Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.quote:
aan niemand je persoonlijke informatie geven zoals je telefoonnummerquote:
Maar, jullie hebben wel afgebeld voor de confrontatie van vrijdagquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.
staat al voor genoeg mensen onlinequote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
aan niemand je persoonlijke informatie geven zoals je telefoonnummer![]()
je moet nog veel leren
Waar gaat deze shit overquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geen idee. Zij waren er helemaal over bezig dat wij "vol in die val waren getrapt" Wij hadden er amper aandacht voor. Maargoed, het is Shtitard, had niet anders verwacht.
Ik heb geen Apple.quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hji heeft alles in zn iCloud staan
quote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hji heeft alles in zn iCloud staan
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummerquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet nog veel leren
Sorry? Volgensmij mis ik even ietsquote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar, jullie hebben wel afgebeld voor de confrontatie van vrijdag
jij bent ook wel een beetje extreemquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummer
Maar hoe wil je dan meeten?quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je moet nog veel leren
Ja zoiets hoorde ik. matpartijtje ergensquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry? Volgensmij mis ik even iets
er zou maar stemherkenning komen en we gebruiken jouw stem om in je accounts te komenquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik ben zelfs paranoide om mijn stem te laten horen. Laat staan telefoonnummer
Facebook ook niet okequote:
Je weet dat ik daar een toestemmingsberichtje voor krijg?quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
Fylax aanmelden voor die sms services, vind mam leuk
quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
er zou maar stemherkenning komen en we gebruiken jouw stem om in je accounts te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |