abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144552493
quote:
Met meer aandacht voor gemaksvoeding, een nieuwe assortiment cadeautjesartikelen en een andere presentie begon de Hema vandaag aan een nieuwe levensfase. Wie in de winkel loopt zal vanaf nu ook geen ´Echt Hema´ meer door de luidsprekers horen schallen. De huishoudketen vervangt de oude slogan voor 'Hema maakt gewoon bijzonder'.

In 3 maanden tijd werden in Nederland 520 winkels verbouwd. Dat was nodig omdat het aanbod in winkels tegenwoordig sneller wisselt.

„Uit onderzoeken hoorden we terug dat we veel meer moeten vertellen waarom onze producten beter en bijzonder zijn. Dat gaan we nu meer doen”, vertelde topman Ronald van Zetten maandagmorgen bij de presentatie van de vernieuwde winkels. Hij verwacht vanaf 2015 de eerste positieve effecten te zien van de reorganisatie.

Het warenhuis dook in 2013 in de rode cijfers. Het nettoverlies kwam dat jaar uit op 16,4 miljoen euro. Daardoor moest er gereorganiseerd worden en werd er gewerkt aan een vernieuwingsslag in de winkels. Volgens Van Zetten was het verlies in 2013 vooral te wijten aan de economische crisis en de concurrentie via internet, maar niet zozeer aan concurrenten als Action en Primark.

De Hema pakt nu meer uit op tafels in plaats van schappen, richt zich meer op impulsaankopen zoals cadeautjes van enkele euro's en past de prijzen komende jaren naar beneden aan. Bovendien moet de Hema nu nog meer een belevenis worden als mensen er winkelen.

De veranderingen zijn duidelijk zichtbaar op de foodmarket, waar de eenpersoonsmaaltijden en -verpakkingen de grotere verdringen. Daar zijn andere gezonde elementen bijgekomen, zoals de superfoodzaden. De beauty-afdeling is ruimer en makkelijker opgezet. Klanten krijgen meer de ruimte om producten te testen.

Gemak en eenvoud is wat de Hema nu nog sterker moet maken. Zo ook met vernieuwende, kleine, grappige artikelen. Via internet zijn nog eens ruim 4600 producten verkrijgbaar waar in de filialen geen plaats meer voor was.

In zeven landen heeft de Hema 660 winkels.
bron

Ik geloof zeker wel dat de Hema last heeft van een keten als de Action. Schrijfwaren, enveloppen, opbergmappen en bakjes zijn daar veel goedkoper. De Hema loop ik weleens door, maar echt kopen doe ik er niet. Hoe zit het eigenlijk met jou?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 08-02-2015 15:55:50 ]
pi_144552573
Klopt. Mij zijn ze ook als klant verloren voor schrijfwaren. Ik schaf die dingen nu aan bij de Action voor ¤ 0,40 per stuk waar je ¤ 2 per schrift kwijt bent bij de Hema, heb je 5 schriften bij de Action. Versiering of popie jopie zijn door luxe agenda's of schriften in de klas, ligt al jaren achter mij.
  maandag 15 september 2014 @ 15:53:31 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_144552579
Ik koop onderbroeken en sokken bij de Hema. Voor de rest zou ik niet weten wat ik daar moet. Het is een beetje vlees noch vis.
pi_144552585
oh ja en om deze verbouwingen te bekostigen willen ze het personeel korten op hun salaris

Echt een topwerkgever
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 september 2014 @ 15:55:47 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144552669
Ik vind de kwaliteit van de HEMA niet zo best meer. Ik vind het ook niet goedkoop meer.
pi_144552725
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik koop onderbroeken en sokken bij de Hema. Voor de rest zou ik niet weten wat ik daar moet. Het is een beetje vlees noch vis.
Ze hebben juist alles.
  maandag 15 september 2014 @ 15:57:23 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_144552749
Hema Rookworst _O_
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 15 september 2014 @ 15:58:54 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_144552821
Zodra ze die smerige rookworst de deur uit hebben gedaan ga ik er weer shoppen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_144552837
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Harvest89 het volgende:
Hema Rookworst _O_
QFT
  maandag 15 september 2014 @ 15:59:51 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_144552867
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:56 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze hebben juist alles.
Ja dat bedoel ik. Voor kleren ga ik naar een kledigwinkel, voor eten naar de supermarkt, voor elektronica naar de elektronicawinkel. Het heeft voor mij geen meerwaarde dat alles bij elkaar ligt.
pi_144553130
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:59 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Voor kleren ga ik naar een kledigwinkel, voor eten naar de supermarkt, voor elektronica naar de elektronicawinkel. Het heeft voor mij geen meerwaarde dat alles bij elkaar ligt.
Daarom heeft men ook geen hypersupermarkt in NL, hoewel de Jumbo in Breda daar wel in de buurt komt met 5000m2 (?), maar dat is een schijntje met de grote jongens van Carrefour en Walmart. Die Jumbo te Breda is dan ook gelijk de grootste super in NL. De Albert Heijn XL mag je het predicaat hypersuper niet eens geven, die zijn wat groter, maar verre van hyper.
pi_144553215
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:55 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind de kwaliteit van de HEMA niet zo best meer. Ik vind het ook niet goedkoop meer.
Volgens mij is dat een beetje hun probleem. Wil je kwaliteit ga je naar andere winkels, wil je goedkoop ga je tegenwoordig ook naar andere winkels. Plus hebben ze gewoon redelijk wat meuk (denk aan; gebak, levensmiddelen, etc.) die volgens mij het gros van de Nederlanders liever ergens anders haalt. Kortom; ik kan werkelijk weinig bedenken waarvoor ik écht naar de HEMA zou moeten...
pi_144553247
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 15:56 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Ze hebben juist alles.
Nah, juist niet. Dat is het. Ze hebben van alles een beetje, maar volgens mij red je het echt niet om bv. van HEMA je primaire toko voor levensmiddelen te maken. Te smal assortiment en veel te duur.
  maandag 15 september 2014 @ 16:11:17 #15
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_144553258
quote:
Dat kan toch niet echt zijn :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_144553289
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 16:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nah, juist niet. Dat is het. Ze hebben van alles een beetje, maar volgens mij red je het echt niet om bv. van HEMA je primaire toko voor levensmiddelen te maken. Te smal assortiment en veel te duur.
Ze willen zich als generalist presenteren. Vraag mij of dat is geslaagd, maar goed het merk staat als een huis, het is toch een stukje Nederlandse cultuur geworden de Hema, met hun rookworsten.
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 16:13:59 #17
382129 crew  Donna
pi_144553342
Ze hebben leuk spul bij de HEMA, maar veel te duur als je Action prijzen gewend bent.
pi_144553379
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:13 schreef DonnaRush het volgende:
Ze hebben leuk spul bij de HEMA, maar veel te duur als je Action prijzen gewend bent.
Voor schrijfwaren gewoon naar de Action. Ik merk niks als het gaat om kwaliteit van prullaria-artikelen. Ja, oké de pennen bij de Hema zijn beter, maar ik koop al in jaren geen pennen meer. Die krijg ik gratis van vrienden en bekenden.
pi_144553416
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ze willen zich als generalist presenteren. Vraag mij of dat is geslaagd, maar goed het merk staat als een huis, het is toch een stukje Nederlandse cultuur geworden de Hema, met hun rookworsten.
Mwah, das dat ook het enige, terwijl ondertussen allang duidelijk is dat die bij de Unox vandaan komen :+ Ik denk dat mijn generatie voor vrij weinig naar de HEMA gaat, tenminste; voor te weinig tov de hoeveelheid / grootte van de winkels die ze hebben. Ze hebben een assortiment wat heel veel productcategorieën bevat, maar ze zijn in weinig categorieën onderscheidend, en voor mij persoonlijk is de mix van 'veel onder één dak' niet interessant genoeg omdat ik bv. mn dagelijkse boodschappen er niet kan doen, er voor kleding niet kom, zelfde geldt voor elektronica/media, en eigenlijk ook kantoorartikelen of verzorging niet
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 16:18:35 #20
382129 crew  Donna
pi_144553507
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Voor schrijfwaren gewoon naar de Action. Ik merk niks als het gaat om kwaliteit van prullaria-artikelen. Ja, oké de pennen bij de Hema zijn beter, maar ik koop al in jaren geen pennen meer. Die krijg ik gratis van vrienden en bekenden.
Inderdaad. HEMA heeft wel heel leuk stempel en knutsel spul, maar ik vind het gewoon te duur. Het lijkt ook wel alsof het juist de laatste jaren veel duurder geworden is.

Hopelijk gaan ze de prijzen echt wat naar beneden doen.

*Edit - Met andere dingen zijn ze weer heel goedkoop. Laatst nog een strijkijzer gekocht. ¤8. Echt een heel goed ding.
pi_144553551
quote:
2s.gif Op maandag 15 september 2014 16:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, das dat ook het enige, terwijl ondertussen allang duidelijk is dat die bij de Unox vandaan komen :+ Ik denk dat mijn generatie voor vrij weinig naar de HEMA gaat, tenminste; voor te weinig tov de hoeveelheid / grootte van de winkels die ze hebben. Ze hebben een assortiment wat heel veel productcategorieën bevat, maar ze zijn in weinig categorieën onderscheidend, en voor mij persoonlijk is de mix van 'veel onder één dak' niet interessant genoeg omdat ik bv. mn dagelijkse boodschappen er niet kan doen, er voor kleding niet kom, zelfde geldt voor elektronica/media, en eigenlijk ook kantoorartikelen of verzorging niet
Klopt helemaal. Een breed assortiment, maar zit geen diepte in, en voor de prijs hoef je het ook niet te doen. Zelfs de AH is goedkoper terwijl het bekend is dat die duur zijn in vergelijking met andere supermarkten. Ik vind Hema een goedkope uitstraling hebben, maar de winkel zelf is niet goedkoop. Ik doe er soms wel een bakje en heel af en toe koop ik er nog wel iets, maar weinig.

quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:18 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Inderdaad. HEMA heeft wel heel leuk stempel en knutsel spul, maar ik vind het gewoon te duur. Het lijkt ook wel alsof het juist de laatste jaren veel duurder geworden is.

Hopelijk gaan ze de prijzen echt wat naar beneden doen.
Dat mag zeker. Ze hebben een goedkope uitstraling van buiten, presenteren zich ook op die manier, maar ik vind het totaal niet goedkoop.
  maandag 15 september 2014 @ 16:19:57 #22
431402 EigenwijzeMuffin
Bakt die zooi op 180graden
pi_144553555
Het is bijzonder inderdaad.

Voor huishoudelijke zaken gaan wij naar de Action. Niet omdat wij de HEMA niet leuk vinden maar omdat je de exact zelfde artikelen vaak veel voordeliger kunt kopen.
Wasmiddel, schoonmaakmiddelen, mappen, schrijfgerei, eigenlijk alles wat je eens in de zoveel tijd nodig hebt.
pi_144553664
Action! _O_.
  maandag 15 september 2014 @ 16:27:02 #24
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_144553780
Is iedereen de Hema boycot alweer vergeten? ;(
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  maandag 15 september 2014 @ 17:45:24 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144556196
quote:

[..]

Volgens mij is dat een beetje hun probleem. Wil je kwaliteit ga je naar andere winkels, wil je goedkoop ga je tegenwoordig ook naar andere winkels. Plus hebben ze gewoon redelijk wat meuk (denk aan; gebak, levensmiddelen, etc.) die volgens mij het gros van de Nederlanders liever ergens anders haalt. Kortom; ik kan werkelijk weinig bedenken waarvoor ik écht naar de HEMA zou moeten...
Nou, ik haal er wel m'n gordijnen. En keukendoeken. Maar verder.... nee weet ik het ook niet.
  maandag 15 september 2014 @ 17:46:48 #26
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144556254
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:19 schreef Jellereppe het volgende:

Dat mag zeker. Ze hebben een goedkope uitstraling van buiten, presenteren zich ook op die manier, maar ik vind het totaal niet goedkoop.
Ik heb precies hetzelfde!
  maandag 15 september 2014 @ 19:15:40 #27
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_144559304
Ik kom er voor beauty artikelen, zoals make-up en dagcreme. En inktvullingen voor mijn vulpen, of als ik snel een foto moet laten uitprinten.
Voor de rest wil ik er nog wel eens sokken, maillots en basic shirts kopen.
Ze hadden altijd fijn ondergoed voor vrouwen, maar dat hebben ze uit de collectie gehaald. Owja en ik kocht er vroeger wel eens naaigaren, maar ze hebben het aantal kleuren zeer gereduceerd en de kwaliteit is er op achteruit gegaan.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_144559379
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom er voor beauty artikelen, zoals make-up en dagcreme. En inktvullingen voor mijn vulpen, of als ik snel een foto moet laten uitprinten.
Ze hadden altijd fijn ondergoed voor vrouwen, maar dat hebben ze uit de collectie gehaald. Owja en ik kocht er vroeger wel eens naaigaren, maar ze hebben het aantal kleuren zeer gereduceerd en de kwaliteit is er op achteruit gegaan.
Eh je zit in Portugal.
  maandag 15 september 2014 @ 19:19:38 #29
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_144559474
ja hema is te duur met spul dat elders ook te verkrijgen is in grotere keuze
pi_144559961
quote:

[..]

Eigenlijk is dat tegenwoordig het probleem van de meeste warenhuizen. Bij de HEMA koop ik dan verhoudingsgewijs nog meer dan bij V&D.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 15 september 2014 @ 19:50:50 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144560925
Ik ben inmiddels al bij m'n derde kookwekker van de HEMA beland. En werkelijk, ook deze doet het al niet goed meer. En ik zet 'm gewoon néér als ik 'm gebruik, ik doe er verder niets mee. :N
  roze maandag 15 september 2014 @ 20:25:52 #32
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144562452
Hema heeft leuke dingen. Hele leuke kantoorartikelen (tegenwoordig voor weinig geld) en fijne BH's voor weinig geld _O_ Maar ook verzorgingsproducten koop ik er regelmatig in de aanbieding
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 15 september 2014 @ 20:26:33 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144562478
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kocht elke keer mijn panty stoffen leggings bij de Hema ;( Ineens weg uit het assortiment :(!
Your beauty never ever scared me.
pi_144562587
Ik kom vrijwel nooit bij de Hema. De rookworsten zijn kleiner geworden en in prijs verhoogd, dus die hoef ik ook niet meer. En verder ga ik 10 keer liever naar de Action, ik vind het kaal en kleurloos bij de Hema.
Met de zwarte piet boycot erbij zie ik al helemaal geen reden meer om nog te gaan.
pi_144562685
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
Met de zwarte piet boycot erbij zie ik al helemaal geen reden meer om nog te gaan.
Wat? :')
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_144564654
Het 8 uur journaal besteedde zojuist een heel item over de vernieuwing van de Hema.

Het moet allemaal hipper, moderner, toegankelijker, plezierkopers moeten er ook komen aldus de woordvoerder namens de directie, en dat allemaal omdat de Hema vorig jaar maar liefst 7% omzetverlies heeft geleden.

Man man man, wat word ik gek van dat eeuwige restylen van formules omdat dingen hipper en moderner moet. Meestal allemaal gebakken lucht, wat kopen wij daar nou weer voor. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144565545
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Harvest89 het volgende:
Hema Rookworst _O_
Karper diem, vis van de dag
pi_144565995
Schrijfwaren en cadeautjes etc haal ik tegenwoordig bij Flying Tiger. Ik haal tegenwoordig maar weinig bij de Hema.
pi_144566867
Ik ben er jarenlang nooit meer gekomen, maar de laatste tijd toch wel weer eens voor voedsel. Broodbeleg is er bijvoorbeeld vrij goedkoop en smaakt erg goed.
pi_144567319
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
en dat allemaal omdat de Hema vorig jaar maar liefst 7% omzetverlies heeft geleden.
Omdat de winstmarges bij HEMA nogal laag zijn (omzet meer dan een miljard, enkele miljoenen winst per jaar. Vorig jaar zelfs 15 miljoen verlies) en het al jaren slecht gaat. De banken blijven er geen geld in pompen....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 15 september 2014 @ 22:10:29 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144568171
Is de HEMA niet een jaar of wat terug overgenomen? Dat verklaart in ieder geval wel dat de kwaliteit minder is als voorheen.
pi_144568694
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef Clavis het volgende:
Schrijfwaren en cadeautjes etc haal ik tegenwoordig bij Flying Tiger. Ik haal tegenwoordig maar weinig bij de Hema.
Ik denk dat Flying Tiger ook een grote concurrent is van de HEMA. Flying Tiger gaat het juist heel goed mee en opent steeds meer vestigingen.
  Milf maandag 15 september 2014 @ 22:23:50 #43
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_144568931
Een jaar of zeven geleden kwam ik er regelmatig. Tegenwoordig kom ik er nooit meer. Terwijl ze zelfs filialen hier in Duitsland hebben.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_144571742
Ik kom echt nooit bij de Hema.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_144571815
Ik koop mn make-up bij de Hema. Perfect voor een (extreem) gevoelige huid. En verder ook sokken of broodbeleg. En babykleding nu een vriendin van me zwanger is :P
pi_144577863
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 19:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben inmiddels al bij m'n derde kookwekker van de HEMA beland. En werkelijk, ook deze doet het al niet goed meer. En ik zet 'm gewoon néér als ik 'm gebruik, ik doe er verder niets mee. :N
Je moet 'm ook niet in het water erbij gooien.
pi_144577882
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Het 8 uur journaal besteedde zojuist een heel item over de vernieuwing van de Hema.

Het moet allemaal hipper, moderner, toegankelijker, plezierkopers moeten er ook komen aldus de woordvoerder namens de directie, en dat allemaal omdat de Hema vorig jaar maar liefst 7% omzetverlies heeft geleden.

Man man man, wat word ik gek van dat eeuwige restylen van formules omdat dingen hipper en moderner moet. Meestal allemaal gebakken lucht, wat kopen wij daar nou weer voor. :')
Najah soms komt het op mij ook onzinnig over, maar dit topic maakt eigenlijk al duidelijk waarom het bij HEMA wel echt nodig is, het gros heeft toch zoiets van 'waarom zou ik naar de HEMA moeten, het is elders beter/goedkoper te krijgen'. Dus dan hebben ze toch een probleempje. Die paar BH'tjes of babydoekjes kan je geen keten op draaien :7
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:29:43 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144577894
Handdoeken. Bestek. Pyjama's.
The love you take is equal to the love you make.
pi_144577928
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:29 schreef Lienekien het volgende:
Handboeien. Bestek. Pyjama's.
Wie draagt er nog pyjama's tegenwoordig :D Bestek e.d. bij IKEA gehaald, geen idee wat dat qua prijs / kwaliteit doet tov de HEMA, maar ook daar was het puur gemak, bij de HEMA kan ik nooit vinden wat ik allemaal bij de IKEA nodig had.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:34:50 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144577996
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wie draagt er nog pyjama's tegenwoordig :D Bestek e.d. bij IKEA gehaald, geen idee wat dat qua prijs / kwaliteit doet tov de HEMA, maar ook daar was het puur gemak, bij de HEMA kan ik nooit vinden wat ik allemaal bij de IKEA nodig had.
Jij hebt godverdomme ook altijd wel wat te zeiken, hè? :) Het is je tweede natuur.
pi_144578043
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij hebt godverdomme ook altijd wel wat te zeiken, hè? :) Het is je tweede natuur.
Nee sorry, weer fout, dan altijd nog m'n eerste.

Maar serieus, ik persoonlijk zie geen enkele meerwaarde in een HEMA, ik zou werkelijk niet iets kunnen bedenken waarvoor ik naar de HEMA moet, misschien foto's afdrukken, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit :D

En dat is niet zozeer gezeik van mij, gezien het feit dat hun omzet terugloopt en ze dus de formule op de schop gaan gooien omdat ze niet aansprekend meer zijn.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:38:46 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144578081
Glazen, bekers, theedoeken, vaatdoekjes, emmers, kaarsen, ordners.
pi_144578102
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Glazen, bekers, theedoeken, vaatdoekjes, emmers, kaarsen, ordners.
IKEA, IKEA, action, action, action, action, action
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:40:45 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144578124
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gut, je zal toch keuze hebben. :')
pi_144578266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gut, je zal toch keuze hebben. :')
Das altijd fijn, feit blijft staan dat ze schijnbaar niet competitief genoeg zijn. Das niet mijn gezeur of mening, maar gewoon hun eigen conclusie.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:53:08 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144578397
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Das altijd fijn, feit blijft staan dat ze schijnbaar niet competitief genoeg zijn. Das niet mijn gezeur of mening, maar gewoon hun eigen conclusie.
Nou, als er echt niemand meer naar de Hema ging, dan waren ze al wel over de kop. Dus kennelijk zijn er nog steeds mensen die de Hema verkiezen boven IKEA of Action.
pi_144578546
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:39 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ikea zit een eind weg
Action is een kut winkel vol met tokkies waar je nooit iets terug vind en elke week weer ander assortiment is. En dan maar 1 kassa open
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:04:46 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144578632
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je moet 'm ook niet in het water erbij gooien.
:P

Het is gewoon een snertding. Blijft ook niet goed staan. Ik kon geen andere krijgen dus maar zo'n 'hip en trendy' ding aangeschaft. Pure rommel dus. :(
pi_144579379
Volgens mij zijn de nieuwe eigenaren het grootste gevaar voor de Hema. De Hema heeft jarenlang als mijn buurtwinkel dienst gedaan, dus ik ken het assortiment en een vestiging vrij goed. Het was vaak verrassend goed voor de prijs, zoals vleeswaren, wijn en kant en klaar maaltijden, en de rest was áltijd degelijk, nooit echt slecht.

De laatste jaren verkopen ze ook rotzooi. Niet alleen maar, maar waarom zou je puntenslijpers verkopen waarmee je geen punt kunt slijpen? Het is gewoon irritant om iets te kopen voor hoe weinig geld ook, en dat je dan naar een andere winkel moet voor een werkend exemplaar. Ik zag ook allemaal personeel niet meer terug, terwijl je merkt dat het overblijvende personeel meer aandacht heeft voor elkaar dan voor de klant. Zo'n klagerig werksfeertje waarbij ze geen extra metertje lopen voor de zaak maar liever met elkaar staan te lullen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144579529
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:19 schreef Reismeis het volgende:

[..]

Ik denk dat Flying Tiger ook een grote concurrent is van de HEMA. Flying Tiger gaat het juist heel goed mee en opent steeds meer vestigingen.
Voor de mensen die het niet kennen: http://www.flying-tiger.nl
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 10:43:48 #61
382129 crew  Donna
pi_144579573
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef Mylene het volgende:

[..]

Even kijken. Ik ken het idd niet, maar het zit ook niet in het Noorden, dat is dan niet vreemd.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:44:42 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144579596
Dichtstbijzijnde zit in Duitsland. Dan ga ik toch liever naar de Hema hier in de stad, (was in ieder geval niet zo lang geleden nog) de grootste vestiging in de Benelux.
pi_144579911
Voor huishouddingetjes (wasmiddel, schoonmaakdoekjes e.d.) ben ik inderdaad vaker bij de Hema maar voor een kraamdingetjes, even gauw wat ondergoed en nachtkleding als ik onverwacht ergens blijf slapen zoek ik eigenlijk als de wiedeweer een Hema op (lingerie zat thuis dus voor een nachtje ergens pitten ga ik dan geen 40-100 euro uitgeven).

Theedoeken en keukendoeken en alles haal ik eigenlijk ook bij de Hema (die van de Action daar begin ik dan niet eens aan, hartstikke dun), net als handdoeken.

Vleeswaren wil ik er ook wel eens vandaan trekken want dat is prima te doen daar.

En tot slot, mijn lippenstift *;

Blijft de hele dag zitten, is mat, geeft niet heel erg af en is maar 3.50 _O_
Hij is echt heel vergelijkbaar met die van MAC (en toevallig ook een plaatje gevonden)

pi_144580137
Ik vind Flying Tiger overigens bij lange na geen concurrent van de Hema. Ze hebben daar voornamelijk leuk vormgegeven troep waar je niets aan hebt. :P
pi_144580339
Laatste stuiptrekkingen van HEMA lijkt mij. Ze hebben geen enkel USP meer, op de Jip en Janneke champagne na misschien.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_144580382
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Myrr het volgende:
Ik vind Flying Tiger overigens bij lange na geen concurrent van de Hema. Ze hebben daar voornamelijk leuk vormgegeven troep waar je niets aan hebt. :P
:Y Gimmicks, voor een verjaardag van iemand waar je eigenlijk geen geld aan wilt besteden.
pi_144591932
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 09:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, als er echt niemand meer naar de Hema ging, dan waren ze al wel over de kop. Dus kennelijk zijn er nog steeds mensen die de Hema verkiezen boven IKEA of Action.
Hema draait verlies. Als dat zo nog een paar jaar door gaat dan is het einde verhaal.
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:31:18 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144592042
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:28 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Hema draait verlies. Als dat zo nog een paar jaar door gaat dan is het einde verhaal.
Dan spreken we elkaar over een paar jaar weer.
pi_144592050
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan spreken we elkaar over een paar jaar weer.
Uitstekend.
pi_144592433
quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 21:55 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Omdat de winstmarges bij HEMA nogal laag zijn (omzet meer dan een miljard, enkele miljoenen winst per jaar. Vorig jaar zelfs 15 miljoen verlies) en het al jaren slecht gaat. De banken blijven er geen geld in pompen....
Okee, begrijpelijk. Maar verander dan iets wezenlijks aan het aanbod, kwaliteit of prijsstelling bijvoorbeeld en kom niet met dergelijke gladde marketingbullshit zoals in dit geval bij de Hema het geval is.

In het heuze journaalitem dat er aan werd besteed, wat op zich al klachtwaardig is, deden ze de nieuwe 'strategie' uit de doeken. Het komt op niets anders neer dan een ander catchy slogannetje, een ander plekje voor de diverse artikelen, andere bordjes en andere lagere "aaibaardere" presentatietafeltjes. Om ook de "plezierkopers" binnen te halen, aldus de directie-woordvoerder. :')

Met dergelijke gebakken lucht en "Apple-achtige" pogingen hip te worden proberen ze wanhopig er nog wat van te maken, maar ik vind het echt grote bullshit aangezien er niets wezenlijks veranderd, maar goed, dat is in feite meestal het hele eieren eten bij marketingstrategieën. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144592436
Ik vond die slogan nou juist zó leuk. ;(
  dinsdag 16 september 2014 @ 17:46:28 #72
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_144592493
Zal er weer eens doorheen lopen als ik van Kruidvat of Xenos naar de Action, Zeeman of Blokker loop.
Koop echt zeer zelden nog maar wat, want in bijna alles zijn andere winkels tegenwoordig goedkoper.
pi_144592610
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 22:23 schreef nikky het volgende:
Een jaar of zeven geleden kwam ik er regelmatig. Tegenwoordig kom ik er nooit meer. Terwijl ze zelfs filialen hier in Duitsland hebben.
In Duitsland kwam ik er juist wel vaker, want het is daar de enige winkel waar ze papier hebben voor 23-rings mappen.
pi_144593578
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 17:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Okee, begrijpelijk. Maar verander dan iets wezenlijks aan het aanbod, kwaliteit of prijsstelling bijvoorbeeld en kom niet met dergelijke gladde marketingbullshit zoals in dit geval bij de Hema het geval is.

In het heuze journaalitem dat er aan werd besteed, wat op zich al klachtwaardig is, deden ze de nieuwe 'strategie' uit de doeken. Het komt op niets anders neer dan een ander catchy slogannetje, een ander plekje voor de diverse artikelen, andere bordjes en andere lagere "aaibaardere" presentatietafeltjes. Om ook de "plezierkopers" binnen te halen, aldus de directie-woordvoerder. :')

Met dergelijke gebakken lucht en "Apple-achtige" pogingen hip te worden proberen ze wanhopig er nog wat van te maken, maar ik vind het echt grote bullshit aangezien er niets wezenlijks veranderd, maar goed, dat is in feite meestal het hele eieren eten bij marketingstrategieën. :)
Er verandert wel wat wezenlijks, als een bedrijf gaat inzetten op dat soort dingen dan gaan ze niet langer inzetten op een bepaalde kwaliteit van de producten.

quote:
14s.gif Op maandag 15 september 2014 21:55 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

De banken? Volgens mij moet de Hema 13% betalen over een enorm bedrag dat is gebruikt om de aankoop van de Hema te financieren. Dat drukt de winst nogal natuurlijk. Een vergelijkbare constructie als met de kinderopvang.
pi_144593689
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er verandert wel wat wezenlijks, als een bedrijf gaat inzetten op dat soort dingen dan gaan ze niet langer inzetten op een bepaalde kwaliteit van de producten.

Dat is waar, in die zin transformeert de Hema van de nuchtere, degelijke 'no nonsens' winkel die het altijd was steeds meer in één van de vele winkels die zonodig steeds hipper, trendy en vernieuwend willen zijn inderdaad.

Ik vind het echter niets toevoegen, dergelijke gebakken lucht (waar je ook nog eens extra voor betaalt).
pi_144596725
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 18:21 schreef Weltschmerz het volgende:

De banken? Volgens mij moet de Hema 13% betalen over een enorm bedrag dat is gebruikt om de aankoop van de Hema te financieren. Dat drukt de winst nogal natuurlijk. Een vergelijkbare constructie als met de kinderopvang.
De Hema aangekocht met een gigantische schuldenlast voor?... De Hema. Briljant in al haar eenvoud.
Pure kanker, deze investeerders/hedgefunds/corporate raiders of hoe ze ook mogen heten.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_144608237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:42 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

De Hema aangekocht met een gigantische schuldenlast voor?... De Hema. Briljant in al haar eenvoud.
Pure kanker, deze investeerders/hedgefunds/corporate raiders of hoe ze ook mogen heten.
Ja, gewoon die schuldenlast bij de dochtermaatschappij parkeren. Toch ergens wel ingenieus als je denkt in het belang van die investeerders.
pi_144609731
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, gewoon die schuldenlast bij de dochtermaatschappij parkeren. Toch ergens wel ingenieus als je denkt in het belang van die investeerders.
Het zou niet legaal mogen zijn. De baten stromen omhoog richting de handige financiele knakkers en ze laten het kaalgevreten failliete karkas over, ten koste van de gemeenschap. Parasieten.
De Hema gaat dus binnenkort failliet.
pi_144609754
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Het zou niet legaal mogen zijn. De baten stromen omhoog richting de handige financiele knakkers en ze laten het kaalgevreten failliete karkas over, ten koste van de gemeenschap. Parasieten.
Het is zeker schandalig, maar het mag blijkbaar.
  dinsdag 16 september 2014 @ 23:47:04 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_144610158
Kinderkleding koop ik bij de Hema, want (vrijwel allemaal) op 60 graden te wassen.
Hoewel de kinderpyjama's van AH ook O+ en kwalitatief zeer goed zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_144613074
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 16:14 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Je bedoelt je leent het en "vergeet" het terug te geven. Ik snap je
Irene is bae <3
pi_144613832
Over een paar jaar is de HEMA niet meer denk ik.

"De Hollandse Eenheids Maatschappij"

;(
pi_144614587
quote:
9s.gif Op woensdag 17 september 2014 07:54 schreef wolfrolf het volgende:
Over een paar jaar is de HEMA niet meer denk ik.

"De Hollandse Eenheids Maatschappij"

;(
Je vergeet de helft van een woord...

Hollandsche Eenheidsprijzen MAatschappij
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144614605
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je vergeet de helft van een woord...

Hollandsche Eenheidsprijzen MAatschappij
die van mij is beter
pi_144614615
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

die van mij is beter
Maar fout.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144615634
Niets mis met de HEMA. Loop er af en toe graag eens binnen. Wat ik er over het algemeen koop is woonaccessoirespul (vazen, kaarsen en dat soort dingen), of hemdjes. Laatst heb ik er crème gekocht en die is echt fijn. Absolute aanrader is overigens de (naturel) chips. Voor mij de lekkerste en ook nog eens de goedkoopste (50 cent)
pi_144615769
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 23:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Of het kaalgevreten karkas wordt weer verkocht, en dan heb je samen met de rente een mooi rendement, terwijl je geen risico hebt gelopen en geen winstbelasting hebt betaald omdat de rente de winst drukte. De in 100 jaar opgebouwde naam wordt in 10 jaar uitgehold door met die naam een product aan te bieden dat die naam niet waard is, daar wordt roofbouw op gepleegd ten bate van de snelle winst, die opgaat aan rente.

Faillissement zou het enige zijn wat hier helpt, wanneer deze roofkapitalisten wegens wanbestuur, het aangaan van onnodige schulden, persoonlijjk aansprakelijk worden gesteld. Maar waarschijnlijk hebben ze zo'n ontzagkwekkend legal team dat het zover niet zal komen.
pi_144616414
quote:
6s.gif Op woensdag 17 september 2014 02:30 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Je bedoelt je leent het en "vergeet" het terug te geven. Ik snap je
Scherp. Ja, dat komt toch wel redelijk vaak voor.
pi_144616513
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar fout.
maar wel beter.
pi_144639993
Hema in het Verenigd Koninkrijk.

http://gb.hemashop.com/en/stores

hier een blogger enthousiast over Hema

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 08-02-2015 15:58:15 ]
  woensdag 17 september 2014 @ 22:09:22 #91
434410 Jorelda_Roglovi
Gerrenomeerd astroloog.
pi_144640712
Ik heb de HEMA nooit gesnapt, en ga er ook nooit heen.
Als ik stapels goedkope zwarte sokken wil, koop ik die 1 keer par jaar bij de zeeman.
Nou daar houd het eigenlijk wel op.

Wat heeft de HEMA mij te bieden? Ik gebruik wel eens make-up, die kan ik ook kopen bij de kruidvat die dichterbij zit.
Dat is twee keer per jaar, de HEMA heeft kennelijk ook ander zaken die 'handig' zijn. Als ik een binnenband voor de fiets wil ga ik naar de fietsenmaker en gooi ik hem er zelf in. Rare winkel met spullen die je op een andere plek beter kan krijgen. Kleding; ik ga ergens heen waar ik het kan passen.
Eten? Ik ga ergens heen waar ik alles in 1 keer kan kopen. Etc.
U wekelijkse gratis horoscoop: <br />vind u hier
  woensdag 17 september 2014 @ 22:22:49 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144641558
Ik vind de Zeeman zo'n deprimerende pauperwinkel. Ik kan niks bedenken wat ik daar zou willen kopen.
pi_144641761
Wat een fantasieloze mensen hier _O- kan je het serieus niet bedenken? :P
  woensdag 17 september 2014 @ 22:28:36 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144641810
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:27 schreef Elvi het volgende:
Wat een fantasieloze mensen hier _O- kan je het serieus niet bedenken? :P
Wat bedoel je?
pi_144641886
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Dat er best veel mensen zijn die over een winkel zeggen "geen idee wat ik er moet kopen!". Loop eens naar binnen zou ik zeggen. Je kan inderdaad alles bij goedkopere winkels halen maar soms wil je gewoon iets wat er leuker uitziet, lekkerder ruikt, beter werkt, en zonder dat je de hoofdprijs betaalt. Nou dan ga je dus naar de Hema :P
pi_144645978
Ik vind de HEMA juist een fijne winkel met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik koop er geregeld dingen als hoeslakens, handdoeken, keukengerei, gordijnen, ondergoed, sokken, portemonnees, eten, en tegenwoordig ook allerlei babydingen :P De Action heeft de meeste van die dingen ook wel, maar dan moet je ze eerst zien te vinden (ik heb zelden enige structuur in die winkel kunnen ontdekken, alles lijkt op een volkomen willekeurige plek neer te zijn gesodemieterd), plus dat de meeste dingen bij de Action nogal bedroevend van kwaliteit zijn. HEMA verkoopt echt beduidend beter spul.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de Zeeman zo'n deprimerende pauperwinkel. Ik kan niks bedenken wat ik daar zou willen kopen.
Misschien een leuke vleeskleurige onderbroek? :9

Maar inderdaad ja, wat een treurnis is de Zeeman. Die schreeuwerige kleuren, dat deprimerende TL-licht, bakken waarin alles door elkaar ligt en je nooit iets kunt vinden, en altijd zo'n schap met uit Estland geïmporteerde shampoo die al jaren niet meer in andere winkels te verkrijgen is :P Brr...

[ Bericht 22% gewijzigd door pussywillow op 18-09-2014 00:06:32 ]
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 september 2014 @ 11:30:05 #97
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_144653448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:42 schreef Mylene het volgende:

Als ik op een postcode in Boxmeer zoek voor het dichtstbijzijnde filiaal, stuurt hij me eerst naar Saudi-Arabië, dan naar Oostenrijk en vervolgens naar Turkije ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 september 2014 @ 11:44:35 #98
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_144653900
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2014 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben erg te spreken over de pantykousjes van de Zeeman. Verder zou ik het ook niet weten :P.

Bij de Hema kom ik wel graag. Voor basic kledingstukken, kinderondergoed, makeup, verzorgingsartikelen, kadootjes.

Onze Hema is nu ook vernieuwd, maar ik vind het geen enorme verbetering. Het wordt allemaal wat anders gepresenteerd en ook veel verpakkingen zijn nieuw, maar of ze dit meer klanten gaat geven betwijfel ik.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_144657930
Onze Hema is blijkbaar ook vernieuwd. Enige dat ik gemerkt heb is dat ik niks meer kon vinden omdat alles op 'n andere plek ligt :P
Ik kom er wel geregeld, make-up koop ik er vaak, voor m'n kind ook basics, maillots, longsleeves en sokken en zo. Pennen, plakband en gloeilampen O+ . Dat soort dingen.
Action is voor mij totaal geen alternatief voor de Hema, wat een rampzalige zooiwinkel vind ik dat. Ik kom er alleen als ik geen keus heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gwywen op 19-09-2014 07:31:13 ]
pi_144680154
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 10:03 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Of het kaalgevreten karkas wordt weer verkocht, en dan heb je samen met de rente een mooi rendement, terwijl je geen risico hebt gelopen en geen winstbelasting hebt betaald omdat de rente de winst drukte. De in 100 jaar opgebouwde naam wordt in 10 jaar uitgehold door met die naam een product aan te bieden dat die naam niet waard is, daar wordt roofbouw op gepleegd ten bate van de snelle winst, die opgaat aan rente.

Faillissement zou het enige zijn wat hier helpt, wanneer deze roofkapitalisten wegens wanbestuur, het aangaan van onnodige schulden, persoonlijjk aansprakelijk worden gesteld. Maar waarschijnlijk hebben ze zo'n ontzagkwekkend legal team dat het zover niet zal komen.
QFT maar weer...
Maar het zijn untouchables, frustrerend zoals zij alles van waarde naar God helpen.
pi_144681291
Wij kopen er sokken, creme, kaaskoekjes en soms kinderspul daar het kwalitatief goed is.
De rest niet want: duurder dan zeg de Action.

Voordeel is wel dat het fijne overzichtelijke winkels zijn (nieuw ingerichte op de Middeweg in Adam al gezien?) en het er prettig wandelen is... de Acion stinkt, is onoverzichtelijk, vol tokkies ( :P ) en je staat behoorlijk lang in de rij.
pi_144723201
Ik kom er ook zeker regelmatig, voor beddengoed (goede kwaliteit/prijs verhouding), sokken, gordijnen, wijn, vaatdoeken, agenda's, zonnebrandcrème, oogpotlood etc. Koop er ook vaak wat online.
Ik vind het juist een fijne winkel met iets betere kwaliteit basic producten. Blokker is truttiger, IKEA te ver weg en Action.. brr.
L'enfer, c'est les autres
pi_144726082
De stem van de reclame is niet vernieuwd, juist zo'n irritante stem.
pi_144728284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:47 schreef Mylene het volgende:
De stem van de reclame is niet vernieuwd, juist zo'n irritante stem.
Is dat die van Piet Paulisma?
pi_144729360
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef sneeuwball het volgende:
Ik vind het juist een fijne winkel met iets betere kwaliteit basic producten. Blokker is truttiger, IKEA te ver weg en Action.. brr.
Dit ja. Basis keukenproducten, fietslampjes, ondergoed, kraamcadeaus, etc. Als de kleding wat langer mee zou gaan, zou ik daar ook meer van kopen. Dat vind ik vaak wel leuk spul, en ze hebben ook mijn pasvorm.
Somebody that I used to know
pi_144738976
Na een jaar of drie weer eens in de HEMA geweest, puur uit nieuwsgierigheid en de appeltaart aanbieding. Maar inderdaad: alleen marketingtechnisch wat anders, nieuwe verpakkingen met zelfde zooi en de appeltaart was om amper 14 uur al uitverkocht. Personeel kan je het haast niet noemen met meisjes van een jaar of 15 wat pure bezuiniging uitstraalt. Zonder wat te kopen dus de winkel weer uitgelopen.

Winkel zit hier trouwens samen met andere nietszeggende winkels, dus kom er nooit, want dan zou ik er speciaal voor de HEMA naar toe gaan maar ik weet niet wat ik er moet halen.

En bovendien vind je nu iedere week in de folder net zoals bij de GAMMA 20-25% kortingsbonnen op het hele assortiment, terwijl dat vroeger maximaal 2x per jaar was. Weet je meteen dat het heel slecht gaat met de omzet.

Echt HEMA dus :')

Heb de appeltaart overigens bij de Lidl gehaald en daar was ie ook nog eens goedkoper... namelijk 2 euro :')
pi_144766710
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:43 schreef Deezertje het volgende:
Na een jaar of drie weer eens in de HEMA geweest, puur uit nieuwsgierigheid en de appeltaart aanbieding. Maar inderdaad: alleen marketingtechnisch wat anders, nieuwe verpakkingen met zelfde zooi en de appeltaart was om amper 14 uur al uitverkocht. Personeel kan je het haast niet noemen met meisjes van een jaar of 15 wat pure bezuiniging uitstraalt. Zonder wat te kopen dus de winkel weer uitgelopen.

Winkel zit hier trouwens samen met andere nietszeggende winkels, dus kom er nooit, want dan zou ik er speciaal voor de HEMA naar toe gaan maar ik weet niet wat ik er moet halen.

En bovendien vind je nu iedere week in de folder net zoals bij de GAMMA 20-25% kortingsbonnen op het hele assortiment, terwijl dat vroeger maximaal 2x per jaar was. Weet je meteen dat het heel slecht gaat met de omzet.

Echt HEMA dus :')

Heb de appeltaart overigens bij de Lidl gehaald en daar was ie ook nog eens goedkoper... namelijk 2 euro :')
En hoe was die appeltaart van 2 euro?
Dat kan toch nooit wat zijn denk ik dan. Je kan toch geen appeltaart bakken en de overhead en dat je hem dan voor 2 euro kan verkopen en er misschien nog winst op maken (een kwartje?).
De kwaliteit kan denk ik niet goed zijn, laat staan wat de bakker hiervan dan zou verdienen...
Heel slecht dat we dit soort prijzen wensen / accepteren.
  zondag 21 september 2014 @ 20:28:03 #108
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144766846
Hema is voor mij meer naam en nostalgie dan iets anders dus weg ermee. Allemaal eenheidsworst sowieso die grote ketens dus dan maar de goedkoopste.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 21 september 2014 @ 20:30:05 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144766962
De Hema heeft toch heel herkenbare dingen.
  zondag 21 september 2014 @ 20:32:30 #110
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144767134
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef Myrr het volgende:
toch een iPhone oplaadkabel gekocht die beter en goedkoper is dan van de Hema. Hema 14,99 vs 3 euro bij de FT. Koop eigenlijk wel dezelfde soort troep, pakpapier, kaarsen, geinige feesttroep of fietslampjes. Verder ben ik de Dille en Kamille erg gaan waarderen, iets duurder dan de Hema maar daar hebben ze kwaliteit die je van de hema als standaard verwachtte.
  zondag 21 september 2014 @ 20:32:55 #111
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144767157
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Jip en Janneke etuis olé
pi_144767344
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Zwarte pieten bijvoorbeeld? >:)
  zondag 21 september 2014 @ 20:37:48 #113
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144767453
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:32 schreef n8n het volgende:

[..]

Jip en Janneke etuis olé
Nee, genoeg andere spullen die typisch Hema zijn en niet precies zo ergens anders te koop zijn.
  zondag 21 september 2014 @ 20:46:34 #114
230788 n8n
Pragmatisch
pi_144767922
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, genoeg andere spullen die typisch Hema zijn en niet precies zo ergens anders te koop zijn.
Bijvoorbeeld?
pi_144768287
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:25 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

En hoe was die appeltaart van 2 euro?
Dat kan toch nooit wat zijn denk ik dan. Je kan toch geen appeltaart bakken en de overhead en dat je hem dan voor 2 euro kan verkopen en er misschien nog winst op maken (een kwartje?).
De kwaliteit kan denk ik niet goed zijn, laat staan wat de bakker hiervan dan zou verdienen...
Heel slecht dat we dit soort prijzen wensen / accepteren.
Smaakte prima! En lidl is gewoon een bedrijf, dus die maken flink wat winst en hopen dat je andere producten zoals vlees, koekjes en chips haalt waar ze wel een grote marge op maken ;)
  zondag 21 september 2014 @ 20:57:14 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_144768586
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 20:46 schreef n8n het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld?
Te veel om op te noemen.
  zondag 21 september 2014 @ 21:52:37 #117
47102 Elvi
miemkwien
pi_144770334
quote:

[..]

Bijvoorbeeld?
Make-up. Maar daar heb jij dan weer niks aan :P
pi_144772989
quote:

[..]

Bijvoorbeeld?
Agenda's, foto-albums, collegeblokken, opbergdozen, mode, ondergoed, voorraaddozen, keukengerei. Het is een bepaalde styling van Hema die herkenbaar is.
Somebody that I used to know
pi_144773478
Alleen voor de rookworst kom ik nog wel eens in de winkel en bepaalde snoep die ze bij de kassa verkopen.

Verder is het een baggerzaak die alles net niet heeft. Te weinig kwaliteit met de hoge prijs (in vergelijking met andere winkels
pi_144773528
De rest heb ik action, internet en Ikea voor
  maandag 22 september 2014 @ 13:53:41 #121
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_144787159
Ik moest een reisportemoneetje hebben (zo'n ding dat je achter je kleren aan een touwtje om je nek kunt dragen. De Action had het niet, de Hema wel *O*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_145924275
Er zijn inmiddels enkelde Hema franchise winkels gesloten omdat die niet meer aan de betalingsverplichtingen konden doen.

Drie Hema-filialen sluiten hun deuren

Ik ben even bij mijn lokale Hema wezen kijken. Wat mij direct is opgevallen is de make-up hoek die een metamorfose heeft ondergaan. Het ziet er nu veel beter uit.
Ook de cadeautjes van een paar euro, waaronder houten speelgoed, zijn heel leuk, bijvoorbeeld in de schoen met Sinterklaas. De zwarte Piet is niet meer, die heeft nu net zoals Sinterklaas een blank hoofd.

De handdoeken van hotelkwaliteit vielen mij tegen zeg, nu 3 + 1 gratis. Er zaten zeg maar van die halen in die je dan even moet knippen en er een knoop in moeten leggen. Op een handdoek kwam ik er meerdere tegen.

Iemand anders al een kijkje wezen nemen?
pi_146002289
quote:
Kunnen nieuwe fratsen de kwakkelende Hema nog redden?

De Hema, ooit het pronkjuweel van de Nederlandse detailhandel, kwakkelt. De warenhuisketen lijdt verlies en enkele filialen moeten zelfs de deuren sluiten. Kunnen de nieuwe 'fratsen' het tij nog keren?

De Hema moet anno 2014 alle zeilen bijzetten om op de been te blijven. Prijsvechters als Action, H&M, Zara en Ikea hebben de Hollandse winkelstraten tot een slagveld gemaakt waar de calculerende consument steeds vaker de Hema voorbijloopt.

De Hema is niet langer hét adres voor oerdegelijke sokken, kaarsen of potten en pannen. Die producten hebben de concurrenten ook in de schappen en zelfs voor een nóg zachter prijsje.

De warenhuisketen dook vorig jaar in de rode cijfers en lijkt dit jaar nog dieper in de min uit te komen. Afgelopen week werd bekend dat filialen in Hoevelaken en Nijkerk hun deuren moesten sluiten. Een week eerder ging een Hema-vestiging in Kerkrade al kopje onder.

''Hema-filialen die failliet gaan; dat betekent echt alarmfase rood in de Nederlandse detailhandel'', zegt marketingdeskundige Paul Moers.

''Hema is nog steeds een van de allersterkste merken, maar heeft te lang lijdzaam toegezien hoe ketens als Action, Primark, H&M en Zara om de Hema-vestigingen heen razendsnel uit de grond schoten. De tegenaanval is te laat ingezet.''
'Gewoon bijzonder'

Het winkelgedrag is de afgelopen jaren radicaal veranderd. Moers: ''Door de crisis zijn de bestedingen flink teruggelopen. Mensen zijn de waarde van geld opnieuw gaan ontdekken. De concurrenten hebben daar de vruchten van geplukt, de Hema niet.''

Om het tij te keren gingen de ruim 500 filialen in Nederland afgelopen zomer op de schop. Met gezonde gemaksvoeding, een ruime keuze aan goedkope cadeauartikelen en een aantrekkelijke presentatie, hoopt de warenhuisketen de klanten terug te lokken. De slogan Echt Hema werd vervangen door Hema maakt gewoon bijzonder.

''Een slimme zet'', zegt Moers, ''want dat is nou precies wat altijd de kracht van de Hema is geweest. En om te overleven tussen de prijsvechters moet je je sterke punten zo hard mogelijk van de daken schreeuwen.''

Er zijn echter meer 'fratsen' nodig om de hoogtijdagen te laten herleven. De winkels zijn dan wel vernieuwd, maar 'oude' Hema-iconen als Jip en Janneke, de rookworst en de tompouce hebben er nog steeds hun prominente plek. ''Als marketingexpert had ik graag nieuwe boegbeelden gezien die passen bij de 21ste eeuw."

"De aloude succesnummers van de Hema zijn in deze tijd wat oubollig geworden'', zegt Moers. ''Ik vraag me ook af of ze zich wat gezonde voeding betreft voldoende kunnen onderscheiden van concurrenten als La Place en Marks & Spencer."

"En of de klant de laaggeprijsde cadeauartikelen van de Hema verkiest boven die van de Action.'' De nieuwe tafels in de winkels waarop producten aantrekkelijk worden uitgestald, vindt Moers wel een goed idee.

''Nadeel is wel dat het allemaal al snel wat rommelig oogt. Wat mij betreft had de nieuwe stijl al met al een stuk radicaler gekund.''
Alternatief voor de gewone man

Het eerste filiaal van de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam, H.E.M.A., opende in 1926 zijn deuren in Amsterdam, als alternatief voor de gewone man voor de chique Bijenkorf.

Hema-vestigingen schoten al snel overal in Nederland als paddenstoelen uit de grond. Voor ondergoed, sokken, handdoeken, babykleertjes en een onuitputtelijk aanbod van glaswerk, pannen, kaarsen, gebak en school- en kantoorspullen van goede kwaliteit voor een lage prijs was er decennialang maar één adres: de Hema.

De warenhuisketen die altijd feilloos wist in te spelen op smaak en behoefte van zijn klanten, hield met torenhoge omzetten de kwakkelende Bijenkorf- en V&D-winkels binnen het Vendex KBB-concern overeind.

Sinds 2007 is Hema in handen van de Britse investeringsmaatschappij Lion Capital en telt vandaag de dag ruim 600 winkels in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Engeland en Spanje.

Het succes in het buitenland verklaart volgens Moers voor een deel de teruglopende resultaten in Nederland. ''Door de sterke aandacht voor groei over de grens is de aandacht voor de thuismarkt verslapt.''
Gezond bedrijf

De Hema verbreedde het assortiment de afgelopen tijd met 'branchevreemde producten' zoals verzekeringen, notarisdiensten en reizen. Zaken die volgens Moers niets toevoegen. ''Het zorgt voor een hogere omzet, maar ik zie niet in hoe het in de strategie 'gewoon bijzonder' past.''

De Hema wijt de verliezen vooral aan de economische crisis en de opkomst van internetwinkelen. De Hema is verder een gezond bedrijf, we openen nog steeds nieuwe filialen, zei topman Ronald van Zetten begin deze maand bij de presentatie van de kwartaalcijfers.

''Uit onderzoeken hoorden we terug dat we veel meer moeten vertellen waarom onze producten beter en bijzonder zijn. Dat gaan we nu doen.'' Hema verwacht in 2015 de eerste effecten te zien van de vernieuwingsoperatie.

''De Hema is nog steeds een fantastisch merk met heel veel sympathie bij het winkelend publiek'', zegt Moers. ''De vraag is nu of het roer niet te laat is omgezet en of de koers wel scherp genoeg is. Hema was ooit alleenheerser in de winkelstraat, maar is nu verworden tot medespeler.''
bron
pi_146013238
Wat nog erger is, is dat ze online compleet de boot hebben gemist, ik durf gerust te voorspellen dat de Hema binnen 5 jaar naar de klote is, misschien zullen er nog wat zaken open blijven op mooie lokaties maar daar zal het wel bij blijven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146015566
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:42 schreef raptorix het volgende:
Wat nog erger is, is dat ze online compleet de boot hebben gemist, ik durf gerust te voorspellen dat de Hema binnen 5 jaar naar de klote is, misschien zullen er nog wat zaken open blijven op mooie lokaties maar daar zal het wel bij blijven.
Online voeren ze een hele andere 'strategie' lijkt het.
Ze hebben vaak kortingsacties- en dagen zoals 4 dagen lang 20% korting op alles, maar dat is dan enkel online. Mensen zien HEMA gewoon als één merk dus alles wat op internet staat is in de winkel geldig en vice versa, maar daar denkt HEMA heel anders over en dat is lastig uit te leggen aan de klant.
pi_146015875
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 22:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Online voeren ze een hele andere 'strategie' lijkt het.
Ze hebben vaak kortingsacties- en dagen zoals 4 dagen lang 20% korting op alles, maar dat is dan enkel online. Mensen zien HEMA gewoon als één merk dus alles wat op internet staat is in de winkel geldig en vice versa, maar daar denkt HEMA heel anders over en dat is lastig uit te leggen aan de klant.
Het is nog veel erger HEMA ziet/zag online als iets "erbij", iets waarbij als je er geld in investeert je er misschien wat uit haalt, ze hebben niet door dat als je online jezelf niet neerzet, je winkels straks ook weggevaagd worden, sterker nog, je ziet nu een aantal online merken de offline markt gaat veroveren. Wij bouwen online omgevingen voor flink wat grote merken (sommige groter dan HEMA), zoiets duurt jaren voordat dat een beetje loopt, en HEMA is dermate ver daar vandaan dat ze dat niet meer goed gaan maken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146038088
De expansiedrift helpt ook niet echt mee om de schuldenlast kleiner te maken.
Maar waarschijnlijk wel enige mogelijkheid voor Lion Capital om van de Hema te komen...iig mag bij een verkoop de rentelast niet meer op het overgenomen bedrijf gezet worden.
Zolang de kiet niet verkocht is blijft het korte termijn visie denk ik, wat jammer is want het was toch een icoon binnen de Nederlandse winkelstraten, let's hope it survives!
I am a Koala who Stretches :P
pi_146040206
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 15:51 schreef Mylene het volgende:

Ik geloof zeker wel dat de Hema last heeft van een keten als de Action. Schrijfwaren, enveloppen, opbergmappen en bakjes zijn daar veel goedkoper. De Hema loop ik weleens door, maar echt kopen doe ik er niet. Hoe zit het eigenlijk met jou?
Ach, ik koop er wel eens rompertjes voor mijn dochtertje. Maar de Hema hier in het dorp is ook erg klein, dus weinig dingen daar die de moeite waard zijn.

Maar goed, de action vind ik ook ruk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 08-02-2015 16:02:15 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 20:26:38 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146088317

Ketelbinkie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146116693
Ik heb een Hema melkopschuimer van 20 euro gekocht, aan de hand van beoordelingen.
pi_146120429
quote:
17s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Ketelbinkie.
Hoop geld voor zo op het oog het goedkoopste plastic dat er is. Zonder dat ontwerp kost ie een tientje meen ik. Over het algemeen ben ik tevreden over de kwaliteit van de Hema, behalve dan de budget serie van waterkoker, broodrooster en blender. Alle drie gekocht, en alle drie kapot binnen 2,5 jaar.
pi_146513158
Ik voorspel de ondergang van de HEMA per 1 januari a.s. en wel om:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel: alles om nu nog geld bij elkaar te schrapen, maar ze betalen de schulden al met nieuwe schulden las ik :')
pi_146521522
De broodrooster hier is van de Hema en die hebben wij al jaren, werkt goed.
Vandaag nog een hele stapel babykleding en andere spulletjes gekocht omdat het ontwerp vaak zo leuk is en de kwaliteit heel behoorlijk, gaat morgen op de post naar familie in het buitenland.

Je ziet dat ze bij de Hema wel steeds meer leuk ontworpen spullen hebben. :s)
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:39:28 #134
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146521592
quote:
17s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:26 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]

Ketelbinkie.
:')
  dinsdag 11 november 2014 @ 01:40:21 #135
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146521606
¤ 25 voor ketelbinkie. Maximaal een tientje kunnen ze krijgen. Of ze moeten een garantie van 2 jaar willen afgeven.
pi_146524690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:40 schreef Jellereppe het volgende:
¤ 25 voor ketelbinkie. Maximaal een tientje kunnen ze krijgen. Of ze moeten een garantie van 2 jaar willen afgeven.
Garantie van 2 jaar heb je in heel Europa op elk nieuw (dwz. niet tweedehands) product.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:27:10 #137
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_146527550
Gisteren er nog een kussen gekocht voor 5 euro, was goedkoper dan bij de Action.
Trotste mama van Ambar
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:40:17 #138
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146531686
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:37 schreef Igen het volgende:

[..]

Garantie van 2 jaar heb je in heel Europa op elk nieuw (dwz. niet tweedehands) product.
Ah, dan is het een ander verhaal.
pi_146771184
quote:
Hema gaat goedkope smartphones en tablets verkopen

Hema start vanaf maandag met de verkoop van smartphones en tablets onder de eigen naam. Het gaat om budgettoestellen.

Voorlopig heeft de winkelketen twee telefoons en twee tablets in het assortiment. De toestellen worden vanaf maandag via Hema.nl verkocht en liggen vanaf begin december in de winkels.

De apparaten worden gefabriceerd door een ander bedrijf, maar Hema plakt er zijn eigen merknaam op. Door welk bedrijf de telefoons en tablets gemaakt zijn, wil Hema niet zeggen.

Alle producten draaien op een nagenoeg kale versie van Android 4.4 met een app om te webwinkelen bij Hema, een app van Hema mobiel en een Fotoservice-app. Geen van de toestellen ondersteunt Nederlandse 4G-netwerken, maar de tablets bevatten wel een belfunctie. Alle apparaten worden standaard uitgerust met een screenprotector.
bron
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:04:29 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146771334
Die telefoons zag ik daarstraks toevallig liggen, er stond volgens mij "Whoop" op de doos als merknaam.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146771998
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Dus je kan er wel of niet mee in de Play store apps downloaden?

Die 32GB H5 ziet er niet eens zo slecht uit qua specs, voor ¤159.
pi_146772765
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:22 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dus je kan er wel of niet mee in de Play store apps downloaden?

Die 32GB H5 ziet er niet eens zo slecht uit qua specs, voor ¤159.
Dat kan!
Er is alleen niks te vinden of er op zijn tijd een upgrade naar Android 5 komt.
Verder ziet het er wel behoorlijk uit, was ik zoekende naar een telefoon binnen dat budget dan zou ik er wel naar kijken.
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:46:48 #143
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_146772835
De telefoon H5 lijkt mij wel de moeite en prijs waard. Het is dat mijn telefoon het op dit moment nog goed doet, behalve dat ik ruimte te kort kom voor de apps.
Ik ga denk ik de eerste reviews maar afwachten.
Trotste mama van Ambar
pi_146774316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
De telefoon H5 lijkt mij wel de moeite en prijs waard. Het is dat mijn telefoon het op dit moment nog goed doet, behalve dat ik ruimte te kort kom voor de apps.
Ik ga denk ik de eerste reviews maar afwachten.
Ziet er idd uit als een prima smartphone om mee te beginnen.

Ik ben vooral benieuwd hoe lang de accu het volhoudt.
pi_146774986
Ze kunnen beter voor fatsoenlijk personeel zorgen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')