boeiend, het is mooiquote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het wiegje nu zo:
[ afbeelding ]
Zal wel niet goed zijn..
Ja dat ^^^^quote:Op woensdag 17 september 2014 12:20 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik vind jouw wiegje zo mooi DaD!
Precies, dat vind ik ook zat ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Tot 9 maanden heeft hij eigenlijk geen ander drinken gehad dan bv. Daarna zijn we gaan oefenen met tuitbeker/rietjesbeker/open beker met water of thee, maar het duurde best lang voor hij daar meer dan 1 slok uit dronk. Tegenwoordig krijgt hij water, thee, melk, sap (in beker vaak een beetje aangelengd met water), ice tea, pakjes drinken (wij hebben vaak appelsientje kids in huis). We hebben zelf vaak niks anders in huis ook. Bij anderen drinkt hij gewoon wat er is. Als wij in het weekend een kopje koffie drinken, krijgt hij een kopje melkschuim. Dat vindt hij echt - en ik quote - helemaal lekker.
ze blijft met dr tengels van mn bedje afquote:Op woensdag 17 september 2014 11:56 schreef Skittles het volgende:
Ben ik de enige die het bedje niet op wil/gaat maken?Als ze het toch weer eraf rossen, zie ik de noodzaak er niet van in (behalve hormonen sussen, maar die staan bij mij nog steeds op non-actief..)
Fijn dat alles goed was Dad!
ik vind het ook laagquote:Op woensdag 17 september 2014 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
Zoë he bah, hoop ook dat het meevalt.
Krijgertje, overgeven, blegh!
DaD![]()
LT dat bedje ziet er lief uit!! Maar ik vind hem dan wel weer errug laag opgemaakt. Ik doe een soort middenweg tussen die van jou en die van SQ.
Ik gebruik trouwens wel zo'n waterdichte 'molton' (of heet dat een 'zeiltje'), van de hema. Dat zijn van die rechthoekige lappen, die doe ik dan op het matras, op bilhoogte (dus geen risico dat het niet ademt, want het zit bij lange na niet onder het hoofdje). Heeft me echt zo vaak gered bij doorgelekte baby's. Matras blijft dan helemaal schoon en droog. Wel zo fris.
Daarover molton en hoeslaken. Baby erop, deken erover en klaar. Geen lakentjes hier. Vind ik maar onhandig en onnodig (baby's slapen toch in hun kleren). En de kraam past zich maar lekker aan.
ik vind dit ZOO LIEFquote:Op woensdag 17 september 2014 12:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb het wiegje nu zo:
[ afbeelding ]
Zal wel niet goed zijn..
Wij hebben dezelfde co-sleeper toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 12:27 schreef Fee-nix het volgende:
Jaaaa DaD, ik vind dat wiegje ook zo mooi!
Ons bedje (co-sleeper) staat nog niet, trouwens. Doen we denk ik pas in het weekend dat ik 38 weken ben.
+1quote:Op woensdag 17 september 2014 13:27 schreef Vue het volgende:
Ik heb allemaal perfecte plannen mbt goed en gezond eten met baby/dreumes/peuter en zo min mogelijk suiker en het klinkt allemaal perfect, maar ik denk dat ik daar over een paar jaar nog wel op terug kom hoe veel ik daar nu echt van in de praktijk heb gebracht..
ik zal zo een foto makenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:04 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
Hoewel ik het niet zo ver zal laten komen als m'n schoonzus. We waren daar een paar weken terug op bezoek en haar 11 maanden oude baby kreeg in de 2 uur dat we daar waren 3 volle flessen appelsap, een stuk kwarktaart, een paar toastjes en bumba koekjes. Holy crappers.
En dat allemaal omdat hij anders gaat huilen als hij de visite ziet eten en/of drinken.
SQ waar staat bij jou bibi of vibi? Ik kan het nergens vinden, dus óf ze schrijven het niet op mijn kaart óf ik ben scheel en kijk eroverheen![]()
Bytheway, zit je nou met je mobiel of tablet in bad?
oh, de mijne schrijven het op de kaart ( die uitdraai) en elke zoveel afspraken krijg ik een nieuwe uitdraai!quote:Op woensdag 17 september 2014 14:08 schreef Vue het volgende:
Wat schrijven de VK's op jullie kaart? Ik heb helemaal geen kaart? Alleen een afspraken kaart en 2 weken geleden een uitgeprint overzicht van mn afgelopen afspraken en wat er daar is besproken (en daar staat wel de ligging op) maar dat krijg ik dus heus niet per keer te zien? Dat staat in de computer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |