Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.quote:
aan niemand je persoonlijke informatie geven zoals je telefoonnummerquote:
Maar, jullie hebben wel afgebeld voor de confrontatie van vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.
staat al voor genoeg mensen onlinequote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aan niemand je persoonlijke informatie geven zoals je telefoonnummer![]()
je moet nog veel leren
Waar gaat deze shit overquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.
Ik heb geen Apple.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hji heeft alles in zn iCloud staan
quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hji heeft alles in zn iCloud staan
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummerquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet nog veel leren
Sorry? Volgensmij mis ik even ietsquote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar, jullie hebben wel afgebeld voor de confrontatie van vrijdag
jij bent ook wel een beetje extreemquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummer
Maar hoe wil je dan meeten?quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet nog veel leren
Ja zoiets hoorde ik. matpartijtje ergensquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry? Volgensmij mis ik even iets
er zou maar stemherkenning komen en we gebruiken jouw stem om in je accounts te komenquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Facebook ook niet okequote:
Je weet dat ik daar een toestemmingsberichtje voor krijg?quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
Fylax aanmelden voor die sms services, vind mam leuk
quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
er zou maar stemherkenning komen en we gebruiken jouw stem om in je accounts te komen
Beetje herkenbaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan zet ik je nummer wel op een gay dating site.quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je weet dat ik daar een toestemmingsberichtje voor krijg?
Heb je zeker ook nog geen FOK!meets gedaan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dmquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Fylax het volgende:
Ik heb alle gegevens van een persoon van R49
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik. matpartijtje ergens
maar waar zit appelen danquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
lijkt wel een kleuterschool als fylax hier is, we moeten hem elke keer op zijn vingers tikken als hij weer eens dom omgaat met privacy
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
lijkt wel een kleuterschool als fylax hier is, we moeten hem elke keer op zijn vingers tikken als hij weer eens dom omgaat met privacy
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je zeker ook nog geen FOK!meets gedaan?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
AF_ heeft de baard nog niet in de keel dus ja, dan snappen we het toch wel.
Zou de dag ervoor zijnquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.
Hopelijk lekken de naakt pics niet uitquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Stickertje het volgende:
Ziggo?quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
ff jullie ips achterhalen via jullie skype je weet toch
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Stickertje het volgende:
plottwist, AF is een vrouw en moet een stemvervormer hebben zodat 'hij' kan doen alsof het een man is
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Stickertje het volgende:
plottwist, AF is een vrouw en moet een stemvervormer hebben zodat 'hij' kan doen alsof het een man is
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Yquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk lekken de naakt pics niet uit
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Y
studiotje weet
Die heeft iedereenquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb wel leuke pics van iemand die begint met de Y
studiotje weet
Altijd gezellig dat voetbalquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kan, ik zit niet bij UK/FP of iets van Aken. Maar voor zover ik gehoord heb was er niks concreet afgesproken. Moet wel zeggen dat de ME in sittard enorm goed voorbereid was. Echt geen confrontatie mogelijk, en last minute omleiding zodat bussen niet langs de groep van sittard kwam die stond op te wachten.
fylax woont in een tokkieflatquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]het is wachten n tot je een keer de verkeerde treft en die aan je deur komt
Ditquote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die iedereen heeft en jij nog niet kende.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Studiotje het volgende:
Fylax kon ons alles vertellen wat er op Fok! is gebeurd de laatste jaren, het was gewoon eng.
Werkt niet meerquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Linkje doorgestuurd?quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Geo had ze nog niet gezien.. tot vannacht
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Altijd gezellig dat voetbalGodver man is toch sneu dat je de ME nodig hebt om het een beetje in goede banen te laten leiden
ME wilt het ook nog wel eens uitlokkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.
Ja maar een voetbalwedstrijd zou geen risico moeten zijnquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet aan. Alleen even 1 ding: bij alles wat risico oplevert is er ME; koningsdag, protesten etc.
Helemaal jouw dingquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
reportage? gaat over een seriemoordenaar
Daag schatquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ben weg mensen. Doen jullie een beetje lief voor Fylax?
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Zorg er voor dat die rel in een topic komt, heb er zin inquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?
Wie gaat er rellen dan? Jij?quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom blijf je niet voor als er een rel komt?
fokker?quote:
Er was laatst in filmpje in Rusland bij een wedstrijd waar een MEer op een man zonder benen insloeg. Daar heb ik echt geen woorden voor. Letterlijk 2 krukken en benen boven de knie afgezet, en die werd neergeknuppeld. Dat is echt niet te bevatten.quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
ME wilt het ook nog wel eens uitlokken
Normaal niet nee. Maar Roda-Sittard is niet gewoon een voetbalwedstrijd. Net als Ajax-Feyenoord ook meer is dan een wedstrijd.quote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar een voetbalwedstrijd zou geen risico moeten zijn
Wijn zit ook in vattenquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Er was laatst in filmpje in Rusland bij een wedstrijd waar een MEer op een man zonder benen insloeg. Daar heb ik echt geen woorden voor. Letterlijk 2 krukken en benen boven de knie afgezet, en die werd neergeknuppeld. Dat is echt niet te bevatten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |