Oh bah, wat balen!! Net als ik bij Zoë zei: zo'n shoot zou je moeten laten zien hoe mooi je bent, en niet ongunstig en onherkenbaar en niet passend bij hoe je bent :-/ Hoop dat dinsdag beter gaat werken, dat gun ik je!quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nouik heb een preview gekregen. Ik lijk er niet eens op.
Wat hierboven werd gezegd; ik lijk inderdaad een paasei. Plus ze heeft me niet van m'n beste kant genomen. M'n haar lijkt wel rood. Ik lijk 8 kilo dikker dan ik ben en m'n gezicht is enorm bol.heb het aan diverse mensen laten zien die mij kennen en dje zeggen hetzelfde ... Helaas... Morgen krijg ik meer foto's maar ik verwacht er weinig van. Heb uit frustratie zes stroopwafels gegeten... En heb aan iemand gevraagd of hij dinsdag wat foto's wil maken van me.
Ben zo teleurgesteld. Kan wel janken.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:53 schreef LadyTagliatelle het volgende:
(..)Plus ze heeft me niet van m'n beste kant genomen. M'n haar lijkt wel rood.
quote:Ben zo teleurgesteld. Kan wel janken.
Dat was Zoëquote:[b]Op dinsdag 16 september 2014 23:22 schreef Dyre
Wie had er hier nou een tweede shoot gehad omdat de eerste ook heel erg tegenviel?
Waar woon je? Ik heb wel zin in een minishoot voor de leukquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:55 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
typisch, zul je altijd zien!
Echt hè, ik zei vorige week of zo nog dat ik nooit 's nachts uit bed hoefde om te plassen. Sindsdien elke nacht.quote:Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik een paar weken geleden riep dat ik nog prima sliep 's nachts heb ik vast iets over mezelf afgeroepen he?![]()
En die gulden middenwegoptie met de buurvrouw dan? Geen megashoot maar wel met (MOOIE!!!!) buik vastgelegd worden door prof. Bij eigen huis voelt misschien dan net vertrouwder?quote:Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Stormqueen het volgende:
Toen ik een paar weken geleden riep dat ik nog prima sliep 's nachts heb ik vast iets over mezelf afgeroepen he?![]()
LT, jammer dat het zo tegenvalt! Ik hoop dat je toch nog mooie foto's krijgt
Zelf wil ik geen shoot... Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat niemand mijn 110 huidige kilo's dusdanig kan fotograferen dat ik er niét van hoef te huilen. Maar het is aan de andere kant wel weer leuk voor later. Irritant
Kwak, een tepelschimmel! Wat stom! Kun je daar iets tegen smeren?
Jaa! Dit is een mooie dag om jarig te zijn!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mogge! Goed geslapen vannacht! Gelukkig maar want een uur geleden zijn m'n vliezen gebroken. Nu wachten op echte weeën!
Die foto was echt verschrikkelijk dusquote:Op woensdag 17 september 2014 08:03 schreef AwayTL het volgende:
Balen LT, hoop dat dinsdag beter gaat!
[..]
En die gulden middenwegoptie met de buurvrouw dan? Geen megashoot maar wel met (MOOIE!!!!) buik vastgelegd worden door prof. Bij eigen huis voelt misschien dan net vertrouwder?
En kwak, wat vervelend. Dat jeukt zeker? Zal het nog van invloed kunnen zijn op bv?
Echt doen hoor, bij pijn! En fijn dat je er vanaf nu al op let. Ik had erg veel pijn bij het voeden en dat bleek na lang zoeken en ploeteren ook een (onzichtbare) schimmel. God wat deed dat zeer. Na een korte behandeling is het volledig pijnvrij nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:51 schreef kwakz0r het volgende:
Succes Soesa!
Schimmel is nu onder controle, had t zelf al opgelost met een combi van vet houden en voetschimmel zalf
Meer kans op spruw als de babay gaat drinken. Dus bij de eerste signalen hang ik aan de tel voor een receptje nystatine/schimmelspul. Als t er zit steekt t en brandt t en jeukt t waarna ik mezelf kapot krab/schuur en dan gaat t eroverheen ontstekenbeen there. Heeft te maken met weerstand en die is in mijn huid heel laag door eczeem.
Fokwet voor SQ en DaD dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |