ik vond hem ook heel mooi / duidelijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:33 schreef Cholula het volgende:
Wat een mooie echo heb je DJMO! Ik kreeg direct de uitslag van de npm, apart dat dat bij jou niet het geval is!. Misschien is zijn je bloeduitslagen er nog niet?
verschilt per instelling die combinatietest verricht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:39 schreef DJMO het volgende:
in the rebound dan maarIk was bezig en toen ging hij dicht ..
[..]
ik vond hem ook heel mooi / duidelijk![]()
misschien dat migonne weet waarom de uitslag (soms) op zich laat wachten.. moet ik me zorgen maken of is het normaal dat het soms wat later is ...
er is met 9w3d bloed afgenomen. drie weken geleden dus :/quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
verschilt per instelling die combinatietest verricht.
Vaak wordt rond 10 weken bloed afgenomen, dus als je voor termijnecho gaat bijvoorbeeld, en als je dan 2 weken later komt dan heb je direct de uitslag. Als het bloed later dan die 10 weken is afgenomen dan moet je dus langer wachten.
nou echt hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:41 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ze blijven gewoon nog zitten tot de to-do lijst is afgewerkt hoor!
ik heb volgende week een belafspraak staan voor de uitslag. Oh well, de echo zag er zo mooi uit dat ik er maar gewoon op vertrouw.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou echt hoor!
DJMO, ik kreeg de uitslag pas bij de eerstvolgende controle. Als het een slechte uitslag is bellen ze heus!
Excuus voor het voordringen...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:40 schreef kwakz0r het volgende:
Ik dacht dat ik nu top tien was maar er is er eentje bijgekomen boven mij
Jaaa bijna biggen hoor, SQ!
raar dat ze bij jou dan wel de npm aanhouden als ud, maar bij mij een datum die ligt tussen die van de termijnecho, en die van de npm (ik heb vorige week ook nog een echo gehad en zou volgens die echo 11w6d dagen zijn. vandaag dus 12w6d terwijl de echo weer 13w1d aangaf en ze nu veel nauwkeuriger heeft gemetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:20 schreef Gevalletje het volgende:
Oh en SQ, zou mijn datum aangepast kunnen worden naar 23 maart?
Bij termijnecho was het de 24e, maar zei de echoscopiste dat ze de UD pas echt vast mogen stellen als de echo met meer dan 10 weken gedaan is. En toen kwam er 9 weken en 6 dagen uit. Dus zou datum
bij npm de vaste UD worden en tien schoof ik toch weer een dagje op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |