en je kunt maar beter make up loos gaan anders word je straks nog een pandaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
Joh, iedereen kijkt toch alleen maar naar je mooie buik!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Geboren om 12:53, hetzelfde tijdstip en in dezelfde verloskamer als haar grote zus! Haar naam is S.uze. Ze is perfect.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dank jequote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Radyhyn het volgende:
Voor MevrouwCactus:
Baby Razz (gisteren) en baby Soesa (vandaag)
[..]
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tietenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Risu het volgende:
Ik ga volgende week ook weer zwemmen. Heb een nieuw bovenstukje gevonden dat past. Is maar een bescheiden maatje G![]()
Als ik daarmee niet blijf drijven weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tieten
Als ik op mijn buik zwem kan ik ineens min hoofd nauwelijks boven water houden, ik "tuimel" naar voren LOL. Drijven op mijn rug ging echt perfect!
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Nikooos het volgende:
Feli Soesa!
Wij hadden vandaag de eerste echo. Blijlkbaar hadden we niet helemaal lekker gerekend. Dachten inmiddels in de 8e week te zitten, maar volgens de echo is het pas 6 weken en 3 dagen. Maar het hartje werkt, dus dat scheelt! En doordat het nog onder de 2 cm zit, krijgen we nog geen uitrekendatum, maar stiekem wordt 10 mei verwacht.
De dame doet mee met een oefensessie voor echoscopisten, dus we krijgen met 8 weken nog een extra echo en dan met 10 weken opnieuw.
Toch best bizar dat je dan zo'n boontje met kloppend hartje ziet
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
voor mij, acne, en hyperpigmentatie (rode vlekjes) die daarvan overblijft.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef AwayTL het volgende:
Soesa gefeliciteerd! Mooie naam en wat bijzonder dat de tijdstippen en kamer gelijk zijn!!
JM zwemmen, heerlijk!!
Wat vind je precies 'eng/vervelend' aan make-uploos dan? (Interessevraag, kan me er nl niets bij voorstellen. Ga zelf ook wel zonder make up naar kantoor) en wat crumpette zegt: daar let niemand op! Gewoon genieten!
Oh dan is het al minder gek ja. En kan nog opschuiven. Ik was bij eerste echo ineens 8+5 ipv 8+1 zoals gedacht. Maar werd later toch weer 2 dagen terug gezetquote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
dit. bij de termijnecho zou ik 9w3d zijn, en inmiddels ben ik volgens de echo's ruim een week verder zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangquote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef AwayTL het volgende:
JM zwemmen, heerlijk!!
Wat vind je precies 'eng/vervelend' aan make-uploos dan? (Interessevraag, kan me er nl niets bij voorstellen. Ga zelf ook wel zonder make up naar kantoor) en wat crumpette zegt: daar let niemand op! Gewoon genieten!
Even inkoppen: mensen gaan in het zwembad echt alleen maar naar jouw mooie zwangere buik kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangBen nogal specifiek in make-up/haar/kleding enzo, een manier om met onzekerheid om te gaan. Nou gaat het met de onzekerheid wel goed eigenlijk, maar dit kan ik niet goed loslaten.
dit ook. Als mijn huid egaal was zou ik me zo vrij voelen geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangBen nogal specifiek in make-up/haar/kleding enzo, een manier om met onzekerheid om te gaan. Nou gaat het met de onzekerheid wel goed eigenlijk, maar dit kan ik niet goed loslaten.
+1quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dit ook. Als mijn huid egaal was zou ik me zo vrij voelen geloof ikstel je voor dat je zomaar de deur uit kunt!
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, als je jezelf met foundation bruiner maakt dan doe je het ook niet goedOf smeer je door tot onder je kleding?
broekiequote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Crumpette het volgende:
had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien doen mijn hormonen wel lief voor me na de bevalling en klaart het eens wat op, ofzo
ik loop al richting de 30, t wordt wel eens tijd.
ik ook nooit, tot ik de zoon van mijn vriendin beige/bruin terug gafquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Crumpette het volgende:
had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien doen mijn hormonen wel lief voor me na de bevalling en klaart het eens wat op, ofzo
ik loop al richting de 30, t wordt wel eens tijd.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook nooit, tot ik de zoon van mijn vriendin beige/bruin terug gaf
potjandullekes! Een sterrenpyjama van 100 ekkiesquote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef JufMariska het volgende:
Joh SQ, dat kan echt nog veel erger hoor: http://www.eliasandgrace.com/babies/babysuits-bodies
(ik heb ook 2 pakjes van ca ¤35, te cute...)
Ik heb ook gewoon heel veel van hema en Frendz hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 17:38 schreef Crumpette het volgende:
ik voel me een enorme cheapskate als ik die websites bekijk
ohja, jongetje hier he. Donkerblauw is donkerblauw, voor 3 euro of 30quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon heel veel van hema en Frendz hoor
Ik vind alleen van de cheapo merken meestal de meisjeskleren echt kut. Veel te zoetsappig en truttig
Dat is wel een briljante beschrijving van hun productpresentatie inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef kwakz0r het volgende:
Oh lieve rammelaar SQ en t pakje ziet er zo idd minder saturday night fever goes diving in Aruba uitleuk!
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, zwangerschapspagina lezen is nooit een goed idee, daar raakt iedereen depressief van
Geniet van je etentje! En 't komt echt helemaal goed met jouw meisje!
ja, ik probeer het geslacht zoveel mogelijk te negeren of wat neutralere dingen te kopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Qua zoetsappige meisjeskleding - kijk bij de jongens! Bij de hema snap ik van de helft van de kleding werkelijk niet waarom ze het als jongenskleding bestempelen. Een groene chino bijv, of een spijkerbroekje met rood touwtjeIk bepaal zelf wel of ik het voor een jongen of meisje vind
![]()
Merk dat ik dit topic niet los kan latenRaar idee dat die 9 maanden verwondering voorbij zijn
Lekker psychedelischquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, liggend ziet 't pakje er stukken beter uit
[ afbeelding ]
En een gehaakte rammelaar, geruild tegen een veel te kleine houten ring die ik voor mijn verjaardag kreeg
brei je toch ook zo'n mutsje met een baard eraan voor je mini?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had vandaag bijna een koraalkleurige romper voor mijn jongetje gekochtmisschien toch net iets te meisjesachtig... Zijn papa heeft een shirt in die kleur, maar ja, die heeft ook een baard...
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
brei je toch ook zo'n mutsje met een baard eraan voor je mini?
er schiet mij ineens wat te binnen. Jij vertelde laatst dat jij op sociale indicatie in het ziekenhuis blijft omdat je alleenstaand bent. Nu ben ik ook alleenstaand maar wel met twee jonge kinderen thuis dus ik wil gewoon meteen (hooguit de volgende dag) naar huis. Daar zullen ze normaliter toch geen probleem van maken??quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Typisch. Enorm honger ineens, dus maak bami. Als ik dan kan eten zit ik met zes happen vol
Ja, het ging supersnelquote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef Fee-nix het volgende:
Whut, nu al baby nieuws van Soesa![]()
.
![]()
![]()
van harte!! Bijzonder zeg, van het tijdstip en de kamer. En mooie naam!
NTS wij hebben idd dezelfde co-sleeper. (die vraag zag ik nog in het vorige topic voorbij komen
)
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zouden ze daar een probleem van maken? Het is toch vrij gebruikelijk om dezelfde / volgende dag naar huis te gaan?
volgens mij kun jij sowieso meer uren kraamzorg krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..
Klinkt heerlijk! Van harte <3quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, het ging supersnel! Verhaal in 't kort: 07:30 vliezen spontaan gebroken, half 10 begonnen de weeën, 11:15 > 4 cm, 11:45 in het zhs, 12:15 > 7 cm, 2 weeën later volledig ontsloten (die deden echt zeeeeer) na 3 persweeën was ze er. Terwijl zij al gilde heb ik haar zelf vastgepakt
. Ze begon binnen 5 minuten te drinken!
. Oh, en weer geen schade
Foto zal ik zo ff aan m'n man vragen, ik heb mega spierpijn en kan niet opstaan
het is een ziekenhuis, geen gevangenisquote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dit is ze ♡
[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dit is ze ♡
[ link | afbeelding ]
Een schoppende drolquote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef Risu het volgende:
Ik moest vanmorgen niezen, twee keer achter elkaar. En ik voelde een soort van protest van binnenuit komen. En toen dacht ik jaaa zal wel mijn verbeelding zijn. Maar ik voel het gewoon net weer. En nu ik dit tiep ook weer. Ooh moet ik straks een enorme drol eruit laten of is mijn baby hallo aan het zeggen. Straks voel ik me helemaal week voor een drol.
SPOILER: eet smakelijk :pOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef DJMO het volgende:
Jij vreet ook wat af zegSPOILER: eet smakelijk :pOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijna onstilbare honger .. gisteren ook al, maar een paar plakjes ontbijtkoek vallen beter dan zo'n grote beker mousse ben ik achterquote:
ik heb dat niet eens meer nodig nuquote:Op woensdag 17 september 2014 21:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Eet een bak magere kwark met zemelen en je zit de rest van de avond te vol voor een bak chocolademousse of chocoladereep![]()
Als je dat wil natuurlijk.
En of t lekker is valt over te twisten
ja, want elke dag een lolly is ook wel erg exorbitantquote:Op woensdag 17 september 2014 21:48 schreef Risu het volgende:
Oh, moet ik dus toch meer naar binnen gooien.
Ja erg he, ik voel me altijd wel schuldig als ie op is.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want elke dag een lolly is ook wel erg exorbitant
Niettus! Ik heb pas 3 rompers gekocht de hele zwangerschapquote:Op woensdag 17 september 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ik was er een paar weken geleden nog zo trots op dat ik maar weinig kleertjes had gekocht![]()
Dames die nog in het begin van hun zwangerschap zitten: stel dat kopen zo lang mogelijk uit. Op het eind krijg je namelijk de onbedwingbare drang om NOG MEER te kopen
ja, maar jij hebt al drie kasten vol kleding gekregenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Niettus! Ik heb pas 3 rompers gekocht de hele zwangerschap
ik heb nog helemaal niks gekochtquote:Op woensdag 17 september 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
en ik was er een paar weken geleden nog zo trots op dat ik maar weinig kleertjes had gekocht![]()
Dames die nog in het begin van hun zwangerschap zitten: stel dat kopen zo lang mogelijk uit. Op het eind krijg je namelijk de onbedwingbare drang om NOG MEER te kopen
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef JufMariska het volgende:
DaD wat fijn dat 't mooi was, ook benieuwd!
Ik nu +9,9 met 31 weken.
En het zwemmen was best okIn het water was wel fijn, maar toen ik er uit klom vroeg ik me serieus even af of mijn benen het gewicht wel konden dragen :-/
Baby lijkt van rechts naar links gedraaid intussen, er maait volgens mij steeds een voetje/knietje in m'n rechterzij nu :-)
quote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef JufMariska het volgende:
DaD wat fijn dat 't mooi was, ook benieuwd!
Ik nu +9,9 met 31 weken.
En het zwemmen was best okIn het water was wel fijn, maar toen ik er uit klom vroeg ik me serieus even af of mijn benen het gewicht wel konden dragen :-/
Baby lijkt van rechts naar links gedraaid intussen, er maait volgens mij steeds een voetje/knietje in m'n rechterzij nu :-)
Vooral maat 62/68. Daar krijg ik d'r voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 17 september 2014 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij hebt al drie kasten vol kleding gekregenplus voor vijf maanden aan luiers
shin chanquote:
ik ken hem van shin chanquote:Op woensdag 17 september 2014 22:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Dat is van die olifantjes
Dit dusquote:
internetshoppen ftwquote:Op woensdag 17 september 2014 22:46 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dit dus![]()
We hebben rompers, broekjes, shirtjes en pakjes in 50 en 56, maar niet zoveel vergeleken met wat ik langs zie komen. Waarschijnlijk komt er nog wel wat bij, maar ik ben niet vooruit te branden de laatste tijd. Bank en bed zijn zo fijn
Misschien als ik creatief was geweest had ik er outfits van kunnen makenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
En geen blote billen voor babyskittles, ze heeft luiers zat
joh, beetje origami-en, moet lukkenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:49 schreef Skittles het volgende:
[..]
Misschien als ik creatief was geweest had ik er outfits van kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet de leukste foto's die ik me kan herinneren, maar op dit moment de snelste die ik kon vinden in de duizenden foto's
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Oh Soeskequote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dit is ze ♡
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En niet dat ik het nodig heb met mijn postfrequentie, maar omdat de eerste keer gewoon leuk is: meld!
disclaimer
soesa, wat klink je heerlijk verliefdquote:Op donderdag 18 september 2014 08:26 schreef Tante_Soesa het volgende:
Idd herkenbaar SQ.
Ik heb trouwens gister gehoord dat ik een mega dikke placenta had. Daar zit blijkbaar ook nog best wat verschil in.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes nog. Het is weer zo geweldig, zo'n verse baby en ze heeft echt de beste grootste zus die ze zich maar kan wensen. Rooooze wolk
Je hebt er niks aan, maar het is inderdaad erg herkenbaar. Ik voel me net zo'n klein kind wat de dagen tot z'n verjaardag afteltquote:Op donderdag 18 september 2014 08:34 schreef klumsy het volgende:
Ow en wat kruipen de weken voorbij.... Vandaag over 2 weken "pas" de eerste echo! Misschien lijkt het ook wel langzaam te gaan omdat ik me echt voel alsof ik al maanden zwanger ben
Ik heb dit keer ook echt het gevoel dat ik de hele dag wel kan janken, leve de hormonendat had ik vorige keer helemaal niet
En ditquote:Verder in sneltreinvaart gescand op twee topics, maar dit is niet te doen bij te houden
tweedesen dalen later in! Maar ik ging soberso eerstquote:Op donderdag 18 september 2014 09:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Vibi! Je hebt me ingehaald dude.
Een groeiecho met een ingedaald hoofd en 37+ weken. Zinvolquote:Op donderdag 18 september 2014 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, de sticker weer verdiend, vibi, bd netjes, niet aangekomen, beweegdingesen klonken normaal. Dus eigenlijk een sticker met glitters.
Krijg wel nog een groeiecho.
Ach gossie.. dat is wel een beladen dagje dan Vlindurquote:Op donderdag 18 september 2014 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben vandaag ook een beetje sip. Het was de uitgerekende datum van 'Jonathan'. Mijn eerste miskraam
het gaat puur om de buikomvang die echt wel een aantal weken voor ligt en de beslissing om wel / niet in te leiden uiteindelijk. Ik weet dat jij daar heel anders in staat, maar wat ze zeiden klonk plausibel. En ja, ik heb er ook moeite mee om zorgkosten te maken, anderszijds maak ik verder nooit zorgkosten omdat ik me nog een aansteller zou voelen om met een slagaderlijke bloeding 112 te bellen, dus het zal er wel af kunnenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef WupWup het volgende:
[..]
Een groeiecho met een ingedaald hoofd en 37+ weken. Zinvol
quote:Op donderdag 18 september 2014 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Rady, hoe is het eigenlijk met jou? Met je lieve lange megaposts en nooit wat over jezelf zeggen
Ah, dat is zo'n irritant gevoel. En herkenbaar van dat uitgerekt zittenquote:Op donderdag 18 september 2014 10:48 schreef Radyhyn het volgende:
[..]![]()
Eigenlijk gaat 't hier wel z'n gangetje... Volgende week vrijdag komen de meubeltjes en de kinderwagen en de rest van de zsjizzle dus daar ben ik helemaal blij om
Slapen gaat ook goed en hoef de laatste tijd ook niet meer mijn bed uit om te plassen.. dus lekker doorslapen *jeuhhh* (en even afkloppen voor de FOK-vloek).
Maar vandaag al heel de ochtend last van een 'weeig' gevoel in maag en alsof de baby alles naar boven aan het drukken is ofzo. Maar ben dus ook al heel de ochtend aan het twijfelen of ik niet gewoon naar huis moet gaan (want ik zit hier nu op bureaustoel en probeer me zo uitgerekt mogelijk te maken om wat ruimte te maken.. maar echt lekker werken is het zo niet). Maar voel me verder niet echt ziek ofzo.. gewoon niet zo lekker en er ligt hier nog zoveel werk
(en heb me heel mijn zwangerschap nog niet ziek hoeven melden.. en wil dat eigenlijk ook zo houden..)
Dus ben aan het hopen dat het zo vanzelf weer over gaat
volgens mij ben jij de eerste die ik ooit heb horen zeggen dat ze het leuk vindtquote:Op donderdag 18 september 2014 11:01 schreef DagenNachtdromer het volgende:
De "is alles nog rustig?" Smsjes beginnen!!! Vind het wel leuk, volgens mij zit iedereen af te wachten![]()
nou ga ik het mezelf aandoen hhèquote:Op donderdag 18 september 2014 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij ben jij de eerste die ik ooit heb horen zeggen dat ze het leuk vindt
Away, ik hoop ook echt dat ze je kwijtschelden...
of vier....quote:Op donderdag 18 september 2014 11:12 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou ga ik het mezelf aandoen hhè
.. wacht maar tot dit drie weken duurt, en het nieuwtje eraf is
29 weken.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Zolena, hoe ver ben jij ook al weer?
Ik dacht net.. Ooo dat is al ver..quote:
tering!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:22 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik dacht net.. Ooo dat is al ver..
Mezelf niet realiserende dat ik vanaf dinsdag ook al 29 weken ben![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef AwayTL het volgende:
Wacht.. Kamertje nog niet af, want moet eerst iemand in beginnen: check..
Naam nog niet bepaald: check
Geboortekaartje nog lang niet klaar: check..
Moet ik nu paniekeren?!
Keigezellig op de PAAZ joh!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:28 schreef AwayTL het volgende:
SQ, dat ga ik hier maar niet doen.. Escorteren ze mij direct naar een andere afdeling ben k bang![]()
.
Zouden ze geen postNL wanneer wordt je pakketje bezorgd voor wachttijden in het ziekenhuis?
Dat is helemaal prima! Ik toon je slechts een andere kant van het verhaalquote:Op donderdag 18 september 2014 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik snap jouw punt Wup
Maar ik ga er ook niet zomaar keihard tegenin. Want ik ben zelf ook geen expert en hoop te kunnen vertrouwen op mijn zorgverleners in deze. Als het nou ging om iets dat voor mij enorm belastend of stressvol of riskant was, dat was dat misschien anders. Met die tweede suikertest had ik beduidend meer moeite. Maar zo'n echo is dat niet en stelt me misschien ook weer wat meer gerust. (want echt ontspannen ben ik gewoon niet, de hele zwangerschap al niet, meestal kan ik dat goed verbergen overigens. Sommige vrouwen bellen elke week voor een CTG, dat doe ik dan weer niet, maar zo'n echo vind ik stiekem best fijnEn ik snap ook wel dat een heleboel mensen dat niet juist vinden.)
In principe ga ik nog steeds voor een complicatieloze thuisbevalling, maar weet je? Ik weet het niet. Ik weet niet hoe het voelt, hoe het gaat zijn, of een negenponder baren wel zo soepel gaat. Ik roep een hoop omdat ik dat "ergens gelezen heb", maar ik wèèt helemaal niets, want ik heb het nog nooit gedaan. Dus wellicht naief, maar toch probeer ik me daarin tot op zekere hoogte wel een beetje te laten (bege)leiden door de mensen die daar in mijn ogen verstand van hebben.
Welnee, iedereen heeft gewoon andere dingen waar ze hormonsterlijk over is volgens mijquote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
ik vraag me dan af of ik zo makkelijk ben, of dingen over t hoofd zie ofzo. ons kaartje is gewoon rechtstreeks van een website, we hebben wel meerdere op proef bekeken maar deze vonden we heel tof (nee, niet uniek, maar die unieke kaartjes lijken ook vet veel op elkaar vind ik stiekem) en we hoeven niks aan te passen oid...
I know, en dat wordt ook zeker gewaardeerdquote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat is helemaal prima! Ik toon je slechts een andere kant van het verhaalLaat je volledig informeren en maak op basis daarvan je keuzes. Welke keuzes dat zijn is volledig up to you!
Nee geen kleine aanpassingen, onze meningen verschillen gewoon heel erg met wat wij leuk vinden.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:36 schreef AwayTL het volgende:
De dames van de niet zo gelukkige geboortekaartjes, zijn het dan kleine aanpassingen die je wilt doen?
Dat zou je evt bij de drukker aan kunne geven. Of als je geen moeilijke doordruk, lastige formaten etc achtige kaartjes hebt zelf aanpassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit was de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het uiteindelijke kaartje zijn we wel veel meer mijn kant opgegaan zie ik nu![]()
Klinkt wel leuk Rady, zelf helemaal bedenken! Doe jij/jullie het tekenen of schetsen jullie het met wat wensen erbij?
quote:
Ze heet Sterre en je hebt deze kaart?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:20 schreef Heliotrope het volgende:
Ons geboortekaartje past bij de naam en de naam bij ons en daarom helemaal tevreden, ook al zijn ze niet superuniek.
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heet Sterre en je hebt deze kaart?
[ afbeelding ]
Dan heb je zeker een kaart die bij de naam pastquote:Op donderdag 18 september 2014 12:28 schreef Heliotrope het volgende:
[..]en wat nou als het waar was *in hoekje huil*
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:20 schreef bleiblei het volgende:
Wat een zeiige truttekaart met die beer. Jouw keuzes zijn veel toffer.
Ik zal het tegen 'm zeggenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
die berenkaart
(sorry als ik nu mensen beledig die dat helemaal de bom vinden)
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die is toch schattig!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet echt niet googlen want je komt me een partij draken tegen...
[ afbeelding ]
We hebben een beetje over ideetjes gehad over het kaartje en toen heeft elk van ons een schetsboek gepakt met potloden en hebben we elk een schets gemaakt van hoe we het voor ons zagen.. en eigenlijk kwamen die al redelijk met elkaar overeenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk Rady, zelf helemaal bedenken! Doe jij/jullie het tekenen of schetsen jullie het met wat wensen erbij?
Mooi zo!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef AwayTL het volgende:
Oooo no die beer![]()
.
Ik had minstens een paar billen in beeld, of toch een supersayan verwacht..
Mag over 2 weken naar vk. Plek van bevalling liet ze nog in t midden, maar dat komt wel goed.
Hahahaquote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef AwayTL het volgende:
Oooo no die beer![]()
.
Ik had minstens een paar billen in beeld, of toch een supersayan verwacht..
Mag over 2 weken naar vk. Plek van bevalling liet ze nog in t midden, maar dat komt wel goed.
Helpt het als ik zeg dat mijn to do list er hetzelfde uitziet en ik ruim 4 weken verder ben dan jij....quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef AwayTL het volgende:
Moet ik nu paniekeren?!
Wat zielig, dat kindje hangt ook zoquote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef Skittles het volgende:
Dus zulke foto's zullen het niet worden Rady?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me de hele dag kunnen vermaken met zulke foto's opzoeken![]()
nee hoor, ik mag ook naar huis wanneer ik wil. Ze doen dit om mij te helpen. En als jij zegt dat je naar huis wil mag dat gewoonquote:Op woensdag 17 september 2014 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
er schiet mij ineens wat te binnen. Jij vertelde laatst dat jij op sociale indicatie in het ziekenhuis blijft omdat je alleenstaand bent. Nu ben ik ook alleenstaand maar wel met twee jonge kinderen thuis dus ik wil gewoon meteen (hooguit de volgende dag) naar huis. Daar zullen ze normaliter toch geen probleem van maken??
Er is meerquote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Cwen het volgende:
Ik neem aan dat de grap 'afgebakken baby' oftewel 'bun out of the oven' is?
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
Er is meer
http://www.cradledcreatio(...)sford-newborn-photos
Lange sliertbabyquote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Fee-nix het volgende:
Away wat fijn!
Jullie zijn weer prachtige plaatjes aan het zoeken.
Mijn placenta ligt niet meer voor de uitgang!De gyn had gelijk
.
Of hij voor t litteken ligt vond deze echoscopiste lastig te beoordelen. Maar ook daar was de gyn stellig over dat dat niet het geval is. Dus nu zal ik maar op zijn oordeel vertrouwen.
Ze groeit verder lekker. Nu 2700 gram. Hoofdje iets onder gemiddeld, buikje iets boven gemiddeld. Benen wayyyy boven gemiddeld. P93 zijn die stelten gewoon!
Mwhehehehequote:Op donderdag 18 september 2014 12:58 schreef Skittles het volgende:
Dus zulke foto's zullen het niet worden Rady?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me de hele dag kunnen vermaken met zulke foto's opzoeken![]()
Goed nieuws! Fijn!quote:Op donderdag 18 september 2014 13:06 schreef Fee-nix het volgende:
Away wat fijn!
Jullie zijn weer prachtige plaatjes aan het zoeken.
Mijn placenta ligt niet meer voor de uitgang!De gyn had gelijk
.
Of hij voor t litteken ligt vond deze echoscopiste lastig te beoordelen. Maar ook daar was de gyn stellig over dat dat niet het geval is. Dus nu zal ik maar op zijn oordeel vertrouwen.
Ze groeit verder lekker. Nu 2700 gram. Hoofdje iets onder gemiddeld, buikje iets boven gemiddeld. Benen wayyyy boven gemiddeld. P93 zijn die stelten gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
De horrorquote:Op donderdag 18 september 2014 13:07 schreef Skittles het volgende:
[..]
Er is meer
http://www.cradledcreatio(...)sford-newborn-photos
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:16 schreef Skittles het volgende:
[..]
Nee geen kleine aanpassingen, onze meningen verschillen gewoon heel erg met wat wij leuk vinden.
Als voorbeeld, dit was zijn nummer 1 kaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit was de mijneSkttles, jouw nummer 1 kaart is de meisjesversie van de kaart die wij voor S haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het uiteindelijke kaartje zijn we wel veel meer mijn kant opgegaan zie ik nu![]()
Klinkt wel leuk Rady, zelf helemaal bedenken! Doe jij/jullie het tekenen of schetsen jullie het met wat wensen erbij?. Wij hebben m wel nog een klein beetje nabewerkt toen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 13:45 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Skttles, jouw nummer 1 kaart is de meisjesversie van de kaart die wij voor S hadden. Wij hebben m wel nog een klein beetje nabewerkt toen.
Ohh ik vind de jongensversie zelfs nog leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze zijn 10 okt klaar (en ik ben de 12de uitgerekend) moet ik toch maar overtijd gaan lopen
Ik woon trouwens in een soort hofje en daar bestraten ze niet, maar juist de straat ervoor, dus kunnen onze auto niet kwijt... Ach we moeten er maar om lachen tochdie kruiwagen is trouwens een perfect idee
Geboortekaartjes... Poeh.. Wij hadden een leuk standaardkaartje gevonden, maar die moest wel bewerkt worden naar onze eisen... Nu kwamen we met de proefdruk erachter dat de standaardvorm veel leuker was![]()
Dit keer zijn we niet origineel dus![]()
Die overvolle wachtkamers bij de gyn, bleh! Een van de redenen dat ik stiekem heel blij was dat ik tussendoor naar de vk mocht! Nu weer morgen eind van de middag... Ik heb oma al geregeld om in noodgevallen dreumes bij het kdv op te halenik heb zo'n vermoeden dat ik lang moet wachten op vrijdagmiddag
Fee, wat fijn! Heb je al een datum?
En Skittles en SQ meldplicht, dat betekent dat ik de volgende ben met meldplicht!
![]()
![]()
Arme baby's
Leuke kaartjes komen er voorbij.
Rady, terecht trots! Wat een mooie foto's maakt ze
Fee-nix
Goed nieuws & een modelletje in je buikwauw
Oef vanmorgen was baby2 behoorlijk naast mijn navel aan het duwen. Huid stond lekker op spanning. Vannacht ben ik ook tegen de deur opgelopen (dat scherpe stukje waarmee de deur dichtgaat zegmaar) lekkere kras op mijn buik..bij mijn navel ook
En afscheid genomen op het werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja! Een hele opluchting weer.quote:Op donderdag 18 september 2014 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
Whoa Zoë, dat is nog eens goed nieuws!!
Oh en je spekbabyik hoop dat een inleiding niet nodig is zodat je thuis kunt bevallen.
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 14:08 schreef Loj het volgende:
Zoe, wat fijn!
(Je werk dan he, die kras niet natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoë met verlof!
En wat een contrast op je werk! Van 'drama' naar 'super'!![]()
Balen van het tegen de deur aan lopen.. en gaat je beeb er ook nog lekker tegen aan zitten schoppen ook!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)![]()
![]()
wat fijn Zoe!
Roos, nou ja in zoverre dat ik mij in ieder geval de komende 4 weken ook niet zo druk hoef te maken.
Er wordt wel geklust in de babykamer, ik word steeds banger van brazillie geel.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Fel, maar vind het wel een hele gave kleur!![]()
En normaal gesproken ben ik niet zo van de kleurtjes
![]()
Ik kreeg net de tweede helft van mijn H&M bestelling binnen (van wat, drie maand terug?) en die kleine mini romertjes hebben me elke keer
Komt u maar, babyyyy
![]()
+1quote:Op donderdag 18 september 2014 11:24 schreef AwayTL het volgende:
Moet ik nu paniekeren?!
( kamertje wel "af")
Geloof dat ik er nu toch ook zenuwachtig van ga worden..
Draaipoging van woensdag ging niet door, degene die t zou doen was ziek..
Morgen nieuwe afspraak en ben best een beetje zenuwachtig....![]()
Wij hebben het kaartje zelf gemaakt, straks nog een foto schieten als gup er is en dan het bestand naar de lokale drukkert. Ik ben er happy mee, en blij dat ik het zelf kan :-) Stijl is een beetje gebaseerd op die van collega www.mooiook.nl
En laatst mocht ik een newborn op de foto zetten voor op een kaartje van MooiOok, zo tof
Ik vind kaartje van Skittles (of in elk geval jouw 1e keus dus) en Spees ook heel gaaf btw! Maarja, als fotograaf een kaartje zonder foto wordt 'm niet heWe hebben ook maar vast een wat-als-ik-niet-zo-mobiel-ben-plan voor de foto, voor het geval dat. Maar ik ga natuurlijk voor de niks-aan-de-hand-en-zonder-kleerscheuren-bevalling, dat moge duidelijk zijn
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end![]()
Die stijl is ook erg mooi JM.
Ik heb al een globaal idee van het kaartje, maar dan moet mijn broer helpen en die is nogal traag. Ook weet ik niet of ik nou herfst of winterkleuren wil gaan gebruiken. Bij december denk ik aan de winter, maar dat is het helemaal niet.
Nikoos; de kleur op de muur is ook echt als uit de pot, zal straks wel updaten.
Iemand enig idee waarom ik het gevoel heb alsof mijn hele onderkant eruit wordt gedrukt en opzwelt na de bats?
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.![]()
Spannend, wmik! Ik hoop echt dat het iets oplevert!!
En Mariska, daar ontkom je inderdaad niet aan
Ik ben stiekem best content met het resultaat wat ik heb gephotoshoptzeer amateuristisch, but still
disclaimer![]()
wil je een mannen- of een vrouwenantwoord?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef AwayTL het volgende:
Ik heb al een globaal idee van het kaartje, maar dan moet mijn broer helpen en die is nogal traag. Ook weet ik niet of ik nou herfst of winterkleuren wil gaan gebruiken. Bij december denk ik aan de winter, maar dat is het helemaal niet.
Iemand enig idee waarom ik het gevoel heb alsof mijn hele onderkant eruit wordt gedrukt en opzwelt na de bats?
disclaimer![]()
Away die kleur is echt super! Blijheid kleur!
En Away... erm.. geen idee
JM ik hou ook wel van die stijl van die kaartjes!
Eigen kaartje maken is wel gaaf hoor.. en inderdaad.. er móet wel een foto op als fotografe zijnde hihi
Watmoetikkiezen wat spannend morgen! Ik hoop dat het allemaal mee valt en de kleine toch nog mee werkt met draaien!Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Hahaha 30 cm diep heien komt niet op mijn projectbord hoor!!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wil je een mannen- of een vrouwenantwoord?
Vrouwenantwoord alstublieft.
quote:Op donderdag 18 september 2014 15:40 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Hahaha 30 cm diep heien komt niet op mijn projectbord hoor!!
Vrouwenantwoord alstublieft.
disclaimer![]()
Nou ben ik toch zo benieuwd naar het antwoord van SQ
Ben je nu teleurgesteld dat ik niet 30 cm diep geheid word? Liefquote:
Whehehe jullie 2
![]()
en ik maar denken dat ik hier goed zit voor alle vrouwelijke weetjes op zwangerschapsgebied. Ik ga wel naar zwangerschapspagina
, dan komt er vast een soort van sperma-aids als oplossing
.
Nee, nog beter: een beetje als een loopse teef, die hebben ook een huge vagijn.. Dussss
je bedoelt 9 maanden na de bats?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:35 schreef AwayTL het volgende:
Maar wel een zonnig kleurtje. Ben wel benieuwd naar het resultaat. Moet erg zonnig worden![]()
![]()
misschien wordt je kint boos van al dat gedouw tegen z'n hut en is ie terug aan het koppen!quote:Op donderdag 18 september 2014 15:47 schreef AwayTL het volgende:
en ik maar denken dat ik hier goed zit voor alle vrouwelijke weetjes op zwangerschapsgebied. Ik ga wel naar zwangerschapspagina
, dan komt er vast een soort van sperma-aids als oplossing
.
Nee, nog beter: een beetje als een loopse teef, die hebben ook een huge vagijn.. Dussss
disclaimer![]()
Beetje okerig toch, away? Ik vind het een heel vrolijke kleur hoor! Mooi met petrol of olijfgroen bijv![]()
![]()
Kijkt nog een verlofgerechtigde naar one born nu? Jeez, die plop van dat hoofd in dat baden whats up met die gehandicapte(?) zwangere? Ik schakel net in
![]()
![]()
gvd zeg, kon dat niet in een spoiler? Ik krijg gewoon pijn in mijn ogenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ja ik, al loopt ik tien minuten achter wegens poep-pauze.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Kijkt nog een verlofgerechtigde naar one born nu? Jeez, die plop van dat hoofd in dat baden whats up met die gehandicapte(?) zwangere? Ik schakel net in
disclaimer![]()
die gehandicapte is overreden door een bus toen ze dertien was, nu is ze 40 en al 25 jaar bij die man en nu krijgen ze een baby en ik snap er verder ook weinig van. Die andere is 27e en plopt nu dr 5e.disclaimer![]()
Na 9 maand verwacht ik het Nikoos!
Sq, wordt mama nu weer gepest voor iets wat papa doet.
Spees je hebt me over gehaald, de walvisgeluiden doen het hem..Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: