en je kunt maar beter make up loos gaan anders word je straks nog een pandaquote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
Joh, iedereen kijkt toch alleen maar naar je mooie buik!quote:Op woensdag 17 september 2014 16:08 schreef JufMariska het volgende:
Tussen de verse baby's door: omg, ik heb afgesproken om vanavond met een (niet zwangere en erg sportieve) vriendin te gaan zwemmen... Het lijkt me wel lekker, maar ik heb al eh... Heel Lang geen zwembad meer van binnen gezien vanwege diepgewortelde badpak-haat en make-up-loosheids-angstIk ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Razztwizzle het volgende:
*Inbreekt*
Vanmorgen om 9.43 is onze dochter geboren! Het was een snelle en prima bevalling en we maken het goed. Moeten alleen nog eventjes in het ziekenhuis blijven omdat ze in het vruchtwater had gepoept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Geboren om 12:53, hetzelfde tijdstip en in dezelfde verloskamer als haar grote zus! Haar naam is S.uze. Ze is perfect.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Dank jequote:Op woensdag 17 september 2014 16:21 schreef Radyhyn het volgende:
Voor MevrouwCactus:
Baby Razz (gisteren) en baby Soesa (vandaag)
[..]
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tietenquote:Op woensdag 17 september 2014 16:46 schreef Risu het volgende:
Ik ga volgende week ook weer zwemmen. Heb een nieuw bovenstukje gevonden dat past. Is maar een bescheiden maatje G![]()
Als ik daarmee niet blijf drijven weet ik het ook niet meer.
quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn buik teveel drijft, zeker in combi met tieten
Als ik op mijn buik zwem kan ik ineens min hoofd nauwelijks boven water houden, ik "tuimel" naar voren LOL. Drijven op mijn rug ging echt perfect!
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:55 schreef Nikooos het volgende:
Feli Soesa!
Wij hadden vandaag de eerste echo. Blijlkbaar hadden we niet helemaal lekker gerekend. Dachten inmiddels in de 8e week te zitten, maar volgens de echo is het pas 6 weken en 3 dagen. Maar het hartje werkt, dus dat scheelt! En doordat het nog onder de 2 cm zit, krijgen we nog geen uitrekendatum, maar stiekem wordt 10 mei verwacht.
De dame doet mee met een oefensessie voor echoscopisten, dus we krijgen met 8 weken nog een extra echo en dan met 10 weken opnieuw.
Toch best bizar dat je dan zo'n boontje met kloppend hartje ziet
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:59 schreef Risu het volgende:
[..]
Oh wat gek, ineens zo minder ver. Maar wel hartje, dat is heel fijn. Gefeliciteerd.
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.quote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
voor mij, acne, en hyperpigmentatie (rode vlekjes) die daarvan overblijft.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef AwayTL het volgende:
Soesa gefeliciteerd! Mooie naam en wat bijzonder dat de tijdstippen en kamer gelijk zijn!!
JM zwemmen, heerlijk!!
Wat vind je precies 'eng/vervelend' aan make-uploos dan? (Interessevraag, kan me er nl niets bij voorstellen. Ga zelf ook wel zonder make up naar kantoor) en wat crumpette zegt: daar let niemand op! Gewoon genieten!
Oh dan is het al minder gek ja. En kan nog opschuiven. Ik was bij eerste echo ineens 8+5 ipv 8+1 zoals gedacht. Maar werd later toch weer 2 dagen terug gezetquote:Op woensdag 17 september 2014 17:01 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Heeft denk ik te maken van het hormoonspul van m'n vriendin. Heeft dik een jaar hormonen geslikt en daardoor geen menstruaties. En na de eerste was het raak, dus daar konden we ook niet veel info uit halen.
dit. bij de termijnecho zou ik 9w3d zijn, en inmiddels ben ik volgens de echo's ruim een week verder zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 17:02 schreef Cwen het volgende:
[..]
Heeft te maken met de gemeten grootte. Daar wordt de termijn aan gehangen. Kan best zijn dat het later toch weer wat opschuift.
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangquote:Op woensdag 17 september 2014 16:47 schreef AwayTL het volgende:
JM zwemmen, heerlijk!!
Wat vind je precies 'eng/vervelend' aan make-uploos dan? (Interessevraag, kan me er nl niets bij voorstellen. Ga zelf ook wel zonder make up naar kantoor) en wat crumpette zegt: daar let niemand op! Gewoon genieten!
Even inkoppen: mensen gaan in het zwembad echt alleen maar naar jouw mooie zwangere buik kijkenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangBen nogal specifiek in make-up/haar/kleding enzo, een manier om met onzekerheid om te gaan. Nou gaat het met de onzekerheid wel goed eigenlijk, maar dit kan ik niet goed loslaten.
dit ook. Als mijn huid egaal was zou ik me zo vrij voelen geloof ikquote:Op woensdag 17 september 2014 17:09 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Voor mij combi van littekens/niet egale huid en nogal verregaande controledrangBen nogal specifiek in make-up/haar/kleding enzo, een manier om met onzekerheid om te gaan. Nou gaat het met de onzekerheid wel goed eigenlijk, maar dit kan ik niet goed loslaten.
+1quote:Op woensdag 17 september 2014 17:11 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dit ook. Als mijn huid egaal was zou ik me zo vrij voelen geloof ikstel je voor dat je zomaar de deur uit kunt!
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, als je jezelf met foundation bruiner maakt dan doe je het ook niet goedOf smeer je door tot onder je kleding?
broekiequote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Crumpette het volgende:
had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien doen mijn hormonen wel lief voor me na de bevalling en klaart het eens wat op, ofzo
ik loop al richting de 30, t wordt wel eens tijd.
ik ook nooit, tot ik de zoon van mijn vriendin beige/bruin terug gafquote:Op woensdag 17 september 2014 17:27 schreef Crumpette het volgende:
had ik nog niet eens over nagedacht. Misschien doen mijn hormonen wel lief voor me na de bevalling en klaart het eens wat op, ofzo
ik loop al richting de 30, t wordt wel eens tijd.
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook nooit, tot ik de zoon van mijn vriendin beige/bruin terug gaf
potjandullekes! Een sterrenpyjama van 100 ekkiesquote:Op woensdag 17 september 2014 17:34 schreef JufMariska het volgende:
Joh SQ, dat kan echt nog veel erger hoor: http://www.eliasandgrace.com/babies/babysuits-bodies
(ik heb ook 2 pakjes van ca ¤35, te cute...)
Ik heb ook gewoon heel veel van hema en Frendz hoorquote:Op woensdag 17 september 2014 17:38 schreef Crumpette het volgende:
ik voel me een enorme cheapskate als ik die websites bekijk
ohja, jongetje hier he. Donkerblauw is donkerblauw, voor 3 euro of 30quote:Op woensdag 17 september 2014 17:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon heel veel van hema en Frendz hoor
Ik vind alleen van de cheapo merken meestal de meisjeskleren echt kut. Veel te zoetsappig en truttig
Dat is wel een briljante beschrijving van hun productpresentatie inderdaadquote:Op woensdag 17 september 2014 17:52 schreef kwakz0r het volgende:
Oh lieve rammelaar SQ en t pakje ziet er zo idd minder saturday night fever goes diving in Aruba uitleuk!
quote:Op woensdag 17 september 2014 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
Helio, zwangerschapspagina lezen is nooit een goed idee, daar raakt iedereen depressief van
Geniet van je etentje! En 't komt echt helemaal goed met jouw meisje!
ja, ik probeer het geslacht zoveel mogelijk te negeren of wat neutralere dingen te kopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Qua zoetsappige meisjeskleding - kijk bij de jongens! Bij de hema snap ik van de helft van de kleding werkelijk niet waarom ze het als jongenskleding bestempelen. Een groene chino bijv, of een spijkerbroekje met rood touwtjeIk bepaal zelf wel of ik het voor een jongen of meisje vind
![]()
Merk dat ik dit topic niet los kan latenRaar idee dat die 9 maanden verwondering voorbij zijn
Lekker psychedelischquote:Op woensdag 17 september 2014 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
Kijk, liggend ziet 't pakje er stukken beter uit
[ afbeelding ]
En een gehaakte rammelaar, geruild tegen een veel te kleine houten ring die ik voor mijn verjaardag kreeg
brei je toch ook zo'n mutsje met een baard eraan voor je mini?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had vandaag bijna een koraalkleurige romper voor mijn jongetje gekochtmisschien toch net iets te meisjesachtig... Zijn papa heeft een shirt in die kleur, maar ja, die heeft ook een baard...
quote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef Crumpette het volgende:
[..]
brei je toch ook zo'n mutsje met een baard eraan voor je mini?
er schiet mij ineens wat te binnen. Jij vertelde laatst dat jij op sociale indicatie in het ziekenhuis blijft omdat je alleenstaand bent. Nu ben ik ook alleenstaand maar wel met twee jonge kinderen thuis dus ik wil gewoon meteen (hooguit de volgende dag) naar huis. Daar zullen ze normaliter toch geen probleem van maken??quote:Op woensdag 17 september 2014 18:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Typisch. Enorm honger ineens, dus maak bami. Als ik dan kan eten zit ik met zes happen vol
Ja, het ging supersnelquote:Op woensdag 17 september 2014 18:24 schreef Fee-nix het volgende:
Whut, nu al baby nieuws van Soesa![]()
.
![]()
![]()
van harte!! Bijzonder zeg, van het tijdstip en de kamer. En mooie naam!
NTS wij hebben idd dezelfde co-sleeper. (die vraag zag ik nog in het vorige topic voorbij komen
)
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom zouden ze daar een probleem van maken? Het is toch vrij gebruikelijk om dezelfde / volgende dag naar huis te gaan?
volgens mij kun jij sowieso meer uren kraamzorg krijgenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..
Klinkt heerlijk! Van harte <3quote:Op woensdag 17 september 2014 19:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, het ging supersnel! Verhaal in 't kort: 07:30 vliezen spontaan gebroken, half 10 begonnen de weeën, 11:15 > 4 cm, 11:45 in het zhs, 12:15 > 7 cm, 2 weeën later volledig ontsloten (die deden echt zeeeeer) na 3 persweeën was ze er. Terwijl zij al gilde heb ik haar zelf vastgepakt
. Ze begon binnen 5 minuten te drinken!
. Oh, en weer geen schade
Foto zal ik zo ff aan m'n man vragen, ik heb mega spierpijn en kan niet opstaan
het is een ziekenhuis, geen gevangenisquote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
omdat je het dan samen kunt doen ja, ik heb 's nachts niemand die me kan helpen (of nou ja, m'n buurvrouw die ook in de kraamzorg heeft gewerkt, maar das toch anders). Dat was ook de reden geloof ik dat LT in het ziekenhuis zou blijven voor twee dagen oid ..
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dit is ze ♡
[ link | afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 17 september 2014 20:50 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dit is ze ♡
[ link | afbeelding ]
Een schoppende drolquote:Op woensdag 17 september 2014 20:59 schreef Risu het volgende:
Ik moest vanmorgen niezen, twee keer achter elkaar. En ik voelde een soort van protest van binnenuit komen. En toen dacht ik jaaa zal wel mijn verbeelding zijn. Maar ik voel het gewoon net weer. En nu ik dit tiep ook weer. Ooh moet ik straks een enorme drol eruit laten of is mijn baby hallo aan het zeggen. Straks voel ik me helemaal week voor een drol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |