SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Meteen een vers verslag van de UTMB, over opgeven... of niet.
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_Greg![]()
Ik denk dat een wedstrijdje best leuk kan zijn als duurloop. Alleen denk ik dat je door de opzwepingen toch wel harder gaat dan de bedoeling is, en ik zou me ook best wel schuldig voelen als mensen je heel hard aan aan het moedigen zijn terwijl jij denkt 'chilliebillie'Of als je mensen inhaalt terwijl jij aan het duurlopen bent..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sja, de insteek is inderdaad duurloop. En starten om 14:55 betekent om 14:30 uit de trein stappen op A'dam CS en meteen lekker hobbelen. Maar dat je best een dag kwijt bent is waar, maar het is ook wel weer een mooi parcours en gezellig![]()
![]()
Ik vind het jammer dat het ineens weer warmer isJa, kwestie van aanpassen, maar dat is bij wedstrijdjes stom.
![]()
Meestal helpt het wel om hier te lezen om zin te krijgen om te gaan hardlopen, maar met zo'n TT wordt het lastig...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja, dat had ik allemaal een beetje bij mijn laatste 10EMquote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik denk dat een wedstrijdje best leuk kan zijn als duurloop. Alleen denk ik dat je door de opzwepingen toch wel harder gaat dan de bedoeling is, en ik zou me ook best wel schuldig voelen als mensen je heel hard aan aan het moedigen zijn terwijl jij denkt 'chilliebillie'Of als je mensen inhaalt terwijl jij aan het duurlopen bent..
Ik lekker hobbeldehobbel, iedereen "OOOH, JE GAAT GOED! ZIET ER GOED UIT!" en ik dacht "ja... ik doe ook gewoon relaxed aan". Toch een PB gelopen, dat dan weer wel. Dus ik voelde me na afloop wel minder schuldig
Ja doei.![]()
2e verhaal, ook maar even lezen. Wat moet de UTMB eigenlijk een hel zijn. Dan te bedenken dat de snelste 'm loopt in 21/22 uur...quote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_GregNever Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/![]()
Ach ja, wat dacht je van de Ekiden met die laatste 7,195m, toen iedereen me langs de kant ook aanmoedigde alsof ik doodging, terwijl ik heerlijk liep. En de Oostland HM, waar iedereen mijn bejaarde haas moed inpraatte, terwijl ik die het hardst nodig hadquote:Op donderdag 18 september 2014 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dat had ik allemaal een beetje bij mijn laatste 10EMIk lekker hobbeldehobbel, iedereen "OOOH, JE GAAT GOED! ZIET ER GOED UIT!" en ik dacht "ja... ik doe ook gewoon relaxed aan". Toch een PB gelopen, dat dan weer wel. Dus ik voelde me na afloop wel minder schuldig
![]()
Mensen kunnen het wat dat betreft nooit goed doen en nooit precies weten wat jouw doel is. Ik vind het eerlijk gezegd niet erg wat ze vinden, als ik maar weet wat mijn focus is tijdens die loop. Zo lopen mensen ook een HM als trainingsloop niet voluit (met uitzondering van sommige mensen), dat kun je ook niet ruiken. Zou vervelend zijn als je dan continu de bewijsdrang voelde "ik kán wel harder hoor!".
![]()
Oh, ik vind het allemaal wel prima hoor van hen!Maar vind het dan soms wat false advertising van mezelf
dat ligt niet aan hun enthousiasme!! Dat vind ik leuk en ik bedank dan ook gewoon altjid vriendelijk!
Ja doei.![]()
Ik ga deze week, als ik zondag alvast mee mag rekenen voor het eerst over de 30 kilometer in een week. Dat is natuurlijk nog niets, maar het opbouwen is nu echt begonnen.
![]()
Prachtig verhaal! Wel bizar dat hij in acht maanden maar 1000km had gelopen in de voorbereiding voor 166km.. daar zit ik nu dit jaar al dik overheen in de voorbereiding voor 42 kmquote:Op donderdag 18 september 2014 13:57 schreef Jero_nimo het volgende:
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_GregDaaruit blijkt toch maar weer dat het vooral mentaal is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is toch al aardig wat 120 per maand!quote:Op donderdag 18 september 2014 14:19 schreef Devv het volgende:
Ik ga deze week, als ik zondag alvast mee mag rekenen voor het eerst over de 30 kilometer in een week. Dat is natuurlijk nog niets, maar het opbouwen is nu echt begonnen.
![]()
Deze vind ik nog mooier... Dit is echt een van mijn helden, kan ook erg mooi schrijven. Heel pakkend...quote:Op donderdag 18 september 2014 14:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2e verhaal, ook maar even lezen. Wat moet de UTMB eigenlijk een hel zijn. Dan te bedenken dat de snelste 'm loopt in 21/22 uur...
http://www.mudsweattrails.nl/UTMB_RR_Dunkerbeck![]()
Ik niet hoor. Ik werp ook vernietigende blikken toe. Vooral na de 18 kmquote:Op donderdag 18 september 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, ik vind het allemaal wel prima hoor van hen!Maar vind het dan soms wat false advertising van mezelf
dat ligt niet aan hun enthousiasme!! Dat vind ik leuk en ik bedank dan ook gewoon altjid vriendelijk!
![]()
![]()
Ik loop tijdens een HM sowieso het grootste deel van de tijd niet op mijn hardstDus dan idd vriendelijk teruglachen naar aanmoedigers, of soms zelfs nog iemand op sleeptouw proberen te nemen die het moeilijker heeft..
Ik ben ook niet zo'n warmweerloper, tenminste, niet bij wedstrijdjes. Maar ik zag dat er wel twee drankposten zijn, dus kun je je afkoelen door water over jezelf te gietenquote:Op donderdag 18 september 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
Ik vind het jammer dat het ineens weer warmer isJa, kwestie van aanpassen, maar dat is bij wedstrijdjes stom.
Ze nemen het hier over!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:59 schreef MaleDuck het volgende:
Meestal helpt het wel om hier te lezen om zin te krijgen om te gaan hardlopen, maar met zo'n TT wordt het lastig...![]()
![]()
![]()
ik ben nog steeds facebookvriendjes met de man die ik 2 jaar geleden bij mijn eerste 10K hier in het VK op sleeptouw heb genomen! Mensen er doorheen sleuren is tof
Andersom ook.
Ja doei.![]()
Ik zie dat Wouter Duinisveld ook in de Runnersworld staat. Ook best een held
Straks thuis maar eens uit de brievenbus vissenF means you're fucked![]()
De DtD is natuurlijk wel een erg groot evenement.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja.... niet elke 'wedstrijd' is natuurlijk een wedstrijd. Ligt maar net aan je eigen insteek. Geen wedstrijdsinsteek = geen stress. Althans, hier niet.
Net als de Bruggenloop dit jaar. 10000 aanmeldingen al. Ik denk eigenlijk dat dat te veel is. De RET gaat het druk krijgen.![]()
Met 18 pagina's trailen. Ik ga opzeggen denk ik.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:38 schreef YUR het volgende:
Ik zie dat Wouter Duinisveld ook in de Runnersworld staat. Ook best een held
Straks thuis maar eens uit de brievenbus vissen![]()
Dat ligt een beetje aan het loopje. Met loopjes van 100 a 200 man is er nou niet echt enorm sprake van druke en wachten. En reizen, ach, dan moet je je loopjes gewoon niet te ver weg utizoeken.quote:Op donderdag 18 september 2014 13:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Een wedstrijd als duurloopje benaderen is ergens best wel zonde. Dan zou ik mezelf de moeite/gedoe/stress besparen van het reizen, de drukte en het wachten en lekker vanuit huis een rondje doen.
En soms is het doel ook uberhaupt niet om een goede tijd neer te zetten. Zoals volgende week in N-Ierland, daar gaan we vooral voor de omgeving, niet om enorme PRs neer te zetten. Dus dat wordt lekker rustig hobbeldehobbel. Waarbij het ook meehelpt dat we de week daarna weer een HM doen...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Is ook gewoon hardlopen he...quote:Op donderdag 18 september 2014 14:40 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met 18 pagina's trailen. Ik ga opzeggen denk ik.F means you're fucked![]()
Het is een beetje als wielrennen vs veldrijden. Twee totaal verschillende sporten, maar wel verwant.quote:![]()
Als je maar lol hebtquote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is een beetje als wielrennen vs veldrijden. Twee totaal verschillende sporten, maar wel verwant.F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: