ik vond hem ook heel mooi / duidelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:33 schreef Cholula het volgende:
Wat een mooie echo heb je DJMO! Ik kreeg direct de uitslag van de npm, apart dat dat bij jou niet het geval is!. Misschien is zijn je bloeduitslagen er nog niet?
verschilt per instelling die combinatietest verricht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef DJMO het volgende:
in the rebound dan maarIk was bezig en toen ging hij dicht ..
[..]
ik vond hem ook heel mooi / duidelijk![]()
misschien dat migonne weet waarom de uitslag (soms) op zich laat wachten.. moet ik me zorgen maken of is het normaal dat het soms wat later is ...
er is met 9w3d bloed afgenomen. drie weken geleden dus :/quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
verschilt per instelling die combinatietest verricht.
Vaak wordt rond 10 weken bloed afgenomen, dus als je voor termijnecho gaat bijvoorbeeld, en als je dan 2 weken later komt dan heb je direct de uitslag. Als het bloed later dan die 10 weken is afgenomen dan moet je dus langer wachten.
nou echt hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon nog zitten tot de to-do lijst is afgewerkt hoor!
ik heb volgende week een belafspraak staan voor de uitslag. Oh well, de echo zag er zo mooi uit dat ik er maar gewoon op vertrouw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou echt hoor!
DJMO, ik kreeg de uitslag pas bij de eerstvolgende controle. Als het een slechte uitslag is bellen ze heus!
Excuus voor het voordringen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat ik nu top tien was maar er is er eentje bijgekomen boven mij
Jaaa bijna biggen hoor, SQ!
raar dat ze bij jou dan wel de npm aanhouden als ud, maar bij mij een datum die ligt tussen die van de termijnecho, en die van de npm (ik heb vorige week ook nog een echo gehad en zou volgens die echo 11w6d dagen zijn. vandaag dus 12w6d terwijl de echo weer 13w1d aangaf en ze nu veel nauwkeuriger heeft gemetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en SQ, zou mijn datum aangepast kunnen worden naar 23 maart?
Bij termijnecho was het de 24e, maar zei de echoscopiste dat ze de UD pas echt vast mogen stellen als de echo met meer dan 10 weken gedaan is. En toen kwam er 9 weken en 6 dagen uit. Dus zou datum
bij npm de vaste UD worden en tien schoof ik toch weer een dagje op!
Ik vind het niet ergquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Excuus voor het voordringen...
Bij mij hebben ze aangehouden wat ik zelf dacht en nav de pretechi van drie dagen eerderquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:30 schreef mignonne het volgende:
Volgens de richtlijn opgesteld door oa de gynaecologen wordt de termijn van een zwangerschap echoscopisch bepaald door een echo tussen 8+4 en 12+6 waarbij de echo ideaal gezien tussen 10 en 12+6 weken gemaakt dient te worden, of anders wordt de echo genomen die daar het dichts bij de 10 weken ligt.
Als de termijn eenmaal vastgesteld is, is het niet de bedoeling dat die aangepast wordt met elke echo.
Ik leerde laatste van een buitenlandse cliënte dat haar termijn elke echo aangepast werd bij de wekelijkse gyn-controles aldaar, dagje vooruit, dagje terug.Ze was "ergens in ...*maand*..." uitgerekend![]()
nouja zo leer je tenminste wel om nergens op te rekenen
nou, geen echo's meer... Gewoon een reuzenkint bakkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ja, idd. Of nog even doorzetten. Straks na de SEO heb je helemaal geen echo's meer, dan kun je misschien beter voor een pretecho gaan. Of allebei natuurlijk maar het kost wel geld
Ja, of een mini idd. Maar 'normaal gezien' krijg je geen echo's meerquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, geen echo's meer... Gewoon een reuzenkint bakken
Dat hoeft niet per se iets te zeggen, mijn vriend en ik waren ook kleine baby's en zijn nu allebei ook nog vrij smal, en ik ben ook een spekbil aan het makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Risu het volgende:
Kans op een groot kind is bij mij denk ik vrij klein. Zowel man als ik waren vrij klein bij geboorte.
2620 bij 46cm was ik.
Maar ik denk dat ik sowieso wel een pretecho doe, dan kan oma ook mee.
Oma's meenemen isquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Risu het volgende:
Man en ik waren allebei ook klein bij geboorte ( beiden onder 2700 gr). Maar onze dochter was ruim 4 kg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Risu het volgende:
Kans op een groot kind is bij mij denk ik vrij klein. Zowel man als ik waren vrij klein bij geboorte.
2620 bij 46cm was ik.
Mijn moeder is vandaag meegegaan naar de echoquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef snoenk het volgende:
[..]
Oma's meenemen ismijn oma is ook meegegaan naar een echo. Zo leuk!
Ik weet hoe je je voeltquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:21 schreef snoenk het volgende:
En nu ik toch zo aan het spammen ben.. Begin er wel van te balen dat man doordeweeks weg iselke dag zelf hond uitlaten en huishouden en babykamer wat niet opschiet
en veel alleen thuis
ik zou me gelijk een paasei voelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou ik ben terugik ben zeer benieuwd. Heb in een weiland gezeten. In de Maas gestaan... Tussen de uien... Ik hoop dat er wat tussen zit. En ik had zo'n typische roze strik om m'n buik.
Als er een tussen zit waar ik me prettig over voel post ik het wel
Tis meer beetje klagen hoor, het voordeel van alleen thuis zijn is ook dat alleen ik de rommel ziequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef Skittles het volgende:
MwCactus fijn dat alles goed is met je spartelaar! Aprilkindjes
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Let goed op jezelf, doe niet meer dan je lichaam aankan. Als je lichaam protesteert of als je moe wordt, geef er lekker aan toeDat huishouden komt wel een keer en de baby zal niet minder van je houden als de kamer niet af is. Iets leuks doen met vriendinnen/vrienden misschien om je niet meer zo alleen te voelen?
Allebei workaholics, dus lopen/liepen elkaar regelmatig mis of de een ligt te slapen terwijl de ander net thuiskomt. Vriend bij verre klussen ook lange(re) tijd van huis.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:59 schreef snoenk het volgende:
[..]
Tis meer beetje klagen hoor, het voordeel van alleen thuis zijn is ook dat alleen ik de rommel ziemaar met een hond en 2 langharige katten moet er toch af en toe wel gestofzogen worden.
En kamer komt ook wel goed, er is nu nog helemaal geen kamerwe wachten nog op een zoldertrap, die komt als het is dit weekend en dan kan er een kamer gemaakt worden. Maar wil ook gewoon leuke kleurtjes op de muur en kleertjes in de kast gaan hangen
![]()
Ben jouw verhaal kwijt, was jij zelf diegene die weg was of ook een man die veel weg is voor werk?
Relax! Ketel is waarschijnlijk zo gefixt en je bent pas vandaag 37 weken. Komt heus goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:16 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Heeft die stomme cv ketel de 37ste week afgewacht?!!! Geluid op zolder alsof er een draak ligt te slapen. Morgen tussen acht en twaalf klaar zitten, wakker en paraat, om een stinkende ik weet alles beter man... of liever gezegd onderhoudsmonteur binnen te laten. Maar nog even niet bevallen dus!sorry moest ik even kwijt!
stofzuigerslang hing over de strijkplank, tegen de bout aan, ik zette de bout aan en liep weg om hem te laten opwarmen, had gewoon niet goed gekekenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:29 schreef snoenk het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar crumpette
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Over slaapjes gesproken, ik heb wekenlang zitten gapen op kantoor, snakkend naar slaaptijd. Nu kan het, en nu ben ik niet moe meer!!
Roze strik om je buik :-/ Het klinkt niet perse als een type shoot waar je zelf helemaal achter stond, da's jammer! Hoop dat er toch fijn resultaat is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:41 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nou ik ben terugik ben zeer benieuwd. Heb in een weiland gezeten. In de Maas gestaan... Tussen de uien... Ik hoop dat er wat tussen zit. En ik had zo'n typische roze strik om m'n buik.
Als er een tussen zit waar ik me prettig over voel post ik het wel
Haha ok, nu heb ik er een beeld bij. Zat al allerlei dingen te bedenken hoe dat zou kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Crumpette het volgende:
[..]
stofzuigerslang hing over de strijkplank, tegen de bout aan, ik zette de bout aan en liep weg om hem te laten opwarmen, had gewoon niet goed gekeken
waarschijnlijk moet die ketel dat morgen ook .. ben je er weer voor een tijdje vanafquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Jullie zijn lief! Even stoom afblazen was genoeg. En ben inderdaad blij dat het nog flink warm is in huis. Je zou het maar half januari hebben!
Haha, kan het soms ook even niet bijhoudenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef twist02 het volgende:
Pfff, jullie lullen echt wat af op een dag zeg!
Razz, gefeliciteerd met je meisje!!Klinkt als een goede bevalling!
Nog 1 week tot de eerste echo, ben echt de dagen aan het aftellen...Ben dan volgens eigen berekening 8 weken en 1-2 dagen, dus dan moet er zeker wel wat te zien zijn, toch?
Nog steeds pijnlijke tetten en de misselijkheid is ook duidelijk aanwezig, dus hopelijk blijkt dat een goede reden te hebben.![]()
Wanneer is de misselijkheid trouwens op z'n hoogtepunt zeg maar? Of is dat niet te zeggen?
ongeveer mijn verhaal ook zo. en hou op over meer trekquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:02 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Haha, kan het soms ook even niet bijhouden
Spannend he, die eerste weken! Mijn eerste echo was met 7 weken. Op eigen verzoek, was nogal onzeker en normaal zou de eerste bij mij pas bij 10 weken zijn geweest. Er was toen nog niet heel veel te zien, wel de baarmoeder met een vruchtzakje (?) en de baby, maar daar was nog niet veel vorm in te zien. Maar er was al wel hartactie te zien! Was niet zeker van tevoren of dat al te zien zou zijn. Ik was toen precies 7 weken, dus met 8 weken zie je zeker wel wat hoor!
Misselijkheid weet ik niet precies.. Heb niet heel erg veel last gehad, maar merk wel dat ik laatste paar weken weer meer trek krijg! (Nu 13 weken)
hihiquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet die ketel dat morgen ook .. ben je er weer voor een tijdje vanaf
het was te zoet. En dat type ben ik echt niet...quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Roze strik om je buik :-/ Het klinkt niet perse als een type shoot waar je zelf helemaal achter stond, da's jammer! Hoop dat er toch fijn resultaat is.
Ik zal 'mijn' fotografe ook 's berichten wanneer we op pad gaan, ik heb er wel zin in!
typisch, zul je altijd zien!quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Over slaapjes gesproken, ik heb wekenlang zitten gapen op kantoor, snakkend naar slaaptijd. Nu kan het, en nu ben ik niet moe meer!!
Oh bah, wat balen!! Net als ik bij Zoë zei: zo'n shoot zou je moeten laten zien hoe mooi je bent, en niet ongunstig en onherkenbaar en niet passend bij hoe je bent :-/ Hoop dat dinsdag beter gaat werken, dat gun ik je!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nouik heb een preview gekregen. Ik lijk er niet eens op.
Wat hierboven werd gezegd; ik lijk inderdaad een paasei. Plus ze heeft me niet van m'n beste kant genomen. M'n haar lijkt wel rood. Ik lijk 8 kilo dikker dan ik ben en m'n gezicht is enorm bol.heb het aan diverse mensen laten zien die mij kennen en dje zeggen hetzelfde ... Helaas... Morgen krijg ik meer foto's maar ik verwacht er weinig van. Heb uit frustratie zes stroopwafels gegeten... En heb aan iemand gevraagd of hij dinsdag wat foto's wil maken van me.
Ben zo teleurgesteld. Kan wel janken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
(..)Plus ze heeft me niet van m'n beste kant genomen. M'n haar lijkt wel rood.
quote:Ben zo teleurgesteld. Kan wel janken.
Dat was Zoëquote:[b]Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Dyre
Wie had er hier nou een tweede shoot gehad omdat de eerste ook heel erg tegenviel?
Waar woon je? Ik heb wel zin in een minishoot voor de leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
typisch, zul je altijd zien!
Echt hè, ik zei vorige week of zo nog dat ik nooit 's nachts uit bed hoefde om te plassen. Sindsdien elke nacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik een paar weken geleden riep dat ik nog prima sliep 's nachts heb ik vast iets over mezelf afgeroepen he?![]()
En die gulden middenwegoptie met de buurvrouw dan? Geen megashoot maar wel met (MOOIE!!!!) buik vastgelegd worden door prof. Bij eigen huis voelt misschien dan net vertrouwder?quote:Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik een paar weken geleden riep dat ik nog prima sliep 's nachts heb ik vast iets over mezelf afgeroepen he?![]()
LT, jammer dat het zo tegenvalt! Ik hoop dat je toch nog mooie foto's krijgt
Zelf wil ik geen shoot... Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat niemand mijn 110 huidige kilo's dusdanig kan fotograferen dat ik er niét van hoef te huilen. Maar het is aan de andere kant wel weer leuk voor later. Irritant
Kwak, een tepelschimmel! Wat stom! Kun je daar iets tegen smeren?
Jaa! Dit is een mooie dag om jarig te zijn!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mogge! Goed geslapen vannacht! Gelukkig maar want een uur geleden zijn m'n vliezen gebroken. Nu wachten op echte weeën!
Die foto was echt verschrikkelijk dusquote:Op woensdag 17 september 2014 08:03 schreef AwayTL het volgende:
Balen LT, hoop dat dinsdag beter gaat!
[..]
En die gulden middenwegoptie met de buurvrouw dan? Geen megashoot maar wel met (MOOIE!!!!) buik vastgelegd worden door prof. Bij eigen huis voelt misschien dan net vertrouwder?
En kwak, wat vervelend. Dat jeukt zeker? Zal het nog van invloed kunnen zijn op bv?
Echt doen hoor, bij pijn! En fijn dat je er vanaf nu al op let. Ik had erg veel pijn bij het voeden en dat bleek na lang zoeken en ploeteren ook een (onzichtbare) schimmel. God wat deed dat zeer. Na een korte behandeling is het volledig pijnvrij nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Soesa!
Schimmel is nu onder controle, had t zelf al opgelost met een combi van vet houden en voetschimmel zalf
Meer kans op spruw als de babay gaat drinken. Dus bij de eerste signalen hang ik aan de tel voor een receptje nystatine/schimmelspul. Als t er zit steekt t en brandt t en jeukt t waarna ik mezelf kapot krab/schuur en dan gaat t eroverheen ontstekenbeen there. Heeft te maken met weerstand en die is in mijn huid heel laag door eczeem.
Fokwet voor SQ en DaD dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |