven kijken want als het op schoenen aankomt ben ik net zo'n wijf als StipstreepGefeliciteerd
(al ben je hier helemaal nog niet jarig.)
Mooi shirt inderdaad Devv.
Ik heb een goed excuus gekregen om niet in het DtD shirt te hoeven lopen. Alleen met mijn Run to the start shirt heb ik toegang tot het VIP gedeelte. Maar als het zo warm blijft ga ik lekker in een van mijn eigen mouwloze shirtjes en laat ik de VIP voor wat het is.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nanook24 op 19-09-2014 23:58:29 ]"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Een rondje in het bos kan uiteraard ook op je gewone schoenen. Gisteren nog gedaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Sorry, ik zal nix meer vragen.
Voor UTMB heb je ze idd nodig, voor een rondje in het bos is het in mijn ogen onzin.
Meer zal ik er niet meer over zeggen tegen je
Dacht je nou dat ik voor elke ondergrond waar ik tien minuten op loop nieuwe schoenen aanschaf? Ik vind het best leuk om nieuwe schoenen te kopen, maar mijn hardloopcollectie is niet zo groot als die van jou.![]()
![]()
Veel te vroeg wakker, buikpijn en een onverklaarbaar pijntje in m'n voet. Volgens mij mag ik weer een evenement lopen vandaag/preraceissues
komt allemaal goed!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Veel te vroeg wakker, buikpijn en een onverklaarbaar pijntje in m'n voet. Volgens mij mag ik weer een evenement lopen vandaag/preraceissues
Dat moet wel! Ik moet jouw verjaardagsloopje toch een beetje knap lopen!quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat moet wel! Ik moet jouw verjaardagsloopje toch een beetje knap lopen!
Waarom zou ik dat niet denken? Er zijn er genoeg die dat wel doen. Maar goed, blijkbaar mag ik je geen normaal antwoord geven...bekijk het dan maar lekker met je trailschoenenquote:Op zaterdag 20 september 2014 01:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een rondje in het bos kan uiteraard ook op je gewone schoenen. Gisteren nog gedaan.
Dacht je nou dat ik voor elke ondergrond waar ik tien minuten op loop nieuwe schoenen aanschaf? Ik vind het best leuk om nieuwe schoenen te kopen, maar mijn hardloopcollectie is niet zo groot als die van jou.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Komt goed!
Vast welquote:![]()
Ik heb overigens gisteren Losse Veters ook gekocht. Rete-nieuwsgierig, maar ik ga m bewaren voor op vakantie! Wilde ik met de Runnersworld eigenlijk ook doen, maar die neem ik toch maar mee vandaag, voor in de trein. Met een beetje geluk komt de nieuwe Runnersworld nèt voor de vakantie binnen en dan kan die ook mee op reis.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gupper, veel succes vandaag!
En natuurlijk de rest alvast. In het bijzonder GotC, je officiele wedstrijd come-back (ok na de CPC dan)!
Wij gaan in de buurt van het Indië monument aanmoedigen. Daar komt volgens mij zowel de 5 als de 10 langs
RD: congrats!![]()
Even opzoeken waar dat Indië-monument precies is
Op parcourskaartjes op de www staat 'ie gemarkeerdquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Even opzoeken waar dat Indië-monument precies is![]()
![]()
Ja, ik zie m! Moet lukken! En als het de eerste keer niet lukt, kan ik nog in de herkansing, want ik kom er zelfs twee keer langsquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op parcourskaartjes op de www staat 'ie gemarkeerd
quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:15 schreef Quoi het volgende:
En natuurlijk de rest alvast. In het bijzonder GotC, je officiele wedstrijd come-back (ok na de CPC dan)!
Wij gaan in de buurt van het Indië monument aanmoedigen. Daar komt volgens mij zowel de 5 als de 10 langs
RD: congrats!
Ik zal met mini in de buurt van de start/finish blijven denk ikF means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:15 schreef Quoi het volgende:
RD: congrats!quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zal met mini in de buurt van de start/finish blijven denk ik
Eerste wedstrijd waar ik totáál geen zenuwen voor heb. Ik loop 'm dan ook niet voor mezelf.
Zo maar eens rustig opstaan, douchen, ontbijten, koffie drinken...
Aww tof en lief!quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:15 schreef Quoi het volgende:
RD: congrats!![]()
![]()
Met een beetje logische redenatie had je kunnen weten dat iemand die trailschoenen wil aanschaffen ook trailruns wil doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 07:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet denken? Er zijn er genoeg die dat wel doen. Maar goed, blijkbaar mag ik je geen normaal antwoord geven...bekijk het dan maar lekker met je trailschoenen
Daar zijn er in dit topic wel meer van, meer dan lopers die voor tien minuten bos andere schoenen daarvoor willen kopen.
Dus ik snap niet waarom je anders zou denken en zo aangebrand reageert.![]()
Maar goed, als anderen nog tips hebben, graag!
Blind via internet zou kunnen, maar riskanter lijkt me.
RD, op wat voor sites bestel jij je schoenen?![]()
Je kunt ook eens bij Bever kijken, daar hebben ze ook trailschoenen. Het assortiment is een beetje afhankelijk van het filiaal. "Gewone" hardloopwinkels zoals Runnersworld willen ook nog weleens e.e.a. aan trailschoenen in het assortiment hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met een beetje logische redenatie had je kunnen weten dat iemand die trailschoenen wil aanschaffen ook trailruns wil doen.
Daar zijn er in dit topic wel meer van, meer dan lopers die voor tien minuten bos andere schoenen daarvoor willen kopen.
Dus ik snap niet waarom je anders zou denken en zo aangebrand reageert.![]()
Maar goed, als anderen nog tips hebben, graag!
Blind via internet zou kunnen, maar riskanter lijkt me.
RD, op wat voor sites bestel jij je schoenen?
RD woont aan de andere kant van de wereld, dus die zal bij andere webshops bestellen. Je zou bij Zalando kunnen bestellen, en als ze niet passen terugsturen. Of bij elke andere willekeurige webshop waar ze die dingen verkopen, al zul je soms voor het terugsturen zelf moeten betalen.![]()
Nanook, nogmaals sterkte!
RD, gefeliciteerd!
Alle lopers vandaag, veel plezier!
Vanmiddag de Brabantse Parel (blijft een rare starttijd 16:45), zin in!![]()
![]()
RD congrats
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Veel plezier iedereen die gaat lopen! En inderdaad vooral GotC!
Ow. En gefeliciteerd RD!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah, Zalando! Wist niet dat ze ook trailschoenen hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook eens bij Bever kijken, daar hebben ze ook trailschoenen. Het assortiment is een beetje afhankelijk van het filiaal. "Gewone" hardloopwinkels zoals Runnersworld willen ook nog weleens e.e.a. aan trailschoenen in het assortiment hebben.
RD woont aan de andere kant van de wereld, dus die zal bij andere webshops bestellen. Je zou bij Zalando kunnen bestellen, en als ze niet passen terugsturen. Of bij elke andere willekeurige webshop waar ze die dingen verkopen, al zul je soms voor het terugsturen zelf moeten betalen.
![]()
Ik zal vandaag eens hier bij de Bever kijken.
Iemand raadde laatst een Ultraspire rugzak aan, ik weet niet meer wie dat was.Was dat in een winkel aangeschaft (groot assortiment?) of ook online?
![]()
Als dat unieke, eenmalige evenement ook volgend jaar wordt georganiseerd, dan wil ik 'm ook lopen.
Tenzij de gewone DtD ook de dag erna valt en ik een startbewijs heb kunnen bemachtigen.
Succes vanmiddag, -avond en morgen.![]()
Veel plezier lopers, supporters en RD gefeliciteerd! Ik ga zo voor 5 km, met wandelpauzes, maar zonder plan. Gewoon even voelen hoe het gaat.![]()
Je kunt je trouwens ook gewoon bij een hardloopwinkel laten adviseren. De mensen die daar werken lopen ook vaak rondjes door het bos, en kunnen waarschijnlijk wel een inschatting maken van wat handig is bij wat je wil. En voor 99% van de bospaadjes zijn trailschoenen overbodig.quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, Zalando! Wist niet dat ze ook trailschoenen hebben.
![]()
Ik zal vandaag eens hier bij de Bever kijken.
Iemand raadde laatst een Ultraspire rugzak aan, ik weet niet meer wie dat was.Was dat in een winkel aangeschaft (groot assortiment?) of ook online?
![]()
Vredelopers, parelaars, zandrakker, nachtdammers, shuffelaars en alle andere lopers veel plezier vandaag!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 09:07:23 ]![]()
Ik heb dus zo mijn laatste lange duurloop (20km) voor de marathon. Raar idee hoor.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je gaat het nog missenquote:Op zaterdag 20 september 2014 09:10 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb dus zo mijn laatste lange duurloop (20km) voor de marathon. Raar idee hoor.
Iedereen veel plezier met lopen vandaag.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: