Ja, ik vind het ook echt behoorlijk kutquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
Balen LadyT, dat ze je zo verkeerd heeft ingeschat...
Net terug van bv cursusavond. Toch nog wel wat nieuws geleerd en ook even gecheckt of candida op je tepel ook al tijdens of voor de zwangerschap voorkomt. Check. En alle symptomen kloppen ook. Daar zijn mijn kwartaalfrequente schimmelinfecties dus gebleven
Verder sterkte met de ketel DnD!
Ja dat inderdaad, en als ik een selfie maak dan zie ik er zelfs beter uit, of als ik gewoon in de spiegel kijk ook. Ik heb de foto's aan een vriendin laten zien, aan 2 vrienden en aan mn zus... en die zeggen allemaal dat ik daar gewoon niet op lijk. En ik begrijp het niet, want als je op haar facebookpagina kijkt dan maakt ze echt verschrikkelijk mooie foto's. Ik ben overigens ook bang dat ze die van mij op Facebook gaat zetten. Zodra ik die andere foto's van haar krijg ga ik meteen even erbij zeggen dat ik liever niet heb dat mijn foto's op Facebook komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:21 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Oh bah, wat balen!! Net als ik bij Zoë zei: zo'n shoot zou je moeten laten zien hoe mooi je bent, en niet ongunstig en onherkenbaar en niet passend bij hoe je bent :-/ Hoop dat dinsdag beter gaat werken, dat gun ik je!
Nee ik durf het haar echt niet te zeggen eigenlijk... vooral omdat ze me dit gratis gegeven heeft... ze is nogal van de liefdadigheid.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Dyre het volgende:
[..]
[..]![]()
Wat jammer dat de foto's zo tegenvallen...![]()
Durf je dat tegen haar te zeggen? Zou ik zelf heel lastig vinden hoor, maar het is natuurlijk wel haar taak als (professioneel?) fotograaf om jou vast te leggen zoals je bent, en als het even kan vanuit een flatteuze hoek
Wie had er hier nou een tweede shoot gehad omdat de eerste ook heel erg tegenviel?
Hopelijk gaat het dinsdag veel beter!
Ik ben stiekem wel heel benieuwd naar die preview...in een spoiler met een smiley over je gezicht geplakt?
Nou, dat was eigenlijk ook een beetje wat mij tegen heeft gehouden.. ik zie ook vaak prachtige foto's en als ik het iemand van mij laat maken is het altijd een teleurstelling. Ik zelf kan goed mijn beste kant pakken, in een handomdraai zeg maar. ik hoop inderdaad dat er nu nog wat leuke foto's tussen zitten vandaag.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef krijgerrtje het volgende:
Jeetje LT, wat balen van de foto's! Misschien zitten er toch nog een paar leuke tussen? Maar snap dat je teleurgesteld bent. Zie af en toe prachtige buikfoto's en dan denk ik: ik wil ookmaar geloof maar niet dat ik 't moet doen, want ben ook inderdaad bang voor cliché, te zoete foto's
Ik woon in noord brabant.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik heb wel zin in een minishoot voor de leukals het een beetje in de buurt is..
Edit. Oh, dinsdag nieuwe poging. Overheen gelezen
Heel veel plezier vanavond! en ook met de groei echo natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 07:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt hè, ik zei vorige week of zo nog dat ik nooit 's nachts uit bed hoefde om te plassen. Sindsdien elke nacht..
Hillz, gefeliciteerd nog!
LT, wat jammer dat de shoot zo tegenviel. Vanavond is die van ons, ik vind het best spannend..
Straks groeiecho.
Oh je kwetste met niet hoor, als ik de foto's terug zie dan ben ik inderdaad een paasei. Ik ben geen type voor goudlicht foto's met bloemen op de achtergrond en een roze strik om mijn buik. Daarnaast moest ik ook iets wits aan zei ze.. was mooi bij de ondergaande zon. Normaal draag ik altijd zwart... Wellicht was dat ook de fout en had ik gewoon lekker zwart aan moeten doen.. maar dat is achteraf geneuzel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:02 schreef DJMO het volgende:
Lady: toen ik dat zei van dat paasei wilde ik je niet kwetsen, maar een roze strik om je buik alleen maar omdat je zwanger bent? Uit welk tijdperk komt ze? Ik hoop dat de foto's dinsdag een stuk beter uitpakken![]()
hier zit ik met een zieke kleuter. Sinds eergisteren koorts en sinds gisterenavond overgeven. En als er iets is waar ik misselijk van wordt ..
Dacht je niet even dat t misschien begonnen was? Dat zou ik wel denken bij nachtelijke darmkrampenquote:Op woensdag 17 september 2014 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was trouwens vijf keer wakker om te plassen en twee keer wegens darmkramp. Dit keer wel wat succesvoller gelukkig
oh zo spannendquote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mogge! Goed geslapen vannacht! Gelukkig maar want een uur geleden zijn m'n vliezen gebroken. Nu wachten op echte weeën!
Zie edit. (Zoveel tekst weghalen duurt lang op mobiel!) It was hormones methinks.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja kwak, sorry, maar dat is echt verspilde energieeen ex is niet voor niets een ex. Let it go, het enige wat nu telt zijn jij, J. en jullie baby
nee, want weeën moeten in golven komen en dit was meer een aanhoudende buikaids.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dacht je niet even dat t misschien begonnen was? Dat zou ik wel denken bij nachtelijke darmkrampen
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Zie edit. (Zoveel tekst weghalen duurt lang op mobiel!) It was hormones methinks.
ik proeste mijn ontbijtgranen uit mn mond ... dankjequote:Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want weeën moeten in golven komen en dit was meer een aanhoudende buikaids.ik heb het al een paar nachten overigens. Erg suf
Ik had ergens rond de 10 weken ofzo een keer golvende darmkramp van boerenkool, zo erg dat ik aan laten we zeggen weeën bij 3cm moest denken en dus ook dacht dat ik een miskraam kreegquote:Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want weeën moeten in golven komen en dit was meer een aanhoudende buikaids.ik heb het al een paar nachten overigens. Erg suf
oh bah! Dat is ook engquote:Op woensdag 17 september 2014 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had ergens rond de 10 weken ofzo een keer golvende darmkramp van boerenkool, zo erg dat ik aan laten we zeggen weeën bij 3cm moest denken en dus ook dacht dat ik een miskraam kreeg
Maar dat terzijde, klote van de nachtelijke kramp! Moet geen gewoonte worden hoor
oh dat lijkt me echt zo eng !! Maar van boerenkool? Zit daar iets in of zo?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had ergens rond de 10 weken ofzo een keer golvende darmkramp van boerenkool, zo erg dat ik aan laten we zeggen weeën bij 3cm moest denken en dus ook dacht dat ik een miskraam kreeg
Maar dat terzijde, klote van de nachtelijke kramp! Moet geen gewoonte worden hoor
Ook al wist je het wel, ze hoeft niet boos te reageren als ze op vakantie is. Dat kan in mijn ogen ook prima op een normale manier.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:12 schreef DJMO het volgende:
bweuh ... ik zit in 'conflict' met m'n bewindvoerder. Ik wil graag overstappen naar FBTO, en nu loopt zij te zeveren dat ze eerst moet kijken of er wel ruimte in het budget is enzo .. Terwijl de premie uiteindelijk maar 1,50 hoger uitkomt, ik veel meer vergoed krijg dan nu en dat dus op de lange termijn scheelt i de dingen zie ik zelf zou moeten betalen (oa 80 uur eigen bijdrage kraamzorg, adhd medicatie en fysiotherapie) heb er nu zelf een berekening op losgelaten die ik haar zo ga mailen in de hoop dat ik haar kan overtuigen.
Oh en is het normaal dat ik een boze mail krijg van haar dat ze nu op vakantie en dat ik voor dringende zaken bij haar waarnemer(s) moet zijn?? Ik wist niet dat ze op vakantie was, heeft ze ook niet van te voren laten weten![]()
/frustratiepost
van koolachtige groenten ga ik ook altijd enorm krampen. Spruitjes, boerenkool, zelfs broccoli. Heeft te maken met bepaalde zuren die daar in zitten dacht ik?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt zo eng !! Maar van boerenkool? Zit daar iets in of zo?
Van kool kun je sowieso wel kramp krijgen, maar blijkbaar kon ik die boerenkool niet zo goed aan toen, dat t daaraan lag wist ik doordat een latere poging vergelijkbaar eindigdequote:Op woensdag 17 september 2014 09:16 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
oh dat lijkt me echt zo eng !! Maar van boerenkool? Zit daar iets in of zo?
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van koolachtige groenten ga ik ook altijd enorm krampen. Spruitjes, boerenkool, zelfs broccoli. Heeft te maken met bepaalde zuren die daar in zitten dacht ik?
Wist ik nietquote:Op woensdag 17 september 2014 09:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Van kool kun je sowieso wel kramp krijgen, maar blijkbaar kon ik die boerenkool niet zo goed aan toen, dat t daaraan lag wist ik doordat een latere poging vergelijkbaar eindigdeNormaal eet ik boerenkool als een baas trouwens, misschien speelden de hormonen me parten
Ik kreeg altijd kramp van uien (later tijdens de bv-periode, kreeg zoonlief ook last van kramp als ik uien had gegetenquote:Op woensdag 17 september 2014 09:19 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
[..]
Wist ik nietweer wat geleerd. ik krijg dat overigens van vet eten.
ja dat scheelt weer! Maargoed, de dagenteller "zonder incident" kan wel weer terug naar 0quote:Op woensdag 17 september 2014 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wees voorzichtig met wat je zegt crumpette
Fijn dat de poes zn pis niet over de bank heeft laten lopen!
oh jeetje dat gaat echt heel snel!! dat word waarschijnlijk geen verse baby's voor ons tegelijkertijd danquote:Op woensdag 17 september 2014 09:35 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesasucces
SQ
Ugh kramp
LTjammer dat de foto's zo tegenvallen.
Ik had een soortgelijk gevoelterwijl mijn vriendin echt goed foto's kan maken (maar blijkbaar dus niet van mij
) ela heeft zondag foto's van me gemaakt. Op een natuurlijke en ontspannen manier. Gewoon zoals ik ben zegmaar. Dat werkt beter dan geposeerd.
Net terug van de gyn.
Bloeddruk 130/75. We hebben het over afgelopen maandag gehad. Ik bel dus niet zo snel (nooit) en hij vond het echt fijn dat ik toch even langs was gekomen. Het gevoel alsof het hoofdje eruit komt heeft hij van meerdere zwangeren gehoord tijdens een tweelingzwangerschap. Dus dat is ook fijn om te weten.
Hij vond me heel erg fit en was verder echt positief over alles. Heeft me echt goed gedaan. Dat ik me zo af en toe klote voel hoort erbij en het zit ook niet echt in me om toe te geven aan dat soort dingen maar ik zal wel moeten.
Baby1 ligt al zo diep dat hij haar hoofdje niet kon opmeten. En baby2 ligt hoger. Met haar rug bij mijn zij zegmaar en haar voetjes..Tsja waar niet
Bijzonder om te zien. Ze zijn echt al groot!
Baby1 zit qua groei op 31+2 wk en baby2 30+2wk (ik ben nu 30+4).
En.. Hij zei; je zult de 36 wk waarschijnlijk niet halen (wat? Dat gaat veel te snel)
En anders zal het waarschijnlijk een inleiding worden omdat ze de baby's nu al bijna niet kunnen opmeten + zwangerschapsdiabetes (ookal zijn mijn waarden zonder dieet helemaal goed) en dan worden ze rond de 37/38wk gehaald.
het gaat zo snel!
Ohhh. Ben benieuwd of je vandaag nog gaat bevallen! Zou heel goed kunnen zo bij een tweede! En als je morgen bevalt heeft ze een plein in Eindhoven dat naar haar vernoemd isquote:Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wow, Zoe, dat is dan al echt snel!
Ik heb wel weeën maar zonder regelmaat. Ze zijn al wel venijnig vind ik!
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
jah.. thanks.. en de helft ervan meld ik al niet meer omdat /care - niet echt de juiste plek ofzoquote:Op woensdag 17 september 2014 09:42 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een avonturen met je pispoes crumpette. Veel werk ook. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan.
KwakzOr
Spruw
Tip: gentiaanvoilet (vooral voor als de baby er is. Check borstvoeding.com maar eens) http://www.borstvoeding.com/problemen/spruwcandida/
De med die we via de ha kregen daar stikte S in. Zaten ook wat bijwerkingen aan geloof ik. Even goed nachecken.
Dat de baby's er rond 36wk wel zijn. En anders afhankelijk van of hij ze nog kan zien inleiden met 37wk en anders met 38wk ivm zwangerschapsdiabetes.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef Crumpette het volgende:
jee Zoe, dat gaat wel heel snel ja! bedoelde hij dat je het wel niet zou halen omdat de babys er wel uit zullen willen voor die tijd? Of gaat het ineens over heel vroeg inleiden? Ik vind dat nogal wat!
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
ik begrijp tquote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
jah.. thanks.. en de helft ervan meld ik al niet meer omdat /care - niet echt de juiste plek ofzotoch is het, wanneer het vaak misgaat, echt wel een aanslag op mijn gemoed. Ik doe zo mn best om die kleine een goed leven te geven..
Oi!quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
Balen LadyT, dat ze je zo verkeerd heeft ingeschat...
Net terug van bv cursusavond. Toch nog wel wat nieuws geleerd en ook even gecheckt of candida op je tepel ook al tijdens of voor de zwangerschap voorkomt. Check. En alle symptomen kloppen ook. Daar zijn mijn kwartaalfrequente schimmelinfecties dus gebleven
Verder sterkte met de ketel DnD!
Oeh!! Heel veel succesquote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mogge! Goed geslapen vannacht! Gelukkig maar want een uur geleden zijn m'n vliezen gebroken. Nu wachten op echte weeën!
en dan moeten ze zeker altijd beide baby's halen?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
ik begrijp thet is ook moeilijk.
LT
Ze halen de baby's liever als ze niet meer kunnen zien of ze het naar hun zin hebben en of ze goed groeien. Dan is het leven buiten de buik soms beter dan in de buik zegmaar. Ik zag op tv een aflevering over een tweeling die met 32wk werd gehaald. Dat is pittig maar als de overlevingskansen dan groter zijn dan doen ze dat liever. Vaak een dilemma omdat het meestal 1 baby vd 2 is die het minder goed heeft. Dan haal je de 2e baby dus ook uit de veilige baarmoeder.
Zoiets doen ze niet snel en gezien de goede groei, voldoende vruchtwater en de actieve baby's zit het voor nu wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |