abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144614994
''Werkenden gaan er in de meeste gevallen een of twee tientjes op vooruit, behalve huishoudens met een inkomen tussen de 25K en 40K per jaar"

;( jaja...
Born to Lose, but Built to Win.
pi_144614998
Soesa! *O* succes!! :%

Kwak, balen van de schimmel! Wel goed dat je er nú achterkomt, en niet over 4 weken, nu kun je het hopelijk nog goed wegsmeren :Y

LT :* voor onflatterende foto's. Das echt het laatste wat wij als uitdijende moeders in wording nodig hebben. Hopelijk snel een betere poging!

DJMO lijkt me dat dit niet dringend is, en je dus wel degelijk het goede adres hebt gemaild. Ik zou het lekker laten hangen, ze komt ook wel weer terug van vakantie. :Y en beterschap voor je zoon!

Away gefeli met je zoon!

Hier geen ondergepiste bank gelukkig, gisteravond nog met m gespeeld, naar buiten gelaten, geaaid en weet ik het, en wonder boven wonder lagen er plasjes in de bak. Echter wel een plasje op de vloer bij de voordeur -O- volgens mij wordt hij nerveus van een poes aan de overkant van de straat. tralalaaa we proberen gewoon verder!

Edit: SQ balen van je nacht.. jemig dat is echt vaak eruit :o en kramp ;( ..
Ik hoef er nog steeds niet uit snachts, valt me alles mee. Zal wel komen binnenkort, maar ik kan me 4 keer per nacht nog niet voorstellen.
pi_144615029
Soesa, zet 'm op!! :% *O*
  woensdag 17 september 2014 @ 09:31:26 #129
149959 SQ
snelle trees
pi_144615082
Wees voorzichtig met wat je zegt crumpette :')
Fijn dat de poes zn pis niet over de bank heeft laten lopen!
disclaimer
pi_144615164
Soesa! Heb je al weeën!
pi_144615175
Tante soesa :% succes

SQ
Ugh kramp :(

LT -O- jammer dat de foto's zo tegenvallen.
Ik had een soortgelijk gevoel :{ terwijl mijn vriendin echt goed foto's kan maken (maar blijkbaar dus niet van mij :+ ) ela heeft zondag foto's van me gemaakt. Op een natuurlijke en ontspannen manier. Gewoon zoals ik ben zegmaar. Dat werkt beter dan geposeerd.

Net terug van de gyn.
Bloeddruk 130/75 ^O^ . We hebben het over afgelopen maandag gehad. Ik bel dus niet zo snel (nooit) en hij vond het echt fijn dat ik toch even langs was gekomen. Het gevoel alsof het hoofdje eruit komt heeft hij van meerdere zwangeren gehoord tijdens een tweelingzwangerschap. Dus dat is ook fijn om te weten.
Hij vond me heel erg fit en was verder echt positief over alles. Heeft me echt goed gedaan. Dat ik me zo af en toe klote voel hoort erbij en het zit ook niet echt in me om toe te geven aan dat soort dingen maar ik zal wel moeten.

Baby1 ligt al zo diep dat hij haar hoofdje niet kon opmeten. En baby2 ligt hoger. Met haar rug bij mijn zij zegmaar en haar voetjes..Tsja waar niet :9
Bijzonder om te zien. Ze zijn echt al groot!
Baby1 zit qua groei op 31+2 wk en baby2 30+2wk (ik ben nu 30+4).

En.. Hij zei; je zult de 36 wk waarschijnlijk niet halen (wat? Dat gaat veel te snel)
En anders zal het waarschijnlijk een inleiding worden omdat ze de baby's nu al bijna niet kunnen opmeten + zwangerschapsdiabetes (ookal zijn mijn waarden zonder dieet helemaal goed) en dan worden ze rond de 37/38wk gehaald.

:o het gaat zo snel!
pi_144615181
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Wees voorzichtig met wat je zegt crumpette :')
Fijn dat de poes zn pis niet over de bank heeft laten lopen!
ja dat scheelt weer! Maargoed, de dagenteller "zonder incident" kan wel weer terug naar 0 -O-
Wel een tweede feliway erin gegooid hier op de benedenverdieping, take that, cat!
  woensdag 17 september 2014 @ 09:39:55 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_144615251
Whoa Zoë, zullen we toch maar gewoon voor 37 weken minimaal gaan?

Crumpette, momenteel ligt hier bijna dagelijks pis of poep bij de voordeur. Ik probeer me er maar zo min mogelijk druk om te maken, dan maar wat vaker de mat in de was :)
disclaimer
pi_144615264
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:35 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa :% succes

SQ
Ugh kramp :(

LT -O- jammer dat de foto's zo tegenvallen.
Ik had een soortgelijk gevoel :{ terwijl mijn vriendin echt goed foto's kan maken (maar blijkbaar dus niet van mij :+ ) ela heeft zondag foto's van me gemaakt. Op een natuurlijke en ontspannen manier. Gewoon zoals ik ben zegmaar. Dat werkt beter dan geposeerd.

Net terug van de gyn.
Bloeddruk 130/75 ^O^ . We hebben het over afgelopen maandag gehad. Ik bel dus niet zo snel (nooit) en hij vond het echt fijn dat ik toch even langs was gekomen. Het gevoel alsof het hoofdje eruit komt heeft hij van meerdere zwangeren gehoord tijdens een tweelingzwangerschap. Dus dat is ook fijn om te weten.
Hij vond me heel erg fit en was verder echt positief over alles. Heeft me echt goed gedaan. Dat ik me zo af en toe klote voel hoort erbij en het zit ook niet echt in me om toe te geven aan dat soort dingen maar ik zal wel moeten.

Baby1 ligt al zo diep dat hij haar hoofdje niet kon opmeten. En baby2 ligt hoger. Met haar rug bij mijn zij zegmaar en haar voetjes..Tsja waar niet :9
Bijzonder om te zien. Ze zijn echt al groot!
Baby1 zit qua groei op 31+2 wk en baby2 30+2wk (ik ben nu 30+4).

En.. Hij zei; je zult de 36 wk waarschijnlijk niet halen (wat? Dat gaat veel te snel)
En anders zal het waarschijnlijk een inleiding worden omdat ze de baby's nu al bijna niet kunnen opmeten + zwangerschapsdiabetes (ookal zijn mijn waarden zonder dieet helemaal goed) en dan worden ze rond de 37/38wk gehaald.

:o het gaat zo snel!
oh jeetje dat gaat echt heel snel!! dat word waarschijnlijk geen verse baby's voor ons tegelijkertijd dan :+
pi_144615282
jee Zoe, dat gaat wel heel snel ja! bedoelde hij dat je het wel niet zou halen omdat de babys er wel uit zullen willen voor die tijd? Of gaat het ineens over heel vroeg inleiden? Ik vind dat nogal wat!
pi_144615322
Wat een avonturen met je pispoes crumpette. Veel werk ook. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan.

KwakzOr
Spruw :(
Tip: gentiaanvoilet (vooral voor als de baby er is. Check borstvoeding.com maar eens) http://www.borstvoeding.com/problemen/spruwcandida/
De med die we via de ha kregen daar stikte S in. Zaten ook wat bijwerkingen aan geloof ik. Even goed nachecken.
pi_144615325
ik hoop niet dat hij bedoelde heel vroeg inleiden :X dat kan toch zomaar niet?
  woensdag 17 september 2014 @ 09:43:07 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_144615331
Wow, Zoe, dat is dan al echt snel!

Ik heb wel weeën maar zonder regelmaat. Ze zijn al wel venijnig vind ik!
pi_144615362
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

Ohhh. Ben benieuwd of je vandaag nog gaat bevallen! Zou heel goed kunnen zo bij een tweede! En als je morgen bevalt heeft ze een plein in Eindhoven dat naar haar vernoemd is O+
  woensdag 17 september 2014 @ 09:44:48 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_144615367
quote:

*O* :%
disclaimer
pi_144615380
Thanks Zoë! Zal het onthouden.

En wat snel inderdaad!
Kwak
pi_144615383
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:42 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een avonturen met je pispoes crumpette. Veel werk ook. Hoop dat het de goede kant op blijft gaan.

KwakzOr
Spruw :(
Tip: gentiaanvoilet (vooral voor als de baby er is. Check borstvoeding.com maar eens) http://www.borstvoeding.com/problemen/spruwcandida/
De med die we via de ha kregen daar stikte S in. Zaten ook wat bijwerkingen aan geloof ik. Even goed nachecken.
jah.. thanks.. en de helft ervan meld ik al niet meer omdat /care - niet echt de juiste plek ofzo :@ toch is het, wanneer het vaak misgaat, echt wel een aanslag op mijn gemoed. Ik doe zo mn best om die kleine een goed leven te geven..
pi_144615392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef Crumpette het volgende:
jee Zoe, dat gaat wel heel snel ja! bedoelde hij dat je het wel niet zou halen omdat de babys er wel uit zullen willen voor die tijd? Of gaat het ineens over heel vroeg inleiden? Ik vind dat nogal wat!
Dat de baby's er rond 36wk wel zijn. En anders afhankelijk van of hij ze nog kan zien inleiden met 37wk en anders met 38wk ivm zwangerschapsdiabetes.

Ik hoop dat ze lekker blijven zitten tot 37wk minimaal. Het scheelt dat ze goed groeien en goed op gewicht zijn.
pi_144615402
quote:

*O* spannend soesa O+ zet hem op!
pi_144615479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Crumpette het volgende:

[..]

jah.. thanks.. en de helft ervan meld ik al niet meer omdat /care - niet echt de juiste plek ofzo :@ toch is het, wanneer het vaak misgaat, echt wel een aanslag op mijn gemoed. Ik doe zo mn best om die kleine een goed leven te geven..
ik begrijp t :* het is ook moeilijk.

LT
Ze halen de baby's liever als ze niet meer kunnen zien of ze het naar hun zin hebben en of ze goed groeien. Dan is het leven buiten de buik soms beter dan in de buik zegmaar. Ik zag op tv een aflevering over een tweeling die met 32wk werd gehaald. Dat is pittig maar als de overlevingskansen dan groter zijn dan doen ze dat liever. Vaak een dilemma omdat het meestal 1 baby vd 2 is die het minder goed heeft. Dan haal je de 2e baby dus ook uit de veilige baarmoeder.
Zoiets doen ze niet snel en gezien de goede groei, voldoende vruchtwater en de actieve baby's zit het voor nu wel goed.
pi_144615492
Zo spannend soesa!

Nog even en vue staat op 1 :D

Waar is vue eigenlijk :@ ?
pi_144615494
Hier loopt poes de hele dag te miauwen om aandacht. En van die nuffige rrrrsnufjes...Heb t idee dat ze nooit tevreden is lately...
Maar ze piest gelukkig niet.

Kan me voorstellen dat je je er rot door voelt crump, ik vind dit al vermoeiend en onzeker makend.
Kwak
pi_144615505
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:00 schreef kwakz0r het volgende:
Balen LadyT, dat ze je zo verkeerd heeft ingeschat...

Net terug van bv cursusavond. Toch nog wel wat nieuws geleerd en ook even gecheckt of candida op je tepel ook al tijdens of voor de zwangerschap voorkomt. Check. En alle symptomen kloppen ook. Daar zijn mijn kwartaalfrequente schimmelinfecties dus gebleven :'(

Verder sterkte met de ketel DnD!
Oi! :X Je hebt ook gentiaan violet, kan je bestellen bij eurolac. Dat schijnt super te helpen en behandelt tegelijk jou en baby.

LT, wat jammer dat de foto's zo tegenvallen -O-.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 08:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
Mogge! Goed geslapen vannacht! Gelukkig maar want een uur geleden zijn m'n vliezen gebroken 8-). Nu wachten op echte weeën!
Oeh!! Heel veel succes :% :% :% Zusje komt eraan *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_144615507
:% Ben je thuis tante soesa?
pi_144615525
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:49 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

ik begrijp t :* het is ook moeilijk.

LT
Ze halen de baby's liever als ze niet meer kunnen zien of ze het naar hun zin hebben en of ze goed groeien. Dan is het leven buiten de buik soms beter dan in de buik zegmaar. Ik zag op tv een aflevering over een tweeling die met 32wk werd gehaald. Dat is pittig maar als de overlevingskansen dan groter zijn dan doen ze dat liever. Vaak een dilemma omdat het meestal 1 baby vd 2 is die het minder goed heeft. Dan haal je de 2e baby dus ook uit de veilige baarmoeder.
Zoiets doen ze niet snel en gezien de goede groei, voldoende vruchtwater en de actieve baby's zit het voor nu wel goed.
en dan moeten ze zeker altijd beide baby's halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')