Ben je niet bang dat dat ding erin lazert en je een shock krijgt? Of kan dat helemaal nietquote:Op woensdag 17 september 2014 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal zo een foto makenen met telefoon uiteraard! Eigenlijk is het water al koud maar ze ligt net zo gezellig te wiebelen
Ik heb niet alles mee gekregen omdat net binnen vallen hier, maar wat is er met je poezel? Ziek of snapt hij het niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:26 schreef Crumpette het volgende:
Soesa!succes!!
![]()
Hier geen ondergepiste bank gelukkig, gisteravond nog met m gespeeld, naar buiten gelaten, geaaid en weet ik het, en wonder boven wonder lagen er plasjes in de bak. Echter wel een plasje op de vloer bij de voordeurvolgens mij wordt hij nerveus van een poes aan de overkant van de straat. tralalaaa we proberen gewoon verder!
lol, nee, die shock kun je alleen krijgen van dingen die aangesloten zijn op het stopcontactquote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat dat ding erin lazert en je een shock krijgt? Of kan dat helemaal niet'
Lekker blijven liggen joh!
Zie ik net een wesp naar binnen vliegen.. Ik ben de afgelopen weken nog nooit zo snel opgestaan en weggerend
gewoon vragen!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:12 schreef Vue het volgende:
Oh wat stom dat ik dat niet te zien krijg elke keer, ben best wel nieuwsgierig wat ze altijd opschrijven!
Nee heb gister opdracht gekregen van mijn vriend dat ik een lijst moet makenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë, kreeg je haast na het gesprek met de gyn vandaag?
Ik zie dat ik bij S ongv 13/14kg was aangekomen met 30weken dus dan valt 16kg nog mee met 2 baby's.quote:
Hij is nu helemaal ingedroogd, dus nu is de streep wel donkerder... Maar de aangegeven 1 minuut was hij niet zo donker (Volg je het nogquote:Op woensdag 17 september 2014 14:23 schreef Zoë23 het volgende:
Maak eens een foto Hillz?
En niet teveel piekeren!
Oja zwangerschapskaart.. Nooit gezientoch eens vragen om een kopietje.
gyn vraagt nooit naar mijn gewicht. Zit nu op +16 met 30weken
Oooooooh! Soesa!! Gefeliciteerd!! Mooie naam zeg!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Geboren om 12:53, hetzelfde tijdstip en in dezelfde verloskamer als haar grote zus! Haar naam is S.uze. Ze is perfect.
Wat bijzonder! Prachtige naam heeft ze gekregenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Geboren om 12:53, hetzelfde tijdstip en in dezelfde verloskamer als haar grote zus! Haar naam is S.uze. Ze is perfect.
snellerd! Wat geweldig en wat een mooie naam! Gefeliciteerd en genietquote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
Wat bijzonder!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
hier dus:quote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
Hoewel ik het niet zo ver zal laten komen als m'n schoonzus. We waren daar een paar weken terug op bezoek en haar 11 maanden oude baby kreeg in de 2 uur dat we daar waren 3 volle flessen appelsap, een stuk kwarktaart, een paar toastjes en bumba koekjes. Holy crappers.
En dat allemaal omdat hij anders gaat huilen als hij de visite ziet eten en/of drinken.
SQ waar staat bij jou bibi of vibi? Ik kan het nergens vinden, dus óf ze schrijven het niet op mijn kaart óf ik ben scheel en kijk eroverheen![]()
Bytheway, zit je nou met je mobiel of tablet in bad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Gefeliciteeeeeerdquote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier dus:Ah oke, dan mis ik het dus niet. Ze schrijft het niet op m'n kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar haar hoofd ligt nog los, dus nog steeds niet ingedaald.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze is er![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |